Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ




Презентация қосу
Озық тәжірибе –
ортақ қазына
Қазіргі әлемде білім қоғамның тұрақтылығы мен
дамуының негізгі факторы ретінде қарастырылады.
Сондықтан да Қазақстан Республикасының білім беруді
дамытудың мемлекеттік бағдарламасындағы білім
берудің негізгі міндеті оның сапасын арттыру болып
табылады.
2021-2022 оқу жылының өзекті міндеттерінің бірі өткен
оқу жылындағы білім алушылардың біліміндегі
олқылықтарды анықтау және білімін толықтыру болып
табылады. Олқылықтарды анықтау және толықтыру
бойынша жұмыс әр мұғалім қызметінің ажырамас
бөлігі болуы тиіс. Әрине, бұл жұмыс маңызды және өте
күрделі. Сондықтан білім алушылардың біліміндегі
олқылықтарды анықтау және жою бойынша іс-
шараларды жүйелі және жоспарлы түрде жүргізу қажет.
Оқу жылы бойы 3-сыныптағы
«Математика», «Әдебиеттік оқу»
және «Қазақ тілі» пәндерінен
шектеу шаралары кезінде
жіберілген білім алушылардың
біліміндегі олқылықтардың
орнын толықтыру бойынша
жұмыс жүргізу және кезең-
кезеңмен өткізу жоспарланды.
Бірінші кезең: Кешенді диагностикалық жұмыс
жүргізу. Тапсырмалар әзірлеу үшін алдымен өткен оқу
жылында қарастырылған оқыту мақсаттарын
(тақырыптарды) іріктеп алынды. Яғни, 3-сыныпқа
арналған тапсырмалар білім алушылардың 2-сыныпқа
арналған оқыту мақсаттары негізінде құрастырылады
және т.с.с.

Кешенді диагностикалық жұмыстың қорытындысы
бойынша шектеу шаралары кезінде білім алушылардың
білімінде олқылықтары бар оқыту мақсаттарын
(тақырыптарын) және ол мақсаттардың қайсысы жаңа
оқу жылында пән бойынша оқыту мақсаттарына сәйкес
келетінін, қайсысы сәйкес келмейтінін анықтап,
жұмыстың келесі кезеңіне көшеміз.
Тапсырмалар әзірлеу үшін ұсынылған
оқыту мақсаттары/тақырыптар
2-сыныпқа арналған «Математика» пәнінен оқу
бағдарламасының оқыту мақсаттары бойынша 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту
құрастырылады алгоритмдерін қолдану
2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара кері амалдар
екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының
компоненттері арасындағы байланысты анықтау

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен
ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны,
тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша
анықтау
2.2.2.1 - х < және х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес
келетін сандарды анықтау

2-сыныпқа арналған «Әдебиеттік оқу» пәнінен оқу 2.2.1.2 - шығарманы оқып, ондағы қажетті
бағдарламасының оқыту мақсаттары бойынша ақпараттарды белгілеп оқу
құрастырылады

2-сыныпқа арналған «Қазақ тілі» пәнінен оқу 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық
бағдарламасының оқыту мақсаттары бойынша қателерді мұғалімнің көмегімен түзету
құрастырылады
Екінші кезең: Жоспарлау. Екінші кезеңде
жаңа оқу жылындағы пән бойынша оқыту
мақсаттарына сәйкес келетін оқу
мақсаттарын ескере отырып 2 сыныптағы
оқыту мақсаттары кіріктірілді. Ал сәйкес
келмеген оқыту мақсаттары бойынша
білімдегі олқылықтардың орнын
толықтыру үшін жеке немесе топтық
жұмыс жоспарларын әзірледім
3-сыныптың оқыту мақсаттары 2-сыныптың оқыту мақсаттары
3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы
негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау
3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары
компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу
қолдану жəне азайту алгоритмдерін қолдану
3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындаудағы 1 сандарының қасиеттерін 2.1.2.2 - көбейту және бөлу - өзара
қолдану; кері амалдар екенін түсіну, көбейту
3.5.2.4** қосу мен азайту, көбейту және бөлу амалдары және бөлу амалдарының
компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда компоненттері арасындағы
қолдану байланысты анықтау
3.3.1.3 тік бұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы 2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір,
формуласын: доғал) бір бірінен ажырату және
S= (a·b):2, S=a2 , S=a·b шығарып алу және қолдану (a·b):2, S=a2 , S=a·b атау/тіктөртбұрышты, шаршыны,
шығарып алу және қолдану тікбұрышты үшбұрышты мәнді
3.5.2.3 бұрыштарды, көп бұрыштарды латын алфавитінің бас белгілері бойынша анықтау
әріптерімен белгілеу, оларды белгіленуі бойынша оқу
3.2.2.2 көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы 2.2.2.1 - х < және х > түріндегі
күрделі х× (25:5)=60; (24×3):х=6;х: (17×2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін
теңдеулерді шешу сандарды анықтау
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық 2.2.1.2 - шығарманы оқып, ондағы
жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық,
жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу орфографиялық қателерді
және түзету мұғалімнің көмегімен түзету
Үшінші кезең: Жүзеге асыру.

Жүзеге асыру жұмыстарын сабақ барысында
немесе сабақтан тыс уақытта жүргізуге болады.
Атап айтқанда, сабақтар кіріктірілген оқыту
мақсаттарымен құрастырылған қысқа мерзімді
жоспар негізінде жүргізіледі. Сонымен қатар,
үшінші кезеңді ата-аналары немесе заңды
өкілдерінің келісімімен білім алушылардың
біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру
бойынша жаңа сабақтың алдында, каникул күндері
(күзгі, қысқы, көктемгі), жазғы мектеп кезінде
консультациялар/жеке консультациялар, қосымша
сабақтар ұйымдастыру арқылы жүзеге асыруға
болады.
2021-2022 оқу жылына арналған 3 «Ж» сынып оқушыларының
математика пәнінен білім сапасындағы олқылықтарды жою
бойынша кешенді жоспары
Мақсаты:
1.Оқушылардың математика, қазақ тілі пәндері бойынша білім
сапасындағы олқылықтарды жою.

2. Оқушылардың білім деңгейін білім берудің мемлекеттік
стандартының талаптарына көтеру.
Міндеттері: оқушылардың қабілеттерін және бейімділігін дамытуға,
білім мазмұнының табысты игеру мақсатында білім беру үдерісінде
барынша қолайлы жағдайлар жасау. Саралап оқытуды ұйымдастыру
және оқыту процесінде оқушылардың білім сапасын арттыру.
Реті Оқушы Жұмыс мазмұны Мерзімі Жұмыс
деңгейі түрі
Жоғары Математика пәндері бойынша қыркүйек Қосымша
деңгей оқушылардың білім сапасындағы сабақ
олқылықтарды жою үшін,дайындық
жұмысы бойынша іс-шара жоспарын
құру
Көбейту және бөлу амалдарын шығару Қыркүйек, қазан Жарыс
сабақ
Теңдеу құру және шығару Қазан Жұптық
жұмыстар
Логикалық есептер шығару Қараша Жеке
жұмыс
Есептер құрастыру және шығару Желтоқсан Қосымша
Қаңтар сабақ
Шамаларға байласнысты есептер Қаңтар Қосымша
шығару Ақпан сабақ
Жылдамдыққа байланысты есептер Ақпан Қосымша
шығару Наурыз сабақ
Көптаңбалы амалдарды шығару Наурыз Қосымша
сәуір сабақ
Үлес ұғымы бойынша есептер шығару Сәуір Қосымша
Мамыр сабақ
Орташа
деңгей
Көбейту және бөлу амалдарын Үнемі Жарыс сабақ
шығару

Теңдеу құру және шығару Үнемі Жұптық
жұмыстар

Логикалық есептер шығару Үнемі Жеке жұмыс
Есептер құрастыру және шығару Үнемі Қосымша
сабақ

Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша
шығару сабақ

Жылдамдыққа байланысты Үнемі Қосымша
есептер шығару сабақ

Көптаңбалы амалдарды шығару Үнемі Қосымша
сабақ

Үлес ұғымы бойынша есептер Үнемі Қосымша
шығару сабақ
Төмен
деңгей
Көбейту және бөлу амалдарын Үнемі Жарыс сабақ
шығару

Теңдеу шығару Үнемі Жұптық
жұмыстар

Логикалық есептер шығару Үнемі Жеке жұмыс
Есептер құрастыру және шығару Үнемі Қосымша
сабақ

Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша
шығару сабақ

Жылдамдыққа байланысты есептер Үнемі Қосымша
шығару сабақ

Көптаңбалы амалдарды шығару Үнемі Қосымша
сабақ

Үлес ұғымы бойынша есептер Үнемі Қосымша
шығару сабақ
ІVкезең:Мониторинг.

Төртінші кезеңде білім алушылардың
біліміндегі олқылықтардың орнын
толықтыру бойынша жүргізілген
жұмысты міндетті түрде талдау қажет.
Талдауды әр тоқсанның соңында жүргізу
ұсынылады. Сонымен, оқу процесінің
басты міндеттерінің бірі болып
табылатын оқушылардың біліміндегі
олқылықтарды толықтыру жұмысы
жүйелі түрде және оқу жылы бойы
жүргізіледі.
Математика
120

100

0
әдебиеттік оқу
100

0
қазақ тілі

100

0

Ұқсас жұмыстар
Қатты денелердегі қысым
Дененің массасы
Есептер жинағынан есептер шығару
Фотоматика калькуляторының көмегімен есептер шығару
Деформация. Гук заңы
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Бастауыш сынып математикасында шама ұғымын оқыту әдістемесі
Тармақталған алгоритмдер
Рационал функция - алгебр
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым
Пәндер