Ежелгі Египеттегі мектеп және тәрбие




Презентация қосу
Ежелгі Египеттегі мектеп және
тәрбие
Ертедегі Египетте мектепте оқыту
туралы алғашқы мәліметтер
б.э.дейінгі 3 мың жылдықтарға
жатқызуға болады. Мыңдаған
жылдар бойы Нил сағасында
белгілі психологиялық жеке тұлға
қалыптасты. Ертедегі
египеттіктердің идеялы көзге
сараң, дағдырдың қиындығы мен
соққысына шыдай білетін,
табанды адам болып табылады.
Осындай адамды оқыту және
тәрбиелеу мақсатын қойды.
Ертедегі Египетте жанұя тәрбиесі мен оқыту әйелдер
мен ерлердің өзара қарым-қатынасының сипатын
бейнелейді. Бұл қарым-қатынас тепе-теңдік негізінде
құрылды. Сондықтан да ер балалар мен қыз
балаларға оқытуға бірдей көңіл бөлінді.
Мысырда алғашқы мектептердің
пайда болуы адамзат өркениеті
қалыптасқан кезеңге жатқызылады.
Бұндай мектептерде тек фараонның
ұрпақтары, діни қызметкерлер мен
жоғары лауазым иелерінің балалары
оқи алатын болған. Оқушылар дәптер
ретінде папирусты қолданған, оқу
аяқталған соң емтихан тапсыратын
болған. Мысырлық тәлімгерлер
міндетті түрде театрландырылған діни
қойылымдарға қатысқан. Сабақтар
ғибадатханаларда өтетін болған.
Египетте жазу өнері б.з.б. IV м.ж. пайда болды. Ең алғаш жазулар сурет
ретінде салынған. Ең алғаш жазуларды таңбалар мен суреттер құрады.
Бұндай таңбалар иероглифтер деп аталды, ал египеттік жазу
иероглифика деп аталады. Олардың саны 700-ден аса болды, ал
кейінірек тіпті бірнеше мыңға дейін жетті. Иероглифтер ондағы
бейнелер қайда қарап тұр, солай оқылады. Оңнан солға немесе солдан
оңға.
Ежелгі Египетте қолданылған әдістер
мен тәсілдер тәрбие мен оқытудың
мақсаттары мен идеялына сәйкес
келеді. Оқушыға ең алдымен тыңдай
білуге үйретті. “Тыңдай білу –
адамның ең негізгі қасиеті” қанатты
сөзі кеңінен қолданылды. Мұғалім
күнделікті өз шәкіртіне мынадай
сөздерді жиі қолданды: “зейінді бол
және менің сөзімді тыңда, менің саған
айтқан сөзімнің ешқайсысын да
ұмытпа”.
Египеттіктер дене жағынан
жазалауға ерекше мән берді.
Дене жағынан жазалау
табиғи және қажетті деп
есептеді. Көп ғасырлар бойы
Египетте әкенің, тәлімгердің
ерекше беделін қастерледі.
“Әруақытта да әкенің және
ата-бабаңның адалымен
жүр” деген дәстүрмен тұқым
арқылы мамандықты беру
дәстүрі тығыз байланысты.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ПЕРҒАУЫНДАР АБЫЗДАР
Ежелгі Египеттің кескіндеме
ЕЖЕЛГІ ЕГИПЕТ ТАРИХЫ КЕЗЕҢДЕРІ
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Пифагор теоремасы туралы ақпарат
Түркілік қайта өрлеу және оның әлемдік мәдениет мұрасындағы орны
Теория негізі
Тасқа жазылған иероглифтер
Ежелгі Египет
Жоғары мектеп педагогикасының жалпы негіздері
Пәндер