Сату бөлімінің даму стратегиясы жоспары




Презентация қосу
Сату стратегиясы
Орындаған:Непес Б.А.

http://www.free-powerpoint-templates-design.com
Жоспар
01 Сату стратегиясы

02 Сату стратегиясы(мысал)

Сату стратегиясын іске
03 асыру жоспары

04 Сату бөлімінің даму
стратегиясы жоспары
Сату стратегиясы

Сату стратегиясы-бұл компанияның түпкі мақсатына жету
үшін қажетті қадамдар жиынтығы. Бұл мәміле жасау
кезінде қызметкердің іс-қимыл реттілігін сипаттайтын
жоспар. Стратегия барлық фирмаға және оның
құраушыларына қолданылады: бөлімшелер, бөлімдер
және қызметкерлер
Қызметтерді сату стратегиясы компанияның басты мақсатына
байланысты. Келіссөздер жүргізу және мәмілелер жасасу
техникасын жалпы тактикаға сәйкес әзірлейді. Жұмысшылар
барынша пайда алуға, тауарды көтерме сатуға немесе клиенттік
базаны жинақтауға бағдарлануы мүмкін.

Бірегей тактиканы әзірлеу
үшін фирма иесі негізгі
сұрақтарға жауап беруі
SELL қажет. Болашақ жоспардың
қаңқасы келесі ақпарат
BUY болады:
Компания қызметінің негізгі
SELL мақсаты

Мақсатты аудиторияның
сипаттамасы
BUY
Тауарларды өткізу және
өткізу арналарының
сипаттамасы
Сату стратегиясы
Сату бөлімінің әрбір қызметкері қабылданған
стратегиялармен танысып, оны мәміле жасау кезінде
пайдалануы тиіс. Жаңа тактиканың тармақтарын
ұстану фирманы алға қойылған мақсаттарға жетуге
жақындатады

$203.00

BUY SELL
$100.50
Сату стратегиясы мысал
Жобаның елестететін қаңқасын құру арқылы оның жиілігіне өтуге
болады. Соңғы сату стратегиясы-әрбір фирма үшін бірегей мақсаттар,
міндеттер және аралық бақылау нүктелерінің жиынтығы. Оны әзірлеу
үшін компанияның қазіргі және болашақтағы жұмысын егжей-тегжейлі
зерттеу қажет
Құжаттың бірінші бөлімінде жалпы жоспарды сипаттайды, жобаның мазмұнына қысқаша түйіндемені
құрайды. Бұл бөлім жиілікте жұмыс аяқталғаннан кейін түзетіледі.

Ең үлкен құндылық-жоспарлауға арналған бөлім. Мәміле жасасудың жаңа тактикасына байланысты
болжамды пайданы есептеу, оны стратегияны енгізуге бөлінген бюджетпен салыстыру қажет. Есептеу
жүргізу кезінде есепке алынады:
Тауарлар немесе қызметтер тізімі;
Әрбір өнім немесе қызмет үшін бір айда сатудан түскен түсім жеке;
Тікелей шығындар сомасы: өнімді немесе қызметті өндіру және өткізу құны.
Жобаның түпкілікті нұсқасы шындыққа сәйкес келуі және болашаққа белгіленген мақсаттарға қол жеткізуге
тиіс. Жазу үлгісі жасалған сату стратегиясын өмірге енгізу мысалында бағалауға болады.

Бұл бөлімде бөлінген бюджет шеңберінде жобаны орындауға тура келетін қызметкерлерге арналған
нұсқаулық бар.
Тактика бойынша нұсқау береді:

Клиентті қызықтырудың тәсілдері;
Шаралары ояту мәміле жасауға;
Клиентті тұрақты ынтымақтастыққа тарту.
Қорытынды бөлімде жаңа тактиканы практикалық қолдану жоспары әзірленеді. Онда болашақ іс-
шараларды сипаттайды, олардың әрқайсысына жеке бюджет бөледі және орындау мерзімін белгілейді
Әрбір жаңа жобаны іске асыру
тәуекелдің жоғары үлесімен тығыз
байланысты. Бюджет немесе мерзім
бойынша асып түсуді, кадр
жетіспеушілігін және басқа да ықтимал
проблемаларды алдын ала ойлаған
жөн. Іске асырудың объективті
жоспарын жасау үшін мынадай
мәліметтер қажет болады:
Құрылымы мен ұйымы. Қызметкерлерге қандай функциялар мен
өкілеттіктер берілетінін анықтайды. Стратегияның әрбір қадамы
нақты қызметкерге немесе бөлімге бекітіледі
Қызметкерлердің кәсіби деңгейі. Қызметкерлердің жоспарды
орындау үшін жеткілікті білімі бар екеніне көз жеткізіңіз немесе
оларға релеванттық оқыту материалдары мен тренингтерге қол
жеткізіңіз.
Мотивациялық саясат. Қызметкерлерді көтермелеу жүйесі
қызметкер қысқа мерзімде жоспардың бақылау нүктелеріне қол
жеткізетіндей құрылады. Жеке еңбектерін ғана емес, командалық
жұмыс нәтижелерін де ескереді
Ақпараттық жабдықтау. Компанияның ішінде сату процестері
автоматтандырылуы тиіс. Қызметкерлерге жаңа жоспарды тиімді
іске асыруға мүмкіндік беретін тапсырмаларды орындауға уақыт
жұмсаудың қажеті жоқ
Басқа бөлімдермен өзара іс-қимыл. Бөлімшені дамыту жобасы
қызметкерлердің басқа бөлімшелермен командалық жұмыс
жасамай пайда әкелмейді. Фирма бөлімшелердің үйлесімді жұмыс
жағдайында негізгі мақсатқа жетуге жақындау
Даму стратегиясы
Сату бөлімін оңтайландыру-
жалпы стратегияның маңызды
элементі. Бұл бөлім тек
келісім-шарт жасасуға тікелей
қатысатын қызметкерлерге
қатысты. Бөлімше жұмысын
ұйымдастырудың
ойластырылған тәсілі барынша
пайда алуға мүмкіндік береді
және компанияның гүлденуіне
кепілдік береді.
Бөлімді дамыту үшін сізге қажет:

Келісімшарттарды жасасудың өзекті жүйесіне аудит жүргізу;

Клиенттерді тарту тәсілдерін зерттеу;

Бірнеше есепті кезеңдердің нәтижелері бойынша статистиканы
жинау;

Бөлімнің нұсқаулықтары мен ішкі құжаттарының өзектілігіне көз
жеткізу;

Қызметкерлерді көтермелеу жүйесіне аудит жүргізу.
Бөлімшедегі заттардың жағдайы туралы объективті пікір құру үшін терең аудит
жүргізеді. Ол үшін бөгде компанияның қызметтерін пайдалану қажет болуы
мүмкін. Тексеру нысандары қатардағы қызметкерлер мен олардың басшылары
болуы тиіс. Бөлімнің әрбір қызметкері жаңартылған тактиканы әзірлеу туралы
хабардар болуы тиіс. Жауынгерлерді белгіленген бақылау нүктелеріне қол
жеткізуге ынталандыру және жобаны әзірлеу кезінде олардың тілектерін ескеру
қажет. Мысалы клиенттік базаны кеңейтуге бағытталған сату бөлімінің Даму
стратегиясы бекітілсе, іс-шаралар тізімі осылай көрінуі мүмкін:Жоспарды
орындауға жауапты қызметкерді тағайындау. Мұндай қызметкер әріптестердің
жұмыс сапасын үнемі тексереді,жоспардың орындалу жылдамдығын және
әрбір бақылау нүктелері үшін сипатталған көрсеткіштерге үздіксіз қол жеткізуді
бақылайды.Маңызды тұтынушылардың тізімін әзірлеу. Оған тұрақты клиенттер
мен тұтынушылар кіреді.Екінші кезеңде құрылған тізімді өңдеу үшін команданы
қалыптастыру. Команда құрамына ең табысты жауынгерлер де, бөлімнің
барлық қызметкерлері де кіре алады.
Іріктелген менеджерлер арасында клиенттерді бөлу. Бұрын жұмыс істеген
қызметкерді тапсырыс берушіге жіберу жақсы. Клиент таныс коммерсантқа
жақсырақ қарайды, ал қалған алдын-ала дәлелді қол қою үшін жаңа келісім-
шарт.
Қорытынды
Менеджерлердің клиенттермен қарым-қатынасы. Диалог бұрын әзірленген сауалнама бойынша қатаң жүргізіледі.
Әңгімелесу барысында тұтынушының компания қызметіне қаншалықты қанағаттанғанын анықтау қажет. Менеджерлер
сервисті жақсарту бойынша ұсыныстарды қабылдайды, Клиентті ассортимент жаңартуларымен таныстырады.
Ақпаратты және алынған қарсылықтарды өңдеу. Қызметкерлер компания жұмысында кемшіліктер тапқан
тұтынушыларға аса көңіл бөледі. Келесі кездесу кезінде коммерсант клиент алдында қабылданған шаралар туралы
есеп береді. 7. Жаңа тауарлар, қызметтер және ұсыныстар туралы ақпараттандыру. Кемшіліктер түзетілгеннен кейін
немесе олар болмаған жағдайда менеджер клиентке ынтымақтастықтың жаңа опциялары туралы әңгімелейді.
Менеджерлердің клиенттермен өзара іс-қимылы басшылық үшін байқалмаған қателерге назар аударады және
мақсатты аудиторияның адалдығын арттырады. Компания тарапынан мұқият қарым-қатынас көрсеткен клиенттер
онымен қайтадан ынтымақтасқысы келетін шығар.
Бір мезгілде сауалнама жүргізу және мақсатты аудиторияны жаңа мүмкіндіктер туралы хабардар ету бірнеше мақсатқа
жетуге жақындайды:
Клиенттер туралы ақпаратты жаңарту, жаңа өкілдермен танысу және тығыз жеке байланыс орнату;
Клиенттерге олардың пайда болуы туралы хабарлаудың арқасында жаңа позициялардың сату көлемін ұлғайту;
Компанияның жұмысы туралы Құзыретті пікірлерді жинау, бұрын белгісіз кемшіліктерді анықтау.
Компанияның өркендеуі фирманың жалпы жетістіктерімен ғана емес, менеджерлер мен клиенттер компанияларының
өкілдері арасындағы қолайлы жеке қарым-қатынастармен қамтамасыз етілетін болады.
Назарларыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Сату стратегиясы
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Кәсіпкерләктегі бизнес жоспар
Бизнес жоспарлаудың құрылымы
Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес- жоспарлау
ТАРИХЫ МАРКЕТИНГТІК МИКС ТҮСІНІГІ
БАНКТІҢ ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫН ІСКЕ АСЫРҒАН СӘТТЕН БАСТАП БІЗДІҢ НАРЫҚТАҒЫ
Бизнесті сипаттау
ҚР үрдіс алған мемлекеттік бағдарламалар – әлемдік тәжірибе нәтижелері туралы
Қазақстан Республикасының әлеуметтік бағдарламаларын іске асыру
Пәндер