Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау



Маңғыстау облысының білім басқармасының Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің
«Бейнеу гимназиясы» КММ-нің
ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
/2022-2027 жылдар/

Оқушы саны
Сынып саны
1-4 сынып
193
8
5-9 сынып
187
10
10-11 сынып
47
3
Барлығы
427
21
Барлық мұғалім саны
Жоғары білімді
Арнаулы орта білімді
Педагог-шебер
Педагог-зерттеуші
Педагог-сарапшы
Педагог-модератор
Санаты жоқ
магистр
52
50
2
2
16
8
13
11
1
96%
3, 8%
3, 8%
30, 8%
15, 4%
25%
21, 2%
1, 9%
МҰҒАЛІМДЕР ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ
ОҚУШЫ САНЫ
МЕКТЕПТІҢ МИССИЯСЫ: БІЗ ЗИЯТКЕРЛІГІ ЖОҒАРЫ, ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ АЛАТЫН САЛАУАТТЫ КӨШБАСШЫ БОЛАМЫЗ
Оқу жылы
Сынып саны
2018-2019
85, 43%
2019-2020
90, 42%
2020-2021
89, 70%
САПА КӨРСЕТКІШІ
ӘЛЕУМЕТТІК КАРТА
Көпбалалы отбасы
140
Жартылай жетім
21
Әлеуметтік жағынан аз қамтылған отбасы
12

S-МЫҚТЫ ЖАҒЫ
W-ӘЛСІЗ ТҰСТАРЫ
*Білім беру мен тәрбиелеуде нәтижеге бағытталған бағдарды ұстану;
*Білім сапасының мониторингісі жасалады;
*Білім алушылардың қабілеттеріне, қажеттіліктеріне қарай қосымша сабақтардың оқытылуы;
*«Жас талап» оқушылардың ғылыми қоғамының құрылуы;
*«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру бойынша тәрбие тұжырымдамасын басшылыққа алу;
*Мектеп пен ата-ана арасындағы келісім шарттың болуы;
*Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысының жүйелі жүргізілуі.
*Педагог-шебер, педагог-зерттеуші біліктілік санатындағы ұстаздар үлесінің төмен болуы
*Санатсыз мұғалімдер санының болуы
*Қазіргі заманғы оқу кабинеттерінің, жаңа модификациялық үлгідегі кабинеттердің компьютерлік сыныптардың, спортпен айналысу үшін жағдайлардың болмауы
*Оқушыларды тәрбиелеу мен білім беруде мұғалімдердің АКТ құралдарын жеткіліксіз қолдануы;
*Білім беру мен тәрбиелеуде жоғары жетістікке қол жетізген мұғалімдерді, оқушыларды марапаттауда демеушіліктің аздығы;
*Бала тәрбиесіндегі маңызды жобалар: «Оқуға құштар мектеп» және «Мектеп театрының» жұмысын жетілдіру;
O-МҮМКІНДІКТЕР
T- ҚАУІП-ҚАТЕР
*Аудан, облыс көлемінде пәндер бойынша мұғалімдер қауымдастығының, желілік қоғамдастықтың жүйелі жұмыстарының атқарылуы;
*Жас мамандардың инновациялық әдіс-тәсілдерге ақпараттық бағдарламаларға бейімділігі;
*Білім алушылардың білім алуына мүмкіндік жасалған.
*БАҚ пен интернеттің контенттік және коммуникациялық тәуекелдерінің болуы, өскелең ұрпаққа теріс әсері;
*Біліктілік көтеру тесттерінен өте алмаған ұстаздардың болуы.

НЕГІЗГІ МАҚСАТЫ: оқу мен өзін-өзі жетілдіруге ынталы оқушылар ортасын қалыптастыруға ықпал етуші инновациялық ортаның даму жолдарын айқындау және оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар мен қоғамдастық арасында тығыз байланыс орнату
НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕР:
- оқыту мен тәрбиелеу сабақтастығын қамтамасыз ету;
- білім алушылардың білімге деген және шығармашылық сұраныстарын барынша қанағаттандыру жағдайларын жасау;
- тәрбие жұмысы жүйесін жетілдіру;
- оқушының жағымды «Мен тұжырымдамасын» қалыптастыру және бекіту;
- педагогикалық ұжымның инновациялық қызметті жалғастыруға деген ынтасын қалыптастыру;
- мектеп қызметкерлерінің барлық санаттарының ақпараттық технологиялар саласындағы біліктілігін арттыру.
- мектептің сұраныстарын іске асыру мақсатында материалдық-техникалық базаны нығайту, жаңа заман жабдықтарына сәйкес оқу кабинеттері мен ғимараттардың интерьерін жаңарту
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
- Білім сапасының көтерілуі.
- Мектептің материалдық-техникалық базасының жақсаруы.
- Мектеп қызметінің басқару жүйесінің жетілдірілуі.
- Бірлескен жұмыс арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің арттырылуы;
- Бірлескен орта құру арқылы ата-аналар мен оқушылардың мектептің жұмысына жүйелі түрде тартылуы.

БАҒДАРЛАМАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢІ
1-кезең
- Іс-шаралар жоспарына сәйкес мектеп дамуының негізгі бағыттарын іске асырудың басталуы және оған жағдай жасау.
- Мектеп дамуының негізгі бағыттарын іске асырудың ағымдағы нәтижелеріне сараптама жүргізуді ұйымдастыру.
- Кешенді-мақсатты бағдарламаларды әзірлеу: «Дарынды балалар», «Ақпараттандыру», «Педагогикалық шығармашылық».
- Оқушылар мен ата-аналар арасында салауатты өмір салты құндылықтарын насихаттау (бірлескен спорттық іс-шараларды, әртүрлі бағыттағы мамандармен кездесулерді өткізу арқылы және т. с. с. ) .
- Оқушылардың бейіндік қабілеті, таңдаған мамандықтарына қарай кәсіби бағдар беру жұмыстарын жандандыру.
- Педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру.

БАҒДАРЛАМАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢІ
2-кезең
- Даму бағдарламасының негізгі бағыттары бойынша ұйымдастырушылық іс-шаралар жоспарын іске асыруды аяқтау.
- Мектеп педагогтарының білім беру үдерісінде оқыту мен тәрбиелеудің ақпараттық-коммуникативтік технологияларын іске асыруы.
- Дарынды балалар мен талантты жастарды қолдауды дамыту.
- Даму бағдарламасын іске асыру бойынша мектеп қызметінің нәтижелерін сараптау
- Білім беру үдерісінің барлық қатысушыларының бейіндік оқу нәтижелілігін бағалауы

БАҒДАРЛАМАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢІ
3-кезең
- Бағдарламасын іске асыру бойынша мектептің педагогикалық ұжымы қызметінің нәтижелерін талдау.
- Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау.
- Бағдарламаны іске асыру жөніндегі есептер.
- Инновациялық білім беру технологиялары бойынша мектептің әдістемелік материалдар жинағын құру.
- Тәжірибені жалпылау, нәтижелерді ресімдеу және жариялау

Мұғалімдердің, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Кәсіби білім беру жұмыстарын дамыту
Шығармашылық топтардың жұмысын жетілдіру
Материалдық базаны дамыту
Оқушыларды ынталандыруға бағытталған жұмыстар ұйымдастыру
Оқушылардың шығармашылықпен айналысуына жағдай жасау
Неге басымдық беруіміз керек?
Мектепті басқаруға ақпараттық технологияны енгізу
Мектеп қызметінің жариялылығы мен ашықтығын қамтамасыз ету
«Ғылым күні» дәстүрлі байқауын жетілдіру
Мұғалімнің электронды портфолиосын әзірлеу
Мұғалімдердің санатын көтеруі, кәсіби тұрғыдан шыңдалуын жетілдіру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz