Оқу дағдылары
Презентация қосу
ПРАКТИКАЛЫҚ
САБАҚ
Орындағандар:Амантай Ақниет;
Әмірбек Ұлболсын;
Жолдасбаева Бибіназ
Қазіргі таңда білім беруге байланысты
жүріп отырған қайта құру мәселесі
туралы талқылау.
1. Бағалау жүйесі
2. Оқу дағдылары
3. Ойлау дағдылары
4. Шығармашылық ойлау
5. Логикалық ойлау
6. Сыни ойлау
7. Алгоритмдік оқыту
8. Проблемалық ойлау
9. Технологиялық ойлау
10.Тілдік құзіреттілігін
11.Коммуникативтік дағдылар.
Жаратылыстану пәнінің қазіргі
таңда алатын орыны.
■ Жаратылыстану пәні бойынша оқушы өзінің мектеп
қабырғасында алған білімін өмірінде қажетке асыра білуі
керек.Осы орайда бастауыш сыныптарда жаңартылған білім
мазмұнымен бірге енгізілген жаратылыстану пәнінің алатын
орны ерекше.
■ Жаратылыстану пәні бағдарламасыныңнегізі «Өмірмен байланыс»
ұғымына құрылған. Пән бойынша берілетін білімдер жүйесі
оқушылардың қоршаған әлем туралы, атап айтқанда, әртүрлі
денелер мен құбылыстар туралы алғашқы білімін
қалыптастырады. Пән оқушының ғылыми-зерттеу дағдысын,
сұрақ қою және сол сұраққа жауап табу, зерттеу жоспарын
дайындау және болжам жасау, зерттеу нәтижесінде алынған
мәліметтерді жинақтау, өңдеу және түсіндіру дағдыларын
қалыптастыруға бағытталған. Бастауыш сыныпта оқушылар
пәнді меңгеру барысында дәстүрлі емес ойлау формаларына
■ Жаратылыстану пәнінің
мақсатыбастауыш сынып
оқушыларын әрі қарай
жаратылыстану ғылымы пәндерін
(биология, химия, физика)
меңгеруге дайындау, күнделікті
өмірде (үйде, мектепте, табиғатта)
көрген, бақылаған құбылыстары
мен үдерістерді түсіндіру, сипаттау
үшін алған білімдерін пайдалана
білу дағдыларын қалыптастыру
болып табылады.
■ «Жаратылыстану» пәні
оқушылардың ғылыми-зерттеушілік
дағдыларын дамытуға
бағытталған. Бұл пәннің
артықшылығы баланың тапсырманы
өздігінен ізденіп орындауы және
■ «Жаратылыстану» пәні арқылы,
біріншіден, кіші мектеп
жасындағы оқушылардың
табиғи білімқұмарлығының
дамуына ықпал етеміз.
Екіншіден, әлем жайлы ой-
өрісін кеңейтеміз. Үшіншіден,
ғылымды түсінуін және
қоршаған ортаны тұтастай
қабылдауын қалыптастырамыз.
Төртіншіден, қоршаған ортаны
қорғау және бағалай білу
біліктерін дамытамыз. Қарап
отырсақ, «Жаратылыстану»
пәнінің бағдарламасына
ғасырлар бойы адамзатты
толғандырған тақырыптар
Зерттеу әдістердің ішіндегі ең тиімдісін
ата және неге олай екендігін дәлелде.
Жаңартылған мазмұндағы "Жаратылыстану" пәнін
оқыту әдістемесінің зерттеу әдістері:
Тарихи зерттеу әдісі
Жаппай тәжірибені жинақтау әдісі
Мектеп құжаттамасын зерттеу әдісі
Педагогикалық эксперимент
Тарихи зерттеу әдісі
■ Қоғамдық құбылыстарды зерттеуде кең тараған
жалпы ғылыми сипаттаушы әдісі. Бұл әдіс
маңызды, тұрақты, қайталанбалы заңды
байланыстарды анықтау мақсатында саяси өмірдің
қандай да бір құбылыстарының пайда болуының,
дамуының, қызмет етуінің шынайы бейнесін қайта
жасау үшін тарихи ғылымдардың түсініктері мен
үғымдарының көмегіне жүгінеді. Тарихи әдіс
сипаттаушылығымен, фактілерді жүйелеуге
ұмтылуымен және осының негізінде
құбылыстардың дамуының ішкі қисымын
(логикасын) табуымен құнды. Тарихи әдіс — саяси
қатынас субъектілерінің барлық іс-әрекеттері
өткен және саяси идеялары жүзеге асқан кеңістік
пен уақыттағы өркениеттің саяси тарихын
Мектеп құжаттамасын зерттеу
әдісі
■ Іс-құжаттарды талдау және зерттеу
зерттелетін үдерістер мен құбылыстар
туралы нақты материалдар жинау үшін
қажет. Мысалы баланың жұмыстары оның
тек білімін, қызығушылығын білдіріп қана
қоймай, тәрбиеші жайлы психологиялық,
педагогикалық ақпарат алуына мүмкіндік
береді. Мысалы, сурет, мүсін-деу, қол еңбегі,
тіл дамыту, бақылау жұмыстарының
нәтижелерін тал-дау баланың психикалық
үдерісінің даму ерекшелегін, білімін, білік-
тілігін, дағдысын және құзыреттілігінің даму
Педагогикалық эксперимент
■ Педагогикалық эксперимент – алдын ала зерттеу
мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді
әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын
көрсетеді. Егер педагогикалық экспериментті
зерттеудің өзі жүргізсе, онда белсенді
эксперимент, ал оның орнына басқа адам
жүргізсе, онда енжерлы эксперимент деп
аталады. Егер мәнді педагогикалық құбылыстар
зерттелсе онда констанция, ал егер болжам
тексерілсе, онда нақтылаушы не тексеруші, егер
констанция және теорялық зерттеуден кейін
жаңа педагогикалық құбылыстармен ақиқаттар
тексеріледі, бұл қалыптастырушы эксперимент
Назарларыңызға
рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz