Отбасылық тәрбие




Презентация қосу
Жиналыс тақырыбы:

Бала тәрбиесі –
ортақ іс
Мақсаты:
Оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуда ата-
аналармен бірлесе жұмыс істеу, мектеп пен мұғалім,
мұғалім мен бала, педагог пен ата-ана арасындағы қарым –
қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен
әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау, отбасы
ерекшеліктерін ескере отырып қиындықтарды бірлесе
шешу

Күтілетін нәтиже:
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орны ерекше екенін және
мектеп қабырғасында алған тәрбиесі мен отбасылық тәрбиесі-
бір тұтас үрдіс екенін сезініп, мектеп, ата-ана, ұстаз болып
бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ
тәрбиелеу
«Баланы тану үшін,ең алдымен оның
отбасын жақсылап танып ал,
Отбасынсыз –біз, яғни мектеп - әлсіз
болар едік»
В.А.Сухомлинский
Бала

Үштік
модел
ь
Мекте
Ата -ана
п
Қазіргі уақытта оқушы саны -982 оқушы.
Ұл бала - 506, қыз бала - 476. Мектептің

III тоқсан бойынша білім сапасы
51 пайызды құрады.
Мектептің әлеуметтік жағдайы:
1. Тұлдыр жетім-5 оқушы
2. Аудандық есепте тұратын-2 оқушы
3. Мектепішілік есепте тұратын -27 оқушы
4. Аз қамтылған отбасында бала саны-40
5. Көпбалалы отбасында тәрбиеленіп жатқан
бала саны-149
6. Толық емес отбасында тәрбиеленіп жатқан
бала саны-12
7. Жартылай жетім бала саны-25
8. Сәтсіз отбасында тәрбиеленіп жатқан бала
саны-5
9. Үйден оқитын оқушы саны-7
2015-2016 оқу жылының жаз кезіндегі
жасөспірімдердің демалуы, сауықтырылуы және
еңбекпен айналысуы туралы мәлімет:
Мектеп жанындағы сауықтыру лагері тамақпен -110
оқушы, тамақсыз -100, шаруа қожалығы -50,
спорттық сауықтыру-60, құрылыс бригадасы-67,
мектеп орманшылығы-30, пәндік профильді лагерь-
60, әскери палаткалы лагерь-35, палаткалы (жайлау)
лагерь-30, көгалдандыру тобы – 100 оқушымен
ұйымдастырылады. Қарлығаш- спорттық сауықтыру
лагері ата-ана есебінен -20, дебат лагері-2, ал
жалпыға білім беру қоры есебінен -5 оқушы,
шипажайға 2 оқушы, кәсіподақ есебінен -2 оқушы
тегін демалысқа жіберіледі.
« Ата –ана
жауапкершілігі»
«Жүректен жүрекке»
Ата –аналар мен оқушылар бір
біріне деген жылы тілектерін
стикерге жазып, ағашты
көркейтеді
Рефлексия

Бүгінгі сабақ бойынша ойларын
стикерге жазу
БАЛА ТӘРБИЕСІ

Отбасылық
тәрбие

Рухани
Рухани БАЛА Стихиялы
тәрбие
тәрбие тәрбие

Ата-анасы

Туған- ОТБАСЫЛЫҚ Отбасылық
туысқандары ТӘРБИЕ дәстүрлері

Балабақша

Мектеп РУХАНИ
РУХАНИ Ақпарат
ТӘРБИЕ
ТӘРБИЕ құралдары,т.б.

Жұмыс орны

Адамдармен СТИХИЯЛЫ Көше және
қарым- ТӘРБИЕ қоршаған
қатынас орта
Ата анамен ықпалдасу әдістемесі

Пікірлесу сағаты Ашық тәрбие сағаты

Үлгілі отбасына саяхат Мектеп психологымен
әңгіме
Ата-анамен
ықпалдасу
Ата-аналармен жеке әдістемесі Мерекелік кештер
әңгіме

Ата-аналар үшін ашық
Ата-аналарға арналған
есік күнін
тест және
ұйымдастыру
сауалнамалар
Ата - аналар топтары

Балалары үлгілі Балалары нашар Тұрмыс жағдайының Материалдық
отбасы тобы оқитын отбасылар қиындығы бала жағдайы өте жақсы
тәрбиесіне әсер отбасылар
тобы ететін отбасылар
тобы

Барлық Бала тәрбиесіне Баланың тәртібі,
мүмкіндігі бар, көңіл талпынысы Балаға тәрбие
үлгілі бөлмейтін, жақсы, бірақ берудегі бағыт-
отбасылар. селқос қарай - отбасының бағдары талапқа
материалдық
Жүргізілетін тын, ішімдікке сай отбасы.
тапшылы ғы бала
жұмыс әуес отбасылар. Жүргізілетін
психологиясына
формасы: Жүргізілетін кері әсер ететін жұмыс
шығармашылық жұ мыс отбасылар. формасы: ата-
кештер, ата- формасы: Жүргізілетін аналар
аналар рингі тақырыптық жұмыс университеті,
кеңес, психоло - формасы: отбасылық
гиялық тренинг пікірталас тәжірибе
клубы, презентациясы
педагогикалық
семинар
Бала
Бала тәрбиесінде
тәрбиесінде отбасының
отбасының жағымсыз
жағымсыз әсер
әсер ету
ету
жақтарын
жақтарын сөз
сөз еткенде
еткенде оны
оны үш
үш топқа
топқа бөліп
бөліп қарастыруға
қарастыруға
болады:
болады:

Бірінші топ Екінші топ

Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай
солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата-
саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын
балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер
қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға етуі мүмкін.
үлгі көрсетеді.

Ата-ана

Үшінші топ

Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл
педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын”
балаларды беретін отбасылар.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары

Пікірталас клубы Ата-аналар университеті
Бала тәрбиесіне байланысты
өзекті тақырыптарды Мектептің бала тәрбиелеудегі саясатын отбасының дұрыс Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі
қамтиды. Әр түрлі түсінуі, ата-аналармен педагогикалық ынтымақтастықта түрлі педагогикалық білім беретін орын.
көзқарастағы ата-аналардың Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ
формадағы жұмыстар жүргізе отырып, баланың тұлға ретінде
пікірлерін талдайды, кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға
дәлелдейді. Ата-аналардың дамуына жағдай жасау түсетіндер ата-аналар комитеті
дүниетанымын кеңейтуді арқылы қабылданады
мақсат етеді.
Ата-аналар клубы
Отбасылық тәжірибе презентациясы.
Мектептегі, отбасындағы,
Н сыныптағы кездесетін қайшылықты Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден
Ә жағдаяттарды шешуге арналады. кеңестер беруі, ата-аналардың қажетті
Рингке не ата-ана мен баланы, не әдебиеттермен танысуы, зерттеуі, өзіндік
Т Ата-аналар мектебі пікір қалыптасуы және проблемалық
педагогтарды, не оқушы мен
И сұрақ төңірегінде жоба қорғауы
мұғалімді шығаруға болады.
Ж "Мектептің басты мақсаты -
Е
С
Психологиялық тренинг жалғыз білім үйрету емес, Педагогикалық семинар

І Ата-аналармен жұмыс жүргізудің біліммен бірге жақсы тәрбиені Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне
белсенді түрі. Тренингке кемі 2
отбасы қатыса алады.
қоса беру" арналады. Семинарға мұғалімдер де, ата-
аналар да жан-жақты дайындықпен
Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне қатысуы қажет Ф
М пікірі мазмұндас 12-15 адамнан
М. Дулатов
О
А тұратын топ құра алады.
Р
Қ Шығармашылық кештер М
С Тақырыптық кеңес А
А Шығармашылық кештер мектепішілік
Ата-аналарды психологиялық, және сыныпішілік болып, озық ойлы Л
Т
педагогикалық білім және және ерекше қабілетті, танымал ата- А
Ы тәжірибе жаңалықтарымен аналарды үлгі тұту, насихаттау Р
таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, мақсатында ұйымдастырылады Ы
ой қорыту

Қазақстандық ұлтжанды, төзімді, рухани құнды, рух-жігері шыңдалған белсенді тұлға
қалыптасады.(Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында 2006-2011
жылдарға арналған кешенді тәрбие бағдарламасынан)
Ата-ана есіне…
- Баласының оқу үлгерімін қадағалауға
- Баласының денсаулығын қадағалап отыруға
- Баласы ауырған жағдайда мектепке хабарлауға
- Баласының жеке басының тазалығына қарауға
- Баласына қажетті күн режимін жасауға
- Баласына мектеп құрал-жабдықтарын алып беруге
- Мектеп ұжымының кеңестерін орындауға
- Мұғалімдердің танымдық,тәрбиелік ұсыныстарын
орындауға
- Керек жағдайда пед. консилиум және профилактика
кеңесіне келуге
- Мектеппен үнемі байланыста болуға
- Баласын сабақтан себепсіз қалдырмауға
- Егер жұмыс орны мен мекен жайы ауысқан жағдайда
мектепке хабарлауға
- Мектепте өтіп жататын іс-шараларға (ата-аналар
жиналысы т.б.) қатысуға
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей, мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес. Құрметті ата-
аналар сіздерден баладан жүрек жылуын
аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен
қараңыз дей отырып, бүгінгі жиналысқа
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамыз.

Ұқсас жұмыстар
Отбасы және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері
Жүргізілетін психологиясына формасы
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ АЛҒЫСӨЗ
Бесік жыры – балаға берілетін алғашқы тәрбие
ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ
МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
Жалпы практикалық дәрігер отбасылық дәрігер
Пәндер