ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ




Презентация қосу
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық
университеті

ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ.

ОРЫНДАҒАН:МУХАММЕДИЯ
ЛЕЙЛА
ТОБЫ:1507-29
Адам, табиғат, қоғам бір-бірімен тығыз байланысты.
Адамның дамып жетілуіне мүмкіндік туғызатын орта болса,
сол қоршаған ортаның табиғат байлықтарын, табиғи
жағдайларын мектепте оқытып үйрететін пән – химия.
Ойын арқылы оқыту технологиясы:
дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық болып бөлінеді.

Педагогикалық ойындар әрекет бойынша: физикалық,
интеллектуалдық,еңбектік,психологиялық,әлеуметтік болып
бөлінеді.

Педагогикалық процесс сипатына қарай ойынды келесі топтарға
бөлуге болады:
· Оқыту,жаттығу,бақылау және талдап қорыту.
· Танымдық, тәрбиелік, дамытушылық;
· Репродуктивті,продуктивті,шығармашылық;
· Коммуникативті(қатынас), диагностикалық хабардар ету.

Ойын әдістемесі бойынша:
пәндік, сюжеттік, іскерлік, рольдік, имитациялық, драмалық
болады.
Ойын оқушының ойлау қабілетін арттырады, білім-білік
дағдылары,пәнге деген қызығушылығы артып, білім сапасының
көтерілуіне ықпал етеді. Оқыту үрдісінде – көзбен
көрген(тәжірибе,оқу): есте сақтау ақпараты-50%. Құлақпен естіген
ақпарат – 10% ғана есте қалады, оқушының өзі қызығып, қатысқан
(ойын)жағдайда -90% ақпарат жадында қалады екен. Химияны оқыту
әдістемесінде оқу материалын меңгеру барысында ойын әрекетіне
үлкен көңіл бөлінеді. Ойын іс-әрекеті оқушылардың өздігінен білім
алуында кеңінен қолданылады.
Қызықты тәжірибелерді көрген
оқушыда қызығушылықтан
әртүрлі сұрақтар туады. Одан
әрі сол сұрақтың жауабын
табуға ынталанады.
Нәтижесінде оқушының химия
пәніне деген қызығушылығы
артып, ынтасы дамиды.
Қызықты тәжірибелердің мәнін
бірден айтудан гөрі
оқушылардың өзіне
ойландырып айтқызған дұрыс.
«Домино» ойыны. Қағаз екіге бөлініп, біреуіне
сұрақ немесе реакцияға түскен заттар, екіншісіне
басқа сұрақтың жауабы немесе реакция өнімдері
жазылады. Оқушылар сұраққа дұрыс жауап
тауып,құрастыруы керек.Егер тапсырма дұрыс
орындалса, қағаздың екінші жағында белгілі бір
сурет немесе мақал-мәтел шығады.
Сабақ барысында оқушыларды біліммен
қаруландырып қоймай оларды қисынды ойлау,
есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін
оқушылардың шығармашылық ізденісін,
тапқырлығын, зеректігін, ойлауға икемділігін,
өмірге ғылыми көзқарасын дамытуға өткізілген
сыныптан тыс жұмыстар: «Кім көп біледі?», «Білгір
химик», «Жүзден жүйрік», «Бұл неліктен?», «Кім
жылдам?», «Не? Қайда? Қашан?» сияқты
танымдық ойындарын қолдануға болады.

Ұқсас жұмыстар
Мұғалім туралы мәлімет
Бағдарламалап оқытудың мағынасы
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Химияны оқытудың мақсаттары мен міндеттері
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Химияны ағылшын тілінде оқыту артықшылықтары
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Мультимедиялық технологияның мүмкіндіктері
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ
Мультимедиялык технология
Пәндер