Екінші кезең




Презентация қосу
Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырыбы:
«Педагогтардың және мамандардың
пәнаралық байланысы»

Орындаған: Нағашыбай Назым
Тобы: ЕШТ-31
Қабылдаған: Гайсина.А.Е
Инклюзивті білім берудің маңызды принциптерінің бірі
– ведомоствоаралық және әлеуметтік серіктестік
принципі болып табылады. Мүмкіндігі шектеулі
тұлғалардың білім алу интеграциясының стратегиялық
мақсаттарына қол жеткізу әлеуметтік серіктестік
пен жалпы білім беретін педогогтар, медициналық,
психологиялық және дефоктологиялық кәсіптегі
мамандардың үнемі өзара қарым – қатынасы негізінде
жүзеге асатындығы түсінікті бола бастады.
Мұғалім (педагог-тәрбиеші):
-тапсырылған балалардың өміріне және денсаулығына жауап береді;
-балалардың жас ерекшеліктеріне сай сабақтар, серуендер, бос
уақытты ұйымдастыруды жоспарлап, өткізеді;
-типтік білім беру бағдарламасын нәтижелі іске асыру үшін топта
(сыныпта) жағдай жасайды;
-музыка, дене-шынықтыру мұғалімдерімен бірігіп мерекелер,
сауықтыру және спорттық сабақтар дайындайды;

Педоготар мен мамандардың өзара әрекеттестігі деп бала мәселесін
шешуде кешенді әдістерді қолдануды қамтамасыз ететін, балалар мен
жасөспірімдердің дамуы, оқуы, тәрбиесі және олардың әлеуметтенуі
міндеттерін шешуге бағытталған, білім алу үдерісінің субьектілерін
оқытатын түрлі мамандар мен педоготардың біріккен қызметін
айтамыз. Педоготар мен мамандардың өзара әрекеттестігі деп бала
мәселесін шешуде кешенді әдістерді қолдануды қамтамасыз ететін,
балалар мен жасөспірімдердің дамуы, оқуы, тәрбиесі және олардың
әлеуметтенуі міндеттерін шешуге бағытталған, білім алу үдерісінің
субьектілерін оқытатын түрлі мамандар мен педоготардың біріккен
қызметін айтамыз.
Мұндай өзара
байланысқа жатады:
- баланың мәселелерін анықтау мен шешуде, түрлі
бағыттағы мамандардың көмегін ұсынуда кешенді
жұмыс жүргізу;

- баланың жекетұлғалық және танымдық дамуын
талдауда жан-жақты жұмыс жүргізу;

- баланы жалпы дамытуға және оқу-танымдық,
тілдік, эмоционалды-еріктік және жекетұлғалық
аймақтарының кейбір қырларын түзетуге
арналған кешенді жеке бағдарламаларын құрау.
Мұндай өзара байланыс түрлі міндеттерді реттеу мен
нәтижелі шешуге мүмкіндік береді:
- мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-
медициналық-педагогикалық кеңестен өткізу және оларды
білім беру процесіне қосу жағдайын анықтауға, сонымен
қатар білім беру бағдарламаларын және инклюзивті
сыныпқа (топқа) оқу-әдістемелік кешенін таңдауға;
- оқу құралдары мен дидактикалық материалдарын
оқушыларға бейімдеуге;
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық
консилиум (ПМПк) қызметінің мүмкіндікті кезеңдерін қарастырып
консилиум (ПМПк) қызметінің мүмкіндікті кезеңдерін қарастырып
көрейік:
көрейік:

Алдын ала кезең. Бала және оның ата-аналары туралы алдымен,зерттеу
Алдын ала кезең. Бала және оның ата-аналары туралы алдымен,зерттеу
жүргізетін маманға түсетін алғашқы мәліметтерді бағалау.
жүргізетін маманға түсетін алғашқы мәліметтерді бағалау.
Бірінші кезең. Консилиумдік командадағы түрлі мамандардын баланы
Бірінші кезең. Консилиумдік командадағы түрлі мамандардын баланы
алғашқы зерттеуі: бұл консилиум мамандарының жеке қорытындылары мен
алғашқы зерттеуі: бұл консилиум мамандарының жеке қорытындылары мен
аяқталады.
аяқталады.
Екінші кезең. Алынған нәтижелерді мамандарды алқалы талдауы, баланың
Екінші кезең. Алынған нәтижелерді мамандарды алқалы талдауы, баланың
мәселелері туралы бірізді түсінік жасау, баланың дамуы, оның одан әрі қарай
мәселелері
дамуының туралы бірізді
жалпылама түсінікжәне
болжамын жасау, баланың дамуы,шаралар
дамытушы-түзету оның одан әрі қарай
кешенін
дамуының жалпылама болжамын және дамытушы-түзету шаралар кешенін
анықтау.
анықтау.
Үшінші кезең. Білім беру ұйымдарындағы консилиумның шешімдерін
Үшінші кезең. Білім беру ұйымдарындағы консилиумның шешімдерін
жүзеге асыру мектептің немесе бала бақшаның пән-аралық командасы
жүзеге асыру мектептің
мамандарының немесе
күші арқылы бала бақшаның
орындалуы мүмкін. пән-аралық
Бұл кезенніңкомандасы
қорытынды
мамандарының күші арқылы орындалуы мүмкін. Бұл кезеннің
бөлімі ретінде динамикалық (корытынды)зерттеуді (дамытушы-түзету қорытынды
бөлімі ретінде
жұмыстар динамикалық
топтамасы (корытынды)зерттеуді
аяқталғаннанкейінгі (дамытушы-түзету
баланың жағдайын бағалау) алуға
жұмыстар
болады. топтамасы аяқталғаннанкейінгі баланың жағдайын бағалау) алуға
Түрлі кәсіби мамандардың ортақ күшімен жасалған
жүйелі әрекеттестіктер:

- Балаға түрлі кәсіптегі мамандардан кәсіби көмек
алуды ұсынуда баланың мәселелерін анықтау және
оны шешудегі кешенділік.

- Баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы мен
танымдық дамуына көпқырлы талдау жасау.

- баланың оқу – танымдық, тілдік, эмоциялық –
еріктік және жеке тұлғалық жақтарының дамуы мен
оны түзетудің кешенді жеке бағдарламасын жасау.
Назарларыңызға
рақмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық технология құралдары
Wordpad мәтіндік редакторында жұмыс жасау
Маркетинг және Маркетингтік зерттеулер
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ЛИЗИНГТІҢ ДАМУЫ ЖӘНЕ ТҮРЛЕРІ
Толық квадрат теңдеулерді шешу формулалары
Атыс дайындығы
Реанимацияның патофизиологиялық негіздері
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Жекешелендірудің инвистициялық купондары мен жекешелендіру
Интербелсенді сабақтың құрылымы
Пәндер