Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде



3-дәріс Баланың жеке тұлғасы оқыту технологиялардағы объект және субъект ретінде

Жоспары:
Объект және субъект ұғымдарының мәні
Баланың жеке тұлғасы объект және субъект ретінде

Объект
Объект - Үлкен Совет Энциклопедиясында берілген анықтама бойынша, субъектінің іс-қимылы бағытталған заттардың, құбылыстардың жиынтығы. Оларға: әдебі мен іс-әрекетін сырттай мөлшерлеу сұранысы, ынтасыздық, өзін-өзі басқарудың, мақсатты бағытты белсенділіктің, шығармашылықтың, өзінің «Мен»-інің және қоғамдағы орнының нақты саналы түрде болмауы жатады. Сонымен, аталған белгілердің болуы адамды, оның ішінде баланы да объект санатына жатқызуға мүмкіндік туғызады.

Субъект
«Субъект» ұғымы өзінің негізгі сипаттарына қарай объектіге тура қарама-қарсы. Үлкен Совет Энциклопедиясында субъект практикалық әрекет пен танымды жеткізуші, объектіге немесе объектілер жүйесіне бағытталған белсенділік көзі ретінде анықталады.

Субъектінің мынадай белгілері көрсетуге болады:
белсенділік
саналылық
еркіндік
жауапкершілік
бірегейлік
шығармашылыққа қабілеттілік
өз нанымы бойынша әрекет жасау
жағымсыз жағдайларға дәлелді түрде қарсы тұра алу

Оқытушы мен оқушының арасындағы педагогикалық әрекеттесудің 3 үлгісін айқындауға болады:
S-O қатынасы
негізінде оқу тәртіптік үлгі құрылады. Негізгі қызмет атқаратын оқыту мен тәрбиенің мақсаты мен бағдарламасын жүзеге асырушы ретінде педагог негізгі қызмет атқаратын тұлға болып есептеледі. Оқушы -әсер ету нысаны. Бала, оқушы студент берілген нақты нормативтер арасында берілген мағлұматты өз еркінен тыс қабылдауға тиісті. Тұлғаның орындаушылық тәртіптілік тілалғыштық қасиеттері бағаланады. Негізгі күш оқытуға емес педагогтың қолданатын әдістемесіне түседі.
S-S қатынасы
педагогикалық үдерістің тең дәрежелі субъектілері тәрбиеші мен тәрбиеленуші болып табылатындықтан, өзіндік «Мен» ұғымын дамытуға және жүзеге асыруға күш салады. Жеке тоұлғаның қасиеттерін жоғарылатуға аса көп мән беріледі. Басшылық жасау стилі- демократиялық
O-S қатынасы
негізінде құрылған үлгі- мұнда тәрбиешіге енжар рөл, ал субъект ретіндегі тәрбиеленушіге еркін тәрбиелену рөлі берілген. Міндет жүктеу негізінде қарама-қайшылықты жою жүзеге асырылады. Басшылық жасау стилі ымырашыл болса, ал басты қатынас түрі жағымды тамсанушылық болып табылады.

Субъект-субъект қатынасы
Педагог
Оқушылар немесе студенттер
Ата-аналар
Әріптестері

Дәстүрлі оқыту
Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы оқыту
Мұғалімнің рөлі.
Дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы тәртіпті қадағалаушы білім насихатшысы.
Танымдық іс-әрекеті, ұйымдастырушы, ұжымдық істердің ұйытқысы, кеңшісі.
Педогогтың негізгі талабы.
Мен сияқты істе
Ойлап істе
Әрекетік стилі
Авторитарлы
Демократиялы.
Мұғаліммен
оқушының өзара қарым-қатынастық стилі
Монологты
( мұғалім жағынан )
Диалогты.
Оқытудың басын әдісі
Мәліметілік
Ізденісті- зерттеушілік.
Сабақ ұйымдастыру түрі
Фронтальды, топтық.
Жекебастық, топтық.
Әдіс- тәсілдер.
Көрсету-түсіндіру жаттықтыру бақылау бағалау.
Оқу мақсаттарының қойылуы, ізденушілік, зерттеушілік, әрекеті табылған шешімді дәлелдеу шешімді тексеру.
Әрекеттік
түрі
Басқарушы мен бағынушы.
Іскерлік - серіктестік ынтымақтастық.
Мақсаты
Білім, ептілік, дағдыны игеру.
Әрбір оқушыға оқып-тану үрдісінің өзіндік өзгеретін субьектісі ретінде дамуға жағдай жасау, қасиет- қабілеттерін дамыту.

“Баланы жан-жақты тәрбиелеу үшін оны барлық жағынан білу керек”
К. Д. Ушинский

Баланың тиісті қасиеттерін қалыптастыру үшін оған субъект ретінде қарау дегенді қалай түсінесіз?
Баламен қарым-қатынасты қалай орнату керек?
Жас және жеке ерекшеліктерін қалай ескеру керек
Баланың объектіден субъектіге ауысу тетіктері қандай ?
Сұрақ-жауап
Үй тапсырмасы:
1. Сұрақтарға жауап беру;
2. Осы тақырып бойынша тест құрастыру. (Үй тапсырмасын порталға жүктеңіз. )
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz