Тыңдалым тапсырмасы




Презентация қосу
Тақырыбы: Тілдік
дағдыларды дамытудың
жолдары

Жоба жетекшілері:
Сарсенбай Дина Орынбасрқызы
Дембаева Асия Маханбетовна
Амиркулова Айман Айдаровна
Жобаның мақсаты:
Оқушылардың функционалды сауаттылығын
арттыруға, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын
дамыту;
Грамматиканы бөлек қарастырмай,
функционалды-коммуникативтік мән мәтінде
оқыту.
Оқу мақсаттары
Тыңдалым Оқылым

Коммуникативті
дағдылар

Айтылым Жазылым
Тыңдалым

Айтылым
Тыңдалымға Тыңдалым алдындағы тапсырма:
арналған сабақ тапсырманы таныстыру, тыңдалымға
құрылымы тірек сөздерді үйрету;

Тыңдалым тапсырмасы:әртүрлі
тыңдалым дағдыларын қалыптастыруға
арналған жаттығулар тобы;

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:
Тыңдалымдағы тақырып туралы
сұрақтардан тұрады және ол сұрақтарға
өз көзқарастарын білдіріп,
тәжірибелерімен байланыстыра отырып
жауап берулері тиіс.
Тыңдалым алды тапсырмасы
Мақсаты:
Тақырыпты таныстыра отырып, тыңдалымға қатысты
тірек сөздерді үйрету, жаңа тақырыпқа қатысты
оқушы білімін қозғау

Тапсырма:
Тақтадығы тақырыпқа байланысты көрсетілген жаңа,
таныс емес сөздерге өз көзқарасымен анықтама беру.
Тыңдалым тапсырмасы
Әртүрлі тыңдалым
дағдыларын Тапсырма
қалыптастыруға
арналған жаттығулар
тобы; олар жалпы
мазмұнын түсінуден • Тыңдалған мәтін
бастап, детальді мазмұны негізінде
түсінуне бағытталады. сұрақтарға жауап беру
(пікір, дәлел, мысал,
қорытынды)
• Тыңдалған материал
бойынша:
• Пікір;
• Дәлел;
• Мысал;
Мақсаты: • Қорытынды шығарыңыз.
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма
•Оқушылар тақырып бойынша тыңдалған
Мақсаты: материал негізінде өз көзқарастарымен
бөлісіп, пікірлерін білдіру үшін

•“Туннель әдісі
Тапсырма: арқылы екі жақты
пікір білдіру.

•Оқушылар екі қатарға қарама-қарсы
тізіліп тұрады да, араларынан өтетін
оқушыларға екі түрлі бағыт бойынша өз
Өту реті: көзқарастарын білдіреді, туннельдің
соңына жеткен соң оқушыларекі жақты
пікірді салыстыра келе, бір қорытынды
шығарады
Айтылымның ішкі дағдылары
Дыбыс
Ауызша
үндестігіне сай
флценттілік
айта білу

Интерактивті
стратегия

Мәтін түрлерін
Стиль қолдану
жаза білу
Айтылымға арналған сабақ
құрлымы төмендегідей:
Айтылым
ға
арналған
сабақ
Бекіту бөлімі: құрылым
Оқушыларға
ы
тапсырмалар
аясында еркін
сөйлеуге және
үйренгендерін
қолдануға
мүмкіндік
беретін
тапсырмаларда
н тұрады.

Кіріспе: Сабақ
Негізгі бөлім: тақырыбын
Жаңадан таныстыру. Сол
үйренген сабаққа
сөздерді немсе қатысты жаңа
тілдік форманы сөздерді немесе
үйрету. тілдік форманы
үйрету.
Тыңдалым/Айтылым

Сұхба
т
Дебат

Диало
г

Диску
ссия

Пікір
алмас
у
Рефле
кция
Оқылым
Оқылым алды тапсырмалары
•Мәтін тақырыбынашуға бағытталған

Мақсаты: тапсырмалар, сөздердің мәнін ашу, мәтін
мазмұнын болжауғабайланысты
сұрақтар қою.

Тапсырма: •Тақырыпқа байланысты жаңа
ұғымдарға өзінше түсінік беріп, сол
ұғымдарға кластер құру.
Оқылым тапсырмасы
Алғашқы тапсырмалар
жалпы мазмұнын
түсінуге бағытталса,
Мақсаты: оқылым тапсырмасында
нақты ақпаратты табуға
бағытталған.

Мәтінің ішіндегі негізгі
және қосымша
Тапсырма: ақпаратты бөліп көрсету.
Оқушылар үшін
жаңалық болған
ақпаратты түсіндіру.
Оқылымнан кейінгі тапсырма
•Мұндағы қойылатын сұрақтар олар
Мақсаты: үйренген жаңа сөздерді, мәтінде
кездестірген сөздерді қолдана отырыпөмірде
қолдана алуна бағытталады.

•Мәтіннің ішіндегі сізге жаңа сөздердің
Тапсырма: мағынасын топта бірлесе отырып түсініп,
сол сөздермен ситуциялық жағдаят
құрастыру.
Жазылы
мға
арналға
н сабақ
құрлым
ы
Жазылым
Жазылым дағдысын
қалыптастырудың жолдары:
Жазылым Жазылымның
үлгі беру барлық Белгілі бір
арқылы қадамдарымен жазылым
жұмыс жасауды үлғісі:
үйрету мазмұны,
қамтамасыз лексикасы,
продуктивті
етсе, бұл стилі және
жазылым жазылым үдерісі құрылысы.
деп аталады. деп аталады
Жазылымның қадамдары:
Әуелі жазуға көзделген нәрсені анықтап алу;

Ойыңды дұрыс жеткізуді жоспарлау:
- шимай нұсқасын (Өзгертуге мүмкін жазылым түрі) жазып
көру;

Түзету және редакциялау;
Тексеріп шығу;
Дұрыс нұсқаны жазу:
Назарларыңызға
рақмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Тыңдалымалды тапсырма
Олжабай батыр
Керқұла атты Кендебай ертегісі
Саралау оқыту әдісі
Уақыттың бос өткені - өмірдің бос кеткені
СЕРПЕН СЕРІКБОЛСЫН СӨЙЛЕСІМ ӘРЕКЕТІ
Киік қандай жануар
Қызыл телпек
Оқыту процесіндегі шет тілін ауқымды қолдану
Шет тілі
Пәндер