Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде
Презентация қосу
3-дәріс
Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы
объект және субъект ретінде
Жоспары:
❖Объект және субъект ұғымдарының
мәні
❖Баланың жеке тұлғасы объект және
субъект ретінде
Объект
• Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген
анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы
бағытталған заттардың, құбылыстардың
жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай
мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі
басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің,
шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және
қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы
жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы
адамды, оның ішінде баланы да объект санатына
жатқызуға мүмкіндік туғызады.
Субъект
• «Субъект» ұғымы өзінің негізгі
сипаттарына қарай объектіге
тура қарама-қарсы. Үлкен Совет
Энциклопедиясында субъект
практикалық әрекет пен танымды
жеткізуші, объектіге немесе
объектілер жүйесіне бағытталған
белсенділік көзі ретінде
анықталады.
Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге
болады:
белсенділік саналылық
еркіндік жауапкершілік
шығармашылық
бірегейлік қа қабілеттілік
жағымсыз
өз нанымы
жағдайларға
бойынша
дәлелді түрде
әрекет жасау
қарсы тұра алу
•Оқытушы мен оқушының арасындағы
педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін
айқындауға болады:
• S-O қатынасы
• негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен
тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі
қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы –әсер ету нысаны. Бала ,
оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз
еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық
қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын
әдістемесіне түседі.
• S-S қатынасы
• педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші
болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға
күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі.
Басшылық жасау стилі- демократиялық
• O-S қатынасы
• негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі
тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама-
қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса,
ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.
Субъект-субъект қатынасы
•Педагог
•Оқушылар немесе студенттер
•Ата-аналар
•Әріптестері
Дәстүрлі оқыту Жаңа педагогикалық
технологиялар арқылы оқыту
Дайын білімді түсіндіруші, Танымдық іс-әрекеті,
Мұғалімнің рөлі. бақылаушы, бағалаушы тәртіпті ұйымдастырушы, ұжымдық істердің
қадағалаушы білім насихатшысы. ұйытқысы, кеңшісі.
Педогогтың негізгі талабы. Мен сияқты істе Ойлап істе
Әрекетік стилі Авторитарлы Демократиялы.
Мұғаліммен Монологты Диалогты.
( мұғалім жағынан )
оқушының өзара қарым-
қатынастық стилі
Оқытудың басын әдісі Мәліметілік Ізденісті- зерттеушілік.
Сабақ ұйымдастыру түрі Фронтальды, топтық. Жекебастық, топтық.
Әдіс- тәсілдер. Көрсету-түсіндіру жаттықтыру Оқу мақсаттарының қойылуы,
бақылау бағалау. ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті
табылған шешімді дәлелдеу шешімді
тексеру.
Әрекеттік Басқарушы мен бағынушы. Іскерлік – серіктестік
ынтымақтастық.
түрі
Мақсаты Білім, ептілік, дағдыны игеру. Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің
өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде
дамуға жағдай жасау, қасиет-
қабілеттерін дамыту.
“Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін
оны барлық жағынан білу керек”
К. Д. Ушинский
Сұр
ақ-ж
Баланың тиісті қасиеттерін
қалыптастыру үшін оған
ауап
субъект ретінде қарау
дегенді қалай түсінесіз?
Баламен қарым-қатынасты
қалай орнату керек?
Жас және жеке
ерекшеліктерін қалай
ескеру керек
Баланың объектіден
субъектіге ауысу тетіктері
қандай ?
Үй тапсырмасы:
1. Сұрақтарға жауап беру;
2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру. (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз.)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz