Жаңа педагогикалық технология




Презентация қосу
Әдебиетті
оқытудағы жаңашыл
әдіс-тәсілдер,
олардың тиімділігі
Орындаған: КазЯ-21А ТИПО тобының студенті
Қасқырбай Аяужан
Оқытудың әр түрлі технологиялары жасалып, білім беру
мекемелерінің тәжірибесіне енуде. Жаңа технологияларды
меңгерту мұғалімнің интелектуалдық, кәсіптік, адамгершілік,
рухани, азаматтық және де басқа да көптеген адами
келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді.

Жаңашыл ұстаздың мақсаты - оқушылардың алатын
білімдерін сапалы етіп, оның толыққанды жеке тұлға
болып қалыптасуына негіз болады.
Топтастыру стратегиясы.
-Оқушыларды еркін ойлауға;
-бірлесіп ізденуге;
-тақырыпты ашып талқылауға бағытталған
оқыту стратегиясы.
ВЕНН ДИАГРАММАСЫ
Жаңа сабақты пысықтау.
Екі түрлі нәрсені ерекше қасиеттерін бөліп көрсету және
екеуіне ортақ қасиеттерді табу.

. Ортақ
белгі .
Кубизм
Сипаттау.
Шыңғысхан нөкерлерінің зұлымдығын сипатта.

Салыстырыңыз.
Шығарманы Қуандық Шаңғытбаевтың “Сабалақ” өлеңімен салыстыр

Зерттеңіз.
Оқиға қай ғасырда, қай жерде болған?

Қолданыңыз.
Мәтіндегі диалог пен монологты пайдаланып, рөлдерге бөліп, жатқа айтыңдар

Не ойлайсыз?
“Отырар” поэмасының негізгі идеясы не деп ойлайсыз?

Талқылаңыз.
Шыңғысханды мадақтайсыз ба? Талқылаңыз.
Уақыт шеңбері Тыңдап отырған үштік

Джигсо әдісі
Жиі қолданамын
...
Ой қозғау, Т-кес
тесі,
болжау, кластер,
оңай және
қиын сұрақтар к
естесі, қос
шеңбер, атаулар
туралы
үш сұрақ, еркін ж
азу,
«Бинго» ойыны.
Жаңашыл мұғалімдердің жаңа бағытта,
инновациялық әдіспен жұмыс істеу жолдары:

Оқушылар мен мұғалімдер, ата-аналар арасындағы
ынтымақ; ұжым мүшелерінің шығармашылық
жұмысы;
Оқушыға атқарушылық және шығармашылық қабілетін
арттыратын жұмыстар беру;
Оқушыны өзін-өзі және ұжымды талдауға жетелеу;
тұлғалық дамуы;
тірек идеясы;
жаңару идеясы;
озу идеясы;
тұлғаны дамыту идеясы.
Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланудағы
сабақтардың алғы шарттары:
- Сабақты белсенді өткізіп, әр баладан еркін жауап алуға жағдай жасау;

- Сенімділікке баулу үшін баланың жауабын санмен бағалау;

- Қиялын дамыту үшін «Менің ойымша» деген жауапқа дағдыландыру;

- Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтап, жаманын сынамау;

- Тіл байлығын дамыту үшін қалайда жауабын соңына дейін тыңдау;

- Жауап беруге тілек білдірмеген баланың өз еркінсіз, қинап сұрамау;

- Жеке тұлға ретінде «Мен» деген рөлін көтеру, өз пікірін қалыптастыру.
Қорытынды

Қорыта келгенде, әдебиет сабақтарында жаңа технология
элементтерін тиімді пайдаланып отыру
оқушының ойлау қабілетін, сөйлеу мәдениетін, тіл байлығын,
шығармашылық талабын дамыту барысында біршама
нәтижесін бере алады деп ойлаймын.
Назарларыңызға
рахмет!
Қолданылатын әдебиеттер тізімі

Қ.Ж.Бұзаубақова. Жаңа педагогикалық технология.(оқулық) Тараз.ТарМУ, 2003ж.
Қ.Өстеміров, А.Айтбаева, Қазіргі білім беру технологиялары, Алматы, 2006ж.
https://
infourok.ru/slayd-aza-tili-men-debieti-sabain-oitudai-zhaa-distsilderi-oushi-shiarmashiliin
-arttiru-kepili-1219450.html

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Инновациялық оқыту технологиялары
Педагогикалық технологиялардың негізгі мақсаттары
ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕ
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде
Оқыту технологиялары
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды пайдаланудың психология-педагогикалық негіздемесі
Инновациялық технологиялар түрлері
Пәндер