Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру



БӨЖ № 4
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Орындаған: Карлыбаева Г.
ДДО-101 тобы

Сынып жетекшісінің қызметі
Сынып жетекшісі жалпы білім беретін мектепте - сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырушы, үйлестіруші және өткізуші педагог.
Сынып жетекшісі - мектеп пен баланың арасындағы қарым-қатынас жүйесін сынып ұжымының тәрбиелік қызметінің санқырлы түрлері арқылы ұйымдастыратын кәсіби педагог, әрбір оқушының жеке қабілеттерін ашуға жағдай жасайды және өз қызметін мектептің оқу-тәрбие жұмысының бірыңғай жүйесі арқылы жүзеге асырады.

Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік мақсаты
Сынып жетекшісі қызметінің мақсаты - оқушының өзін-өзі дамытуына және өзін-өзі жүзеге асыруына, оның қоғамда табысты әлеуметтенуіне жағдай жасау.
Баланың қабілеті мен оптималды даму мүмкіндіктерінің дер кезінде анықталуына, олардың қорғалуы мен қауіпсіздігіне, эмоционалдық жайлылықтарына психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.
Тәрбиеленушілердің әлеуметтік ортада қолдана алатын өмір тәжірибесінің: қазіргі және болашақ ересек өмірінде өзін-өзі дамытудағы, өзін-өзі анықтаудағы және өзін-өзі жүзеге асырудағы білімінің, біліктілігі мен дағдыларының қайнары ретіндегі саналуан шығармашылық, тұлғалық және қоғамдық маңызды қызметтерін ұйымдастыру.
Өзара байланыста тәрбиеленушілердің әлеуметтік құнды қарым-қатынасын ұйымдастыру.

Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті
сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту;
тұлғаның дамуына, әрбір оқушының өз орнын табуына, оның қайталанбас потенциалдық қабілеттерінің сақталуы мен ашылуына қолайлы психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу;
салауатты өмір салтын қалыптастыру;
қарым-қатынас жүйесін сынып ұжымының тәрбиелік қызметінің әртүрлі формалары арқылы ұйымдастыру;
оқушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау;
оқушылармен сыныпта жүйелі жұмыс ұйымдастыру;
оқушылар арасындағы және оқушылар мен педагог қызметкерлер арасындағы қарым-қатынасты гуманизациялау;
оқушыларда адамгершілік құндылықтар мен рухани бағдарлар қалыптастыру;
оқушылардың әлеуметтік маңызды, шығармашылық қызметтерін ұйымдастыру

Сынып жетекшісінің негізгі қызметіне жататындар:
сынып ұжымы қызметін ұйымдастыру;
сынып ұжымының оқу жұмысын ұйымдастыру;
сыныптың оқудан тыс өмірін ұйымдастыру;
оқушы тұлғасын зерттеу.
оқушыларды әлеуметтік қорғау.
ата-анамен жұмыс.

Сынып жетекшісі:
өзінің тәрбиелік мақсатын көре және құра білуді;
өз сыныбында тәрбие жұмысының жоспарын жасауды;
тәрбиелік шараларды өткізуді;
ата-аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді;
өзінің жеке іскерлігін және жауапкершілігін үлгі ете және балалардың белсенділігін, жауапкершілігін дамыта отырып, балалармен қарым-қатынас жасауды;
психологиялық - диагностикалық тесттерді, сауалнамаларды, басқа да диагностикалық әдістемелерді пайдалануды және оларды тәрбие жұмысында дұрыс қолдануды білуі керек.

Сынып жетекшісі білуі керек:
ҚР «Білім туралы» заңын;
Бала құқығы туралы Конвенцияны;
педагогиканы, педагогикалық психологияны, валеологияны, мектеп гигиенасын;
тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін;
еңбектің заңнамалық негіздерін.

Сынып жетекшісінің қызметтік міндеттері:
журнал жүргізеді;
оқушылардың жеке іс қағаздарын жүргізедіі және олардың дұрыс сақталуын қадағалайды;
сынып ұжымын ұйымдастырады: тапсырмаларды бөледі, белсенділермен жұмыс жасайды, оқушыларды бағыттап отырады;
аға кезекшінің жұмысын ұйымдастырады және оған көмектеседі;
сыныптағы, мектептегі, асханадағы кезекшілікті ұйымдастырады;
бекітілген кабинеттің санитарлық жағдайын бақылайды;
тәрбиеленушілердің сыртқы түрлеріне қамқорлық жасайды;
тамақтануды ұйымдастырады
сыныптың қажеттіліктерінің қаржылық қанағаттандырылуына қамқорлық жасайды (сынып қоры, әртүрлі қызмет көрсету жұмыстарына ақы төлеу т. б) ;
оқушылардың сабаққа қатысымын бақылау, ата-аналармен бірлесе отырып, себепсіз сабаққа қатыспайтындарды бақылауға алады;
оқуға қолайлы жағдай туғызу;
сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерінің қызметін үйлестіреді;
оқушылардың күнделіктерімен жұмыс істейді, оқушылардың сабақ үлгерімі бойынша ата-аналармен байланыс жасайды;

неғұрлым дарынды балалардың дамуына, олардың танымдық қызығушылықтарының артуына, олардың ой-өрісін кеңейуіне ерекше жағдай туғызады (үйірмелерге, факультативтерге, байқауларға, викториналарға, олимпиадаларға, сайыстарға қатыстырады, театр, көрмелерге экскурсия ұйымдастырады т. б)
психологты оқушылармен ақыл - ой еңбегін ұйымдастыруға қатыстырады (әңгімелесу циклы, жеке ұсыныстар) ;
сыныпта қолайлы микроклимат құрады, жағымды тұлғааралық қатынас қалыптастырады, түзейді және бағыттап отырады;
сыныптағы шығармашылық істерді ұйымдастырады;
балалардың денсаулығын нығайтады, оқушыларды дене шынықтаруға, спортқа тартады;
балалардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарының қызметіне көмектеседі;
айына бір рет тақырыптық сынып сағатын өткізеді; пән мұғалімдерінің, ата-аналардың пікірлерін ескере отырып, қолданылып жүрген әдістемеге сай оқушылардың жеке тұлғасын зерттейді; оқушыларға мінездеме беру жұмысымен айналысады;
оқушыларға мамандық таңдауға көмектеседі;

егер сыныпта ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалар боласа олардың құқықтарының сақталуын және қорғалуын қамтамасыз етеді; әлеуметтік педагогпен ынтамақтастықта әрекет етеді;
әлеуметтік жағынан қорғалмаған оқушылар категорияларын тауып, оларды есепке алады;
қолайсыз отбасылардың балаларын тауып, оларды есепке алады;
«қиын» жасөспірімдердің, «тәуекел тобындағы»оқушылардың және есепте тұрғандардың тәртіптерін қадағалайды;
тоқсанға бір рет тақырыптық ата-аналар жиналысын өткізеді;
отбасындағы тәрбие жағдайын зерттейді;
ата-аналармен жеке жұмыс жүргізеді;
ата-аналарды сыныптан тыс шаралар ұйымдастыруға тартады.

Өз қызметін жүзеге асыра отырып сынып жетекшісі жылдың басында:
сыныптың тізімін жасап, сынып журналын жасақтайды (алғашқы оқу аптасының басында)
мектеп кітапханасынан оқулықтар алуды ұйымдастырады (бірінші-екінші оқу күндері барысында)
оқушылардың отбасындағы тәрбиелік жағдайын зерттейді (алғашқы оқу тоқсаны барысында) ;
сыныптың әлеуметтік төлқұжатын жасап немесе нақтылап, әлеуметтік педагогқа тапсырады (бірінші оқу тоқсаны барысында) ;
сынып оқушыларының қосымша білім беру мекемелеріне қатысымы жөнінде толық ақпарат жинайды (қазан айында) ;
оқушылардың жеке қабілеттерін дамыту мақсатында оларды әртүрлі қызметке, соның ішінде қосымша білім бірлестіктеріне тарту бойынша жұмыстар жүргізеді (бірінші тоқсан бойына) ;
сынып өмірінің қызметін жартыжылдыққа немесе бір жылға ұжымдық жоспарлауды ұйымдастырады ( қыркүйек бойына) ;
сыныптың тәрбие жоспарын құрастырады, оны сынып жетекшілері бірлестігінің жетекшісімен келістіргеннен кейін директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына бекітуге тапсырады (қыркүйек бойына) ;

күнсайын:
сынып журналына жоқ оқушыларды белгілейді;
сынып оқушыларының өзін-өзі басқару органы мен мектептің өзін-өзі басқаруындағы сынып өкіліне педагогикалық көмек көрсетеді;
оқушылардың сыртқы түрін және оларда ауысымдық аяқ киімнің болуын қадағалайды;
оқушылардың тамақтануларына және олардың асханадағы өз-өздерін ұстау мәдениетіне бақылау жасайды;
сынып бойынша кезекшілікті бақылайды;

аптасайын:
оқушылардың күнделіктерін тексереді;
пән мұғалімдерінің сынып журналын жүргізулерін қадағалайды;
сынып сағатын өткізеді және (немесе) жартысағаттық ақпарат алысу және жүздесу ұйымдастырады;
мектептің сыныпқа бөлінген жер телімінің санитарлық жағдайына бақылау жасайды;
оқушылардың тамақтануына ақша жинауды ұйымдастырады

айсайын:
сынып ұжымының мектеп істеріне қатысымын ұйымдастырады;
оқушылардың өзін-өзі басқару органына сынып ұжымы қызметінің қорытындысын шығаруға көмектеседі;
жолда жүру ережесі бойынша сабақтар жүргізеді және техника мен өмір сүру қауіпсіздігі бойынша жоспарлы нұсқаунамалар беріп отырады;
оқу кабинетінің және сыныпқа бөлінген жер аумағына тазалық күндерін ұйымдастырады;
жалпымектептік кештерде және өзге де шараларда кезекшілік атқарады (кезекшілік кестесі бойынша) ;
ерекше педагогикалық қамқорлықты қажет ететін өз сыныбының үйірме, секция, клуб, басқа да оқушылар бірлестіктеріне қатысымдарын қадағалайды;

тоқсан бойына:
оқушылардың денсаулықтарын қорғау бойынша медицина қызметкерлерінің нұсқауларын орындауды ұйымдастырады;
оқушылардың өзін-өзі басқару органына сынып ұжымы қызметін ұйымдастыруға көмектеседі (ағымдағы ұжымдық жоспарлау, істі ұйымдастыру және ұжымдық талдау) ;
сыныптың мектеп бойынша кезекшілігін ұйымдастыру (кезекшілік кестесі бойынша) ;
әлеуметтік педагогты, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарын немесе директорды оқушылардың ауытқымалы мінез-құлықтары, оқушылардың мектеп ережесін өресел бұзғандығы, өз оқушыларын әлеуметтік қорғау қажеттілігі туралы дер кезінде хабардар етіп отырады, және сонымен қатар қажетті педагогикалық шараларды қолданады;
мектеп оқулықтарының жағдайына бақылау ұйымдастырады;
сынып оқушыларының қосымша білім беру бірлестіктеріне қатысымы жайлы ақпараттарды анықтап нақтылайды;
педагогикалық консилиумдар өткізеді;
ата-аналар жиналысын өткізеді;
сыныптың ата-аналар жиналысын өткізеді;
сыныптың ата-аналар комитетінің жұмысын ұйымдастырады (комитеттің жұмыс жоспарына сәйкес) ;
сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысына, тәрбие жұмысының мәселелеріне арналған семинар, кеңестерге, сынып жетекшісінің педагогикалық шеберліктерін арттырумен байланысты басқа да шараларға қатысады.

тоқсан соңында:
өткен тоқсандағы оқушылардың оқу және өмір сүру қызметінің қорытындысын шығаруды ұйымдастырады;
директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына сынып үлгерімі туралы есеп және толтырылған сынып журналын тапсырады;
каникул кезінде:
сынып жетекшілері әдістемелік бірлестігінің каникул кезіндегі жұмысына қатысады;
өзін-өзі басқару органымен, қоғамдық ұйымдармен, оқушы белсенділерімен, ата-аналармен өз сыныбының каникул кезіндегі шараларын ұйымдастырады;

оқу жылы аяғында:
оқу жылындағы сынып өмірінің қорытындысын шығарады және сынып белсенділерімен (өзін-өзі басқару) сыныптың есеп беру-сайлау компаниясын ұйымдастырады;
сыныптың оқу-тәрбие жұмысының барысы мен қорытындысына педагогикалық талдау жасайды және оны директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына (өткен жылдың оқу-тәрбие жұмысының есебі формасында) тапсырады;
кітапханаға мектеп оқулықтарын тапсыруды ұйымдастырады;
сынып бөлмесін жөндеуді ұйымдастырады;
ата-аналардан балалардың жазғы демалысы туралы мәлімет жинақтайды.
Мектеп бітіруші сыныптың жетекшісі:
түлектердің болашақтағы оқу және еңбекке орналасу жоспары туралы мәлімет жинақтайды (соңғы оқу жылы бойына) ;
оқушылармен және олардың ата-аналарымен өз сыныбының мектеп бітіруіне арналған шараларды дайындауды ұйымдастырады (жыл бойы) ;
өз түлектерінің оқуға және еңбекке орналасқандықтары туралы толық ақпарат алады (кезекті оқу жылының басына қарай) .

Сынып жетекшісінің құжаттары:
сынып журналы;
сынып ұжымымен тәрбие жұмысының жоспары;
оқушылардың жеке іс қағаздары;
оқушы тұлғасын зерттеудің психологиялық-педагогикалық картасы;
ата-аналар жиналысының хаттамалары;
оқушылардың күнделіктері;
тәрбие шараларының папкасы, сыныпты педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық зерттеудің қорытындылары.

Тәрбие жоспарына қойылатын талаптар
Жоспар алты бөлімнен тұрады:
Өткен жылғы тәрбие жоспарының талдауы.
Тәрбие қызметінің мақсаты мен міндеті.
Сынып қоғамдастығының негізгі бағыттары мен істері.
Оқушылармен жеке жұмыс.
Ата-аналармен жұмыс.
Сыныптағы тәрбие үрдісінің жағдайын және тиімділігін зерттеу.

Тәрбие шарасының өту барысы
Ұйымдастыру сәті (. . . мин)
Кіріспе бөлім (. . . мин)
Негізгі бөлім (. . . мин)
Қорытынды бөлім (. . . мин)

Тәрбие шарасын талдау схемасы
1 нұсқа. Сыныптан тыс шараны талдау
Сабақтың тақырыбы
Мақсаттар мен міндеттер
Оқушылардың дайындығын ұйымдастыру
Тәрбиеші тұлғасының ерекшеліктері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz