Мұғалімнің сөйлеу техникасы



Педагогикалық мамандыққа кіріспе
ІІІ Бөлім. Педагогтың үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
Тақырыбы: Педагогтің сөйлеу мәдениеті табысты кәсіби іс-әрекет шарты ретінде
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Педагогтің сөйлесу техникасы және сөйлеу мәдениеті.
Сөйлеу техникасы: тыныс алу, дауысы, дикциясы, ритмика.
Жоспар

Заманауи мұғалімнің кәсіби шеберлігінің аса маңызды элементтерінің бірі - ауызша сөйлеу, ол педагогикалық қызметтің құралы болып табылады.


Мұғалімнің сөйлеу техникасы
Сөйлеу техникасы дегеніміз - фонациялық тыныс алу әдістері, дауыс пен дикциясы барынша жатық қалыптылық деңгейіне жеткен және мұғалім сөзінің тиімді жүзеге асыруына мүмкіндік беретін қарапайым ғана әдістер жиынтығы




Мұғалім дауысының ерекшеліктеріне сипаттама.
Дауыстың естілуінің жағдайы - оның шырқауында. Мамандар бұл термин арқылы дауысты белгілі қашықтыққа жеткізу және дауыс күшін реттеу мүмкіншілігін білдіреді.

Мұғалімнің сөйлеуінің интонациялық байлығын дамыту үшін арнайы жаттығулар көмектеседі:
тыныс алуды реттеу;
дикцияны жаттықтыру;
темпоритм (жылдамдық ырғағы) ;
дауыс шығару жолдарын күту.


Педагогикалық техника-мұғалімнің қызметінде түрлі жағдайларда тәрбиеленушілермен нәтижелі әрекеттесуге, өзінің тәртібін, көңіл-күйін қадағалауға мүмкіндік беретін жалпы педагогикалық, психологиялық іскерлік және дағдылар жиынтығы. (Г. М. Коджаспирова)
Педагогикалық техника - жеке оқушыға, ұжымға тәжірибеде нәтижелі ықпал жасау үшін мұғалімге қажетті БІД жиынтығы
сыртқы қабілеттердің жиынтығы

Тақырып бойынша сұрақтар:
1. Педагог әрекетіндегі сөйлеу техникасы мен мәдениеттің ролі.
2. Педагогикалық техника түсінігіне анықтама беріңіз.
3. Педагогикалық техника компоненті топтарын сипаттаңыз.
4. Мұғалімге эмоциялық жағдайын басқара алу қажеттілігі.
5. Педагогикалық әрекетте вербальді емес қатынас көзінің ролі қандай?
Дауыс физиологиясында дем алу ролі қандай?
6. Педагог әрекетіндегі сөйлеу техникасының ролі және анықтамасы
7. Фонациялық дем алу түрлерін ата, оның себептері.
8. Дауыстың пайда болу үдерісіне сипаттама.
9. Мұғалім дауысының ерекшеліктерін, оның бұзылуының негізгі себептерін айт.
10. Сөйлеу аппаратының, оның дыбыс шығаруындағы ролі.

Тапсырма 1.
Мұғалімнің сөйлеуіне қойылатын этикалық нормаларды анықтап, талдап түсінік беріңіз.

Венн диаграммасы
ЭТИКА
ЭТИКАЛЫҚ НОРМАЛАР
ұқсастықтары

Тапсырма 2.
Мұғалімнің сөзі
Сөйлеу техникасы
Сөйлеу мәдениеті
ұғымдарына түсінік беріп, талдаңыз.

Сұрақтарға жауап беріңіз:
1. Мұғалімнің сөзі оқушыларға өтімді болып, жақсы әсер етуі ушін бойында қандай қасиет болуы керек?
2. Мұғалімнің мәнерлеп сөйлеу білігіне не жатады?

Тапсырма 3.
В. А. Сухомлинскийдің мұғалім сөзі мен оның тиімділігіне деген талаптарын талдап, конспектілеңіз.

Рефлексия
Мен үшін жаңалық болды
Қандай жаңа ойлар, сезімдер сізде пайда болды?
Маған ерекше ұнады
Мен үшін қиындық туғызды
Менің қолым жетті

Пайдалануға ұсысынылған әдебиеттер
Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике. - М., 1996. - 163 c.
Вершловский С. Г. Учитель о себе и о профессии. - Л., 1988.
Коджаспирова Г. М., Коджаспиров А. Ю. Педагогический словарь. - М., 2008. - 218 c.
Гоноболин Ф. И. Книга об учителе. - М., 1965. - 211 c.
Гуманизация воспитания в современных условиях /Под ред. О. С. Газмана, И. А. Костенчука. - М., 2007.
Мищенко А. И. Введение в педагогическую профессию. - Новосибирск, 2007. - 289 c.
Соловейчик С. Л. Вечная радость. - М., 1986.
Кондратенков А. В. Труд и талант учителя: Встречи. Факты. Мысли. - М., 1989.
Джуринский А. Н. История педагогики. М., 1999.
Боголюбов В. А. Н. И. Новиков и его время. - М. : Издание М. и С. Сабашниковых, 1916. - 492 с.
Сухомлинский В. А. Как воспитать настоящего человека. - Киев, 1975.
Ушинский К. Д. Собр. соч. : в 11 т. - М., 1958. - Т. 9.
Сластенин В. А., Исаев И. Ф., Мищенко А. И., Шиянов Е. Н. Педагогика. - М., 2002.
Мижериков В. А., Ермоленко М. Н. Введение в педагогическую профессию: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений. - М. : Педагогическое общество России, 2003.
Материалы Программы по образованию Фонда Сорос-Казахстан и Министерства образования Республики Казахстан. Источник - http://www. alledu. ru/news/1/3036.
Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. - М. : Педагогика, 1988. - 198 с.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz