Тыңдалымалды тапсырма




Презентация қосу
Қ.Мұхамеджанов атындағы №1 мектеп-лицейі

Панорамалық сабақ
Бөлім атауы: 2-бөлім. Ұлттық және отбасылық
құндылықтар
Тақырыбы:Ұлттық құндылықтар – ел қазынасы
Пән мұғалімі: Ибадулла Шехназ
Ұйымдастыру кезеңі

Құндылық

Материалдық Отбасылық
Рухани Ұлттық

Құндылық дегеніміз не?
Құндылықтардың тағы басқа қандай түрлерін білесің?
Құндылықтардың адам өміріндегі маңызы қандай?
Төмендегі суретке қарап жеті қазынаны
анықтаңыз.

Сұлу әйел

Ер жігіт Ақыл, білім

Қыран бүркіт
Жүйрік тазы (ит) ат

Берен мылтық
Үй тапсырмасын сұрау

“Менің қызықты демалысым”
Мұражайдағы ғажайыптарға шолу жасау.

1-тапсырма. Облыстық мұражайда ұлттық
құндылықтар қалай көрініс табады?
(сипаты, маңызы)

2-тапсырма. Мұражайда мені таңғалдырған
нәрсе (несімен ерекшеленді)

Мұражайдан алған әсерім (көңіл-күй)
Топтастыру

“Шарлар” әдісі арқылы топқа бөлу.
Шарты:

1-қадам. Оқушылар мұғалім таратқан
сөздерді бір-бірден алады.

2-қадам. 3 оқушы тақтаға шығып бір-бір
шардан жарады.

3-қадам. Оқушылар қолдарындағы парақтардағы
сөз бойынша сөз таптарына бөлінеді.

Шарды жарған оқушы топ басшысы
6-сынып. Қазақ тілі
2–бөлім.Ұлттық және отбасылық
құндылықтар

1-2 сабақ:
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР – ЕЛ
ҚАЗЫНАСЫ
(саяхат сабақ)
Сабақтың оқу мақсаты:
6.1.5.1 – тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы
және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі
ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6.3.1.1 – әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін
құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.

6.3.3.1 – ұсынылған тақырып бойынша деректер
жинақтай отырып, графиктік мәтін түрінде
құрастыру.
Бағалау критерийлері:
• Тыңдалым, жазылым тапсырмалары бойынша
негізгі ойды анықтап, негізгі ойға дәлелдер келтіріп,
өмірмен байланыс жасай алады;

• Тірек сөздерді орынды қолданып, сюжетті
суреттердің желісі бойынша жоспар құрып, қысқаша
мәтін жазады;
САЯХАТ САБАҚ
«ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР – ЕЛ ҚАЗЫНАСЫ»
Бүгінгі сабақта нені білуге тиіспіз?
Саяхат басы Салт-дәстүрлер

Ойтүрткі сұрақтар
• Қазақтың қандай салт-дәстүрлерін білесіздер?
• Салт-дәстүрлерде айтылатын қандай өлең-жырларды білеміз?

Шашу дегеніміз - қуаныш айғағы ретінде
жасалатын өте сұлу да салтанатты
дәстүр.Шашу бала туылғанда, тұсау
кескенде, баланы сүндетке отырғызылғанда,
келін түскенде, күйеу келгенде, отау
көтергенде, алыс сапардан жолаушы
оралғанда, жақсылық күндерде, тағы басқа
зор қуанышты күндерде құрт, ірімшік, өрік-
мейіз, тәтті кәмпиттер шашылады.
Шашылған шашуды жастар, балалар теріп
алады.
Саяхат ортасы Киіз үй

Тыңдалымалды тапсырма.
• Киіз үй жайлы не білеміз?
• Киіз үйдің құрал – жабдықтарын білеміз бе?

Тыңдалым тапсырмасы

https://youtu.be/Tq8BuKBGtTw
Саяхат ортасы Киіз үй

Тыңдалымнан кейінгі тапсырмасы
Бейнематериалдан көрген мағұлматқа сүйене
отырып, Венн диаграммасын толықтыр.
Бағалау критерийі:

Киіз үй Ұқсастық- Қазіргі үй • Айырмашылығына кем
айырмашылықт тары айырмашылық- дегенде 4 дәлел келтіре
ары тары
алады;
• Ұқсастықтарына кем
дегенде 4 дәлел келтіреді;
• Ойларын нақты жеткізе
алады.
Саяхат ортасы Киіз үй

Тыңдалымнан кейінгі тапсырмасы
Бейнематериалдан көрген мағұлматқа сүйене
отырып, кестені толықтыр Бағалау критерийі:
Киіз үйдің негізгі Атауы Киіз үйдегі орны
бөлшектері • Суретке қарай отырып, киіз
үйдің негізгі бөлшектерінің
аттарын таба алады;
• Киіз үйдің негізгі
бөлшектерінің киіз үйдегі орнын
дұрыс анықтайды;
• Киіз үйдің құрылымын жетік
меңгеру арқылы өзінің айшықты
ойларын білдіре отырып, кестені
толтырады.
Саяхат ортасы Ұлттық ойын

Жазылымалды тапсырма.
• Оқушылар қандай ұлттық ойындарды білеміз?
• Қандай ұлттық ойындар ақыл-ойды дамытуға бағытталған?
• Ат үстінде ойналатын қандай ұлттық ойындарды білеміз?

Жазылым тапсырмасы
Бізге мына жерде екі қоржында белгілі бір ұлттық
ойындардың құрал-жабдықтары берілген екен. Сол
құрал-жабдықтарды таңдап, сол құрал-жабдықтың қай
ұлттық ойынға тиесілі екендігін анықтап, «Бұл ұлттық
ойынның тәрбиелік мәні» атты тақырыпта тірек-сөздер
мен сюжетті суреттерге назар аударып жоспарлы мәтін
жазамыз.
Тірек-сөздер: Ұлттық ойын, наурыз мерекесі, алғырлық,
қызықты, қарсылас.
Қоржынды асық ойыны арқылы таңдайды. Кім бірінші
асыққа дәл тигізсе таңдау мүмкіндігін иеленеді.
Бағалау критерийі:

• Сөз көлемі 90-100 сөз сақтайды;

• Хабарлы, сұраулы, лепті, сөйлемдерді орынды
қолданады;

• Әңгімеге тақырып қойып, жоспар құрып,
құрылымын сақтап, диалог қатыстырады;

• Тірек-сөздерді орынды қолданып, сюжетті
суреттердің желісі бойынша әңгіме құрайды.
Сабақтың ортасы
ДОМБЫРА
Сергіту сәті
«Домбырасыз сән қайда»

Сергіту сәті: Өлеңін жазған .Х.Талғаров.
«Домбырасыз ән қайда» өлеңін караоке Әнін жазған. И.Нүсіпбаев.
арқылы шырқау 1.Елдің жырын жырлаған ,
Қайғысын да толғаған .
Домбырасыз ешқашан
Жүрекке ем қонбаған.

Қайырмасы:
Домбырасыз сән қайда ,
Домбырасыз ән қайда .
Ән мен күй бар өмірде
От та лаулап жанбай ма?...

2. Құрманғазы , Тәттімбет
Домбырамен сайраған .
Жүрекке от жақсын деп ,
Елге күйін арнаған .

3. Абай , Жамбыл , сал Біржан
Таңғалдырып ән салған .
Жүрегінді жандырған ,
Естіген жан тамсанған .
Саяхат соңы Ұлттық киім

Ойтүрткі сұрақтар:
• Қандай ұлттық киімдерімізді білесіздер?
• Ұлттық киімдеріміз жайлы не айтар едіңіздер?
• Қазіргі уақытта ұлттық киімдеріміз қаншалықты киіліп жүр?

Рефлексия. Кері байланыс
Ия, балалар ұлттық киімдеріміз тек қана Наурыз, Айт т.б
мейрамдарымызда ғана киіліп жүр. Сол себепті бүгін біз сандығымыздың
түбінде жатқан ұлттық киімдерімізді алып, оны өңдеп, бірінші сабақтан
алған әсерлерімізді жазып, сабағымыздың төріне ілейік.
Үй тапсырмасы

10-тапсырма. 27-бет
Қазақ халқын, сыныптас достарыңды «Қазақтың
Әз-Наурызы» немесе «Қазақстан халқы тілдері
күні» тақырыбында ұлттық құндылықтарды
қатыстыра отырып құттықтау хат жазыңдар
Қорытынды

Ұлттық құндылықтар- ұлт тағдыры, болашағы, ұлттық сана-сезімнің даму
жолы. Әрбір халықтың тіл болып, ұлт болып қалыптасуының өзіндік даму
сатысы бар. Қазақ халқының да ел болып қалыптасуы – тілінен, дінінен, салт-
дәстүрінен, тарихи-мәдени мұраларынан аңғарылады. Біз бүгінгі
сабағымызда,ұлттық құндылықтарымызға саяхат жасай отырып, тұтас қазақ
халқының өміріне, тіршілігіне енгендей әсерде қалғанымыз ақиқат. Бір ұлтты
бір ұлттан даралайтын әдет-ғұрпы, сал-дәстүрі, әдеби мұрасы. Біз өз
халқымыздың ғасырлар бойы жинаған ұлттық құндылықтарын бүгін де
айшықтап, келешекте өзімізге құрмет етіп, өзгеге үлгі етіп насихаттауымыз
керек. Ал, ол біз секілді, сіз секілді жалынжы жастардың, ұлтшыл қазақ
ұландарының қолында.

Ұқсас жұмыстар
Сызу сабағына арналған тест
Circle командасы ақылы диаметрі
Дайын тапсырма
Паллиативті көмек
Қызылорда қаласы
Жыл мезгілдері жайлы
Есептер және Сабақ тақырыбы
Дұрыс жауап
Қазақтар - Ұлы дала мұрагері
Қолданылуы Дәрілік шөптер
Пәндер