ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАҒДАРЛАНУ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ТҰЛҒАНЫҢ МАҢЫЗДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ. МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЖӘНЕ НҰСҚАУЛАР




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ӘЛ - ФАРАБИ
АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ФАКУЛЬТЕТ: «ФИЛОСОФИЯ ЖӘНЕ САЯСАТТАНУ»
КАФЕДРА: «ЖАЛПЫ ЖӘНЕ ҚОЛДАНБАЛЫ ПСИХОЛОГИЯ»

ПСИХОЛОГИЯ
ТАҚЫРЫБЫ: «ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАҒДАРЛАНУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
ЖӘНЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ТҰЛҒАНЫҢ МАҢЫЗДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ. МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЖӘНЕ НҰСҚАУЛАР.»

ОРЫНДАҒАН: БАХЫТЖАН Е.Б.
ТЕКСЕРГЕН: БОРБАСОВА Г.Н.
КІРІСПЕ

ҚҰНДЫЛЫҚТАР АДАМ МЕН ҚОҒАМ ӨМІРІНДЕ МАҢЫЗДЫ ОРЫН АЛАДЫ,
ӨЙТКЕНІ БҰЛ АДАМНЫҢ ӨМІР САЛТЫН, АДАМНЫҢ ЖАНУАРЛАР ӘЛЕМІНЕН
БӨЛІНУ ДЕҢГЕЙІН СИПАТТАЙТЫН ҚҰНДЫЛЫҚТАР.

ҚҰНДЫЛЫҚТАР МӘСЕЛЕСІ ӘЛЕУМЕТТІК ДАМУДЫҢ ӨТПЕЛІ
КЕЗЕҢДЕРІНДЕ, ТҮБЕГЕЙЛІ ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗГЕРІСТЕР ОНДАҒЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІНІҢ КҮРТ ӨЗГЕРУІНЕ ӘКЕЛІП СОҚТЫРАТЫН
КЕЗДЕ ЕРЕКШЕ МӘНГЕ ИЕ БОЛАДЫ. ОСЫЛАЙША АДАМДАРДЫ
ДИЛЕММАҒА ДУШАР ЕТЕДІ: ҚАЛЫПТАСҚАН, ТАНЫС
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ САҚТАУ НЕМЕСЕ ЖАҢАЛАРЫНА
БЕЙІМДЕЛУ.КЕҢІНЕН ҰСЫНЫЛАДЫ, ТІПТІ ӘРТҮРЛІ ПАРТИЯЛАРДЫҢ,
ҚОҒАМДЫҚ ЖӘНЕ ДІНИ ҰЙЫМДАРДЫҢ, ҚОЗҒАЛЫСТАРДЫҢ ӨКІЛДЕРІ.

СОНДЫҚТАН СҰРАҚТАР: ҚҰНДЫЛЫҚТАР ДЕГЕНІМІЗ НЕ; ҚҰНДЫЛЫҚ
ПЕН БАҒАЛАУДЫҢ АРАҚАТЫНАСЫ ҚАНДАЙ? АДАМ ҮШІН БАСТЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТАР ҚАНДАЙ, АЛ ЕКІНШІ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ-БҮГІНГІ
ТАҢДА ӨМІРЛІК МАҢЫЗЫ БАР?
АДАМ МЕН ҚОҒАМ ӨМІРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҚТАР

ҚОҒАМ ЖОҚ ЖЕРДЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ БАР ЕКЕНДІГІ ТУРАЛЫ
АЙТУҒА НЕГІЗ ЖОҚ ЕКЕНІ БЕЛГІЛІ. ШЫНЫНДА ДА, ЗАТТАР, ОҚИҒАЛАР
АДАММЕН, ҚОҒАМ ӨМІРІМЕН БАЙЛАНЫССЫЗ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА
ЕШҚАНДАЙ ҚАТЫСЫ ЖОҚ. ОСЫЛАЙША, ҚҰНДЫЛЫҚТАР ӘРҚАШАН
АДАМИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК
СИПАТТА БОЛАДЫ. БҰЛ ТЕК ІЗГІЛЕНДІРІЛГЕН ТАБИҒАТҚА ҒАНА ЕМЕС,
ЯҒНИ ОНЫҢ КӨРІНІСТЕРІНІҢ АЛУАН ТҮРЛІЛІГІНДЕГІ БҮКІЛ
ӨРКЕНИЕТКЕ, ТІПТІ КӨПТЕГЕН ТАБИҒИ ОБЪЕКТІЛЕРГЕ ДЕ ҚАТЫСТЫ.
МЫСАЛЫ, ОТТЕГІ БАР АТМОСФЕРА АДАМ ПАЙДА БОЛҒАНҒА ДЕЙІН
ЖЕР БЕТІНДЕ БОЛҒАН, БІРАҚ АДАМЗАТ ҚОҒАМЫНЫҢ ПАЙДА
БОЛУЫМЕН ҒАНА АТМОСФЕРАНЫҢ АДАМ ӨМІРІ ҮШІН ҮЛКЕН
ҚҰНДЫЛЫҒЫ ТУРАЛЫ АЙТУҒА БОЛАДЫ.
АДАМНЫҢ КЕЗ-КЕЛГЕН ӘРЕКЕТІ ОСЫ ІС-ӘРЕКЕТКЕ АРНАЛҒАН
МАҚСАТТЫ АНЫҚТАУДАН БАСТАЛАДЫ. МАҚСАТ-БҰЛ АДАМНЫҢ
ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ТҮПКІЛІКТІ НӘТИЖЕСІ ТУРАЛЫ ИДЕЯСЫ, ОҒАН ҚОЛ
ЖЕТКІЗУ АДАМНЫҢ КЕЙБІР ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН
ҚАНАҒАТТАНДЫРУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. ОСЫЛАЙША,
БАСТАПҚЫДА ЖЕКЕ ТҰЛҒА ӨЗ ҚЫЗМЕТІНІҢ БОЛЖАМДЫ
НӘТИЖЕСІН ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ ҚАРАСТЫРАДЫ. СОНДЫҚТАН
НӘТИЖЕГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ІС-ӘРЕКЕТ ПРОЦЕСІН
АДАМ ӨЗІ ҮШІН МАҢЫЗДЫ, ҚҰНДЫ ДЕП САНАЙДЫ. ӘРИНЕ,
БАРЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕР МЕН АДАМНЫҢ БАРЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА АЙНАЛМАЙДЫ, ТЕК ӘЛЕУМЕТТІК МАҢЫЗЫ
БАР, АДАМДАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ МЕН
МҮДДЕЛЕРІНЕ ЖАУАП БЕРЕДІ. БҰҒАН ТЕК ЗАТТАР ҒАНА ЕМЕС,
ИДЕЯЛАР, ҚАТЫНАСТАР, ҚЫЗМЕТ ӘДІСТЕРІ ДЕ КІРЕДІ. БІЗ
МАТЕРИАЛДЫҚ ИГІЛІКТЕРДІ ДЕ, АДАМ ӘРЕКЕТТЕРІНІҢ
МЕЙІРІМДІЛІГІН ДЕ, МЕМЛЕКЕТТІК ЗАҢДАРДЫҢ ӘДІЛДІГІН ДЕ,
ӘЛЕМНІҢ СҰЛУЛЫҒЫН, АҚЫЛДЫҢ ҰЛЫЛЫҒЫН, СЕЗІМНІҢ
ТОЛЫҚТЫҒЫН ЖӘНЕ ТАҒЫ БАСҚАЛАРДЫ БАҒАЛАЙМЫЗ.
«ҚҰНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫН «МАҢЫЗДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНАН
АЖЫРАТУ КЕРЕК.
ҚҰНДЫЛЫҚ «МАҢЫЗДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ, БІРАҚ
ОЛ БІРДЕЙ ЕМЕС. МАҢЫЗДЫЛЫҚ ҚАРҚЫНДЫЛЫҚ ДӘРЕЖЕСІН,
ҚҰНДЫЛЫҚ ҚАТЫНАСЫНЫҢ ҚАРҚЫНДЫЛЫҒЫН СИПАТТАЙДЫ.
БІР НӘРСЕ БІЗГЕ КӨБІРЕК ӘСЕР ЕТЕДІ, БІР НӘРСЕ АЗ, БІР НӘРСЕ
НЕМҚҰРАЙДЫ ҚАЛДЫРАДЫ. СОНЫМЕН ҚАТАР, МАҢЫЗДЫЛЫҚ ТЕК
ҚҰНДЫЛЫҚТЫҢ ҒАНА ЕМЕС, СОНЫМЕН БІРГЕ
«АНТИЦЕНДЕНТТІҢ», ЯҒНИ ЗИЯННЫҢ СИПАТЫНА ИЕ БОЛУЫ
МҮМКІН. ЗҰЛЫМДЫҚ, ӘЛЕУМЕТТІК ӘДІЛЕТСІЗДІК, СОҒЫСТАР,
ҚЫЛМЫСТАР МЕН АУРУЛАР ҚОҒАМ МЕН ЖЕКЕ ТҰЛҒА ҮШІН
ҮЛКЕН МАҢЫЗҒА ИЕ, БІРАҚ БҰЛ ҚҰБЫЛЫСТАР ӘДЕТТЕ
ҚҰНДЫЛЫҚТАР ДЕП АТАЛМАЙДЫ. ДЕМЕК, «МАҢЫЗДЫЛЫҚ»
ҰҒЫМЫ «ҚҰНДЫЛЫҚҚА» ҚАРАҒАНДА КЕҢІРЕК.
ҚҰНДЫЛЫҚ-ОҢ МӘН. ӘЛЕУМЕТТІК ДАМУДА ТЕРІС РӨЛ
АТҚАРАТЫН ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ТЕРІС МАҢЫЗДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ
ТҮСІНДІРУГЕ БОЛАДЫ. СОНЫМЕН, ҚҰНДЫЛЫҚ КЕЗ-КЕЛГЕН
МАҢЫЗДЫЛЫҚ ЕМЕС, ТЕК АДАМ ӨМІРІНДЕ, ОНЫҢ
БІРЛЕСТІКТЕРІНДЕ НЕМЕСЕ ТҰТАСТАЙ АЛҒАНДА ҚОҒАМДА ОҢ
РӨЛ АТҚАРАДЫ.
ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІҢ НЕГІЗГІ САЛАЛАРЫНА СӘЙКЕС ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ
ҮШ ТОБЫ БӨЛІНЕДІ: МАТЕРИАЛДЫҚ, ӘЛЕУМЕТТІК-САЯСИ ,РУХАНИ.

МАТЕРИАЛДЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-ҚҰНДЫ ТАБИҒИ ЗАТТАР МЕН ЗАТТАР, ЯҒНИ
ЕҢБЕК ҚҰРАЛДАРЫ МЕН ТІКЕЛЕЙ ТҰТЫНУ ЗАТТАРЫ. ТАБИҒИ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА ТАБИҒИ БАЙЛЫҚҚА САЛЫНҒАН ТАБИҒИ ИГІЛІКТЕР
ЖАТАДЫ. АЛ ЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА-АДАМ ЕҢБЕГІ НӘТИЖЕСІНДЕ
ЖАСАЛҒАН МАТЕРИАЛДЫҚ ӘЛЕМНІҢ ЗАТТАРЫ, СОНДАЙ-АҚ ӨТКЕННІҢ
МӘДЕНИ МҰРАСЫ ЖАТАДЫ.

ӘЛЕУМЕТТІК-САЯСИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-БҰЛ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ САЯСИ
ҚҰБЫЛЫСТАРДЫҢ, ОҚИҒАЛАРДЫҢ, САЯСИ АКТІЛЕР МЕН ӘРЕКЕТТЕРДІҢ
ҚҰНДЫЛЫҚ МӘНІ. ӘЛЕУМЕТТІК-САЯСИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР, ӘДЕТТЕ, САЯСИ
ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОЗҒАЛЫСТАРДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ИГІЛІКТІ, СОНДАЙ —
АҚ ҚОҒАМНЫҢ ӨРКЕНДЕУІНЕ, ХАЛЫҚТАР АРАСЫНДАҒЫ БЕЙБІТШІЛІК ПЕН
ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТЫ НЫҒАЙТУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ТАРИХИ ОҚИҒАЛАРДЫҢ
ПРОГРЕССИВТІ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫН ҚАМТИДЫ. РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАР
ҒЫЛЫМ, МОРАЛЬ, ӨНЕР, ФИЛОСОФИЯ, ҚҰҚЫҚ ЖӘНЕ Т. Б. ҚҰНДЫЛЫҚТАР
БОЛЫП САНАЛАДЫ.
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ ҚОҒАМ МЕН АДАМ ӨМІРІНДЕГІ РӨЛІ ТҰРҒЫСЫНАН
ОЛАРДЫ КЕЛЕСІ ҮШ ТОПҚА БӨЛУГЕ БОЛАДЫ:

1. АДАМ МЕН ҚОҒАМ ҮШІН ЕКІНШІ РЕТТІК МАҢЫЗЫ БАР
ҚҰНДЫЛЫҚТАР. БҰЛ ҚҰНДЫЛЫҚТАР, ОНСЫЗ ҚОҒАМ МЕН АДАМНЫҢ
ҚАЛЫПТЫ ЖҰМЫС ІСТЕУІ БҰЗЫЛМАЙДЫ.

2. КҮНДЕЛІКТІ СҰРАНЫС ПЕН КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДІҢ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ. БҰЛ ТОПҚА МАТЕРИАЛДЫҚ ЖӘНЕ РУХАНИ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ КӨПШІЛІГІ КІРЕДІ. МҰНЫҢ БӘРІ АДАМНЫҢ
МАТЕРИАЛДЫҚ ЖӘНЕ РУХАНИ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТЫ
ҚАНАҒАТТАНДЫРУ ҮШІН ҚАЖЕТ, ОНСЫЗ ҚОҒАМ ЖҰМЫС ІСТЕЙ
АЛМАЙДЫ ЖӘНЕ ДАМИ АЛМАЙДЫ.

3. ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАР-БҰЛ АДАМДАРДЫҢ ІРГЕЛІ ҚАРЫМ-
ҚАТЫНАСЫ МЕН ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН КӨРСЕТЕТІН ҚҰНДЫЛЫҚТАР.
ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРСЫЗ ЖЕКЕ ТҰЛҒА ҒАНА ЕМЕС, ЖАЛПЫ
ҚОҒАМНЫҢ ҚАЛЫПТЫ ӨМІРІ ДЕ МҮМКІН ЕМЕС. ЖОҒАРЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ БОЛУЫ ӘРДАЙЫМ АДАМНЫҢ ЖЕКЕ ӨМІРІНІҢ
ШЕҢБЕРІНЕН ШЫҒУЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫ, ОЛАР ӨЗІНЕН ЖОҒАРЫ, ӨЗ
ӨМІРІН АНЫҚТАҒАННАН ГӨРІ, ОНЫҢ ТАҒДЫРЫ ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ.
СОНДЫҚТАН ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖАЛПЫАДАМЗАТТЫҚ СИПАТҚА
ИЕ.
ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА МАТЕРИАЛДЫҚ, РУХАНИ ЖӘНЕ
ӘЛЕУМЕТТІК-САЯСИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ БІР БӨЛІГІ ЖАТАДЫ. БҰЛ, ЕҢ
АЛДЫМЕН: БЕЙБІТШІЛІК, АДАМЗАТ ӨМІРІ; ӘДІЛЕТТІЛІК, БОСТАНДЫҚ,
АДАМДАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ, ДОСТЫҚ ПЕН МАХАББАТ
ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕР; ТУЫСТЫҚ БАЙЛАНЫСТАР; ҚЫЗМЕТ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ (ЕҢБЕК, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ, ЖАСАМПАЗДЫҚ,
АҚИҚАТТЫ ТАНУ); ӨЗІН-ӨЗІ САҚТАУ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ (ӨМІР, ДЕНСАУЛЫҚ);
ӨЗІН-ӨЗІ БЕКІТУ, ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ; ЖЕКЕ
ҚАСИЕТТЕРДІ ТАҢДАУДЫ СИПАТТАЙТЫН ҚҰНДЫЛЫҚТАР (АДАЛДЫҚ,
БАТЫЛДЫҚ, АДАЛДЫҚ, ӘДІЛДІК, ІЗГІЛІК) ЖӘНЕ Т. Б.

ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ТОБЫНЫҢ ІШІНДЕ ОЛАР ӘРҚАШАН ЕРЕКШЕ
ЕРЕКШЕЛЕНЕДІ: ӨМІР ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ (ӨМІР ҚҰНДЫЛЫҒЫ),
ДЕНСАУЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ ЖӘНЕ ЕРКІНДІК ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ.
ӨМІР ЕҢ ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА ЖАТАДЫ, ӨЙТКЕНІ АДАМ ӨМІРІНЕН
ТЫС ЕШҚАНДАЙ ҚҰНДЫЛЫҚТАР БОЛМАЙДЫ ЖӘНЕ БОЛМАЙДЫ. АДАМ
ҮШІН ӨМІР ҚАНДАЙ ДА БІР НӘРСЕГЕ ҚАРАМАСТАН, ЕҢ ЖОҒАРЫ
ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ ӘРЕКЕТ ЕТЕДІ. ӨЗ КЕЗЕГІНДЕ, ӨМІРДІҢ МӘНІ-БАРЛЫҚ
БАСҚА ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ НЕГІЗІ МЕН ШЫҢЫ. ӨМІРДІҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫН
ТҮСІНУГЕ БАЙЛАНЫСТЫ АДАМДАР МЕН ҚОҒАМНЫҢ АДАМҒА ДЕГЕН
ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫ ДА ҚАЛЫПТАСАДЫ.
ҚОРЫТЫНДЫ

ҚҰНДЫЛЫҚТАР-БҰЛ МАҚСАТ, ИДЕАЛ, ТАРТЫМДЫЛЫҚ, ҰМТЫЛЫС,
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТАҚЫРЫБЫ БОЛА АЛАТЫН БАРЛЫҚ НӘРСЕНІ
ҚАМТИТЫН БЕЛГІЛІ БІР НОРМАТИВТІК САНАТ. БҰЛ ТЕОРИЯНЫҢ НЕГІЗГІ
ҰҒЫМДАРЫ МЕН КАТЕГОРИЯЛАРЫ: ЖАҚСЫЛЫҚ, ҚАДІР-ҚАСИЕТ,
ҚҰНДЫЛЫҚ, БАҒАЛАУ, ПАЙДА, ЖЕҢІС, ӨМІРДІҢ МӘНІ, БАҚЫТ, ҚҰРМЕТ
ЖӘНЕ Т.Б. ҚҰНДЫЛЫҚТАР АДАМ МЕН ҚОҒАМ ӨМІРІНДЕ МАҢЫЗДЫ ОРЫН
АЛАДЫ, БІРАҚ ӨЗДЕРІ ЕМЕС, ТЕК ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫНЫҢ ҚАЗІРГІ
ЖҮЙЕСІ АЯСЫНДА. ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ БАРЛЫҚ АЛУАН ТҮРЛІЛІГІН ҮШ
НЕГІЗ БОЙЫНША ЖІКТЕУГЕ БОЛАДЫ: ҚОҒАМДЫҚ ӨМІР САЛАЛАРЫ
БОЙЫНША, СУБЪЕКТІЛЕР БОЙЫНША, ҚОҒАМ ӨМІРІНДЕГІ РӨЛІ
БОЙЫНША. ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІҢ НЕГІЗГІ САЛАЛАРЫНА СӘЙКЕС
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ ҮШ ТОБЫ БӨЛІНЕДІ: МАТЕРИАЛДЫҚ, ӘЛЕУМЕТТІК-
САЯСИ ЖӘНЕ РУХАНИ. ПӘНДЕР БОЙЫНША ҚҰНДЫЛЫҚТАР БӨЛІНЕДІ:
ЖЕКЕ, ТОПТЫҚ ЖӘНЕ ЖАЛПЫАДАМЗАТТЫҚ. ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ ҚОҒАМ
МЕН АДАМ ӨМІРІНДЕГІ РӨЛІ ТҰРҒЫСЫНАН ОЛАРДЫ КЕЛЕСІ ҮШ ТОПҚА
БӨЛУГЕ БОЛАДЫ: АДАМ МЕН ҚОҒАМ ҮШІН ЕКІНШІ РЕТТІК МАҢЫЗЫ БАР
ҚҰНДЫЛЫҚТАР, КҮНДЕЛІКТІ ЖӘНЕ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДІҢ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАР. АДАМ ҮШІН ЕҢ
ЖОҒАРЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАР: ӨМІР ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ, ДЕНСАУЛЫҚ
ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ ЖӘНЕ ЕРКІНДІК ҚҰНДЫЛЫҚ РЕТІНДЕ.

Ұқсас жұмыстар
Мәдениет тілі
Қазіргі білім беру парадигмалары мен тұжырымдамалары
ҰЙЫМДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ ЖОСПАР
Тұлғаны диагностикалау
Гендерлік әлеуметтену
ӘЛЕУМЕТТІК НОРМАЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ
Моральдық нормалардың ерекшеліктері
Тұлға психологиясы бөлімі
ТҰЛҒАНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Ұйымдағы мәдениет факторы, кросс - мәдени психологияның басқарудағы рөлі
Пәндер