ЖОСПАР ИМИДЖ ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ИМИДЖІ ҰҒЫМЫ


Slide 1

Заманауи мұғалімнің имиджі мен мәртебесі

Орындағандар: Мандахбаяр Т.

Жолдасова А.

Сагнаева Г.

Алина Д

Топ:гр. МПиП-12н

Павлодар 2020

Slide 2

Имидж және педагог имиджі ұғымы

Педагог имиджінің құрылымы мен функциялары

Педагог имиджін қалыптасыру үшін не істеу керек?

Қорытынды

Қолданылған әдебиеттер

ЖОСПАР

Slide 3

ИМИДЖ

Имидж - ағылшын тілінен аударғанда «бейне», «кейіп» деген мағынаны береді.

Имиджді қалыптастыру процесі кімге байланысты және педогогикалық іс-әрекеттің табыстылығына қалай әсер етеді?

Педагог бейнесі балалар есінде ең әсерлі сәттермен сақталып қалады. Әлемдік өркениеттің стандарттарын ұсынатын американдық психологтардың пікірінше, тамаша табыс феномені - адамның имиджі оның мансабымен тікелей сабақтас.

Slide 4

Қазіргі қазақ қоғамында ұстаз мамандығы өзінің мәртебесін жоғалтып отыр, оны өзімізге қайтарып алу керектігінше күмән жоқ. Әрине мемлекет тарапынан қолдау көрсетілу керек. Бірақ ұстаздың имидждің және ата - аналар мен оқушылардың педагогқа деген көзқарасын тек экономикалық фактор ғана анықтай алмайды. Осыған орай педагогтың өзі не істей алды?

Slide 5

Педагогтың мәртебесі мен беделі оның жеке имиджіне байланысты

Жалпы имидждің құрамына төменде көрсетілген элементтерді жатқызуға болады: - Қызметтік қарым - қатынас этикеті ( корпоративтік ережелерді ұстану) - визуальді белгілер - бойдың, дене бітімің, шаш үлгісінің үйлесімділігі. - Өзіне сәйкес стильді анықтайтын элементтер: киім, аяқ киім, аксессуарлар - тіл табысу білу қабілеті ауызша және жазбаша тілдесу, дауыс ерекшілігі.

Slide 6

ПЕДАГОГ ИМИДЖІ - «бейне - педагогтың ішкі, сыртқы және процессуалды компоненттерінің көрінісі» көзқарас қалыптастырады. Педагог имиджінің мәні, оның рөлі, қалыптасу шарттары педагогикалық үрдісті ерекше қарастыру мен оны толыққанды факторға айналдыруды талап етеді.

Slide 7 Slide 8

Педагог имиджі

Сыртқы

имидж

Процессуалды

аспект

Ішкі

аспект

Slide 9

Мұғалімнің сыртқы келбеті сабақта жұмыс істейтін немесе жұмыс істемейтін көңіл-күй қалыптастыра алады, өзара түсіністікке ықпал етеді немесе кедергі келтіреді, педагогикалық қарым-қатынасты жеңілдетеді немесе қиындатады.

Slide 10

Кәсіби іс-әрекет кәсіпқойлықтан, икемділіктен, мәнерліліктен және т. б құралған.

Вербалды және вербальды емес қарым-қатынастар әдістерін меңгерген және оларды мақсатты түрде қолданатын эмоционалды бай мұғалім сабақты жандандырып, оны мәнерлі етіп, табиғи қарым-қатынасқа жақындата алады.

Процессуалды аспект

Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін вербалды және вербалды емес қатынас қажет: • Мәнерлі сөйлеу • Көндіре білу • Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу • Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу • Шыдамдылық • Көргіштік

Slide 11

І Ш К І А С П Е К Т

- бұл адамның ішкі әлемі, оның рухани және зияткерлік дамуы, мүдделері, құндылықтары, жеке басы туралы идеясы.

Slide 12

Кәсіби - оқыту мен тәрбиелеудің жоғары сапасын қамтамасыз ету;

Әлеуметтік-оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамыту, мұғалім мамандығының мәртебесі мен беделін арттыру, осы мамандықтың қоғамдық маңыздылығын арттыру;

Рухани-адамгершілік-қоршаған адамдарға, табиғатқа, пәндік әлемге, рухани құндылықтарға, оқушылардың адамгершілік қасиеттеріне (зорлық-зомбылық, ынтымақтастық, адалдық, мейірімділік, басқа адамдарға құрмет) қатысты көрінетін оқушы тұлғасын қалыптастыру;

Көрнекі-жағымды сыртқы әсерді қалыптастыру, сыртқы келбет мәдениетін тәрбиелеу.

Мұғалім имиджінің функциялары

Slide 13

Іскерлік қасиеттер және кәсіби мінез-құлық

Мұғалімнің имиджі үшін іскерлік қасиеттер маңызды-кәсіби құзыреттілік, ұқыптылық, тиімділік.

Біреудің жұмысына, біреудің уақытына құрмет. Өздігінен білім алу қажеттілігі: ғылыми-әдістемелік инновацияларға тұрақты қызығушылық.

Кәсіби әдептілік, оқушылармен, әріптестермен, оқушылардың ата-аналарымен қарым-қатынаста іскерлік этикетті сақтау. Сондай-ақ субординацияны сақтау.

Дұрыс лексика, жаргон сөздерінің болмауы.

Темекі шегу, әсіресе алкогольді ішімдіктер ішу мұғалімнің имиджіне теріс әсер етеді.

Slide 14

Педагог имиджін қалыптасыру үшін не істеу керек?

Мұғалім имиджін қалыптасыру үшін өзімен жан-жақты жұмыс жасауы керек. Мұғалімнің жеке басы оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына көмектеседі. Ақпараттың басым бөлігін біз көру арқылы аламыз, сондықтан да біздің тартымды бейнеміз өте маңызды. Оған ұқыптылық, іскерлік стиль, мәнер, әдеп, күлкі жатады. Сонымен қатар ойлау, іс-әрекет бейнесі, сөйлеу мәнері және тыңдай білу де басты талаптар болып табылады. Оқушылар мен әріптестерінің алдында өзін-өзі ұстай білуі мұғалім имиджі болып саналады. Егерде оқушы мұғалімнің жеке тұлғасына қызықпаса, оқу қызметіне деген қызығушылығы да болмауы мүмкін.

Slide 15

Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық бейненің диагностикасы
ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Оқушылардың жауаптары
Имидж туралы түсінік
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері
ДӘРІГЕР МЕН КЛИНИКАНЫҢ ИМИДЖІ
Мұғалімнің әлеуметтікПедагогикалық портреті
Имиджінің түсінігі және басқарудағы оның ролі
Әрбір мұғалімнің кәсіби. Мұғалім имиджі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz