Сабақтарда табысқа жетуге жағдай туғызу: шығармашылық шеберлік сыныбының әдіс-тәсілдері


Slide 1

«САБАҚТАРДА ТАБЫСҚА ЖЕТУГЕ ЖАҒДАЙ ТУҒЫЗУ ТӘСІЛДЕРІ»

тақырыбындағы шығармашылық шебер класс

Бастауыш класс мұғалімі:Салыкбаева К. С.

Slide 2

ШЕБЕРЛІК КЛАСС ЖҰМЫСЫНЫҢ

МАЗМҰНЫ

ӨТКІЗІЛЕТІН КҮНІ:25. 04. 2022Ж

ӨТЕТІН ОРНЫ:№10 ЖББОМ

ТҮРІ:ОФФЛАЙН

Slide 3

ОТЫРЫС МАҚСАТЫ

МАҚСАТЫ

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР

Педагог қызметінің жалпы және кәсіби құзырлығын қалыптастыруда әдіс-тәсілдерді қолдануы және тәжірибе алмасу.

· Шеберлік - сынып қатысушыларына әдістемелік көмек көрсету.

· Қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі.

· Үйренушілердің қызығушылығын тудыру;

· Оқу материалдарын тиімді меңгеру.

қатысушылардың білімдері жинақталады, зияткерлік және шығармашылық әлеуеті ынталанады, қарастырылған тақырыпқа қызығушылығы туындайды, белсенділігі артады. Әдіс-тәсілдерді өмірде қолдана алады.

Slide 4

«ҰЙЫМДАСТЫРУ»

Бал-балалық, балдырған шақ сан арман,

Барлық бала армандауға жаралған

Кел, достарым, әндетіңдер, билеңдер, 2рет

Гүлденсін деп атмекен - қара орман

Мектебім сағынышым,

Балалығымның тәңірісін.

Шуақты күндерді,

Жұлдызды түндерді,

Сәуледей болған жарығысың.

Ұстаз ана, ұстаз ана Мектептің жүрегісің Ұстаз ана, ұстаз ана Мектептің тірегісің

Білімнің бұлағындай

Slide 5

ТРЕНИНГ

Қағаздан жасалған шариктер»

«Адам бейнесі» Жырту арқылы адам бейнесін жасау

Slide 6

ТЕОРИЯЛЫҚ БӨЛІМ

Оқушыларға сабақтың мақсатын неге түсіндіру қажет деп ойлайсыздар ?

1. Бүгінгі сабақта не біледі, не білді, не білу қажет екенін ұғындыру үшін.

2. Жаңа білімге баланы ынталандыру үшін.

3. Оқушыны белгілі бір көлемде алатын білім, білік дағдыларын қалыптастыру үшін.

4. Оқушының өзін-өзі бағалауы үшін.

Сабақ- мұғалім мен шәкірттің қарым-қатынасы.

Сабақтың мақсаты-баланың басқаға ұқсамайтын қасиетін аша білу.

Баланың ықыласын оята біл, қолынан келетініне сендіре біл.

Шәкірттің кемшілігін көргіш болсаң, ықыласын өлтіресің. Баланың кемшілігін емес, жеңісін ізде.

Баланы сабақтың негізгі кейіпкері ете біл.

Slide 7

WORDWAII «ҒАЖАЙЫП АЛАҢ»

-Біз қандай ұстазбыз?

-Мұғалім не үшін өзгеру керек?

-Өзгерісті неден бастаған жөн?

-Ол үшін нені жүзеге асырған орынды?

-Өз мектебіңізде жаңаша әдістер мен тәсілдерді қолданып сабақты қалай ұйымдастыруға болады?

Slide 8

Сабақтың тақырыбы: Ғарышқа ұшқан жануарлар

Сабақтың мақсаты:2. 2. 8. 2. Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі(илллюстрация) нұсқасымен салыстыру, сурет арқылы ұсыну

Slide 9

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ КЕЗЕҢ

«ҚАТЕЛЕСКЕН МҰҒАЛІМ»

Мұғалім мәтінді оқу барысында қате жібереді. Тыңдаушылар тыңдап отырып, қателескен тұсты бірден тауып, дұрыстау керек. Мұғалім қате жіберетін болғандықтан, оқушылар асқан қызығушылықпен мәтінді қалт жібермей тыңдайды.

Мұнан соң қате басылған әңгімені оқушыларға таратылады. Енді «Жаңсақ басылған мәтін» ойынына ауысады.

Slide 10

«

1-топ тапсырмасы: Мәтіннің кез келген үзіндісін сурет арқылы беру. Суретте міндетті түрде 1-2 қате болуы керек

2-топ тапсырмасы: Мәтіннен бір үзіндіні шашыраңқы сөздер ретінде жазу керек.

3-топ тапсырмасы: Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтар құрастыру керек. Сұрақтарда 1-2 қате болуы керек.

ҚАТЕНІ ТАП

Тапсырмалар жазылып болған соң, топтар бір-бірінің қателерін тауып, түзетулері керек. Түзетулерді арнайы параққа жазуға болады

Slide 11

СЕРГІТУ СӘТІ

«Өз таңбаңды (герб) жаса»

БІР ПАРАҚ ҚАҒАЗДА ФИГУРАНЫ СЫЗЫП, ОНЫҢ ІШІНДЕГІ БӨЛІКТЕРГЕ ӨЗДЕРІ ТУРАЛЫ КЕЛЕСІДЕЙ ДЕРЕКТЕРДІ ЖАЗАДЫ:

ӨЗ ЕСІМІҢІЗДІ ЖАЗЫҢЫЗ

ҰЯЛЫ ТЕЛЕФОНЫҢЫЗ БЕН ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТАҢЫЗДЫ ЖАЗЫҢЫЗ

СҮЙІКТІ ПӘНІҢІЗДІ ЖАЗЫҢЫЗ

ӨЗ ҚОЛЫҢЫЗБЕН ЖАҚСЫ ЖАСАЙ БІЛЕТІН ЕКІ ЗАТТЫҢ СУРЕТІН САЛЫҢЫЗ

ӨЗІҢІЗДІ ЖАҚСЫ СЕЗІНЕТІН БІР ЖЕРДІҢ СУРЕТІН САЛЫҢЫЗ

Slide 12

Өміріңіздегі ең елеулі ықпал жасаған үш адамның суретін салыңыз.

Өмірде қандай жетістіктерге қол жеткізгіңіз келеді? Бір сөз жазыңыз.

Өзіңіз туралы естігіңіз келетін үш жағымды сөз жазыңыз.

Өз таңбаларын жасап бітіргеннен кейін шағын топ ішінде суреттерін талқылап, сұхбаттасады.

Slide 13

WORDWAII «АНАГРАММА»

ҒАРЫШҚА ҚАТЫСТЫ СӨЗДЕРДЕН АНЫҚТАМАЛЫҚ ЖАСА

Slide 14

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер

ҚОРЫТЫНДЫ

САБАҚ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША ОЙЫҢДЫ БІЛДІР

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер

Slide 15

КЕРІ БАЙЛАНЫС

ШЫҒУ БИЛЕТІ


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныпта оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда жаңа технологиялардың тиімді әдіс-тәсілдері
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері
Мектепке дейінгі жастағы балаларға бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен шығармашылық қабілеттерді дамыту әдіс-тәсілдері
Сабақтарда музыканы қолдану: хормен ән айту, топтық шығармашылық және психофизиологиялық әсері
Саралап оқытудың әдіс-тәсілдері мен стратегиялары
Әдебиетті оқытудағы әдіс-амалдар: көрнекілік, зерттеу, шығармашылық, эвристикалық және репродуктивті тәсілдер
Сынып сағатын ұйымдастыру және табысқа жету критерийлері
Балабақшадағы балалардың тілін дамытудың әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі
Қазақ күресінің әдіс-тәсілдері, тактикасы және ережелері
Бастауыш сыныптарда сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz