Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде




Презентация қосу
Тақырыбы: Мектеп басқарудың
педагогикалық жүйесі және
нысаны ретінде.

Дайындаған: Бисенова А. Даулетова А.
Орындаған: Ербулатова А.К
Жоспары:
1 ● Кіріспе


Осы заман мектебіндегі ғылыми
басқарым мəні

3 ● Мектептегі 4 деңгейлі жүйе


А. Файольдың мектеп жүйесіне қосқан
үлесі
Глоссарий:
Мұғалім — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін
және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету
қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі
ең кең тараған мамандықтардың бірі.

Сынып жетекші – сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, үйлестіріп,
келістіріп өткізетін педагог.

Оқыту - ғылыми білімдерді, біліктерді және дағдыларды игеруі
бойынша, шығармашылық қабілеттерін, дүниетанымдықты, өнегелі-
әдептікөзқарастарды дамыту бойынша оқушылардың белсенді танымдық
қызметін ұйымдастыру мен ынталандырудың педагогикалық үрдісі.

Тәрбие, тәлім-тәрбие – жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын
қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс.
Кіріспе
• Басқарудың әкімшілік мектебі пайда болуы-нан
бастап мамандар ұйымды басқару тәсілдерін
жетілдіруді үнемі іздестіруде болады.
• Бұл мектептің авторлары үлкен бизнес саласында
басқарудың жоғарғы деңгейінде бас-шы болып
көп еңбек тәжірибесін өздері жинаған жандар.
• Мәселен, Анри Файоль – осы мектептің негізін
қалаған, оны менеджменттің атасы деп те
атаған.
Күрделі педагогикалық жүйе ретінде
танылған осы заман мектебін басқару
əрбір басшыдан біртұтас басқару
жүйесін түзіп, оны даму жолына
бағыттауда жоғары ғылыми
дайындықты талап етеді.
Мектеп – педагогикалық жүйе және басқару нысаны
Анри Файоль (1841-1925ж.ж) мамандығы
бойынша тау инженері болды.
Ол бар ғұмырын “Камомбо” атты француздық
таулы-металлургиялық синдикат компаниясында
жұмыс атқарды. Алғашында инженер болды,
кейіннен басқармада қызмет етті.

л ь - т ау и нженері, 1886-1918 ж.ж аралығында синдикат директоры
Анри Файо е м е н е д жмент қызметін атқарды.
жә н
теоретик басқарудың
практигі, е кт е б ін ің негізін
м
классикалық
қалаушы
Классикалық (1920-1950) әкімшілік мектеп
(«ғылыми менеджерлеу мектебі») кез келген ұйымды басқаруға
принциптерін әзірлеуге ұмтылды.
Басқару функциялары

1. Жоспарлау
2. Ұйымдастыру
3. Басшылық ету
Координациялау
5. Бақылау
тұрақтандырылған басқару заңдылықтары жатады.
Менеджмент жəне мектепішілік басқарудың негізгі
заңдылықтары, ол оқу-тəрбие жұмыстарын басқару,
реттеу, сапасын қадағалау. Мектепішілік
менеджменттің заңдылықтарына талдау, мақсатқа
жету, басқарудағы еркіндік жəне мұғалімдердің түрлі
басқару жұмыстарына дайын болуы жатады.
Ал негізгі қағидаларына мыналар жатады:
педагогикалық жүйені басқарудың еркіндігі;
басқарудағы жүйелілік жəне орталықтандыру;
бірігушілік жəне ұжымның оң қарым-қатынасы;
педагогикалық жүйені басқаруды ақпараттың
толықтылығы мен шынайылығы.

Педагогикалық жүйені басқаруды тек ықпал
етумен ғана шектеп қоюға болмайды, мұнда
ұйымдастырушылық, бірігіп басқару жəне өзін
өзі басқара білуде маңызды рөл атқарады.
А. А. Файоль бойынша
Файоль бойынша басқарудың 14 негізгі
басқарудың принциптері:
14 принципі

1. Еңбек бөлінісі 1. Бағындыру 1. Қызмет тұрақтылығы
2. Билік жүргізу 2. Қызметшілерге ақы 2. Инициативалық
3. Тәртіп төлеу 3. Корпоративтік рух
4. Дара басшылық 3. Бір орталыққа 4. Ретке келтіру
5. Бірлесу бағындыру
4. Қызмет иерархиясы
5. Әділеттілік

Диагностика Мақсат қою Жоспарлау

Ой-толғауы
Басқару циклі Дайындық

Қорытынды Анализ және Жүзеге
бақылау асыру
фиксациясы
Заманауи менеджменттегі басқарудың классикалық мектебі
(әлемдік басқару ғылымының негізі)
басқаруды функциялардың байланыс процессі ретінде қарастыру;
басқарудың негізгі принциптерін мазмұндау;
“жұмысшы менеджменті” концепциясын құрастыру.

Ұқсас жұмыстар
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Педагогикалық басқару жүйесі
Педагогикалық менеджмент нысандарының ерекшеліктері мен сипаттамасы
Оқыту процесі Тәрбие процесі
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйелерінің өзара байланысы
ҰЙЫМДАРЫНДА МОНИТОРИНГ
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту
Білім мазмұнының түрлері
Педагогика әдіснамасы
Педагогикалық менеджменттің құрылымдары
Пәндер