Бағалау критерий




Презентация қосу
“Бағалау критерий.”
Сыныптағы бағалау тек қана техникалық
тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша
түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар
қолданатын кез келген нысанның артында тек
қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде
объективті емес нормалар мен стандарттар
ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы
және уәжі туралы түсінік, сонымен қатар өзін-
өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты
ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады.
Александер, 2001
Бағалау

Егер бағалау мақсаты
Оқытуды, әдістерді және жіктеу, сертификациялау
осы мүмкіндіктерді іске немесе оқытуды жылжыту
асыру түрлерін жақсарту үшін оқыту
қорытындысын шығару
мүмкіндіктерін болса, онда өзінің
анықтайтын бағалау функциясы бойынша
формативті немесе бағалау жиынтық болып
Оқыту үшін Бағалау табылады және
(ОүБ) болып кейде оны оқытуды
табылады. бағалау деп атайды.
Америкалық психолог, оқыту
әдістерін зерделеген. 1942 жылы
Чикаго университетінде доктор
дәрежесін қорғаған. 1965-66
жылдары Ағарту ісін
зерттеушілер бірлестігінің
президенті болған.
«Адами мінездемелер
тұрақтылығы мен өзгеруі» және
«Білім мақсаттарын жіктеу». ХХ
ғасырдың 60-70 жылдары АҚШ-
тың көптеген білім беру
мекемелері тұжырымдамасын
Блум, Бенджамин (ағыл. қабылдаған,
Benjamin Bloom) (1913-1999)
Г. А. Цукерман
«Сиқырлы сызғышы»
Г. А. Цукерман
«Сиқырлы сызғышы»

Өте жоғары деңгей

Жоғары деңгей

Орта деңгей

Төмен деңгей
Ұстанымдар негіздері:

алдын-ала ұсынылған
бағалау шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға

мүмкіндіктің берілуі
Пәні: Математика
Тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданы
Мақсаты: S = а*в. формуланы пайдаланып, тік төртбұрыштың ауданын
табуға үйрету.

Бағалау критерии :
- Тік төртбұрыштың анықтамасын білемін.(1 балл)
- Тік төртбұрыштың ауданың білемін (1 балл)
- Ауданның өлшем бірлігін білемін(1 балл)
- Тік төртбұрыштың ауданың табу формуласын дағы а, в, S нені білдіретінін
білемін(1 балла)
- Тік төртбұрыштың ауданың табу формуласын білемін (1 балл)
- Есептің шартын құруды білемін (1 балла)
- Тік төртбұрыштың а және в қабырғалары белгілі болған жағдайда есепті
шығара аламын.(2 балла)
- Тік төртбұрыштың ауданың табуға есеп құрастыра аламын (2 балла)

0-4 балл - «2» 5-6 балл - «3» 7-8 балл - «4» 9 – 10 балл - «5»
Критерий Дескриптор Жетістік
Шығарма мазмұнын толық игеру. 1
А
(мах 3) Жүйелі мазмұндай білу. 1
Білу, түсіну Кейіпкерлерін ажыратып, қосымша 1
сұраққа жауап беру.
В Шығарма мазмұны бойынша сұрақ қоя 1
(мах 3) білу.
Қолдану, талдау Шығарманың оқиға желісін талдау. 1

Шығарма идеясын ажырата білу. 1

С Тақырыпқа сай тұжырым жасай білу. 1
(мах 4)
Жинақтау, Негізгі ойға байланысты өзіндік ой- 1
бағалау пікірін түрлі формада білдіре алуы.

Ой жүйелігі. 1
Тіл байлығы 1
Бағалау шкаласы
«5» - 9 - 10 ұпай «4» - 7 - 8 ұпай «3» - 5 - 6 ұпай «2» - 0 - 4 ұпай
Критерий Жетіс Дескриптор
тік
1 Мәтінді түсінбеген, тақырыпты аша алмады.
Мазмұны 2 Мәтінді түсінген, мазмұндауда жоспардан ауытқу бар.
(4 үпай)
2 Мазмұны тақырыпқа сай, көптеген фактілер бұрмаланған.
3 Мазмұны тақырыпқа сай келеді,бірақ ойын баяндауда дәлсіздіктер
кездеседі.
3 Мазмұны тақырыпқа сай, бірақ қажетті қорытындылар жасай алмады.
4 Мазмұны тақырыпқа сай ,мәтінді толық түсінген, тақырып ашылған,
өзіндік ой- пікірін орынды қолданған.
Сөздік 1 Оқушының сөздік қоры өте жұтаң , сөздердің орын тәртібі сақталмаған.
қоры
(4ұпай) 2 Сөйлемдері қысқа, сөйлемдер арасындағы байланыс сақталмаған.
3 Сөздік қоры дамыған, бірақ сөз қайталаулар кездеседі.
4 Оқушының сөздік қорының кең екендігі байқалады.Сөз қайталаулар,
орынсыз қолданылған сөздер кездеспейді.Ойы жүйелі.
Мазмұндама 1 5 орфографиялық, 3 пунктуациялық қате кездеседі.
да жіберілген 2 4 орфографиялық, 2 пунктуациялық қате кездеседі
қателерді
3 3 орфографиялық, 1 пунктуациялық қате кездеседі
бағалау
(5 ұпай) 4 2 орфографиялық, 1 пунктуациялық.
5 1 жеңіл орфографиялық немесе 1 пунктуациялық қате кездеседі.

Бағалау критерий:

1.Фундамент – 1 балл 0-4 балл - «2»
2.Баспалдақ –1 балл 5-6 балл - «3»
7-8 балл - «4»
3. Есік – 1 балл
9 – 10 балл - «5»
4. Терезе - 1 балл
5. Шатырдағы терезе – 1 балл
6. Сусарқылудың құбыры– 1 балл
7. Шатырдағы құбыр– 1 балл
8. Үй айналасындағы шөптер –
1 балл
9. Үй айналасындағы гүлдер –
1 балл
10. 3 түстен кем емес– 1 балл
Ең жоғары балл- 10
Қолданылуы:
Негізгі бағалауда барлық критерийлер
барынша қолданылуы керек.
Критерий оқушының жас ерекшелігіне,
бағдарламаға сай алынады.
Әрбір жетістік балмен және дескриптор
арқылы белгіленеді.
Тоқсан соңында әр критерий бойынша
негізгі бақылаудан алынған орташа балл
есептелінеді.
Мазмұндаманың анықтамасы:
Мазмұндама - оқушының тіл мен әдебиеттен алған
білімдерін тексерудің негізгі нысандарының бірі.
Мазмұндама арқылы баланың өз ойын жүйелі
баяндай білу қабілеті мен тіл байлығы, сауаттылық
деңгейі айқын көрінеді.
Мазмұндаманы бағалауда оқушы жұмысының
мәтін мазмұны мен негізгі ойға сәйкестігі,
тақырыптың толық ашылуы, баяндау жүйесі
ескеріліп, сөздік қорының деңгейіне, сөйлем
құрылысына, мәтіннің стильдік біртектілігіне,
шеберлігіне назар аударылады.
1.Сөздік қорының орынды пайдалануы.
2. Синоним, антоним, омоним, тұрақты сөз
тіркестерін тәжірибе жүзінде қолдана білу.
3.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс
пайдалану .
4.Өз ойын грамматикалық тұрғыдан дұрыс,
логикалық бірізділікпен жеткізе білуі.
5.Өздігінен қорытынды жасау.
6.Осы талаптарды жүзеге асыруы тек жазылым
әрекеті арқылы емес, оқылым, тыңдалым,
айтылым әрекеттері негізінде іске асады.
А критерийі Жаңа ақпаратты
түсіну және меңгеру.

В критерийі Жаңа ақпаратты
талдау және мәтінмен жұмыс.

С критерийі Стиль және тілді
қолдану.
Оқушының оқу жетістігін
бағалау критерийі
Жетістіктердің ең
Критерий жоғарғы деңгейі

А Түсіну 6

В Талдау (мәтінмен жұмыс) 6

С Стиль және тілді қолдану 8

Барлығы 20
Мазмұндаманы критериалды бағалау
Бағалау шкаласы:
«5» - 17 - 20 балл (100%-89%)

«4» - 14 - 16 балл (75%-88%)

«3» - 12 - 13 балл (61%-74%)

«2» - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )
Сыныбы: 7 “В”
Орындалған тапсырма:Мазмұндама (негізгі бағалау)
Қолданған критерийлер: А, В, С
иынтық бағалаудың қорытындысы:
Мұғалім үшін:
Әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке

білім алу траекториясын құру.
Оқушы үшін:
Берілген бағалау критерийлерін

түсіну,қолдану,жұмысын бағалай білуі.
Ата-ана үшін:
Баланың білім алуындағы өсу деңгейін

қадағалауы.
Үй тапсырмасы:
Құрметті әріптестер!
Алдағы уақытта оқушылардың пәндік
жұмыс жасауына критерий жазуларыңызды
сұраймыз.

Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау пайдасы
Критериалды бағалау түсінігі
Оқушының оқу жетістігін бағалау критерийлері
Қазақстан құқықтық мемлекет
Критериалды бағалау
Сапаны бақылау
Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау
Бағалау критерийлері Мазмұндық сипаты
Мәтінмен жұмысы
Түрдің критерийлері
Пәндер