Жолдама жайында


Slide 1

Панорамалық сабақ

Бөлім атауы: 3-бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет

Тақырыбы: Б. Соқпақбаев “Менің атым - Қожа” повесі. “Жолдама жайында”

Пән мұғалімі: Ибадулла Шехназ

Қ. Мұхамеджанов атындағы №1 мектеп-лицейі

Slide 2

Жазира, жасыл кілем өрнектеген

Туған жерге, дариға, жер жетпеген!

Кең өлкем, әлдилей бер сен деп келем

Аңсап келем, сағынып, шөлдеп келем

Саумал бұлақ - балдай дәрім

Салқын самал - баурайларың

Саялаған, беу, туған жер

Сағындырған, Саржайлауым

Армысың, ата-қоныс, жасыл мекен!

Ұланыңмын, мен сенің қасыңда өтем

Басқаның жерұйығын неғылайын

Жерұйығы өзімнің қасымда екен!

Саумал бұлақ - балдай дәрім

Салқын самал - баурайларың

Саялаған, беу, туған жер

Сағындырған, Саржайлауым

Ұйымдастыру кезеңі

“Саржайлау” әні

Slide 3

Өткенді еске түсіру

“Менің атым. . . ” бөлімі

Slide 4

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН

СҰРАУ

1) «Менің атым. . . » бөлімін оқу, мазмұндау

Slide 5

«Менің атым. . . » бөлімінде не жайында баяндалады?

Slide 6

Қожаның шын есімі кім? Тағы да кімнің баласының аты Қожа деп аталды? Оқушылар оларды қалай ажыратады?

Slide 7

Жантас Қожаны қалай атады? Оның бұл әрекетіне қандай баға берер едіңіз?

Slide 8

Балаға ат қоярда неге мән беру керек деп ойлайсыздар?

Slide 9

2) 3-тапсырма, 105-бет.

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН

СҰРАУ

Хикаятта берілген «Менің атым. . . » бөлімі бойынша өз есіміңнің мағынасын, қойылу тарихын баяндап жазыңдар

Slide 10

Топтастыру

«Шақыру билеті» әдісі арқылы топқа бөлу

1-топ

2-топ

3-топ

Slide 11

Ой қозғау

“Жолдама жайында” бөлімі

Slide 12

Қарашаның оны

Сынып жұмысы

Б. Соқпақбаев «Менің атым

Қожа» повесі.

«Жолдама жайында»

Slide 13

Сабақтың мақсаты:

5. 1. 1. 1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5. 3. 2. 1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Slide 14

Шығарма мазмұнымен

Танысу

«Жолдама жайында» бөлімі

«ДЖИГСО» ӘДІСІ

1-топ: басы ( Таңертеңгі - . . . кіріп бардым)

2-топ: ортасы (. . . Майқанова - . . . бермейтінін білем)

3-топ: соңы ( . . . Бермесеңіз - . . . басталды)

Slide 15

Жантастың қолындағы мөр басылған қағаз жайлы түсіндіріңіз?

Майқанова жолдама бермеудің жолын Қожаға қалай түсіндірді?

Қожаның Жантасқа берген мінездемесін атаңыз?

Талқылаңыз

Slide 16

Кейіпкермен

жұмыс

«Жолдама жайында» бөлімінде аталған кейіпкерлерді сызбаға орналастырып, әр топ кейіпкерлер образын рөлмен сипаттаңыз.

Мінездеу - әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын таныта даралай суреттеу. Түрлі тәсілдер арқылы жасалады.

- көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

- көркем шығармада жан-жақты толық суреттелетін, негізгі тұлға, басты кейіпкер.

Шығарманың кейіпкері

Шығарманың қаһарманы

Slide 17

Кейіпкер

Кейіпкерлерге

Ассоциациялық

мінездеме беру

1-топ

Жантас

2-топ

Қожа

3-топ

Майқанова

Slide 18

шығармашылық

жұмыс

4-тапсырма, 105-бет. «А»

«Жолдама жайында» бөліміне жоспар құрыңыздар

(Жоспардың кіріспе және негізгі бөлімдерін оқулық бойынша, қорытынды бөлімін өз қиялдарыныңызбен аяқтаңыздар)

І

Кіріспе бөлім

ІІ

Негізгі бөлім

ІІІ

Қорытынды бөлім

Slide 19

Кері байланыс

рефлексия

«Зерде» әдісі

Білім - тақырып бойынша алған ақпаратым;

Эмоция - сабақтағы көңіл-күйім;

Баға - жетістігіме беретін бағам;

Сын - өз бойымда нені дамытуым керек;

Идея - маған келген жаңа ой.

Slide 20

Үйге тапсырма

4-тапсырма, 105 -бет.

Б) Қожа мен Майқанова арасында болған кикілжіңді хрестоматиядан тауып оқыңыздар;

Г) Шығармашылық жұмыс. Берілген бөлім мазмұны бойынша Қожа, Майқанова, ауыл адамдары, сатушы рөлдеріне арнап диалог құрастырыңдар.

Slide 21

Өзін-өзі бағалау

Үй тапсырмасы

2 балл

Өткенді еске түсіру

2 балл

Бөлімді мазмұндау

2 балл

Кейіпкермен жұмыс

2 балл

4-тапсырма (А)

2 балл

Slide 22

Қорытынды

Балалар, аталған бөлімнен біз кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз образын ашық көре аламыз. Балалар арасындағы текетірес, қызғаныш, мұғалім мен оқушы арасындағы кикілжің оның туындау себептерін көруге болады. Мұның бәрі өмірдегі табиғи құбылыс. Бұл шығарма оқушының өз бойындағы асыл қасиеттерді дарытып, жағымсыз қасиеттерін бойынан алыс ұстап, үлігілі оқушы атануына ықпал ететін тәрбиелік мәні зор шығарма.

Бердібек Соқпақбаев: «Менің атым Қожа» повесі туралы «Шығарманы жазардағы ең басты мақсатым: жақсылыққа тәрбиелеу. Қожа - есер емес, есті тентек. Бір көрген адамға «жаман бала», «қиын бала» болып, кейін мүлде өзгеріп, жақсылардың қатарына қосылып кететін балалар аз емес қой…» деген екен. Сондықтан да, өмірде өз қателігімізден сабақ ала білетін, түзу жолмен бой түзейтін білімді шәкірттерден болайық дегім келеді.


Ұқсас жұмыстар
Қызметтік хат
Әртүрлі мамандықтағы дәрігердің профессиограммасы
Ресми хаттар
Медициналық құжаттарды рәсімдеу
Қан сарысуын консервациялау
Зертханалық зерттеудің мақсаты
Азиатские игры
Топыраққа қойылатын ветеринарлықсанитарлық гигиеналық баға
Ұсыныс хаттар
Алынған сынамаларды буып, түюді меңгеру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz