ЖОСПАР ИМИДЖ ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ИМИДЖІ ҰҒЫМЫ




Презентация қосу
Заманауи
мұғалімнің
имиджі мен
Орындағандар: Мандахбаяр Т.
Жолдасова А.

мәртебесі Сагнаева Г.
Алина Д
Топ:гр.МПиП-12н
Павлодар 2020
ЖОСПАР
ИМИДЖ ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ИМИДЖІ ҰҒЫМЫ
ПЕДАГОГ ИМИДЖІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН
ФУНКЦИЯЛАРЫ
ПЕДАГОГ ИМИДЖІН ҚАЛЫПТАСЫРУ ҮШІН НЕ
ІСТЕУ КЕРЕК?
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
ИМИДЖ

Имидж – ағылшын тілінен аударғанда «бейне»,
«кейіп» деген мағынаны береді.

Имиджді қалыптастыру процесі кімге
байланысты және педогогикалық іс-әрекеттің
табыстылығына қалай әсер етеді?

Педагог бейнесі балалар есінде ең әсерлі сәттермен
сақталып қалады. Әлемдік өркениеттің
стандарттарын ұсынатын американдық
психологтардың пікірінше, тамаша табыс феномені –
адамның имиджі оның мансабымен тікелей сабақтас.
Қазіргі қазақ қоғамында ұстаз
мамандығы өзінің мәртебесін
жоғалтып отыр, оны өзімізге
қайтарып алу керектігінше
күмән жоқ. Әрине мемлекет
тарапынан қолдау көрсетілу
керек.Бірақ ұстаздың имидждің
және ата - аналар мен
оқушылардың педагогқа деген
көзқарасын тек экономикалық
фактор ғана анықтай алмайды.
Осыған орай педагогтың өзі
не істей алды?
Педагогтың мәртебесі мен беделі оның
жеке имиджіне байланысты
Жалпы имидждің құрамына төменде көрсетілген элементтерді
жатқызуға болады:
- Қызметтік қарым - қатынас этикеті ( корпоративтік ережелерді
ұстану)
- визуальді белгілер - бойдың, дене бітімің, шаш үлгісінің үйлесімділігі.
- Өзіне сәйкес стильді анықтайтын элементтер: киім, аяқ киім,
аксессуарлар
- тіл табысу білу қабілеті ауызша және жазбаша тілдесу, дауыс
ерекшілігі.
ПЕДАГОГ ИМИДЖІ -
«бейне
– педагогтың ішкі, сыртқы және
процессуалды компоненттерінің
көрінісі» көзқарас
қалыптастырады. Педагог
имиджінің мәні, оның рөлі,
қалыптасу шарттары
педагогикалық үрдісті ерекше
қарастыру мен оны толыққанды
факторға айналдыруды талап
етеді.
Педагог имиджі

Сыртқы Процессуалды Ішкі
имидж аспект аспект
Мәнер

Костюм Қимыл
Сыртқы Мұғалімнің сыртқы
имиджді келбеті сабақта
құраушы жұмыс істейтін
лар немесе жұмыс
істемейтін көңіл-күй
қалыптастыра
алады, өзара
түсіністікке ықпал
Дауыс етеді немесе кедергі
күші мен Мимика келтіреді,
тембрі педагогикалық
қарым-қатынасты
жеңілдетеді немесе
қиындатады.
Процессуалды аспект
Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер
қалдыру үшін вербалды және вербалды
Кәсіби іс-әрекет емес қатынас қажет:
кәсіпқойлықтан, • Мәнерлі сөйлеу
икемділіктен, мәнерліліктен • Көндіре білу
• Стиль мен киім түсінің психологиялық
және т.б құралған. әсерін білу
Вербалды және вербальды • Тұрған тұрысқа, мимикаға және
емес қарым-қатынастар мәнерге көңіл бөлу
әдістерін меңгерген және • Шыдамдылық
• Көргіштік
оларды мақсатты түрде
қолданатын эмоционалды бай
мұғалім сабақты
жандандырып, оны мәнерлі
етіп, табиғи қарым-
қатынасқа жақындата алады.
ІШКІ АСПЕКТ
- бұл адамның ішкі әлемі,
оның рухани және
зияткерлік дамуы, мүдделері,
құндылықтары, жеке басы
туралы идеясы.
Кәсіби - оқыту мен тәрбиелеудің жоғары сапасын
қамтамасыз ету;
Әлеуметтік-оқушылардың шығармашылық
белсенділігін дамыту, мұғалім мамандығының мәртебесі
мен беделін арттыру, осы мамандықтың қоғамдық
маңыздылығын арттыру;
Рухани-адамгершілік-қоршаған адамдарға, табиғатқа,
пәндік әлемге, рухани құндылықтарға, оқушылардың
адамгершілік қасиеттеріне (зорлық-зомбылық,
ынтымақтастық, адалдық, мейірімділік, басқа адамдарға
құрмет) қатысты көрінетін оқушы тұлғасын қалыптастыру;
Көрнекі-жағымды сыртқы әсерді қалыптастыру, сыртқы
келбет мәдениетін тәрбиелеу.
Іскерлік қасиеттер және кәсіби мінез-
құлық
Мұғалімнің имиджі үшін іскерлік қасиеттер
маңызды-кәсіби құзыреттілік, ұқыптылық,
тиімділік.
Біреудің жұмысына, біреудің уақытына құрмет.
Өздігінен білім алу қажеттілігі: ғылыми-
әдістемелік инновацияларға тұрақты
қызығушылық.
Кәсіби әдептілік, оқушылармен, әріптестермен,
оқушылардың ата-аналарымен қарым-
қатынаста іскерлік этикетті сақтау. Сондай-ақ
субординацияны сақтау.
Дұрыс лексика, жаргон сөздерінің болмауы.
Темекі шегу, әсіресе алкогольді ішімдіктер ішу
мұғалімнің имиджіне теріс әсер етеді.
Педагог имиджін қалыптасыру үшін не
істеу керек?
Мұғалім имиджін қалыптасыру үшін өзімен
жан-жақты жұмыс жасауы керек. Мұғалімнің
жеке басы оқушының жеке тұлға болып
қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың
басым бөлігін біз көру арқылы аламыз,
сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте
маңызды. Оған ұқыптылық, іскерлік стиль,
мәнер, әдеп, күлкі жатады. Сонымен қатар
ойлау, іс-әрекет бейнесі, сөйлеу мәнері және
тыңдай білу де басты талаптар болып
табылады. Оқушылар мен әріптестерінің
алдында өзін-өзі ұстай білуі мұғалім имиджі
болып саналады. Егерде оқушы мұғалімнің
жеке тұлғасына қызықпаса, оқу қызметіне
деген қызығушылығы да болмауы мүмкін.
ҚОРЫТЫНДЫ
Мұғалім - балаларды білім патшалығының жолына жетелейтін
сиқыршы. Мұғалім бағыттайды, көмектеседі, қолдайды,
жанашырлық танытады, бұл өз кезегінде балалардың сенімін
тудырады, өзара түсінушілікке мұғаліммен бірге әрі қарай білім
саласына баруды жалғастыруға деген ұмтылысты тудырады және
оған имидж әсер етеді. Педагогтың кәсіби кредосы, қасиеттері,
сапалы білім беруі – білім ордасының имиджін қалыптастырады.
Алайда адамның ішкі әлемінің жұтаңдығын, кәсіби дәрежеде
төмендігін, қызығушылықтары мен құндылықтарының
таяздығын ешқандай сыртқы әдемілік алмастыра алмайды. Егер,
сіздің сыртқы келбетіңіз ішкі әлеміңізге сәйкес келмесе, онда сіз
жетістікке жете алмаймыз. Имидж – кез келген жұмыста
жетістікке жетудің негізгі шарты. Олай болса, біздің ойымызша,
педагогикалық имидж – мұғалімнің тартымдылығы, оқушыларға,
әріптестеріне, ата-аналарға ұтымды әсері, оның ішкі әлемі мен
сыртқы тұр-тұрпатының үйлесімділігі. Имидж мұғалімнің кәсіби
бейнесі.
Қолданылған әдебиеттер
1. http://www.myshared.ru/slide/1120768/
2. Калюжный А. А. Формирование имиджа
учетеля. – М: Владос, 2005,
3. Калюжный А .А. Имидж учителя как
социально-психологический феномен. //
Вестник НАНРК. – 2006. - №2. – С. 79-84.
4. https://ppt-online.org/558651

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық бейненің диагностикасы
ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Оқушылардың жауаптары
Имидж туралы түсінік
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері
ДӘРІГЕР МЕН КЛИНИКАНЫҢ ИМИДЖІ
Мұғалімнің әлеуметтікПедагогикалық портреті
Имиджінің түсінігі және басқарудағы оның ролі
Әрбір мұғалімнің кәсіби. Мұғалім имиджі
Пәндер