Әлеуметтік педагогтың жетім балалармен жұмысы: категориялары, себептері және қамқорлыққа алу негіздері


Slide 1

Әлеуметтік педагогтың жетім балалармен жұмысы

Slide 2

Жоспар:

«Жетімдіктің категориясы

Әлеуметтік жетімдіктің себебі

Қамқорлыққа алудың негізі

Slide 3

Жетім- ата-анасының екеуі де немесе жалғыз басты ата-анасы қайтыс болған бала болып табылады. Жетімдік баланың психикалық дамуына қатты әсер етеді. Ата -анадан айырылған және интернат жағдайына түскен балалардың жалпы психикалық жағдайы төмендейді, өзін-өзі реттеп-бағыттауы бұзылады, көңіл-күйі жабырқау болады. Балалардың басым көпшілігінің өмірге құштарлығы жоғалады, өзіне-өзінің сенімсіздігі күшейіп, бойын үрей билей бастайды.

Жетімдіктің екі категориясы бар, ол тұл жетім және әлеуметтік жетімдік.

Әлеуметтік жетім- ата-анасы бар немесе қайтыс болмаған, бірақ ата-ана өз келісімдерімен баладан бас тарту, сондай-ақ ата-ананың түрлі сол қылықтарға бару арқылы олардың құқықтарын шектеп баланы айырып алу.

Тұл жетім- ата-анасының екеуі де немесе жалғыз басты ата-анасының қайтыс болуы тұл жетім деп аталады.

Slide 4

Әлеуметтік жетімдіктің себебі неде?

Ата-ана құықтарынан айрылған ата-ана санының көбеюі

Тілексіз туған балалар

Халықтың материалдық жағдайының төмендеуі.

Slide 5

Қамқорлыққа алудың негізі ретінде:

Ата-ананың қайтыс болуы

Ата-аналарының ата-ана құқығынан айрылғандары

Ата-аналық құқығы шектелген

Ата-анасының еңбекке жарамсыдығы

Бала тәрбиесіне жете көңіл бөлмей, бас тартуы

Қамқорлыққа алудың басқа себептері де алынады.

Қамқоршы - қамқорлыққа алынған баланың жалпы өмірі, денсаулығы, тәрбиесін өз мойнына алған жеке тұлға. Ол арнайы органдар арқылы тұрғылықты жеріне сай тағайындалады. Қамқоршыға қойылатын талаптар мен міндеттер және қамқорыққа алынушы баланың құығы Конституция заңдары мен халықаралық құқық нормаларына сәйкес көрсетілген.

Slide 6

Әлеуметтік педагогтың жетім балалармен жұмысы олардың бойындағы достық және сүйіспеншілік, бір-біріне деген түсіністік сезімдерін оятуда жатыр. Қамқорсыз қалған балалардың әлеуметтенуіне жағдай туғызып, оған бақылау жасау әлеуметтік педагогтың басты міндеттерінің бірі. Балаллы шақтың бал дәмінен ерте айрылған осындай балалармен жұмыс қиын да күрделі, жауапты іс болмақ.

Slide 7

«Жетімді жылатқанның жеті атасына қарғыс кетеді», «Жетім көрсең жебей жүр» деген халқымыздың нақыл сөздерін естен шығармайық.

Slide 8

Назарларыңызға рақмет.


Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтік педагогтың мектептегі қызметі мен міндеттері
Әлеуметтанудың негіздері: пәні, қызметтері, категориялары мен әлеуметтік заңдары
Девиантты мінез-құлықтағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс: профилактика мен реабилитацияның концептуалдық негіздері
Жасөспірімдердің әлеуметтік бейімделуін қалыптастыру: әлеуметтік педагогтың рөлі мен әдістері
Диалектика: негіздері, заңдары және категориялары
Дарынды балалармен жұмыс: концепциясы, мақсаттары және әдістемелік негіздері
Жоғары мектеп педагогикасының пәні, негізгі категориялары және әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік жағдайы төмен балалармен жұмыс: нормативтік негіздер мен педагогикалық-қолдау шаралары
Құқық негіздері: мемлекеттің құқықтық категориялары мен негізгі ұғымдары
Әлеуметтану ғылымы: анықтамасы, қызметтері, негізгі категориялары мен әлеуметтік заңдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz