Инклюзивті білімдегі педагогтар мен мамандардың пәнаралық өзара әрекеттестігі және ПМПК қызметінің кезеңдері


Slide 1

ПРЕЗЕНТАЦИЯ

Тақырыбы: «Педагогтардың және мамандардың пәнаралық байланысы»

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

Орындаған: Нағашыбай Назым

Тобы: ЕШТ-31

Қабылдаған: Гайсина. А. Е

Slide 2

Инклюзивті білім берудің маңызды принциптерінің бірі - ведомоствоаралық және әлеуметтік серіктестік принципі болып табылады. Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім алу интеграциясының стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу әлеуметтік серіктестік пен жалпы білім беретін педогогтар, медициналық, психологиялық және дефоктологиялық кәсіптегі мамандардың үнемі өзара қарым - қатынасы негізінде жүзеге асатындығы түсінікті бола бастады.

Slide 3

Мұғалім (педагог-тәрбиеші) : -тапсырылған балалардың өміріне және денсаулығына жауап береді; -балалардың жас ерекшеліктеріне сай сабақтар, серуендер, бос уақытты ұйымдастыруды жоспарлап, өткізеді; -типтік білім беру бағдарламасын нәтижелі іске асыру үшін топта (сыныпта) жағдай жасайды; -музыка, дене-шынықтыру мұғалімдерімен бірігіп мерекелер, сауықтыру және спорттық сабақтар дайындайды;

Педоготар мен мамандардың өзара әрекеттестігі деп бала мәселесін шешуде кешенді әдістерді қолдануды қамтамасыз ететін, балалар мен жасөспірімдердің дамуы, оқуы, тәрбиесі және олардың әлеуметтенуі міндеттерін шешуге бағытталған, білім алу үдерісінің субьектілерін оқытатын түрлі мамандар мен педоготардың біріккен қызметін айтамыз. Педоготар мен мамандардың өзара әрекеттестігі деп бала мәселесін шешуде кешенді әдістерді қолдануды қамтамасыз ететін, балалар мен жасөспірімдердің дамуы, оқуы, тәрбиесі және олардың әлеуметтенуі міндеттерін шешуге бағытталған, білім алу үдерісінің субьектілерін оқытатын түрлі мамандар мен педоготардың біріккен қызметін айтамыз.

Slide 4

- баланың мәселелерін анықтау мен шешуде, түрлі бағыттағы мамандардың көмегін ұсынуда кешенді жұмыс жүргізу;

- баланың жекетұлғалық және танымдық дамуын талдауда жан-жақты жұмыс жүргізу;

- баланы жалпы дамытуға және оқу-танымдық, тілдік, эмоционалды-еріктік және жекетұлғалық аймақтарының кейбір қырларын түзетуге арналған кешенді жеке бағдарламаларын құрау.

Мұндай өзара

байланысқа жатады:

Slide 5

Мұндай өзара байланыс түрлі міндеттерді реттеу мен нәтижелі шешуге мүмкіндік береді:

- мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңестен өткізу және оларды білім беру процесіне қосу жағдайын анықтауға, сонымен қатар білім беру бағдарламаларын және инклюзивті сыныпқа (топқа) оқу-әдістемелік кешенін таңдауға;

- оқу құралдары мен дидактикалық материалдарын оқушыларға бейімдеуге;

Slide 6

Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиум (ПМПк) қызметінің мүмкіндікті кезеңдерін қарастырып көрейік:

Алдын ала кезең. Бала және оның ата-аналары туралы алдымен, зерттеу жүргізетін маманға түсетін алғашқы мәліметтерді бағалау.

Бірінші кезең. Консилиумдік командадағы түрлі мамандардын баланы алғашқы зерттеуі: бұл консилиум мамандарының жеке қорытындылары мен аяқталады.

Екінші кезең. Алынған нәтижелерді мамандарды алқалы талдауы, баланың мәселелері туралы бірізді түсінік жасау, баланың дамуы, оның одан әрі қарай дамуының жалпылама болжамын және дамытушы-түзету шаралар кешенін анықтау.

Үшінші кезең. Білім беру ұйымдарындағы консилиумның шешімдерін жүзеге асыру мектептің немесе бала бақшаның пән-аралық командасы мамандарының күші арқылы орындалуы мүмкін. Бұл кезеннің қорытынды бөлімі ретінде динамикалық (корытынды) зерттеуді (дамытушы-түзету жұмыстар топтамасы аяқталғаннанкейінгі баланың жағдайын бағалау) алуға болады.

Slide 7

Түрлі кәсіби мамандардың ортақ күшімен жасалған жүйелі әрекеттестіктер:

Slide 8

Назарларыңызға

рақмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Консилиум: инклюзивті білім беру жүйесінде мамандардың қызметін ұйымдастырудың негізгі құралы
Масса және күш: денелердің өзара әрекеттестігі мен дененің массасы - сабақ жоспары
Инклюзивті білім беру: тұжырымдама, қағидалар және Қазақстандағы ұйымдастыру
Инклюзивті білім: халықаралық тәжірибе және дамудың негізгі тарихи кезеңдері
ПМПК ұйымдастыру жоспары: мақсаттары, міндеттері, құрамы және консилиум түрлері
Отбасы мен білім беру ұйымдарының өзара әрекеттестігі: ата-аналармен жұмыс әдістемесі мен тиімді формалары
Жан басына қаржыландыруға өту жағдайындағы мектептегі инклюзивті білім: мақсаттар, міндеттер және психологиялық-педагогикалық қолдау
Инклюзивті білім берудің тарихи дамуы: кезеңдері мен халықаралық негіздері
Инклюзивті білім беру: мақсаттары мен міндеттері, қағидалары, формалары және құқықтық-тарихи негіздері
Қазақстанда инклюзивті оқыту мен ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz