Ғылыми зерттеу әдістері: деңгейлері, түрлері және әдіснамалық негіздері


Slide 1

«Ғылыми зерттеулердің әдісі»

Орындаған: Бақытбекқызы Сабира

Тобы: 4 курс химия

Қабылдаған: Рахманова Жансауле Сергеевна

Slide 2

Ғылыми зерттеу әдісі- объективті шындықты тану тәсiлi. Әдiс iс-әрекеттердiң, тәсiлдердiң, операциялардың белгiлi бiр реттiлiгiн бiлдiредi. Оқытылатын объектiлердiң мазмұнына байланысты жаратылыстану әдістері мен әлеуметтік-гуманитарлық зерттеу әдістері ерекшеленеді.

Slide 3

Зерттеу әдiстерi ғылым салалары бойынша жiктеледi: математикалық, физикалық, химиялық, биологиялық, медициналық, әлеуметтiк-экономикалық және т. б.

Slide 4

Таным деңгейiне байланысты əдiстер келесідей болып бөлiнедi: эмпирикалық, теориялық және метатеоретикалық деңгейлер.

1

Теориялық деңгей әдістеріне аксиоматикалық, гипотетикалық, формализация, абстрагирлеу, жалпы логикалық әдiстер (талдау, синтез, индукция, дедукция, аналогия) және т. б. жатады.

2

Метатеоретикалық деңгейдiң әдiстерi диалектикалық, метафизикалық, герменевтикалық және т. б. болып бөлiнедi.

3

Эмпирикалық деңгей әдістеріне бақылау, сипаттау, салыстыру, есеп, өлшеу, сауалнамалық сұрау, әңгімелесу, тестілеу, эксперимент, модельдеу және т. б. жатады.

Slide 5

Ғылыми зерттеудiң «әдіс» ұғымын және «техника», «процедура» және «әдiстеме» ұғымдарын ажырата білу керек.

Зерттеу техникасы деп қандай да бір әдісті пайдалану үшін арнайы тәсілдер жиынтығын айтады.

Зертеу процедурасы деп iс-эрекеттердiң белгiлi бiр реттілігін, зерттеуді ұйымдастыру тәсiлiн айтады.

Әдістеме- таным әдiстерi мен тәсiлдерiнiң жиынтығы. Кез келген ғылыми зерттеу белгiлi бiр әдiстермен және тәсiлдермен, белгiлi бiр ережелер бойынша жузеге асырылады. Бұл тәсiлдердiң, әдiстер мен ережелердiң жүйесi туралы ілімді әдіснама деп атайды.

Slide 6

Жалпы ғылыми әдістер ішінде төмендегілерді бөліп көрсетуге болады:

Анализ

Индукция

Дедукция

Синтез

Аналогия

анализ - жан-жақты зерттеу мақсатында бүтін бір затты құрамдас бөліктерге (жақтарына, белгілеріне, қасиеттеріне және т. б) бөлу;

синтез - заттың құрамдас бөліктерін біртұтас затқа біріктіру;

аналогия - объектілердің бірдей белгілерінің ұқсастығы негізінде олардың ұқсастығы туралы айтуға үмкіндік беретін таным әдісі;

индукция - жеке қорытулар негізінде жалпы тұжырым жасауға мүмкіндік беретін зерттеу мен талқылау әдісі;

дедукция - жалпы тұжырымнан жеке тұжырым жасауға мүмкіндік беретін талқылау әдісі;

Slide 7

Назарларыңызға рақмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Педагогика: әдіснамалық білім деңгейлері, өзіндік ерекшеліктері және ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеу әдістері мен әдіснамалық негіздері
Педагогика ғылымындағы әдіснамалық плюрализм: деңгейлері мен зерттеу әдістері
Педагогика ғылымының әдіснамасы: теория, деңгейлері және ғылыми-зерттеу әдістері
Арнайы педагогика мен арнайы психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері және ғылыми-зерттеу әдістері
Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері және зерттеу принциптері
Әлеуметтік зерттеу бағдарламасының әдіснамалық және әдістемелік негіздері
Педагогиканың әдіснамасы мен ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеу әдістері: ұғымы, түрлері және биология пәніндегі қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz