ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
Презентация қосу
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық
университеті
ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ.
ОРЫНДАҒАН:МУХАММЕДИЯ
ЛЕЙЛА
ТОБЫ:1507-29
Адам, табиғат, қоғам бір-бірімен тығыз байланысты.
Адамның дамып жетілуіне мүмкіндік туғызатын орта болса,
сол қоршаған ортаның табиғат байлықтарын, табиғи
жағдайларын мектепте оқытып үйрететін пән – химия.
Ойын арқылы оқыту технологиясы:
дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық болып бөлінеді.
Педагогикалық ойындар әрекет бойынша: физикалық,
интеллектуалдық,еңбектік,психологиялық,әлеуметтік болып
бөлінеді.
Педагогикалық процесс сипатына қарай ойынды келесі топтарға
бөлуге болады:
· Оқыту,жаттығу,бақылау және талдап қорыту.
· Танымдық, тәрбиелік, дамытушылық;
· Репродуктивті,продуктивті,шығармашылық;
· Коммуникативті(қатынас), диагностикалық хабардар ету.
Ойын әдістемесі бойынша:
пәндік, сюжеттік, іскерлік, рольдік, имитациялық, драмалық
болады.
Ойын оқушының ойлау қабілетін арттырады, білім-білік
дағдылары,пәнге деген қызығушылығы артып, білім сапасының
көтерілуіне ықпал етеді. Оқыту үрдісінде – көзбен
көрген(тәжірибе,оқу): есте сақтау ақпараты-50%. Құлақпен естіген
ақпарат – 10% ғана есте қалады, оқушының өзі қызығып, қатысқан
(ойын)жағдайда -90% ақпарат жадында қалады екен. Химияны оқыту
әдістемесінде оқу материалын меңгеру барысында ойын әрекетіне
үлкен көңіл бөлінеді. Ойын іс-әрекеті оқушылардың өздігінен білім
алуында кеңінен қолданылады.
Қызықты тәжірибелерді көрген
оқушыда қызығушылықтан
әртүрлі сұрақтар туады. Одан
әрі сол сұрақтың жауабын
табуға ынталанады.
Нәтижесінде оқушының химия
пәніне деген қызығушылығы
артып, ынтасы дамиды.
Қызықты тәжірибелердің мәнін
бірден айтудан гөрі
оқушылардың өзіне
ойландырып айтқызған дұрыс.
«Домино» ойыны. Қағаз екіге бөлініп, біреуіне
сұрақ немесе реакцияға түскен заттар, екіншісіне
басқа сұрақтың жауабы немесе реакция өнімдері
жазылады. Оқушылар сұраққа дұрыс жауап
тауып,құрастыруы керек.Егер тапсырма дұрыс
орындалса, қағаздың екінші жағында белгілі бір
сурет немесе мақал-мәтел шығады.
Сабақ барысында оқушыларды біліммен
қаруландырып қоймай оларды қисынды ойлау,
есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін
оқушылардың шығармашылық ізденісін,
тапқырлығын, зеректігін, ойлауға икемділігін,
өмірге ғылыми көзқарасын дамытуға өткізілген
сыныптан тыс жұмыстар: «Кім көп біледі?», «Білгір
химик», «Жүзден жүйрік», «Бұл неліктен?», «Кім
жылдам?», «Не? Қайда? Қашан?» сияқты
танымдық ойындарын қолдануға болады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz