Педагогика тарихы және мектептану
Презентация қосу
“Педагогика тарихы және
мектептану”
Орындаған: Темирханова Анар
ПЖП 201
«Педагогика тарихы»
• әр тарихи дәуірдегі, әлеуметтік-экономикалық жағдайларды,
педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен
білім берудегі мектеп тарихының дамуын, өзара ықпалын,
кемшіліктері мен жетістіктерін, жеткіншектерді дамыту
үрдісіндегі мақсатты ұйымдастырылған қисындышаралары
мен шарттарын, белгілері мен заңдылықтарын талдау негізінде
жүйеленіп, болашақ мұғалімдердің педагогикалық дүниетанымын
және шығармашылық ойлау қабілеттерін қалыптастырады.
Пәннің мақсаты
• жас ұрпақтарға тәрбие мен білім беруде дүниежүзіндегі
педагогикалық ойлар ментәжірибенің пайда болып, тарихи
қалыптасуы мен дамуынан мағлұмат беру және жалпы адамзаттық
құндылықтарды игертіп, студенттердің тарихи педагогикалық
мұраларға деген ынталы қызығушылықтарын арттырып, ұлттық
тәлім-тәрбиенің мазмұндық құрылымын жетілдіруге, педагогикалық
танымын және педагогикалық ойлау қабілетін дамыту және
педагогика тарихының негізгі категорияларын: тәрбие, оқыту, білім
беру, ағарту, білім беру жүйесі, мектеп, педагогикалық ой-пікірлер,
педагогикалық көзқарастар, педагогикалық теория, этнопедагогика,
халықтық тәрбие, т.б. игерту.
арихи-педагогикалық
Т
тәжiрибелердi зерттеу әдiсi
• Бұл әдiстердi кезiнде Платон, М.Ф.Квинтилиан,
Я.А.Коменский, И.Песталоцци де қолданған,
қазiргiғылымда да пайдаланылады. Педагогикалық
тәжiрибелердiзерделеу, бақылау, әңгiмелесу,
сауалнама жүргiзу, оқушылардың шығармашылық
жұмыстарын, мектеп құжаттарын талдау, т.б. зерттеу
әдiс-тәсiлдерiiзденiс жұмыстарында қолданылады.
Байқау– жаңа педагогикалық
құбылыстарды мақсатты түрде
қабылдап, оларды бұрынғы
қоғамның даму
кезеңдерiндегi мектептер мен
педагогикалық ойлардың даму
сатыларындағы ұқсас
құбылыстармен салыстырып,
олардын араларындағы
сабақтастықты, оқыту мен
тәрбиелеу үрдiсiндегi кемшiлiктер
мен жетiстiктерiн саралап
дәлелдейдi. Байқау тәсiлi өте
қарапайым ұйымдастырылады.
•
ңгiмелесу– қосымша ақпараттар алуда педагог
Ә
ғалымдармен, ағарту саласына еңбегi сiңген
адамдармен алдын-ала күрделi мәселелерге
байланысты, сұрақ-жауап түрiнде әңгiмелесу арқылы
тиiстi жауаптар алынып, жүйеленедi. Әңгiмелесуде
жауап берушiнiң ақпараттары тiкелей жазылмай,
сырласу жағдайында күдiк туғызбайтындай түрде
жүргiзiледi, зерттеушiматериалдарды есте сақтауға
тырысады
• Сұхбат– бұл зерттеудiң дербестiк және қосымша
әдiсi, байқаудың жетiспей жатқан және алған
ақпараттардың толық болмау жағдайларында
қолданылады. Бұл тәсiл – әлеуметтану ғылымынан
педагогикаға енгiзiлген әдiс. Зерттеушi алдын-ала
беретiн сұрақтарын дайындап алып, сұхбаттасқан
адамға бiр жүйемен сұрақтар берiп, оның
жауаптарын көзбе-көз жазып алады. Мысалы, ағарту
саласымен шұғылданатын тарихшы ғалыммен
педагогика тарихы жайлы мәселелер төңiрегiнде
сұхбаттасқанда, сұхбатты қолма-қол қағазға түсiредi.
• Сауалнама жүргiзу– материал жинауда
көпшiлiкке сауалнама сұрақтары таратылып,
дiттелген мәселелер аумағында адамдардан
жазбаша жауаптар алады. Әңгiмелесу мен
сұхбат бетпе-бет ұйымдастырылса,сауалнама –
сырттай берiлген сұрақтарға жазбаша жауап
алатындықтан оларды математикалық әдiспен
талдап қорытынды шығаруға болады.
Қортымды
• Ерте дүние тарихына жаңа әдіснамалық көзқараспен
қарау дегенде, бұрынғы кезеңдегі қоғамдық
құбылыстардың ерекшеліктерін ескеріп ғылыми
айналымға түсіргенде, зерттеушілер сол кездердегі
қоғамдағы қайталанбас жекелеген құбылыстардың,
бүгінгі өмір жағдайына байланысты өлшемдермен
сәйкескелмейтін өзгешеліктеріне ерекше саналы қарап,
оны ғылыми талдауда ескеруі тиіс.
•
• Қазақстан Республикасы көп ұлтты ел
болғандықтан, бірлік пен келісімге құрылған
мәдениетті тұлғаны тәрбиелеуде, тек жеке
тұлғаның іс-әрекетіндегі шығармашылық
мәдениетін дамытумен ғана шектелмей,
субъектінің қоғамдық құндылығын тәрбиелейтін
міндеттерін –
ізгілік, бұқарашылық ұстанымдарына құру
қабілеттері дамытылуы керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz