Мектепте тәрбие жұмыстарын жоспарлаудың әдістемесі




Презентация қосу
Мектепте тәрбие жұмыстарын жоспарлаудың әдістемесі.
Сынып жетекшісі іс-әрекетінің жүйесі

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының
жоспары –педагогикалық құжат. Тәрбие • Тәжірибелі сынып жетекшілері тәрбие
жоспарын құру, оның орындауындағы жұмысының әртүрлі формалары мен
жауапкершілік сынып жетекшісіне жүктеледі. әдістерін қолданады. Бұл тәрбие
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бір жылға,
жарты жылға жоспарланады. Сынып жұмысын эмоциялы және қызықты
жетекшісінің жоспары тәрбиенің мазмұнын, етуге көмектеседі. Жоспарда жалпы
түрлері мен әдістерін таңдап алуға деген шаралармен қатар оқушылардың
комплексті көзқарасты қамтамасыз етеді. Онда қызығулары мен білімділіктерін
тәрбие мазмұнын негізгі түрлерінің, ең алдымен
мектеп оқушыларына жан-жақты жарасымды
ескере отырып, топтық және жеке-
саяси-идеялық, еңбек, адамгершілік т.б. тәрбие даралық жұмыстарды қарастыру
берудің тығыз байланысын ескеру қажет. Жоспар керек. Соңғы жылдары оқулар түрлі
жасағанда сынып жетекшісінің окушылардың лекторийлер, саяси
жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын,
ықыластарын ескерген жөн.
хабарламашылардың семинары
- Жоспарды қандай мерзімге жасаған жөн? сияқты тәрбие формалары кең өріс
Мектеп тәжірибесі көрсеткендей жарты жылға алуда.
арнап, іске асырылатын жоспар жасау өте қиын,
ал бір жылға жасау одан да қиын.
• Жоспарды жасамастан бұрын мектептің
жоспарымен танысып, оқушылардың
ұсыныстары мен тілектерін, сыныпта сабақ
• Жоспардың нақтылы болуы. беретін мұғалімдермен келісіп, олардың
Жоспар жасағанда тілектерін ескеру керек.
• - Сынып жетекшісінің қызметін
орындалмайтын міндетті
жоспарлаудың формалары. Сынып
қоймаған жөн. Белгіленген жетекшісінің жоспары тек мақсат емес, бұл
жұмыстардың көлемі оқушылар тәрбие жұмысының сапасын арттырудың
құралы. Сондықтан жоспардың формасы
коллективінің мүмкіндігіне сай ыңғайлы, икемді, сыныпта тәрбие жұмысын
болуы қажет. Барлық ұйымдастырудың нақтылы жағдайларын
ескерген болуы керек. Жоспарға өмір талап
жұмыстарды қамтимын деп ететін және ойдағыдай орындалатын
сынып жетекшісі көп шараларды шаралар болуы керек. Әрине, ол шаралар
белгілемегені жөн. Бірнеше ғана кездейсоқ емес, тәрбие жұмысы жүйесінде
біте қайнасқан буындар болуы керек. Мектеп
нақтылы міндеттерді белгілеп, тәжірибесінде сынып жетекшілерінің
мұғалімдердің көмегімен жоспарлары түрліше құрылып, әртүрлі
бөлімдерден тұрады. Себебі, әр сыныптың
оқушылар ұжымы арасында жұмыс жағдайлары бірдей емес, жаңа
және ата-аналармен әртүрлі бастаған сынып жетекшісі жоспарды кең,
көлемді етіп жасаса, тәжірибелі педагог
жұмыстарды жүргізген жөн. қысқаша тұжырымдауы мүмкін.
Қандай
жағдайда болмасын сынып жетекшілерінің жоспары, тәрбие жұмысының негізгі
мазмұны мен бағытын, сынып коллективінің даму болашағын бейнелейтін
болуы керек.
Сынып жетекшісі жоспарының үлгілі құрылымы. Сынып жетекшісінің жоспары
әдетте төмендегідей бөлімдерден тұрады:
- Сыныптың қысқаша сипаттамасы және оқушылар жайында жалпы мәліметтер.
- Сынып ұжымы қызметінің негізгі бағыттары мен формалары.
- Сыныпта атқарылатын іс-шаралар міндеттері.
- Сыныпта сабақ беретін мұғалімдермен жұмыс (сынып ұжымын тәрбиелеу ісіне
тартудың формаларын көрсетеді, сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің
педагогикалық кеңестерінде талқылау үшін мәселелерді бөлгілейді).
- Ата-аналармен жұмыс.
Сынып жетекшісінің жұмыс есебін жүргізуі. Тәрбие жұмысы нәтижелерінің
есебін жүргізу – күрделі іс. Сынып жетекшісі жұмысының есебін жүргізудің
маңызды және қажетті түрі күнделік дәптері, күнделік жүргізу міндетті емес,
бірақ көп сынып жетекшілерінің күнделіктері бар. Оны тәрбие жұмысының
нәтижелері ғана ескерілмейді. Сонымен қатар жұмыстарда талданып отырады,
сыныптағы кемшіліктерді жоюдың нақтылы жолдары көрсетіледі. Күнделікте
оқушылардың үлгірімі, қоғамдық тапсырмалар, тізімі және тұрақты мекен-жайы
жазылады. Әрбір оқушыға бір-екі бет бөлінеді, онда оқушылардың мінез-
құлқына жасалған бақылаулар нәтижелері жазылып, мінезінің ерекшеліктері,
қызығушылығы мен бейімділігі көрсетіледі.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие жұмыстарын жоспарлау
Жаңашыл педагог идеялары. Шалва Александрович Амонашвили
Жоспардың нақтылығы
Музыканы тыңдау әдістемесі
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Бастауыш мектептегі
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Шығармашылық дарындылық
Сыныптың ата - аналар жиналысы
Экономикалық білім және тәрбие берудің негіздері
Пәндер