Балаға мектептің көмегі




Презентация қосу
Мектептегі барлық оқушы саны 809
Көп балалы 336
Қамқорлықта 8
Аз қамтылған 84
Өгей әке, өгей шеше 21
Денсаулығына байланысты 1
1. Осы Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі
функцияларын жүзеге асыру қағидалары "Неке (ерлі-зайыптылық) және
отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы
Кодексіне сәйкес әзірленген және жергілікті атқарушы органдар арқылы
кәмелетке толмағандарға және кәмелетке толғандарға қатысты мемлекеттің
қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларын жүзеге асыру
тәртібін айқындайды.
2. Мемлекеттің
қорғаншылық және
қамқоршылық жөніндегі
функциялары – бұл
мақсаты өз құқықтары мен
мүдделерін қорғаудың
ерекше нысандарына
мұқтаж азаматтардың
мүліктік және жеке
мүліктік емес құқықтарын
қорғау болып табылатын
мемлекеттік саясат
бағыттарының бірі.
3. Мемлекеттің қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі
функциялары кәмелетке толмағандардың, оның ішінде
асырап алуға, баланы қабылдайтын отбасыларға беруге,
өздеріне қорғаншылықты немесе қамқоршылықты,
патронатты белгілеуге мұқтаж жетім балалар мен ата-
анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың және
қорғаншылықтағы немесе қамқоршылықтағы, патронаттағы,
сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған балаларға арналған ұйымдарда тәрбиеленіп жатқан
жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған
балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында
жүзеге асырылады.
4. Қорғаншылық немесе қамқоршылық әрекетке
қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі кәмелетке
толған адамдардың мүліктік және жеке мүліктік емес
құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін де белгіленеді.
• Жыл сайын 29 қазан Қазақстан Республикасынада
«Қамқоршылар күні» аталып өтеді. Жетім балалар мен
ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды
тәрбиелеп жатқан қамқоршыларды қолдау
барысында біздің мектебімізде де іс – шаралар
өткізіледі. Қамқоршы ата – аналармен онлайн (зум )
кездесу ұйымдастырылды. Карантиндік талаптарды
сақтай отырып қамқорлықта үш баланы тәрбиелеп
отырған Абдыкалыкова Нұрбануға апаға барып
көмектесіп ,тәттілер апарылды және алғыс білдірілді.
Әлеуметтік педагог жұмысы
1.Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған
балаларды, қиын өмір жағдайындағы балаларды анықтау бойынша
жұмысты ұйымдастырады, жеке бас құжаттарын рәсімдейді;
2.Құжаттар тізімі:
-Баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі;
-Қамқорлыққа алынған шешімі;
-Ата – анасы туралы мәлімет;
-Қамқорлыққа алып отырған қамқоршы туралы деректер (жеке бас
құжаттары )
-Қамқорлыққа алып отырған жәрдемақы туралы есебі (жылына екі рет)
-Денсаулығына бақылау мақсатында дәрігерлік тексерістен өткендігі
туралы анықтама;
• 2. Балаларды тәрбиелеу мен оқытуға қатысты мәселелер бойынша ата-
аналар арасында келіспеушіліктерді шешу жолын қарастырады;
• 3. Кәмелетке толмағандардың және кәмелетке толғандардың мүліктік
және жеке мүліктік емес құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін
Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге іс-
қимылдарды жүзеге асыру арқылы қамтамасыз етеді.
• 4. Оқулықпен қамтамассыз етуін ұйымдастырады;
• 5. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың, сондай-ақ
оларды тәрбиелеуге үміткер адамдардың тұрмыс жағдайларына
тескеріп-қарауды жүргізеді;
• 6. Қамқоршы алған қаражаттың қалай, қайда жұмсалатынын
айқындайды; оны жылына екі рет АББ не тапсырып отырады;
• 7. Қамқорлыққа алынушының денсаулық жағдайын бақылайды;
• қағидаларға қосымшаға сәйкес жарты жылда кемінде бір рет талап
етеді;
• 8. Қамқорлыққа алынған оқушылардың үйіне рейд жасалынады;
• 9. Қажет болған жағдайда барлық көмектер беріледі
Мен өз мектебім бойынша айтатын болсам 4 отбасы бар оның
ішінде 8 оқушы тәрбиеленіп отыр. Ол оқушылар күнделікті
сабаққа қатысуы бақыланып отырады және де мектептегі барлық
көмек түрлері беріледі. Жыл сайын аудандық және облыс
әкімінің шыршасына жіберіліп отырады.
Б.Амалбеков атындағы тірек мектебінің «Қамқорлықтағы » оқушылармен жүргізілетін
жұмыс жоспары
№ Атқарылатын жұмыстар Мерзімі Жауапты адамдар
1 Қамқорлыққа алынған оқушылардың сынып жетекшілерімен кездесу Қыркүйек Сынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
2 Қамқорлыққа алынған оқушылардың жеке басын мәлімет базасын Қыркүйек Сынып жетекшілер
жинақтау Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
3 Қамқорлықтағы балалардың тегін ыстық тамақпен қамтылуын Қыркүйек Сынып жетекшілер
ұйымдастыру қаңтар Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
4 29 қазан «Дүниежүзілік қамқоршылар күні » қамқоршы ата – аналармен, Қазан Сынып жетекшілер
кездесулер ұйымдастыру Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
5 Қамқорлыққа алынған балалармен жеке кеңес Жыл бойы Психологтар
Серікбаева А.А,Ф.Тишмағанбетова
6 Қамқорлыққа алынған балалардың тұрмыстық – материалдық жағдайын Қараша Сынып жетекшілер
анықтау Желтоқсан Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
Психологтар
7 Қамқорлықтағы балаларды медициналық тексеруден өткізуін бақылау Жылына бір Сынып жетекшілер
рет Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева

8 Қамқорлыққа алынған оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін Қараша Психологтар
анықтау Серікбаева А.А, Ф.Тишмағанбетова
9 Қамқоршылардың қамқоршылық жәрдемақылардың жұмсалуы туралы Желтоқсан Сынып жетекшілер
есептері Маусым Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
10 Психологиялық – педагогикалық мінездеме Жылына бір Сынып жетекшілер
рет Психологтар
11 Қамқорлыққа алынған оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру Жыл бойы Сынып жетекшілер
мектепішілік үйірмелерге қатыстыру Әлеуметтік педагог А.С.Сауытбаева
• Қамқорлыққа алынған оқушының тұрмысы мен жағдайын бақылау
• АКТІСІ
• Қамқоршының аты – жөні ________________________________________________
• Туған жылы, айы, күні____________________________________________________
• Қамқоршы балаға қандай туысы болады_____________________________________
• Мекен – жайы___________________________________________________________
• Қамқоршылыққа алынған оқушы___________________________________________
• Мектебі_______________________________________________сыныбы__________
• Қамқорлыққа алынған адамның жанұя құрамы_______________________________
• Қамқорлықтағы баланың жанұя, мүшелерімен қарым – қатынасы _______________
• Қамқорлықтағы баланың сабаққа үлгерімі___________________________________
• Баланың қоғамдық жұмысқа қатысуы_______________________________________
• Баланың денсаулығы қалай бақылануда_____________________________________
• Балаға мектептің көмегі___________________________________________________
• Қамқорлықтағы баланың мүліктері әлеуметтік материалдық көмектерінің түрі (жеке пәтерінің болуы,
жәрдемақы алуы)____________________________________
• Бала тәрбиесіндегі қиындықтар ____________________________________________
• Тексеріс нәтижесінің қорытындысы_________________________________________
• Тексеріс уақыты_________________________________________________________

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
• Мектеп психологы
• Әлеуметтік педагог
• Сынып жетекшісі
Б.Амалбеков атындағы ЖОББ мектебінің 2020 – 2021 оқу жылындағы
ата – анасының қамқорлығынсыз қалған және жетім балалар туралы мәлімет
Жасөспірімг
№ Жасөспірімнің Туған Сы Әке – шешесінің Туған Атқара Қамқоршының Туған Қайда Меке е туыстық Қамқор
аты - жөні жылы ны аты - жөні жылы тын аты - жөні жылы жұмыс н - жайы қарым лықты
бы жұмыс істейді қатына алған
орны сы шешімі
1 Абдыкалыкова 06.12. 4 «г» Абдыкалыкова 1980 - Абдыкалыкова 18.05. Зейнетке Б.Батыр 17 Нағашы №47/03
Жансая 2010 Жибек-ауырады, Нұрбану 1955 р әжесі 18.05.2016
әкесі бас тартты ж
кер
2 Диханбай 22.07. 4 «г» Шешесі бас тартты, - - Кошмаганбетов 05.10. Шұбаркө А.Сейдімбек Ағасы №07/05
Сәтжан 2011 әкесі қайтыс Бекем 1982 л 18 09.11.2018
болған Диханбаевич ж
(10.09.2018ж)
3 Азамат 21.01. 4 «г» Әкесі бас тартты 09.11. - Абдыкалыкова 18.05. Зейнетке Б.Батыр 17 Нағашы № 97/07
Саяжан 2011 Шешесі қайтыс 1979 Нұрбану 1955 р әжесі 9.11.2018
болған ж
(17.01.2018ж) кер
4 Диханбай Сәния 02.02. 5 «г» Шешесі бас тартты, - - Кошмаганбетов 05.10. Шұбаркө А.Сейдімбек Ағасы №97/04
2009 әкесі қайтыс Бекем 1982 л 18 02.11.2018
болған Диханбаевич ж
(10.09.2018ж)
5 Ерғали Сағынай 12.05. 6 Шешесі қайтыс - - Кемалова 16.04. Зейнетке Б.Батыр 79 а Нағашы №02.
2009 «а» болды, әкесі бас Ақтоты 1973 р апасы 02-2/184
тартты
6 Азамат Әділжан 15.02. 7 Әкесі бас тартты 09.11. - Абдыкалыкова 18.05. Зейнетке Б.Батыр 17 Нағашы № 97/06
2008 «а» Шешесі қайтыс 1979 Нұрбану 1955 р әжесі 09.11.2018
болған ж
(17.01.2018ж) кер
7 Ақжол 26.03. 9 Абдырахманова 1967 - Ускембекова 17.11. Зейнетке Ш.Уалиханов Тәтесі №540
Томирлан 2006 «в» Дана-ауырады, Айша 1957 р 9А 30.12.2008
әкесі бас тартты ж
8 Ақжол 03.11. 10 Абдырахманова 1967 - Ускембекова 17.11. Зейнетке Ш.Уалиханов Тәтесі №540
Дамир 2004 «а» Дана-ауырады, Айша 1957 р 9А 30.12.2008
әкесі бас тартты ж
• - Қамқорлықтағы отбасыларына тұрмыстық – әлеуметтік
жағдайын бақылау мақсатында рейд жасалынады.
• - Көңіл – күйді көтеру және отбасында жағымды қарым –
қатынас тудыру тарапында психологиялық тренинг
жаттығулары жүргізілді,қажет болған жағдайда кеңестер
беріледі.
• -Оқушылардан «Менің отбасым» суреті салынды.
• - Оқушының жас ерекшелігіне қарай агрессияны анықтау
барысында тесттер алынады.
• - Әр оқушыға психологиялық мінездеме беріледі.
2018-2019 оқу жылында берілген көмек түрлері
А.А.Серікбаева – 7000 теңгеге сыныбындағы Азамат Әділжанға спорттық костюм, дәстүрмен Сұлтанова Алуа « Жібек жолы » дүкені 9 «в» сыныбындағы
қамқорлықтағы оқушы Күлменді Наурызбайға 21720 теңгеге барлық мектепке қажетті заттармен киім – кешектерін берді.Сұлтанова Тамара «Шынар » дүкен иесі
17450 теңгеге ақ кофта мен сарафан, шалбарлар берді.9 «в» сыныбының қамқорлықтағы оқушысы Күлменді Айгүлге берілді.Қаутаев Абай «Болашақ» дүкен иесі
18 800 теңгеге 4 оқушыға мектеп сөмкесімен мектепке қажетті оқу құралдарын берді. Олар 2 «г» сыныбының оқушысы Абдыкалыкова Жансая мен 2 «г»
сыныбының оқушысы Азамат Саяжанға берілді. 2 « а » сыныбының ата – аналары Жолдыбалин Есет пен Қордабаев Дархан 17900 теңгеге 2 « г » сыныбының
оқушылары Азамат Саяжан мен қамқорлықтағы оқушы Абдыкалыкова Жансаяға 1 « в » сыныбының оқушысы
•Барлығы: 75870 теңге болды

•.





























2019 – 2020 оқу жылында берілген көмек түрлері
« ҚазТрансОйл» бастығы Е.С.Рахманкулов 38000 теңгеге 2 « г » сыныбының
қамқорлықтағы оқушысы Диханбай Сәтжанға 4 «г » сыныбының қамқорлықтағы
Диханбай Сәнияның барлық мектеепке қажетті заттарын алып берді. Жеке
кәсіпкер Мұқы Әлібек 6 « а » сыныбының қамқорлықтағы оқушы Азамат
Әділжанға 20210 теңгеге мектепке қажетті барлық заттарын алып берді. Жеке
кәсіпкер А.Амиров 14340 теңгеге 3 « г » сыныбының оқушысы Азамат Саяжанға
мектепке қажетті барлық заттарын алып берді. Жеке кәсіпкер Ж.Құсайынова 8000
теңгеге мектеп сөмкесімен оқу құралдарын алып берді. « Назар » шаруа
қожалығының басшысы Ж.Е.Тезекова – 25600 теңгеге (ақ көйлек (ер бала)– 5, қыз
балаға – ақ көйлек юбкасымен – 3 , футболка-2, )
Барлығы: 106150 теңге болды.
2020 – 2021 оқу жылында берілген көмек түрлері .
Абдикулова Т.Н - 18000 теңгеге 3 «г» сыныбының оқушылары қамқорлықтағы
Абдыкалыкова Жансая мен Азамат Саяжанға мектепке қажетті оқу құралдарымен киімдер
әперді.Серикбаева А.А – 3000 теңгеге қамқорлықтағы Азамат Әділжанға оқу –құралдарын
әперді.Сауытбаева А. – 4000 теңгеге 2 «г» сыныбының оқушысы Сейфулла Зереге спорттық
аяқ киім,қамқорлықтағы Диханбай Сәнияға 4000 теңгеге ақ көйлек алып берді.Жакаева
Динара 8900 теңгеге 7 «а » сыныбының қамқорлықтағы оқушысы Азамат Әділжанға туфли
мен ақ көйлек алып берді. Азамат Саяжан, Азамат Әділжан, Абдыкалыкова Жансая –
«Мектепке жол » акциясы барысында Бименде Амалбеков ұрпақтары құны 130000 мың тұратын
планшет берілді.
Барлығы: 167900 теңге болды
Менің ұсынысым:

1. Қазіргі таңда аудан басындағы мектептерде жеке автобустар
бар . Қамқорлықта тәрбиеленіп отырған оқушыларға Қарағанды
облысы көлемінде әсем табиғаттарға экускурссия жасау;
2.Ақылы болатын үйірмелерді мемлекет тарапынан
қаржыландырса деймін ;
3. Демалу орындарына , санаторилерге жіберілсе деймін .

Ұқсас жұмыстар
Отбасы мен мектептің байланысы
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
ҒАЛЫМДАРДЫҢ ҰСТАЗДАР ЖАЙЛЫ АЙТҚАН НАҚЫЛ СӨЗДЕР
Педагогикалық консилиумның мақсаты
Сынып жетекші оқушы
Баланың мектепке баруына байланысты әлеуметтік жағдайды дамыту
Ата - анамен жұмыс түрлері
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Басқару ғылымының даму тарихы
Пәндер