Психологиялық қызметтің мақсаты психологиялық көмек көрсету




Презентация қосу
Психологиялық білім беруді
қамтамасыз ететін
нормативтік-құқықтық
құжаттар

Орындаған: ПиП-31
студенті Садыкова А.С
Психологиялық
қызметтің міндеттері:
• білім алушылардың тұлғалық және
интеллектуалдық дамуына
жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және
өзін-өзі дамыту қабілетін
қалыптастыру;
• тез дамып келе жатқан ақпараттық
қоғам жағдайында білім алушыларға
олардың табысты әлеуметтенуіне
Психологиялық қызметтің мақсаты психологиялық көмек көрсету;
• жеке тұлғасын психологиялық-
– білім алушылардың
педагогикалық зерттеу негізінде әрбір
психологиялық денсаулығын білім алушыға жеке көзқарасты
сақтау, білім беру ұйымдарында дараландыруға ықпал ету;
қолайлы әлеуметтік- • психологиялық диагностика жүргізу
психологиялық ахуал жасау және және білім алушылардың
білім беру процесіне шығармашылық әлеуетін дамыту;
• білім алушылардың психологиялық
қатысушыларға психологиялық қиындықтары мен проблемаларын
қолдау көрсету. шешу бойынша психокоррекциялық
жұмысты жүзеге асыру;
• психологиялық мәселелерді шешуде
және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы
әдістерін таңдауда ата-аналар мен
педагогтарға консультациялық көмек
көрсету;
• Білім беру процесіне қатысушылардың
психологиялық-педагогикалық
құзыреттілігін арттыру.
Нормативтік-құқықтық құжаттар:
• Қазақстан Республикасының Конституциясы;
• Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;
• Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Заңы;
• Баланың құқықтары туралы Конвенция. Қазақстан Республикасы Жоғары Кеңесінің 1994 ж.08.06-дағы
№77 қаулысымен ратифицикацияланған;
• Қазақстан Республикасы Білім жəне ғылым Министрінің 2009 ж. 13.07-дегі №388 бұйрығымен
бекітілген «Педагогикалық қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының типтік
біліктілік сипаттамалары»;
• Қазақстан Республикасы Білім жəне ғылым Министрінің 2010 ж. 22.01 №16 бұйрығымен бекітілген
«Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау ережелері»;
• Қазақстан Республикасы Білім жəне ғылым Министрінің 2011 ж. 20.12-дағы №528 бұйрығымен
бекітілген «Орта білім ұйымдарындағы психологиялық қызмет қызметінің ережелері»;
• «Қазақ психологиялық қоғамы» Республикалық қоғамдық ұйымының 2017 ж. 09.10-дағы мəжілісінде
бекітілген Қазақстан Республикасы психологтарының этикалық кодексі;
• «Қазақ психологиялық қоғамы» Республикалық қоғамдық ұйымының 2017 ж. 09.10-дағы мəжілісінде
бекітілген Білім беру саласының психологиялық қызметінің тұжырымдамасы;
• Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі даму стратегиясы;
• Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 ж. 29.06-дағы №873 қаулысымен бекітілген «Барлық білім
беру ұйымдарында оқыту үдерісінің тəрбиелеу құрамдас бөлігін күшейту бойынша типтік кешенді
жоспар»;
• Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 ж. 30.01-дағы №77 қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік
білім беру ұйымдары қызметкерлерінің типтік штаттары жəне педагогикалық қызметкерлер мен оларға
теңестірілген тұлғалар лауазымдарының тізілімдері».
Психологиялық қызметтің құжаттамасы:
• орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмысын ұйымдастыру
қағидалары;
• білім беру ұйымының басшысы бекіткен психологиялық қызметтің күнтізбелік
жұмыс жоспары;
• осы білім беру ұйымының басшысы бекітетін психологиялық диагностикалық,
психологиялық тренингтер, дамыту және түзету жұмыстары бағдарламалары;
• білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін психологиялық сабақтардың,
тренингтердің және психологиялық жұмыстың басқа да нысандарының әдістемелік
әзірлемелері;
• психодиагностикалық әдістемелердің тізбесі мен деректер банкі;
• білім алушылардың психологиялық дамуының жеке карталары; топтық
психологиялық портреттер;
• психологиялық тексеру нәтижелері, қорытындылар мен ұсынымдар;
• білім беру ұйымы басшысының мөрімен бекітілген психологиялық қызметтің жұмыс
түрлерін (психодиагностикалық, дамытушылық, түзету, ағартушылық,
сараптамалық, әдістемелік жұмыстар, жеке және топтық консультациялар,
психологиялық қызметтерге сұрау салу) есепке алуды тіркеу журналы;
• белгіленген кезеңдер (тоқсан, жартыжылдық, жыл) үшін психологиялық қызметтің
жұмысы туралы талдамалық есептер.
Бір жыл ішіндегі психологиялық қызметтің жұмыс қорытындысы жергілікті жерлерде
білім беру органдары бекітетін білім беру ұйымының есеп беру құжаттамасына
енгізіледі.
Психологиялық қызмет іс-әрекетті бірнеше бағыттарда жүзеге
асырады:

психодиагно ағартушылы түзету- әлеуметтік-
кеңес беру
стикалық қ-алдын алу дамыту диспетчерлік

• білім алушылардың психологиялық диагностикасы;
• білім алушыларды бейімдеу, дамыту және әлеуметтендіру мақсатында
оларды кешенді психологиялық тексеру;
• білім алушылардың қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін
психологиялық диагностикалау;
Психодиагностикалық • психодиагностиканың нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсынымдар
бағыт: дайындау.
• білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға олардың сұраулары бойынша консультация
беру;
• білім алушыларға, ата-аналар мен педагогтарға жеке тұлғалық, кәсіптік өзін-өзі анықтау
және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынас мәселелері бойынша жеке және топтық
консультация беру;
Кеңес беру • күйзеліс, жанжал, қатты эмоционалды күйзеліс жағдайындағы білім алушыларға
психологиялық көмек көрсету;
бағыты: • тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмысты ұйымдастыру.

• білім алушылар мен педагогтардың кәсіптік өсуіне, өзін-өзі анықтауына
жәрдемдесу;
• білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының психологиялық алдын алу;
• педагогтарды аттестаттауды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;
Ағартушылық- • әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің және медициналық-
профилактикалық психологиялық-педагогикалық консилиумдардың жұмысына жәрдемдесу.
бағыт:
• жеке өсу тренингтерін өткізу;
• білім алушылар мен педагогтардың тұлғалық, интеллектуалдық,
эмоционалды-ерік, шығармашылық дамуын үйлестіру бойынша
Түзету-дамыту психокоррекциялық және дамытушылық сабақтарды ұйымдастыру;
• жанжалды тұлғааралық қатынастарды түзету.
бағыты:

• Педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын
проблемаларды шешу бойынша аралас мамандармен (дәрігерлермен, дефектологтармен,
логопедтермен, тифлопедагогтармен және басқалармен) өзара іс-әрекетті жүзеге асыру;
• әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру;
Әлеуметтік- • шұғыл жағдайларда көмек көрсету бойынша аралас мамандармен және мүдделі
диспетчерлік органдармен өзара іс-әрекет мониторингін жүргізу.
бағыт:

Ұқсас жұмыстар
2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 Бұйрық
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Психологтың мектепке дейінгі мекеменің педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері
Паллиативті көмек пен мейірбикелік күтімге мұқтаж науқастардың категориясы
Психологиялық сұраныстар журналы
Оқушының мектепке қалыптасуы
Хоспис және паллиативті көмек
Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері
Психологтың сәбилер тобындағы балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
Әлеуметтік жұмыстағы психологиялық әдістер
Пәндер