Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы: Арнайы тәрбие әдістері, формасы, мазмұны, түрлері
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған: Турекулова Наргиза
Жоспары:
Тәрбие әдістері, тәсілдері, құралдары туралы
түсінік
Тәрбие әдістерін таңдап алу шарттары
Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Тәрбие әдістеріне сипаттама
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға
бойында көзқарастар мен сенімдер,
қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық
нормаларын қалыптастыру процесі
Тәрбие - мақсатты, арнайы
ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді
дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі
Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың
өмір сүру барысында жинақтаған
әлеуметтік тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа
алмастыру процесі
Тәрбие - тұлғаны қалыптастыруға
бағытталған қоғамдық институттардың
(отбасы, балабақша, мектеп, қоғамдық
бірлестік) балаға әсер ету процесі
Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар
ұжымын әлеуметтік тұрғыдан
қалыптастыруда, оларды, өмірге
дайындап, қоғамда өз орнын таба білуге
үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен
қоғамға пайда келтіруде, өз жеке басына
қанағаттанған сезіммен қарауға
тәрбиелеу
Тәрбие процесінің құрылысы өз
ерекшеліктеріне байланысты алдына
айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұның
соған негіздеп, оларды іс-жүзіне асыруда
тәрбиенің формалары мен әдіс-
тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін
сонымен қатар ең соңында жеткен
жетістіктерідің қорытындысын белгілейді
Тәрбие процйесінің екі жақтылық
функциясының мәні –педагогтің белгілі
мақсат пен жасаған педагогикалық
ықпалы, табиғи түрде, оқушының өмірі
мен іс-әрекеттерінің үйлесуі қажет
Тәрбие процесі
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбие процесі-жеке Тәрбие процесі-
тұғаны тәрбиеші мен
қалыптастыруды тәрбиеленушінің
мақсатқа бағытталған тиімді өзара іс-әрекеті
үрдіс (ынтықмастығы).
Тәрбие процесінің
Тәрбие процесінің көп ұзақтылығы тікелей
факторларлығы емес тәрбие ықпалы
объективтік және кезеңінен нәтижеден
субъективті алыстау мен
сипатталады
Тәрбие түрлері
Ақыл-ой мәдениеті
Адамшершілік тәрбиесінің негіздері
Еңбек тәрбиесінің негізі
Экономикалық тәрбие
Құқық және саяси тәрбие
Экологиялық тәрбие негіздері
Эстетикалық тәрбие
Дене тәрбиесі
Тәрбие әдістері – бұл педагогикалық жұмыстың тәсілдері мен
жолдары арқылы тәрбие мақсатына жету (Т.Е.Конникова)
Тәрбие әдістері - тәрбиеші мен тәрбиеленушілер іс-әрекетінің
өзара байланыс тәсілдері (В.А.Сластенин)
Тәрбие әдістері – бұл мектеп тәжірибесінде қойылған
мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдаланылатын жол (Ж.Әбиев)
Тәрбие әдісі дегеніміз тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара
байланысқан іс-әрекетінде оқушылардың тұлғалық қасиеттерін
қалыптастыруға бағытталған педагогикалық жұмыс тәсілдері
Тәрбие құралдары: іс-
Тәрбие тәсілі – әрекеттің түрлері, көрнекі
жалпы әдістің бір құралдар, педагогикалық
бөлігі, жеке-дара ықпал жасау құралдары,
коммуникация,
әрекет, нақты іс құралдары.
Тәрбие әдістерін таңдауды анықтайтын жалпы
принциптер:
Тәрбие мақсаттары
мен міндеттері
Тәрбиеленушілердің
Күтілетін жас және дара,
қорытындылар тұлғалық
ерекшеліктері
Ұжымның
Тәрбие уақыты
қалыптасу деңгейі
Тәрбие құралдары Тәрбиелік жағдайлар
Әдістердің жіктелуі дегеніміз анықталған
белгілерге қарай құрылған әдістер жүйесі. Тәрбие
әдістері: (Т.Е.Конникова, Г.И.Щукина бойынша)
Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері
Іс-әрекетті ұйымдастыру және қоғамдық,
құқықтық тәжірибе қалыптастыру әдістері
Іс-әрекетке және мінез-құлыққа
ынталандыру әдістері
Тұлғаның ақыл- Әңгіме – бұл адамгершілік мазмұны бар нақты
ойын деректер мен оқиғалардың эмоцияналды,
айқын көрінісі
қалыптастыру
әдістері
Түсіндіру – тәрбиеленушіге эмоцияналды-сөзді
әсер ету әдісі
Этикалық сұхбат – тәрбиеші мен
тәрбиеленушінің пікір алысуға екіжақты
кірісуін керек ететін жүйелі және бірізді әдіс
түрі
Пікірталас – тәрбиеленушілерді қызықтыратын
әр түрлі тақырыптарға арналған қызу пікір
сайысы
Іс-әрекетті Жаттығу – автоматты түрде талап, әрекетті
ұйымдастыру көп қайталап орындаудан болатын
тәрбиенің тәжірибелік әдісі
және
қоғамдық,
құқықтық
Талап – бұл тәрбиеленушілердің белгілі бір
тәжірибе іс-әрекетін тежеп не ынталандырып,
қалыптастыру жекелей қарым-қатынаста жоғарылайтын,
әдістері баланың белгілі бір қасиеттерінің көрінуіне
себепші әсер ететін әдіс
Үйрету – пәрменді жасалынатын
ағдыландыру
Іс-әрекетке Мақтау – тәрбиеленушінің іс-әрекетіне
қойылған жақсы баға
және мінез-
құлыққа
ынталандыру
әдістері Жазалау – қате қылықты ескертіп тежеу, өз
ар-ұяты алдында, басқа адамдар алдында
кінәсін түсінуге әсерін тигізетін
педагогикалық әдіс
Жарыс – қажетті сапаларды тәрбиелеуде
оқушылардың табиғи бәсекелестік
қасиеттерін бағыттайтын балалардың
ұжымдағы іс-әрекетін ұйымдастыру және
ынталандыру әдісі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz