Педагогтың сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу техникасының кәсіби қызметтегі маңызы


Slide 1

Педагогикалық мамандыққа кіріспе

ІІІ Бөлім. Педагогтың үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары

Тақырыбы: Педагогтің сөйлеу мәдениеті табысты кәсіби іс-әрекет шарты ретінде

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Slide 2

Педагогтің сөйлесу техникасы және сөйлеу мәдениеті.

Сөйлеу техникасы: тыныс алу, дауысы, дикциясы, ритмика.

Жоспар

Slide 3

Заманауи мұғалімнің кәсіби шеберлігінің аса маңызды элементтерінің бірі - ауызша сөйлеу, ол педагогикалық қызметтің құралы болып табылады.

Slide 4 Slide 5

Мұғалімнің сөйлеу техникасы

Сөйлеу техникасы дегеніміз - фонациялық тыныс алу әдістері, дауыс пен дикциясы барынша жатық қалыптылық деңгейіне жеткен және мұғалім сөзінің тиімді жүзеге асыруына мүмкіндік беретін қарапайым ғана әдістер жиынтығы

Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9

Мұғалім дауысының ерекшеліктеріне сипаттама.

Дауыстың естілуінің жағдайы - оның шырқауында. Мамандар бұл термин арқылы дауысты белгілі қашықтыққа жеткізу және дауыс күшін реттеу мүмкіншілігін білдіреді.

Slide 10

Мұғалімнің сөйлеуінің интонациялық байлығын дамыту үшін арнайы жаттығулар көмектеседі:

тыныс алуды реттеу;

дикцияны жаттықтыру;

темпоритм (жылдамдық ырғағы) ;

дауыс шығару жолдарын күту.

Slide 11 Slide 12

Педагогикалық техника-мұғалімнің қызметінде түрлі жағдайларда тәрбиеленушілермен нәтижелі әрекеттесуге, өзінің тәртібін, көңіл-күйін қадағалауға мүмкіндік беретін жалпы педагогикалық, психологиялық іскерлік және дағдылар жиынтығы. (Г. М. Коджаспирова)

Педагогикалық техника - жеке оқушыға, ұжымға тәжірибеде нәтижелі ықпал жасау үшін мұғалімге қажетті БІД жиынтығы

сыртқы қабілеттердің жиынтығы

Slide 13

Тақырып бойынша сұрақтар:

1. Педагог әрекетіндегі сөйлеу техникасы мен мәдениеттің ролі.

2. Педагогикалық техника түсінігіне анықтама беріңіз.

3. Педагогикалық техника компоненті топтарын сипаттаңыз.

4. Мұғалімге эмоциялық жағдайын басқара алу қажеттілігі.

5. Педагогикалық әрекетте вербальді емес қатынас көзінің ролі қандай?

Дауыс физиологиясында дем алу ролі қандай?

6. Педагог әрекетіндегі сөйлеу техникасының ролі және анықтамасы

7. Фонациялық дем алу түрлерін ата, оның себептері.

8. Дауыстың пайда болу үдерісіне сипаттама.

9. Мұғалім дауысының ерекшеліктерін, оның бұзылуының негізгі себептерін айт.

10. Сөйлеу аппаратының, оның дыбыс шығаруындағы ролі.

Slide 14

Тапсырма 1.

Мұғалімнің сөйлеуіне қойылатын этикалық нормаларды анықтап, талдап түсінік беріңіз.

Slide 15

Венн диаграммасы

ЭТИКА

ЭТИКАЛЫҚ НОРМАЛАР

ұқсастықтары

Slide 16

Тапсырма 2.

Мұғалімнің сөзі

Сөйлеу техникасы

Сөйлеу мәдениеті

ұғымдарына түсінік беріп, талдаңыз.

Slide 17

Сұрақтарға жауап беріңіз:

1. Мұғалімнің сөзі оқушыларға өтімді болып, жақсы әсер етуі ушін бойында қандай қасиет болуы керек?

2. Мұғалімнің мәнерлеп сөйлеу білігіне не жатады?

Slide 18

Тапсырма 3.

В. А. Сухомлинскийдің мұғалім сөзі мен оның тиімділігіне деген талаптарын талдап, конспектілеңіз.

Slide 19

Рефлексия

Мен үшін жаңалық болды

Қандай жаңа ойлар, сезімдер сізде пайда болды?

Маған ерекше ұнады

Мен үшін қиындық туғызды

Менің қолым жетті

Slide 20

Пайдалануға ұсысынылған әдебиеттер

Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике. - М., 1996. - 163 c.

Вершловский С. Г. Учитель о себе и о профессии. - Л., 1988.

Коджаспирова Г. М., Коджаспиров А. Ю. Педагогический словарь. - М., 2008. - 218 c.

Гоноболин Ф. И. Книга об учителе. - М., 1965. - 211 c.

Гуманизация воспитания в современных условиях /Под ред. О. С. Газмана, И. А. Костенчука. - М., 2007.

Мищенко А. И. Введение в педагогическую профессию. - Новосибирск, 2007. - 289 c.

Соловейчик С. Л. Вечная радость. - М., 1986.

Кондратенков А. В. Труд и талант учителя: Встречи. Факты. Мысли. - М., 1989.

Джуринский А. Н. История педагогики. М., 1999.

Боголюбов В. А. Н. И. Новиков и его время. - М. : Издание М. и С. Сабашниковых, 1916. - 492 с.

Сухомлинский В. А. Как воспитать настоящего человека. - Киев, 1975.

Ушинский К. Д. Собр. соч. : в 11 т. - М., 1958. - Т. 9.

Сластенин В. А., Исаев И. Ф., Мищенко А. И., Шиянов Е. Н. Педагогика. - М., 2002.

Мижериков В. А., Ермоленко М. Н. Введение в педагогическую профессию: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений. - М. : Педагогическое общество России, 2003.

Материалы Программы по образованию Фонда Сорос-Казахстан и Министерства образования Республики Казахстан. Источник - http://www. alledu. ru/news/1/3036.

Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. - М. : Педагогика, 1988. - 198 с.


Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу техникасы
Маманның сөйлеу мәдениеті, дресскод және кәсіби терминология
Студенттердің сөйлеу тілінің мәдениеті мен лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру
Тіл мәдениеті: баспасөз тілі, сөз мәдениеті және сөйлеу әдебі
Іскерлік қарым-қатынастағы сөйлеу мәдениеті мен келіссөз жүргізу әдебі
Сөйлеу өнерінде әдеби бейнелеу құралдары мен кәсіби лексиканың рөлі
Стилистика пәнінің зерттеу нысаны мен бағыттары: тілдік әртүрлілік және сөйлеу мәдениеті
Маманның сөйлеу мәдениеті және банктік бағалы қағаздар мен дебиторлық қарыздардың жіктелуі
Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті мен академиялық шешендік: дайындық, шарттар және тәсілдер
Шет тілін үйренудегі танымдық процестер мен сөйлеу қызметінің маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz