Мектепте мәтінмен жұмыс: оқу түрлері, кезеңдері және тілдік-шығармашылық дағдыларды дамыту


Slide 1

Мәтіннің негізгі ойы мен

бөлімдерді анықтай отырып оқу

Slide 2

Мәтін - бұл жалпы (бір) тақырып

төңірігіндегі ақпаратты жеткізетін

мазмұнды (мәнді) сөйлемдердің тізбегі.

ауызекі

Slide 3

Мәтінмен жұмыс дегеніміз -сабақта

өтілетін әр түрлі жұмыстардың

жиынтығынан құралады.

Дыбыстармен жұмыс.

Сөздіктермен жұмыс.

Сөздік қорларын жетілдіру.

Тіл дамыту.

Ережемен жұмыс

Ауызша сөйлей білуге дағдыландыру.

Slide 4

Мәтінді оқу түрлері

1. Дауыстап оқу

2. Іштей оқу

3. Араласып оқу (кезекпен оқу)

Буынға бөліп оқу

Мәнерлеп оқу

Сөйлемді мазмұнына, айтылуына қарай ырғағымен оқу

Slide 5

Мәтінмен жұмыс кезеңі

1 кезең - мәтіндегі бейтаныс сөздермен жұмыс

Мәтін ішінен қажет мәліметті бөліп алу

Мәтінді бөлімге бөліп, оны атауға

машықтандыру жаттығуларын жүргізу.

2 кезең - ж. с. тақырып аясында

қысқа мазмұнды мәтін немесе жағдаят құру

Жоспар жасау

Негізгі және қосымша мәселені анықтау.

Қорытынды жасау

Slide 6

Мәтін тақырыбын түсіндіріңіз.

Сұрақтарға жауап беріңіз.

Сөйлемді толықтыр.

Диалог немесе жағдаят құрастырыңыз.

Оқығанды суреттермен салыстыру.

Аралас оқу

Жоспар құрастырыңыз.

Мәтінмен жұмыс кезеңі

Slide 7

1кезең - Креативті хат жазу

Логикалық сұрақтар

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айту

2 кезең - оқушылар жұмысының презентациясы

(эссе, синквейн, диаманта, шағын шығарма)

Мәтіннің негізгі ойы мен идеясын ашу

Тұжырымдама жасау

Оқиғаға баға беру

Мәтінді оқығаннан кейінгі кезең

Slide 8

Мәтінді меңгеру дәрежесіне арналған жұмыс үлгісі

мәтін

түрін

айыру

мәтінге

жоспар құру

мәтіндегі бейнелі сөздерді табу

мәтіндегі негізгі ойды анықтау

мәтінді жалғас тыру (шығ. деңгей)

мәтінге сұрақ қою, талдау (орта деңгей)

мәтінге сөздік жұмысын жасау (мінд. деңгей)

Slide 9

Қорыта келгенде,

Мәтіндермен жұмыс барысында оқушылардың

жекелік қасиеттері мен қабілеттері пәнге деген

қызығушылығы артқаны байқалaды.

Мәтін арқылы оқушының шығармашылық

үрдісті меңгеруіне, ойын, тілін дамытуына

жағдай жасалaды.

Тұлғаның өз ойын еркін айта және жаза білу дағдысы қалыптастырылaды.


Ұқсас жұмыстар
Спиральді оқыту: жаңартылған білім беру мазмұнында бастауыш сыныптарда тілдік дағдыларды дамыту
Академиялық жазудың құрылымы, негізгі ұғымдары және мәтінмен жұмыс түрлері
Кейс-стади әдісі: функционалдық сауаттылық пен аналитикалық, коммуникативті және шығармашылық дағдыларды дамыту
Бастауыш мектепте қазақ тілі сабақтарында оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сыныптан тыс сабақ: Ұлыбританияға саяхат - тілдік, логикалық және мәдени дағдыларды дамыту
Тілдік дағдыларды дамытудың функционалды-коммуникативтік әдістемесі мен сабақ құрылымы
Еңбекке баулу пәніндегі шығармашылық жұмыс түрлері мен әдістемелік негіздері
Мысалдар (Ара мен Шыбын, Арыстан мен тышқан) арқылы негізгі ойды ұғындыру және тілдік-тәрбиелік дағдыларды дамыту
Дарындылық: анықтама, түрлері және мектепте дарынды балаларды анықтау мен дамыту әдістемесі
Белсенді тыңдау: компоненттері, техникалары және дағдыларды дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz