Қазақстанның қазіргі заман тарихы пәні



Қ. А. Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Қазақстанның қазіргі заман тарихы пәні
Қабылдаған:Жолсейтова М
Дайындаған:Махаш А, Бөрібай Ә

Жоспар
Қазақстанның қазіргі заман тарихы пәні
ҚҚЗТ пәнінің оқытылудығы мақсаты
ҚҚЗТ пәнінің ерекшелігі
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының көп қырлылығы мен тарихи маңызы
Мемлекеттік маңызы бар оқу пәні
Тақырыпқа глоссарий
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер

Өткенсіз бүгін, бүгінсіз ертең жоқ»

Қазақстан қазіргі заманғы әлеуметтік кеңістікте және әлемдік тарихтың уақыт межесінде өз орнын айқындауды көздейді. Қазақстандық қоғамда тарихи сананы жаңғырту, өзіндік ұлттық бірегейлік пен мәдени тұтастықты қалыптастыру, .
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы Қазақстан Республикасы аумағында өмір сүрген, қазірде өмір сүріп жатқан қазақ және басқа да халықтардың тарихы және бүкіл адамзат тарихының құрамдас бір бөлімі
Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы - Ұлы Далада ХХ ғасырдан бастап бүгінгі күнге дейін орын алған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, үдерістерді, тарихи заңдар мен заңдылықтарды аша отырып, оларды тығыз байланыста тұтас қарастыратын пән

Қазақстанның қазіргі заман тарихы пәні
«Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы» пәні бүгінгі Ұлы Дала елі аумағындағы тарихи үдерістің бастаулары, негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы объективті мағлұмат береді.


мемлекеттік тәуелсіздік алуына орай өткенді жан-жақты және объективті зерттеу
негізгі міндеттері халықтың тарихи жадын жаңғырту
ұлттық сананы және азаматтық бірлікті насихаттау
жастарды отансүйгіштік пен толеранттық рухта тәрбиелеу
Ерекшелігі

Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының көп қырлылығы мен тарихи маңызы.

Мәңгілік ел құруды ғасырлар бойы армандаған халқымыз.

Тақырыпқа глоссарий
Тарихи сана-
бұл бүгінгі ұрпақтың әлеуметтік жады. Әлеуметтік жады формасы жағынан әмбебап және мазмұны жағынан нақты болып келеді. Сондықтан да тарихи сана қашан да нақты тарихи, әлеуметтік, ұлттық және индивидуалдық мазмұнмен толтырылады.
Ұлттық бірегейлік-
Қазақстанның ұлттық бірегейлігін қалыптастыру мен ұлттық санасын оятудың ерекше белгісі ретінде қазақ халқының этномәдени символдарын қайта жандандырып, оларды қолданысқа енгізуге назар аудару болып табылады.
Зерттеу әдістері-
күрделі таным тәртіптері, ал олар болса зерттеудің таным операцияларының іске асуының белгілі бір тәртібін белгілейтін әртүрлі әдіс-тәсілдердің жиынтығынан тұрады.

Қорытынды

Назарларыңызға
рахмет!

Пайдаланылған әдебиеттер
1. Қазақстан тарихы. Очерктер. Көне заманнан бүгінге дейін. Алматы 1994ж. 2. . Қазақ ССР тарихы 5-томдық. 4-5 томдар. Алматы 1981 ж. 3. Х. Маданов Қазақ халқының арғы-бергі тарихы А., 1995 4. Ә. Әбдіәкімұлы Қазақстан тарихы А., 1997 ж. 5. К. Мамырұлы. Қазақ тарихы А., 1995ж.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz