Психология пәндерінің мазмұны мен оқыту әдістемелік талаптары



Психология
бойынша
оқыту
пәндері
Орындаған: ПиП-31
студенті Садыкова А.С.
Әртүрлі елдердің әртүрлі оқу орындарында және
түрлі білім беру бағдарламалары аясында
оқытылатын психологиялық пәндердің
көптүрлілігі байқалады. Бұл алуан түрлілік
мәдени, ғылыми, білім беру дәстүрлерімен,
сондай-ақ оқыту бағдарламаларының
мақсаттарымен анықталады.
Педагогикалық колледждерде жалпы, жас ерекшелік және
педагогикалық психология – негізгі білім ретінде міндетті оқыту
болып табылады.

Педагогикалық емес колледждерде, психологияны оқыту
міндетті емес, егер оқытылса, онда жалпы психология немесе
психология және педагогика.

Жоғары оқу орындарына келетін болсақ, педагогикалық,
барлық факультеттерде міндетті түрде педагогикалық, жас,
жалпып сихология оқытылады. Басқа ЖОО-да-психология және
педагогика.
Пәндік-орталықтанған: А)
фундаменталды (жалпы,
дифференциалдық, әлеуметтік
психология, тұлға
психологиясы, даму
психологиясы) және Б)
қолданбалы (клиникалық,
педагогикалық психология,
еңбек психологиясы және т. б.).

Проблемалық-
Барлық психология орталықтанған: девиантты
бойынша оқыту мінез-құлық психологиясы,
қарым-қатынас
пәндері 3 топқа психологиясы,
бөлінуі мүмкін: конфликтология, отбасы
психологиясы.

Әдістемелік-
орталықтанған:
эксперименттік психология,
математикалық статистика,
психодиагностика,
психологиялық кеңес беру,
психотерапия.
Студенттер оқитын оқу пәндерінің тізбесі
мен мазмұны мемлекеттік білім беру
стандарттары негізінде құрылатын жоғары
оқу орнының білім беру бағдарламасымен
айқындалады.
Психологияны оқытуға
қойылатын талаптар:
Оқытудың әдістері мен тәсілдері білім алушының белсенді танымдық,
әсіресе ойлау қызметін ынталандыруы тиіс.

Оқыту барысын бақылау және оның нәтижелерін бағалау білім алушының
оқыған білімін жаңғыртуы бойынша емес, нақты құбылыстарды талдау
және бағалау кезінде білімді пайдалана білуі тиіс.

Оқыту дайын ғылыми білімді пассивті қабылдау үшін хабарламау керек, ал
студенттер шешуге үйренуі тиіс оқу тапсырмаларын ұсыну керек.

Оқыту білімді меңгеру процесін және осы білімді практикада пайдалану
процесін біріктіруге тиіс.

Білім, іскерліктер мен дағдылар игерілмес бұрын есептерде, өмірлік
модельдерде, сызбаларда, макеттерде, карталарда, сызбаларда өңдеуден
өтуі тиіс.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Психология пәніндегі оқу сабақтарының түрлері мен оқыту формаларының әдістемелік жіктелуі
Қазақ әдебиеті пәндерін оқыту бағдарламасының құрылымы мен әдістемелік талаптары
Психология пәнінің мазмұны, зерттеу объектісі және негізгі салалары
2010-2020 жылдарға арналған Балапан бағдарламасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұны және әдістемелік құралдары
Шетел тілін оқыту әдістемесінің педагогика, психология және лингвистикамен байланысы
Жалпы психология: танымдық процестер және оқу-әдістемелік бағдарлама
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы бейіндік-бағдарлы білім: пәндердің мазмұны мен әдістемелік ерекшеліктері
Психологияны оқыту процесіндегі сабақтың психологиялық-әдістемелік талдауы
Музыка сабағындағы оқыту формалары мен әдістемелік тәсілдер
Модульдік интерактивті оқыту технологиясы: құрылымы мен әдістемелік негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz