Балаға мектептің көмегі




Мектептегі барлық оқушы саны
809
Көп балалы
336
Қамқорлықта
8
Аз қамтылған
84
Өгей әке, өгей шеше
21
Денсаулығына байланысты
1


1. Осы Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру қағидалары "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексіне сәйкес әзірленген және жергілікті атқарушы органдар арқылы кәмелетке толмағандарға және кәмелетке толғандарға қатысты мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

2. Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функциялары - бұл мақсаты өз құқықтары мен мүдделерін қорғаудың ерекше нысандарына мұқтаж азаматтардың мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтарын қорғау болып табылатын мемлекеттік саясат бағыттарының бірі.

3. Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функциялары кәмелетке толмағандардың, оның ішінде асырап алуға, баланы қабылдайтын отбасыларға беруге, өздеріне қорғаншылықты немесе қамқоршылықты, патронатты белгілеуге мұқтаж жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың және қорғаншылықтағы немесе қамқоршылықтағы, патронаттағы, сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдарда тәрбиеленіп жатқан жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында жүзеге асырылады.

4. Қорғаншылық немесе қамқоршылық әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі кәмелетке толған адамдардың мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін де белгіленеді.

Жыл сайын 29 қазан Қазақстан Республикасынада «Қамқоршылар күні» аталып өтеді. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды тәрбиелеп жатқан қамқоршыларды қолдау барысында біздің мектебімізде де іс - шаралар өткізіледі. Қамқоршы ата - аналармен онлайн (зум ) кездесу ұйымдастырылды. Карантиндік талаптарды сақтай отырып қамқорлықта үш баланы тәрбиелеп отырған Абдыкалыкова Нұрбануға апаға барып көмектесіп, тәттілер апарылды және алғыс білдірілді.

Әлеуметтік педагог жұмысы
Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, қиын өмір жағдайындағы балаларды анықтау бойынша жұмысты ұйымдастырады, жеке бас құжаттарын рәсімдейді;
Құжаттар тізімі:
Баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі;
Қамқорлыққа алынған шешімі;
Ата - анасы туралы мәлімет;
Қамқорлыққа алып отырған қамқоршы туралы деректер (жеке бас құжаттары )
Қамқорлыққа алып отырған жәрдемақы туралы есебі (жылына екі рет)
Денсаулығына бақылау мақсатында дәрігерлік тексерістен өткендігі туралы анықтама;

2. Балаларды тәрбиелеу мен оқытуға қатысты мәселелер бойынша ата-аналар арасында келіспеушіліктерді шешу жолын қарастырады;
3. Кәмелетке толмағандардың және кәмелетке толғандардың мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге іс-қимылдарды жүзеге асыру арқылы қамтамасыз етеді.
4. Оқулықпен қамтамассыз етуін ұйымдастырады;
5. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың, сондай-ақ оларды тәрбиелеуге үміткер адамдардың тұрмыс жағдайларына тескеріп-қарауды жүргізеді;
6. Қамқоршы алған қаражаттың қалай, қайда жұмсалатынын айқындайды; оны жылына екі рет АББ не тапсырып отырады;
7. Қамқорлыққа алынушының денсаулық жағдайын бақылайды;
қағидаларға қосымшаға сәйкес жарты жылда кемінде бір рет талап етеді;
8. Қамқорлыққа алынған оқушылардың үйіне рейд жасалынады;
9. Қажет болған жағдайда барлық көмектер беріледі

Мен өз мектебім бойынша айтатын болсам 4 отбасы бар оның ішінде 8 оқушы тәрбиеленіп отыр. Ол оқушылар күнделікті сабаққа қатысуы бақыланып отырады және де мектептегі барлық көмек түрлері беріледі. Жыл сайын аудандық және облыс әкімінің шыршасына жіберіліп отырады.

Б. Амалбеков атындағы тірек мектебінің «Қамқорлықтағы » оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
№
Атқарылатын жұмыстар
Мерзімі
Жауапты адамдар
1
Қамқорлыққа алынған оқушылардың сынып жетекшілерімен кездесу
Қыркүйек
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
2
Қамқорлыққа алынған оқушылардың жеке басын мәлімет базасын жинақтау
Қыркүйек
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
3
Қамқорлықтағы балалардың тегін ыстық тамақпен қамтылуын ұйымдастыру
Қыркүйек қаңтар
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
4
29 қазан «Дүниежүзілік қамқоршылар күні » қамқоршы ата - аналармен, кездесулер ұйымдастыру
Қазан
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
5
Қамқорлыққа алынған балалармен жеке кеңес
Жыл бойы
Психологтар
Серікбаева А. А, Ф. Тишмағанбетова
6
Қамқорлыққа алынған балалардың тұрмыстық - материалдық жағдайын анықтау
Қараша
Желтоқсан
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
Психологтар
7
Қамқорлықтағы балаларды медициналық тексеруден өткізуін бақылау
Жылына бір рет
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
8
Қамқорлыққа алынған оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау
Қараша
Психологтар
Серікбаева А. А, Ф. Тишмағанбетова
9
Қамқоршылардың қамқоршылық жәрдемақылардың жұмсалуы туралы есептері
Желтоқсан
Маусым
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева
10
Психологиялық - педагогикалық мінездеме
Жылына бір рет
Сынып жетекшілер
Психологтар
11
Қамқорлыққа алынған оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру мектепішілік үйірмелерге қатыстыру
Жыл бойы
Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А. С. Сауытбаева

Қамқорлыққа алынған оқушының тұрмысы мен жағдайын бақылау
АКТІСІ
Қамқоршының аты - жөні
Туған жылы, айы, күні
Қамқоршы балаға қандай туысы болады
Мекен - жайы
Қамқоршылыққа алынған оқушы
Мектебісыныбы
Қамқорлыққа алынған адамның жанұя құрамы
Қамқорлықтағы баланың жанұя, мүшелерімен қарым - қатынасы
Қамқорлықтағы баланың сабаққа үлгерімі
Баланың қоғамдық жұмысқа қатысуы
Баланың денсаулығы қалай бақылануда
Балаға мектептің көмегі
Қамқорлықтағы баланың мүліктері әлеуметтік материалдық көмектерінің түрі (жеке пәтерінің болуы, жәрдемақы алуы)
Бала тәрбиесіндегі қиындықтар
Тексеріс нәтижесінің қорытындысы
Тексеріс уақыты
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Мектеп психологы
Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшісі

№
Жасөспірімнің аты - жөні
Туған жылы
Сы
ны
бы
Әке - шешесінің аты - жөні
Туған жылы
Атқара
тын жұмыс орны
Қамқоршының аты - жөні
Туған жылы
Қайда жұмыс істейді
Меке
н - жайы
Жасөспірімге туыстық қарым қатына
сы
Қамқор
лықты алған шешімі
1
Абдыкалыкова Жансая
06. 12. 2010
4 «г»
Абдыкалыкова Жибек-ауырады, әкесі бас тартты
1980
-
Абдыкалыкова Нұрбану
18. 05.
1955
Зейнеткер кер
Б. Батыр 17
Нағашы әжесі
№47/03
18. 05. 2016ж
2
Диханбай Сәтжан
22. 07. 2011
4 «г»
Шешесі бас тартты, әкесі қайтыс болған
(10. 09. 2018ж)
-
-
Кошмаганбетов Бекем Диханбаевич
05. 10.
1982
Шұбаркөл
А. Сейдімбек 18
Ағасы
№07/05
09. 11. 2018ж
3
Азамат
Саяжан
21. 01. 2011
4 «г»
Әкесі бас тартты
Шешесі қайтыс болған
(17. 01. 2018ж)
09. 11. 1979
-
Абдыкалыкова Нұрбану
18. 05.
1955
Зейнеткер кер
Б. Батыр 17
Нағашы әжесі
№ 97/07
9. 11. 2018ж
4
Диханбай Сәния
02. 02. 2009
5 «г»
Шешесі бас тартты, әкесі қайтыс болған
(10. 09. 2018ж)
-
-
Кошмаганбетов Бекем Диханбаевич
05. 10.
1982
Шұбаркөл
А. Сейдімбек 18
Ағасы
№97/04
02. 11. 2018ж
5
Ерғали Сағынай
12. 05. 2009
6 «а»
Шешесі қайтыс болды, әкесі бас тартты
-
-
Кемалова Ақтоты
16. 04.
1973
Зейнеткер
Б. Батыр 79 а
Нағашы апасы
№02.
02-2/184
6
Азамат Әділжан
15. 02. 2008
7 «а»
Әкесі бас тартты
Шешесі қайтыс болған
(17. 01. 2018ж)
09. 11. 1979
-
Абдыкалыкова Нұрбану
18. 05.
1955
Зейнеткер кер
Б. Батыр 17
Нағашы әжесі
№ 97/06
09. 11. 2018ж
7
Ақжол Томирлан
26. 03. 2006
9 «в»
Абдырахманова Дана-ауырады, әкесі бас тартты
1967
-
Ускембекова Айша
17. 11.
1957
Зейнеткер
Ш. Уалиханов 9А
Тәтесі
№540
30. 12. 2008ж
8
Ақжол
Дамир
03. 11. 2004
10 «а»
Абдырахманова Дана-ауырады, әкесі бас тартты
1967
-
Ускембекова Айша
17. 11.
1957
Зейнеткер
Ш. Уалиханов 9А
Тәтесі
№540
30. 12. 2008ж
Барлығы 4 отбасы 8 оқушы
Б. Амалбеков атындағы ЖОББ мектебінің 2020 - 2021 оқу жылындағы
ата - анасының қамқорлығынсыз қалған және жетім балалар туралы мәлімет

- Қамқорлықтағы отбасыларына тұрмыстық - әлеуметтік жағдайын бақылау мақсатында рейд жасалынады.
- Көңіл - күйді көтеру және отбасында жағымды қарым - қатынас тудыру тарапында психологиялық тренинг жаттығулары жүргізілді, қажет болған жағдайда кеңестер беріледі.
-Оқушылардан «Менің отбасым» суреті салынды.
- Оқушының жас ерекшелігіне қарай агрессияны анықтау барысында тесттер алынады.
- Әр оқушыға психологиялық мінездеме беріледі.

2018-2019 оқу жылында берілген көмек түрлері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz