Жолдама жайында
Презентация қосу
Қ.Мұхамеджанов атындағы №1 мектеп-лицейі
Панорамалық сабақ
Бөлім атауы: 3-бөлім. Адамгершілік – асыл қасиет
Тақырыбы: Б.Соқпақбаев “Менің атым – Қожа”
повесі. “Жолдама жайында”
Пән мұғалімі: Ибадулла Шехназ
Ұйымдастыру кезеңі
“Саржайлау” әні
Жазира, жасыл кілем өрнектеген
Туған жерге, дариға, жер жетпеген!
Кең өлкем, әлдилей бер сен деп келем
Аңсап келем, сағынып, шөлдеп келем
Саумал бұлақ - балдай дәрім
Салқын самал - баурайларың
Саялаған, беу, туған жер
Сағындырған, Саржайлауым
Армысың, ата-қоныс, жасыл мекен!
Ұланыңмын, мен сенің қасыңда өтем
Басқаның жерұйығын неғылайын
Жерұйығы өзімнің қасымда екен!
Саумал бұлақ - балдай дәрім
Салқын самал - баурайларың
Саялаған, беу, туған жер
Сағындырған, Саржайлауым
ӨТКЕНДІ ЕСКЕ ТҮСІРУ
“Менің атым...” бөлімі
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН
СҰРАУ
1) «Менің атым...» бөлімін оқу, мазмұндау
«Менің атым...» бөлімінде не
жайында баяндалады?
Қожаның шын есімі кім? Тағы да
кімнің баласының аты Қожа деп
аталды? Оқушылар оларды қалай
ажыратады?
Жантас Қожаны қалай атады?
Оның бұл әрекетіне қандай
баға берер едіңіз?
Балаға ат қоярда неге мән
беру керек деп ойлайсыздар?
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН
СҰРАУ
2) 3-тапсырма, 105-бет.
Хикаятта берілген «Менің атым...» бөлімі бойынша өз есіміңнің
мағынасын, қойылу тарихын баяндап жазыңдар
Топтастыру
«Шақыру билеті» әдісі
арқылы топқа бөлу
1-топ
2-топ
3-топ
Ой қозғау
“Жолдама жайында” бөлімі
Қарашаның оны
Сынып жұмысы
Б.Соқпақбаев «Менің атым
Қожа» повесі.
«Жолдама жайында»
Сабақтың мақсаты:
5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен
сюжеттік дамуын сипаттау;
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-
әрекеті арқылы образын ашу;
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
ШЫҒАРМА МАЗМҰНЫМЕН
ТАНЫСУ
«ЖОЛДАМА ЖАЙЫНДА» БӨЛІМІ
«ДЖИГСО» ӘДІСІ
1-топ: басы ( Таңертеңгі – ...кіріп бардым)
2-топ: ортасы (...Майқанова – ...бермейтінін
білем)
3-топ: соңы ( ...Бермесеңіз – ...басталды)
Талқылаңыз
Жантастың қолындағы мөр
басылған қағаз жайлы
түсіндіріңіз?
Майқанова жолдама бермеудің
жолын Қожаға қалай
түсіндірді?
Қожаның Жантасқа берген
мінездемесін атаңыз?
КЕЙІПКЕРМЕН
ЖҰМЫС
«Жолдама жайында» бөлімінде аталған кейіпкерлерді сызбаға
орналастырып, әр топ кейіпкерлер образын рөлмен сипаттаңыз.
Мінездеу – әдеби кейіпкерді таным-түсінігі мен мінез-құлқын
таныта даралай суреттеу. Түрлі тәсілдер арқылы жасалады.
Шығарманың кейіпкері – көркем шығармада суреттелетін
оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.
Шығарманың қаһарманы
– көркем шығармада жан-жақты толық
суреттелетін, негізгі тұлға, басты кейіпкер.
КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ
1-топ
АССОЦИАЦИЯЛЫҚ Жантас
МІНЕЗДЕМЕ БЕРУ
Сыртқ
ы
Іс- бейнесі
әрекеті
2-топ
Қожа
Мінезі
Кейіпкер
Сөзі,
пікірі 3-топ
Көңіл- Майқанова
күйі
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ЖҰМЫС
4-тапсырма, 105-бет. «А»
«Жолдама жайында» бөліміне жоспар құрыңыздар
(Жоспардың кіріспе және негізгі бөлімдерін оқулық бойынша,
қорытынды бөлімін өз қиялдарыныңызбен аяқтаңыздар)
І Кіріспе бөлім
ІІ Негізгі бөлім
ІІІ Қорытынды бөлім
КЕРІ БАЙЛАНЫС
РЕФЛЕКСИЯ
«Зерде» әдісі
Білім – тақырып бойынша алған
ақпаратым;
Эмоция – сабақтағы көңіл-күйім;
Баға – жетістігіме беретін бағам;
Сын - өз бойымда нені дамытуым
керек;
Идея – маған келген жаңа ой.
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
4-тапсырма, 105 –бет.
Б) Қожа мен Майқанова арасында болған кикілжіңді
хрестоматиядан тауып оқыңыздар;
Г) Шығармашылық жұмыс. Берілген бөлім мазмұны бойынша
Қожа, Майқанова, ауыл адамдары, сатушы рөлдеріне арнап
диалог құрастырыңдар.
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ
Үй тапсырмасы 2 балл
Өткенді еске түсіру 2 балл
Бөлімді мазмұндау 2 балл
Кейіпкермен жұмыс 2 балл
4-тапсырма (А) 2 балл
Қорытынды
Балалар, аталған бөлімнен біз кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз образын
ашық көре аламыз. Балалар арасындағы текетірес, қызғаныш, мұғалім мен
оқушы арасындағы кикілжің оның туындау себептерін көруге болады. Мұның
бәрі өмірдегі табиғи құбылыс. Бұл шығарма оқушының өз бойындағы асыл
қасиеттерді дарытып, жағымсыз қасиеттерін бойынан алыс ұстап, үлігілі
оқушы атануына ықпал ететін тәрбиелік мәні зор шығарма.
Бердібек Соқпақбаев: «Менің атым Қожа» повесі туралы «Шығарманы
жазардағы ең басты мақсатым: жақсылыққа тәрбиелеу. Қожа – есер емес, есті
тентек. Бір көрген адамға «жаман бала», «қиын бала» болып, кейін мүлде
өзгеріп, жақсылардың қатарына қосылып кететін балалар аз емес қой…» деген
екен. Сондықтан да, өмірде өз қателігімізден сабақ ала білетін, түзу жолмен
бой түзейтін білімді шәкірттерден болайық дегім келеді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz