Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Презентация қосу
Маңғыстау облысының білім басқармасының
Бейнеу ауданы бойынша білім бөлімінің
«Бейнеу гимназиясы» КММ-нің
ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
/2022-2027 жылдар/
МЕКТЕПТІҢ МИССИЯСЫ: БІЗ ЗИЯТКЕРЛІГІ ЖОҒАРЫ, ҮЗДІКСІЗ
БІЛІМ АЛАТЫН САЛАУАТТЫ КӨШБАСШЫ БОЛАМЫЗ
МҰҒАЛІМДЕР ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ
Барлық Жоғары Арнаулы Педагог- Педагог- Педагог- Педагог- Санаты магистр
мұғалім білімді орта шебер зерттеуші сарапшы модератор жоқ
саны білімді
52 50 2 2 16 8 13 11 1
96% 3,8% 3,8% 30,8% 15,4% 25% 21,2% 1,9%
ӘЛЕУМЕТТІК КАРТА
Көпбалалы отбасы 140
ОҚУШЫ САНЫ САПА КӨРСЕТКІШІ
Оқушы саны Сынып саны Оқу жылы Сынып саны Жартылай жетім 21
1-4 сынып 193 8 Әлеуметтік жағынан
2018-2019 85,43% 12
5-9 сынып 187 10 аз қамтылған отбасы
10-11 сынып 47 3 2019-2020 90,42%
Барлығы 427 21
2020-2021 89,70%
S-МЫҚТЫ ЖАҒЫ W-ӘЛСІЗ ТҰСТАРЫ
*Білім беру мен тәрбиелеуде нәтижеге бағытталған *Педагог-шебер,педагог-зерттеуші біліктілік санатындағы
бағдарды ұстану; ұстаздар үлесінің төмен болуы
*Білім сапасының мониторингісі жасалады; *Санатсыз мұғалімдер санының болуы
*Білім алушылардың қабілеттеріне, қажеттіліктеріне *Қазіргі заманғы оқу кабинеттерінің ,жаңа модификациялық
қарай қосымша сабақтардың оқытылуы; үлгідегі кабинеттердің компьютерлік сыныптардың ,спортпен
*«Жас талап» оқушылардың ғылыми қоғамының айналысу үшін жағдайлардың болмауы
құрылуы; *Оқушыларды тәрбиелеу мен білім беруде мұғалімдердің АКТ
*«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру құралдарын жеткіліксіз қолдануы;
бойынша тәрбие тұжырымдамасын басшылыққа алу; *Білім беру мен тәрбиелеуде жоғары жетістікке қол жетізген
*Мектеп пен ата-ана арасындағы келісім шарттың мұғалімдерді, оқушыларды марапаттауда демеушіліктің аздығы;
болуы; *Бала тәрбиесіндегі маңызды жобалар: «Оқуға құштар мектеп»
*Оқушылардың өзін-өзі басқару жұмысының жүйелі және «Мектеп театрының» жұмысын жетілдіру;
жүргізілуі.
O-МҮМКІНДІКТЕР T- ҚАУІП-ҚАТЕР
*Аудан, облыс көлемінде пәндер бойынша мұғалімдер *БАҚ пен интернеттің контенттік және коммуникациялық
қауымдастығының, желілік қоғамдастықтың жүйелі тәуекелдерінің болуы, өскелең ұрпаққа теріс әсері;
жұмыстарының атқарылуы; *Біліктілік көтеру тесттерінен өте алмаған ұстаздардың болуы.
*Жас мамандардың инновациялық әдіс-тәсілдерге
ақпараттық бағдарламаларға бейімділігі;
*Білім алушылардың білім алуына мүмкіндік жасалған.
НЕГІЗГІ МАҚСАТЫ: оқу мен өзін-өзі жетілдіруге ынталы оқушылар
ортасын қалыптастыруға ықпал етуші инновациялық ортаның даму жолдарын
айқындау және оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар мен қоғамдастық арасында
тығыз байланыс орнату
НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕР:
- оқыту мен тәрбиелеу сабақтастығын қамтамасыз ету;
- білім алушылардың білімге деген және шығармашылық сұраныстарын барынша қанағаттандыру жағдайларын жасау;
- тәрбие жұмысы жүйесін жетілдіру;
- оқушының жағымды «Мен тұжырымдамасын» қалыптастыру және бекіту;
- педагогикалық ұжымның инновациялық қызметті жалғастыруға деген ынтасын қалыптастыру;
- мектеп қызметкерлерінің барлық санаттарының ақпараттық технологиялар саласындағы біліктілігін арттыру.
- мектептің сұраныстарын іске асыру мақсатында материалдық-техникалық базаны нығайту, жаңа заман жабдықтарына
сәйкес оқу кабинеттері мен ғимараттардың интерьерін жаңарту
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
- Білім сапасының көтерілуі.
- Мектептің материалдық-техникалық базасының жақсаруы.
- Мектеп қызметінің басқару жүйесінің жетілдірілуі.
- Бірлескен жұмыс арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің арттырылуы;
- Бірлескен орта құру арқылы ата-аналар мен оқушылардың мектептің жұмысына жүйелі түрде тартылуы.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢІ
- Іс-шаралар жоспарына сәйкес мектеп дамуының негізгі
бағыттарын іске асырудың басталуы және оған жағдай
жасау.
- Мектеп дамуының негізгі бағыттарын іске асырудың
ағымдағы нәтижелеріне сараптама жүргізуді ұйымдастыру.
- Кешенді-мақсатты бағдарламаларды әзірлеу: «Дарынды
балалар», «Ақпараттандыру», «Педагогикалық
шығармашылық».
- Оқушылар мен ата-аналар арасында салауатты өмір салты
құндылықтарын насихаттау (бірлескен спорттық іс-
1-кезең шараларды, әртүрлі бағыттағы мамандармен кездесулерді
өткізу арқылы және т. с. с.).
- Оқушылардың бейіндік қабілеті, таңдаған
мамандықтарына қарай кәсіби бағдар беру жұмыстарын
жандандыру.
- Педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢІ
- Даму бағдарламасының негізгі бағыттары бойынша
ұйымдастырушылық іс-шаралар жоспарын іске
асыруды аяқтау.
- Мектеп педагогтарының білім беру үдерісінде оқыту
мен тәрбиелеудің ақпараттық-коммуникативтік
технологияларын іске асыруы.
- Дарынды балалар мен талантты жастарды қолдауды
дамыту.
- Даму бағдарламасын іске асыру бойынша мектеп
қызметінің нәтижелерін сараптау
2-кезең - Білім беру үдерісінің барлық қатысушыларының
бейіндік оқу нәтижелілігін бағалауы
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢІ
- Бағдарламасын іске асыру бойынша мектептің
педагогикалық ұжымы қызметінің нәтижелерін талдау.
- Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау.
- Бағдарламаны іске асыру жөніндегі есептер.
- Инновациялық білім беру технологиялары бойынша
мектептің әдістемелік материалдар жинағын құру.
- Тәжірибені жалпылау, нәтижелерді ресімдеу және
жариялау
3-кезең
Мұғалімдердің, Оқушылардың
оқушылардың шығармашылықпен
функционалдық Неге басымдық
айналысуына жағдай
сауаттылығын дамыту беруіміз керек? жасау
Кәсіби білім беру Оқушыларды
жұмыстарын дамыту ынталандыруға
бағытталған жұмыстар
ұйымдастыру
Шығармашылық
топтардың жұмысын Материалдық базаны
жетілдіру дамыту
Мектепті басқаруға
ақпараттық Мұғалімнің электронды
технологияны енгізу портфолиосын әзірлеу
Мектеп қызметінің
жариялылығы мен Мұғалімдердің санатын
«Ғылым күні» дәстүрлі көтеруі, кәсіби тұрғыдан
ашықтығын қамтамасыз байқауын жетілдіру
ету шыңдалуын жетілдіру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz