Ғылымның жалпы түсінігі және әдістемелік негіздері


Slide 1

ғылым туралы жалпы түсінік.

Хабдолда Қорлан Дво-21 (қ)

Slide 2

Ғылым- қызметі- табиғат, қоғам және сана жөнінде білім өндіру мен жүйелеу болып табылатын адам іс - әрекетінің бір аланы

Ғылым- термині ғылыми танымның кейбір алаңдарын-физика, химия, биология және тағы басқа атау үшін қолданылады.

Орысша-қазақша түсіндірме сөздік : Педагогика074, жалпы редакциясын басқарған профессор Е. Арын -Павлодар : «ЭКО» ҒӨФ. 2006-482б(273 бет)

Slide 3

Тәжірбие - қолданбалы әлеуметтік белгілі-бір сынақша топқа ерекше жағдайлар қалыптастыра отырып, негізгі мінездемелердің өзгеруін қадағалау арқылы ақпарат жинау тәсілі. 298 бет.

Ұлттық энциклопедия/Бас ред. Б. Аяған.

- Алматы:«Қазақ энциклопедия » 2006, 704 б.

Slide 4

Ғылым- масаты мен қызметі адамның өзі және оны қоршаған әлем жөніндегі білімдерді жасап шығару болып табылатын адамзаттын іс-әрекеті шеңбері, қоғамның санның бір түрі.

Ғылыми абстрактілеу заттардың белгілі бір қасиетін немесе қатынастарын ойша бөлуді және өз бетімен қарастыруды қамтитын танымның бір жағы, түрі.

Slide 5

Ғылыми- әдістемелік конференция-тәжірбиені нақты және талғамды талдау негізінде шешімі табылуға тиісті психологиялық-педагогикалық мәселелері, тәрбие мен оқыту әдістемесін ұжым болып зерттеу және талқылау түрі.

Ғылыми - тәжірбиелік конференция-оқыту және тәрбиелеу жұмыстарының өзекті мәселлелерінің тәжірбиесін ұжым болып зерттеу және талқылау түрі.

Педагогикалық сөздік: Тараз 2010-178 б (40-бет ), жауапты редактор :профессор Сыдықов Б.

Slide 6

Тәжірибе- адамдардың материалдық, мақсат қоюшы іс-әрекет, обьективті болмысы игеру және түрлендіру, адам қоғам мен танымен дамытудың жалпыға бірдей негізі.

Орысша - қазақша түсіндірме сөздік : Педагогика жалпы ред. Басқарған профессор Е. Арын -Павлодар :« ЭКО » ҒӨФ 2006 - 482б.

Slide 7

Ғылым- адамның табиғат пен қоғам туралы обьективті білімін қалыптастыруға мүмкүндік беретін танымының ең жоғарғы пішімі, оның практикалық қызметінің бір саласы.

Ғылым дамуының негізгі баыттары: Ғылым - адамзат қоғамының ерте дәуірінен, адам баласының танымдық және өндірістік қажеттілігінің арасы ажырамай тұрған кезеңнен бастау алады.

Ұлттық энциклопедия/Бас ред. Б. Аяған.

- Алматы:«Қазақ энциклопедия » 2006, 3-том, 704 б.


Ұқсас жұмыстар
Сөйлеу: жалпы түсінігі, түрлері және психофизиологиялық негіздері
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық-әдістемелік негіздері
Ғылымның тұжырымдамасы мен тарихи қалыптасуы
Қабылдау: жалпы түсінігі және негізгі ерекшеліктері
Мәдениет ұғымының жалпы түсінігі және оның түрлері
Иммунология пәнінің жалпы түсінігі және негізгі тақырыптары
Жалпы психология: танымдық процестер және оқу-әдістемелік бағдарлама
Тригонометрияның жалпы түсінігі, тарихи дамуы және негізгі функциялары
Ғылымның дүниетанымы, әлеуметтік мәдени феномені және функциялары
Педагогиканы оқытудың әдістемелік және дидактикалық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz