САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ


Slide 1

« Мектеп тәжірибесіндегі Lesson Study -оқу сапасын жақсартудың жолы

Тусупова Т. Б.

Жезқазған қаласы №1 ЖББМ

Slide 2

Сабақты зерттеу( Lesson Study)

Сабақты зерттеу( Lesson Study) - мұғаліммен оқушының іс әрекетін сабақ барысында зерттеу болып табылады. Яғни, LS-негізгі мақсаты білім беру, оқыту, оқу осылардың сапасын арттыру, жетілдіру Сабақты зерттеу, яғни Lesson Study әдісінің мазмұны бойынша құнды мәліметтер беріп, олардың тәжірибесінің жақсаруына көп септігін тигізетіндігі сөзсіз. Зерттеуді бастау :

Топ құру

Сабақты жоспарлау

Сабаққа талдау жүргізу сатыларынан тұрады.

Slide 3

ТАЛҚЫЛАУ

Сабақты зерттеу жұмысы қажет пе? Неліктен ??

Slide 4

Зерттеу мәселесі : Сыныптың оқу белсенділігі мен сөйлеу дағдыларын қалай арттыра аламыз?

Тақырыбы : Цифрлық білім беру платформалары арқылы оқушылардың оқу ынтасын арттыру

Мақсаты: Оқушылардың оқу белсенділігі мен ынтасын арттыру .

Сұрақтары : Оқушылардың оқу ынтасын арттыруда қандай тәсілдер тиімді болмақ? Егер цифрлық білім беру платформалары арқылы сабақты жоспарласақ, оқушы қызығушылығы, ынтасы, белсенділігі қаншалықты жақсара алады? деген сұрақтар негізінде зерттеу тақырыбын таңдадық.

Міндеттері : белгілі бір тақырыбы бойынша сұхбат әңгіме, интервью және сауалнама алу

басым және осал тұстарын талдау

Slide 5

САУАЛНАМА НӘТИЖЕЛЕРІ

Қатысқаны-25

Оқытудың жаңа әдістері ұнайды - 45 %

Сабақ барысында өз ойымды жеткізуде қиналамын15%

Дайын жауаптарды іздеймін 10%

Жеке тапсырмалар орындағанда қолдауды қажет етемін 30%

Slide 6

СЫНЫПТЫҚ БАҚЫЛАУ

Slide 7

1 -қадам

Зерттеудің белгілі бір тақырыбы бойынша сұхбат әңгіме, интервью және сауалнама жүргіздік

-оқушылардың оқылым даңдыларының төмендігі

-өз ойын тұжырымдап жеткізе алмау

-берілген тапсырманы толық аяқтамау

мүлдем тапсырма орындамау

Басым және осал тұстарын талдадық, сұрақ-жауап әдістерін қолдану бойынша ұсыныстарды тұжырымдадық

Slide 8

Топ құру

Топқа қазақ тілі, ағылшын тілі, жаратылыстану, информатика пән мұғалімдері еніп, сыныптық бақылауды бастадық . Сыныпты таңдаған себебіміз - қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың оқу деңгейлері, білім сапалары біршама түскен, қызығушылықтары мен ынталары төмендегенін білдік. Енді осы мәселелерді шешудің жолы -сабақты зерттеуді бастау керек деп шештік . Зерттеуді бастар алдында Зерттеудің белгілі бір тақырыбы бойынша сұхбат әңгіме, интервью және сауалнама жүргіздік

Бақылауға алынған сынып 6 «ә» сыныбы болды.

Slide 9

2 -қадам

Slide 10

3-қадам . САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ

Slide 11

Wordwall. net веб-сайты

Wordwall. net веб-сайты бойынша интерактивті тапсырмаларды жасап енгіздік . Төрт пәннен бірдей ойын түрлері : сәйкестендіру, калейдоскоп, кездейсоқ карта, адасқан сөздер ойын элементтері шаблондары бойынша тапсырма құрастырдық. Осы тәсілдер арқылы оқушылардың айтылым дағдыларын жетілдіру.

Жеке

Жұппен

топтық

Әр сабақтан соң сабақтың жоспарының жүзеге асырылуы туралы талқылау жүргізіп отырдық . Өз идеяларымызбен бөлістік. Нені жақсарту керек, нені толықтыру қажет, оқушылар іс-әрекетінде не өзгерді деген сұрақтарға рефлексия жасадық, сабақтың маңызды тұстарына тоқталдық.

Slide 12

ҚАЗАҚ ТІЛІ

Slide 13 Slide 14

Жаратылыстану

Slide 15

Ағылшын тілі

Slide 16 Slide 17

Талқылау

Әр сабақтан соң сабақтың жоспарының жүзеге асырылуы туралы талқылау жүргізіп отырдық . Өз идеяларымызбен бөлістік. Нені жақсарту керек, нені толықтыру қажет, оқушылар іс-әрекетінде не өзгерді деген сұрақтарға рефлексия жасадық, сабақтың маңызды тұстарына тоқталдық.

Slide 18

КӘМТ

Slide 19

Қорытынды :

Білім алушылардың оқу үрдісіне тарту

Оқу үрдісін одан әрі жетілдіру (айтылым, жазылым)

Lesson Study әдісі мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыруға, тәжірибе бөлісуге, алмасуға үлкен мүмкіндік туғыза алады . Сонымен қатар, бақылау сыныбының білім сапасын жақсартуға көмектеседі,


Ұқсас жұмыстар
Орта мектептерде математикадан элективтік курстарды ұйымдастырып өткізудің әдістері
Тренинг ждүргізуші
Мүмкіндіктері шектелген балаларды қашықтан оқыту жағдайында ерекшеліктерін ескеру
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
Бақылау сабақтары
САРАМАНДЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Сендіру әдісі және оның формалары
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде
Балалардың музыкалық әрекеттерін ұйымдастырудың Музыкалық сабақтар формасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz