ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
Презентация қосу
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ
САБАҚТАРЫНДА
ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
ЖОЛДАРЫ
ОРЫНДАҒАН:ЖОЛДАСБ
ТОБЫ:1701-20
ҚАБЫЛДАҒАН:ХАЛИКОВ
Шығармашылық —
бұл адамның өмір
шындығында
өзін-өзі тануға ұмтылуы,
ізденуі.
Шығармашылық —
бүкіл тірішіліктің көзі.
Философияда «қабілетт
ерді» тұлғаның белгілі
бір әрекеті орындауға
жағдай жасайтын жеке
ерекшеліктері дей
келе, олар қоғамдық —
тарихи іс-әрекеттер-дің
нәтижесінде
қалыптасып, әрі қарай
дамып отыратындығын
атап көрсеткен.
Кез - келген бала оқу әрекетінде
адамзат баласының осы кезге дейінгі
жинақталған тәжірибесін меңгерсе,
Кез - келген оқушы шығармашылық
әрекеттер орындау арқылы өзінің ішкі
мүмкіндіктерін дамытады.
Әңгіме бойынша сурет салу
1. Суретті мұқият қарауға уақыт беру.
2. Оқушыларға берілетін тірек -
схемалар: -Сенің ойыңша мына сурет
қашан салынған? - Суретші қандай
көңіл күйде болған?
Біріншіден
баланың шығармашылық
қабілеттерін дамыту ісін ерте
бастан қолға алу.
Екіншіден
баланың жүйелі, тұрақты
ұйымдастырылған шығармашылық
әрекеттер жағдайында болуы.
Үшіншіден
шығармашылық жұмыстар баланың ойлау
мүмкіндігінің ең жоғарғы деңгейіне жетуі
керек. Күн асқан сайын ол деңгей биіктей
беретіндей болуы қажет.
Төртіншіден
ең негізгі шарт - бала әрекеттің әр түрімен
айналысуға, тыңдауына деген еркіндігінің
болуы.
Шығармашылық
іс-әрекет
Интеллек-тісі
Зейін
Есте сақтауы
Ойлауы
• Мәтін, ертегі, әңгімені өз бетінше аяқтау.
• Ақын, жазушылардың дайын мәтіндерін басқаша
аяқтау.
• Белгілі мақал негізінде әңгіме жазғызу.
• Мәтін бойынша мақал құрастыру.
• Табиғат құбылыстарына, заттарға және жеке
суреттерге қарап жұмбақ құрастырту.
• Әңгімелерді салыстыру, бөліктерге бөлу.
• Шығарма, мәтін, ертегі құрастыру. (тақырып бойынша,
жоспар бойынша, тірек сөздер арқылы)
• Өлең, мақалдар құрастыру.
• Шығармадағы әңгімелерге ұқсас оқиғалар айтқызу.
• Кейіпкерге мінездеме беру.
• Шығарма бойынша сурет салғызу, ауызша суреттеу,
қиялдау арқылы суреттеу,мүсіндеу.
• Рөлге бөліп оқыту.
• Логикалық ойлауын дамытатын ойындармен берілген
тапсырмаларды шешкізу (анаграмма, сөзжұмбақ,
ребус)
• Диалог-ертегі.
• Образға кіру.
1. Балаларға белгілі бір тақырыпта (баспасөз
бетіне) әңгіме оқып, оқушыларға басқаша
аяқтауға кілт боларлық сюжет ұсыну.
2. Әңгіменің, ертегінің сюжетін бастап беру,
аяқтауды оқушыға тапсыру.
3. Ұйқас ұсыну арқылы өлең шығару.
4. Белгілі мақал негізінде әңгіме жазу.
5. Мәтін бойынша мақал құрастыру.
6. Табиғат құбылысына байланысты
жұмбақтар шығару.
7. Берілген тірек сөздер арқылы қызықты
мәтін құрастыру т. с. с.
Менің байқауымша бастауыш сыныптарда
шығармашылық жұмыс істеуге үйренген оқушы жоғары
сыныптарда шығармашылық жұмыстың қай түріне
болсын бейім болады. Олар жаңа идеяға
проблемаларды өздігінен шешуге тырысады деп
білемін.
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz