Педагогикалық диагностиканың мәні




Презентация қосу
Дәріс тақырыбы:
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын
психологиялық-педагогикалық диагностикалау
1. Оқу-тәрбие процесін тиімді ету немесе
оның нәтижесінің қоғам үшін маңызды
екенін негіздеу мақсатымен оқу-тәрбие
процесінің барысында оның алғы
шарттары, жағдайы және нәтижесі
зерттелетін іс-әрекет;
2. Оның нәтижелерінің жағдайының
себептерін анықтайтын іс-әрекет.
Психологиялық -педагогикалық диагностика

1. Оқыту нәтижесі қате бағаланған жағдайда, ішкі
және сыртқы
2. Оқытудағы олқылықтарды анықтау;
3. Оқыту нәтижелерінің жетістігін растау;
4. Оқыту процесінің келесі сатыларын жоспарлау;
5. Оқудағы жетістіктері үшін көтермелеу, қолдау және
келесі қадамдардың күрделілігін реттеу;
Психологиялық -педагогикалық диагностиканың
мәні

1.Педагогикалық диагностиканың мәні. Психологиялық, педагогикалық
сөздіктерде“Диагностика – 1. Белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне
қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау процедурасы.
2. Оқу материалын ойдағыдай меңгеруін тексеру жолдарының
жиынтығы және процедурасы”. Педагогикалық әрекетінің әлсіз және
күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың
кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі.
3. Педагогтың жеке тұлғасын зерттеу нәтижесін талдау үдерісі және
оның нәтижесінде педагогикалық әрекетін және қарым-қатынасын
оңтайландыратын нұсқаулар береді. Психологиялық диагностика –
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму
проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау.
Психологиялық -педагогикалық диагностика

Қазақстан Республикасының «Білім туралы заңында», білім беру жүйесінің басты
міндеті – ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтар ғылым мен практика
жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шындауға
бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау, оқытудың жаңа
технологияларын еңгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
комуникация желілерге тығу деп, білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері
көзделеді.
Оқушылардың оқу–танымдық іс-әрекетін белсенділігін қалыптастыруда олардың
қабілеттерін дамытуға, танымдық жан қуаттарының оянуына ықпал етіп, іздесіне
талабын ұштауға білім деңгейін жетілдірудің маңызы ерекше. Оқушылардың оқу-
танымдық іс-әрекеті күрделі процесс. Ол іс-әрекет мақсатын, мазмұны мен
қорытындысын түрлері мен әдістерін, мотивтерін, деңгейлерін қамтиды.
Психологиялық -педагогикалық диагностика

Кешегі мектеп жасына дейінгі бала — бүгін бастауыш мектеп оқушысы. Мектеп
жасына дейінгі бала мектепке келгеннен кейін бұрынғы еркіндіктен айырылады.
Оларды мектеп тәртібіне шақырады. Сондықтан бостандықта болып қалған бала
тәртіпке көне алмайды. Осыдан барып ересектермен өзара түсініспеушілік пайда
болады.
Бастауыш мектеп жасындағы баланың өзінің іс-әрекетін психологиялық тұрғыдан
қайта құруы. Бастауыш мектеп жасындағы бала бұрын ойынмен айналысса, енді
оқумен айналысуына тура келеді.
Оқу — ойынға қарағанда өте күрделі процесс. Оқуда танымдық, адами қасиеттер
күрделене түседі. Әр жастағы, оның ішінде бірінші сынып жасындағы баланың
психологиялық ерекшеліктері бірден қалыптаспайды, керісінше, бұл ерекшеліктер
баланың бұдан 18 бұрынғы дамуында жинақталып, оны өз кезегімен дамудың
келесі сатысына көшуге даярлап отырады.
Мектепте оқыту баланың жан-жақты дамуын қамтамсыз етеді
және ол бала дамуының негізі болып табылады. Сондықтан
оқыту мен дамудың арасында тығыз байланыс болады.
Тәжірбиелі мұғалім барлық балаға бірдей талап қояды, бірақ әр
баланың бұл талаптарды орындауының өзіндік жеке – дара
ерекшеліктерін мұқият бақылайды. Бұл олардың мінез-
құлықтарының “астарына” көз жүгіртіп, олардың шын мәніндегі
психологиялық қасиеттерін түсінуге көмектеседі. Балаларды тек
осындай арнайы зерттеудің негізінде ғана оларға әсер етудің
белгілі бір нақтылы әдісін таңдап алуға болады, бұл әдістің
мақсаты барлық бірінші класс оқушыларын сабақ үстінде
тыныш, ұстамды болу мінез-құлық әдетіне, сабақтардың жалпы
қарқынын сақтауға мұғалімнің ескертулеріне іскерлікпен жауап
беруге тәрбиелеу болып табылады.

Ұқсас жұмыстар
ОҚУШЫЛАРЫМЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
Психодиагностиканың революцияға дейінгі дамуы
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ ҚҰНДЫЛЫҚ БАҒЫТЫН
Психологиялық сұраныстар журналы
Кәсіби таңдау мен кәсіби бағытталудағы психодиагностика
Диагностикалық бағалау
Қарым қатынасты меңгеру
Проективтік әдістер
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Педагогикалық қатынас ерекшелігі
Пәндер