САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Презентация қосу
« Мектеп тәжірибесіндегі Lesson
Study –оқу сапасын жақсартудың
жолы
Тусупова Т.Б.
Жезқазған қаласы №1 ЖББМ
Сабақты зерттеу( Lesson Study)
• Сабақты зерттеу( Lesson Study) - мұғаліммен оқушының іс
әрекетін сабақ барысында зерттеу болып табылады. Яғни,
LS-негізгі мақсаты білім беру, оқыту,оқу осылардың сапасын
арттыру, жетілдіру Сабақты зерттеу, яғни Lesson Study
әдісінің мазмұны бойынша құнды мәліметтер беріп, олардың
тәжірибесінің жақсаруына көп септігін тигізетіндігі сөзсіз.
Зерттеуді бастау :
1.Топ құру
2.Сабақты жоспарлау
3. Сабаққа талдау жүргізу сатыларынан тұрады.
ТАЛҚЫЛАУ
• Сабақты зерттеу
жұмысы қажет пе?
Неліктен ??
Зерттеу мәселесі : Сыныптың оқу белсенділігі мен сөйлеу дағдыларын қалай
арттыра аламыз?
Тақырыбы : Цифрлық білім беру платформалары арқылы оқушылардың оқу ынтасын
арттыру
Мақсаты: Оқушылардың оқу белсенділігі мен ынтасын арттыру .
Сұрақтары : Оқушылардың оқу ынтасын арттыруда қандай тәсілдер тиімді болмақ?
Егер цифрлық білім беру платформалары арқылы сабақты жоспарласақ , оқушы
қызығушылығы ,ынтасы, белсенділігі қаншалықты жақсара алады? деген сұрақтар
негізінде зерттеу тақырыбын таңдадық.
Міндеттері : белгілі бір тақырыбы бойынша сұхбат әңгіме,интервью және сауалнама
алу
басым және осал тұстарын талдау
САУАЛНАМА НӘТИЖЕЛЕРІ
• Қатысқаны-25
• Оқытудың жаңа әдістері ұнайды – 45 %
• Сабақ барысында өз ойымды жеткізуде
қиналамын15%
• Дайын жауаптарды іздеймін 10%
• Жеке тапсырмалар орындағанда қолдауды
қажет етемін 30%
СЫНЫПТЫҚ БАҚЫЛАУ
1 -қадам
• Зерттеудің белгілі бір тақырыбы бойынша сұхбат
әңгіме,интервью және сауалнама жүргіздік
• -оқушылардың оқылым даңдыларының төмендігі
• -өз ойын тұжырымдап жеткізе алмау
• -берілген тапсырманы толық аяқтамау
• мүлдем тапсырма орындамау
• Басым және осал тұстарын талдадық, сұрақ-жауап
әдістерін қолдану бойынша ұсыныстарды
тұжырымдадық
Топ құру
• Топқа қазақ тілі , ағылшын тілі , жаратылыстану,
информатика пән мұғалімдері еніп, сыныптық бақылауды
бастадық .Сыныпты таңдаған себебіміз – қашықтықтан
оқыту кезінде оқушылардың оқу деңгейлері , білім
сапалары біршама түскен, қызығушылықтары мен
ынталары төмендегенін білдік. Енді осы мәселелерді
шешудің жолы –сабақты зерттеуді бастау керек деп
шештік . Зерттеуді бастар алдында Зерттеудің белгілі бір
тақырыбы бойынша сұхбат әңгіме,интервью және
сауалнама жүргіздік
• Бақылауға алынған сынып 6 «ә» сыныбы болды.
2 -қадам
2-сабақ
• сыныпты • сабақты
таңдау • сабақты талқылау
• зерттеу әдістері • сабақты
жоспарлау
• сабақты • Оқушылармен жоспарлау
жоспарлау сұхбат
• Оқушылармен • талқылау 3- 4 сабақ
сұхбат сабақты жақсарту
1-сабақ
3-қадам .САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Wordwall.net веб-сайты
• Wordwall.net веб-сайты бойынша интерактивті тапсырмаларды жасап
енгіздік . Төрт пәннен бірдей ойын түрлері : сәйкестендіру, калейдоскоп,
кездейсоқ карта, адасқан сөздер ойын элементтері шаблондары бойынша
тапсырма құрастырдық. Осы тәсілдер арқылы оқушылардың айтылым
дағдыларын жетілдіру.
• Жеке
• Жұппен
• топтық
• Әр сабақтан соң сабақтың жоспарының жүзеге асырылуы туралы
талқылау жүргізіп отырдық . Өз идеяларымызбен бөлістік. Нені жақсарту
керек, нені толықтыру қажет , оқушылар іс-әрекетінде не өзгерді деген
сұрақтарға рефлексия жасадық, сабақтың маңызды тұстарына тоқталдық.
ҚАЗАҚ ТІЛІ
Жаратылыстану
Ағылшын тілі
Талқылау
• Әр сабақтан соң сабақтың жоспарының
жүзеге асырылуы туралы талқылау жүргізіп
отырдық . Өз идеяларымызбен бөлістік.
Нені жақсарту керек, нені толықтыру
қажет , оқушылар іс-әрекетінде не өзгерді
деген сұрақтарға рефлексия жасадық,
сабақтың маңызды тұстарына тоқталдық.
КӘМТ
оқушылардың тез жинақтала алмауы,
оқушылардың бірін-бірі тыңдай алуы, ойлары шашыраңқы, сөйлеу
уақытты үнемдей білуі, жеке, жұпта дағдыларының жеткіліксіздігі , терең
жұмыс жасау оқылым болмауы , терминдерді дұрыс
қолдана алмауы
1 цикл
топта бірлескен жұмыс жасауға,
өзіндік шешім қабылдай алуға
мұғалімнің қолдауы мен тиімді жетелеу, проблеманы шешуде
кері байланысы оқуға деген басқалармен жұмыс жасау, саралау
ынтасын арттыруға мүмкіндік тәсілдерін енгізу
береді
Қорытынды :
• Білім алушылардың оқу үрдісіне тарту
• Оқу үрдісін одан әрі жетілдіру
(айтылым,жазылым)
• Lesson Study әдісі мұғалімдердің кәсіби
шеберлігін арттыруға , тәжірибе бөлісуге,
алмасуға үлкен мүмкіндік туғыза алады .
Сонымен қатар, бақылау сыныбының білім
сапасын жақсартуға көмектеседі,
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz