Бағалаудың түрлері
Презентация қосу
Оқыту үшін
бағалау және
оқуды бағалау
Орындаған: Садыкова Райяна
Тобы: АЯ 21-23
Мақсаты: Студенттерді бағалау және оның түрлері,
жаңа инновациялық идеялармен, сонымен қатар
жаңа формациядағы бағалау түрлері және өз
жұмысының сапасы туралы қортынды жасау
жолдарымен таныстыру.
Жоспар:
Бағалаудың мақсат міндеттері.
Бағалаудың түрлері.
Оқыту үшін бағалаудың маңызы.
Табыс критерийлері.
Глоссарий
Суммативті бағалау - Белгілі бір мерзім ішіндегі нақты білім көрсеткішін
көрсетеді (интернет көзі)
Формативті бағалау - Күнделікті тәжірибеде қолданылады. Міндетті түрде
оқушымен кері байланыс орнатылу керек. (интернет көзі)
Интерпретация- қызығушылық тудыратын, яғни, ерекше дағдылар,
көзқарастар немесе оқыту түрліне қатысты жүргізіледі.
Бағалау
Оқыту нәтижесін анықтау үшін
қолданылатын тәсіл, оқушының берілген
тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін
жобда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына
ықпал ететін фактор. Бағалау көбінесе, баға
қоюдың синтездік түрі(1-5 дейінгі ранг)
арқылы жүзеге асады. Мектеп
тәжірибесіндегі бағалау баға қоюмен ғана
шектелетін тәсіл емес, ол материалды
меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның
себептерін анықтауға мүмкіндік беретін
оқытудың маңызды құрамды бөлігі. Ал ЖОО
бағалау рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі
Бағалаудың екі
аспектісі
Оқуды Оқыту
бағалау үшін
бағалау
(жиынты (Форматив
қ -тік
бағалау) бағалау)
Модуль мұғалімдерге:
бағалаудың түрлі нысандарын
түсінуге;
бағалау түрлерінің барабар
мақсаттарын анықтауға және
негіздеуге;
бағалаудың формалды және
формалды емес жүйелерін
анықтауға/бағалауға;
әрбір мұғалім оқыту мен оқу
сапасын жақсарта
алатынын/жақсарта алмайтынын
түсіндіруге көмектеседі;
“Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін
латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі
бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не
айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау
жағдайында өзінің дербес ойлауын, бақылауы болып
табылады
Бағалау қамтиды:
Қадағалау;
Алынған мәліметтердің
интерпретациясы;
Бұдан арғы іс-әрекетті
анықтау үшін қолданылуы
мүмкін шешімдерді
қорытындылау
Оқуды бағалау
Мақсаты, керісінше, оқушы қазіргі уақытта
не оқып білгенін жинақтау болып табылады.
Оқуды бағалау кезінде бір оқушының
жетістіктерінің белгіленген нормаларымен
немесе бірдей жастағы оқушылар тобының
қол жеткізген деңгейімен ара-қатынасы
салыстырылған соң қорытынды жасалады.
Мұндай қорытындылар стандартқа немесе
әдетте балл немесе деңгей түрінде
келтірілген межелікке “сәйкес/сәйкес емес”
деген нысанда жасалады
Оқыту үшін бағалау
ОҮБ – бұл білім алушылар өздерінің
оқудың қандай сатысында
тұрғанын, қандай бағытта даму
керек және қажетті деңгейге қалай
жету керек екендігін анықтау үшін
оқушылар және олардың
мұғалімдері қолданатын
мәліметтерді іздеу және түсіндіру
үдерісі
Бояркин Олег –
Астана қаласындағы
физика-математика
бағытындағы
Назарбаев
Зияткерлік
мектебінің орыс тілі
мен әдебиеті
мұғалімі. ҚР педагог
қызметкерлерінің
біліктілігін
арттырудың
деңгейлі
бағдарламасы
аясында
тренерлерді оқыту
курсынан өткен, 3-ші
деңгейлі
сертификатталған
тренер.
5 4
Критериалды бағалау – бұл
үдеріске қатысушылардың
барлығына , нақты
белгіленген оқушылардың
танымдық құзыреттілігін
қалыптастыруға ықпал
ететін білім берудің мақсаты
мен мазмұнына сәйкес
критерийлері бар
оқушылардың жетістігін
салыстыруға негізделген
үдеріс.
Суммативті Формативті
бағалау бағалау
Белгілі бір Күнделікті
мерзім ішіндегі тәжірибеде
нақты білім қолданылады.
көрсеткішін Міндетті түрде
көрсетеді оқушымен кері
(қортынды тест, байланыс
емтихан, сынақ, орнатылу керек.
бақылау Мұғалімге
кеспелері т.б.) сыныптың түсіну,
Бағалау ілгерілеу деңгейін
әдістерін көрсетеді
мұғалім
Оқытуды жақсартудың 4
басты
Оқушылармен кері
байланысты тиімді
қамтамасыз ету
Фактор Оқушылардың өзіндік
оқуға белсенді қатысуы
ы
Бағалау нәтижелерін
ескере отырып, оқытуды
өзгерту
Оқушылардың өзін өзі
бағалауы
Пайдаланған әдебиеттер:
1.Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық
2.45.minut.kz өзгеде ғаламтор
парақшаларынан
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz