Үшөлшемді графиканың түрлері




Презентация қосу
Үш өлшемді компьютерлік
модельдеу
1 лекция. Кіріспе
Үш өлшемді графика көлемді объектілерді бейнелеуге арналған тәсілдер мен
құралдардың жиынтығынан тұратын компьютерлік графиканың бөлімі.

Моделдеу деген – үш өлшемді графика бағдарламалардың көмегімен обьектілерді құру
процесі.

3D модельдеу — үш өлшемді нысан жасау. Яғни кез-келген заттардың үш өлшемдік нұсқа
ретінде өңдеу.

Үшөлшемді графиканың түрлері:
1. Полигональды
2. Фракталды
3. Аналитикалық
Үш өлшемді модельдеу бағдарламалары:
1. 3 ds Max бағдарламасы
2 . Blender
3. Google SketchUp
4. Tincerkad
5. Maya
6. 3D Canvas және т.б.
7. Zbrush
Үш өлшемді модельдеу кезеңдері:

1. Моделлинг
2. Текстуринг
3. Риггинг
4. Анимациялау
5. Рендеринг
Моделлинг
Моделлинг – бұл ең алғашқы этап және ең негізгі деп айтсақ та болады, себебі
мұнда бүкіл фигураларға детализация жасалады. Қоршаған орта, жер бедері,
кейіпкерлер болса солардың бейнесі барлығы осында жасалады. Бұл этапта
дайын болған фигуралар “3 қатпарлы модель” деп аталады. Бұл модельдің әлі
түсі, жасайтын қимылдары жоқ. Барлық нәрселер сұр-ақшыл түсте. Модельдерді
жасау үшін бізге 3D бағдарламалар кез-келген фигураны бір-біріне қосу, кесу,
деформация жасау сынды кең ауқымды мүмкіндіктер береді. Оларды қолданып
модель жасау тек жасаушының таланты мен тәжрибесіне және, әрине, оның
фантазиясына тәуелді.
ТЕКСТУРИНГ

Текстуринг – бұл этапта 3D модельдер нормалдар картасына бөлініп, яғни барлық модельдің
фигуралары жазықталып, керекті түстерге боялады. Бұл процессті былай елестетсе болады: “кез-
келген фигураның беткі бөлігін (терісін) сылып алып, оны жайып, керекті түске бояп, қайтадан
фигураның бетіне жабыстыру” сынды. Бұл этаптан өткен соң объектілерге шынайы
(реалистичный) түр енеді, яғни олардың сыртқы көрінісі шын өмірдегіге қатты жақындайды.
РИГГИНГ

Риггинг – бұл процессті былай сипаттаса болады “қимылдайтын фигуралардың сүйектерін
жасау”. Яғни, бұл этапта барлық қимылдайтын фигураларға сүйектер енгізіледі. Бұл
сүйектер фигураны қимылға келтіру үшін керек, яғни модельдің әрбір бөлігін белгілі бір
сүйекке бағынышты етіп қойып, сол сүйекті қимылдатқанда сол сүйекке бағынышты бөлік
қимылға келеді.
Анимациялау
Анимациялау – бұл этапта барлық дайын модельдер қимылға келтіріліп, анимация
жасалады. Жоғарыдағы риггингте жасаған суйектеріміз осында кеңінен қолданылады.
Рендеринг
Бұл этапты екі түрге бөлуге болады:
1) Сурет рендерлеу
2) Видео рендерлеу.
Сурет рендерлеу бұл модельдерді текстуралап болған соң оны белгілі бір ракурстан (бір
камерадан) суретке түсіру.
Ал видео рендерлеуде модельдерді бірнеше, я одан да көп камерелар көмегімен түлі ракурстан
қимылдап жатқан кезінде бейне түсірілім жасау. Бұл соңғы этап компютерге аса үлкен ауырлықтар
түсіреді, сондықтан ең ұзақ этап болып естептеледі.

Ұқсас жұмыстар
Растрлық графиканы векторлық графикамен салыстыру
Растрлық графика Векторлық графика
ВЕКТОРЛЫҚ ГРАФИКА
Компьютерлік графиканың түрлері: фрактальды, векторлық және растрлық графика
Растрлық графика
Сандық карта
Векторлық, растрлық графиканы құру және өңдеу программалары
Компьютерлік графика. Компьютерлік графиканың түрлері
Компьютерлік графика негіздері
Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс
Пәндер