Асинхронды электрлік қозғалтқыштың жұмыс принципі мен құрылысы


Slide 1

*

Slide 2

*

Асинхронды электрлік қозғалтқыш - электр энергиясын механикалық энергияға түрлендіруге арналған электр машинасы. Айналу магниттілігі деп аталған құбылысты алғаш рет 1824 ж. француз физигі Р. Ф. Араго тәжірибе жүзінде көрсетті. Ал бұл құбылыстың ғыл. негізін 1888 ж. а Г. Феррарис (Италия) пен хорват ғалымы Н. Тесла (АҚШ) әрқайсысы өз бетінше ашты. Алғашқы үш фазалы А. э. қ-ты 1889 ж. орыс электротехнигі М. О. Доливо-Добровольский жасады. А. э. қ-тың жұмыс принципі ротор мен статордың магнит өрістерінің өзара әрекетіне негізделген. Статор орамдары арқылы ток өткенде, айнымалы магнит өрісі пайда болады. Бұл өріс ротор орамында ток тудырады. Пайда болған ток айнымалы өріспен әсерлесіп, роторды ілестіре айналдырады. Оның бұрыштық айналу жылдамдығы полюстер жұбының санын ауыстырып қосу, қоректік ток жиілігін, ротор тізбегіндегі кедергіні өзгерту, сондай-ақ бірнеше машинаны тізбекке қосу арқылы реттеледі. А. э. қ-тың айналу бағытын статор орамасының кез келген екі фазасын ауыстырып қосу арқылы өзгертуге болады. А. э. қ-тың құрылымы қарапайым әрі сенімді болғандықтан электр жетегіндегі негізгі қозғалтқыш ретінде қолданылады. Оның қуаты бірнеше Вт-тан ондаған МВт-қа дейін жетеді.

Slide 3

*

Суретте: 1 - білік, 2, 6 - подшипниктер, 3, 8 - подшипник қалқаны, 4 - табаны, 5 - желдеткіш қаптамасы, 7 - желдеткіш қалақшасы, 9 - қысқа тұйықталған ротор, 10 - статор, 11 - шығыстық қорапша.

Slide 4

*

Асинхронды қозғалтқыштың құрылысы (АҚ)

Асинхронды қозғалтқыш

СТАТОР

РОТОР

Қозғалмайтын бөлігі

Қозғалатын бөлігі

станина

өзекше

орама

өзекше

орама

Slide 5

*

Статор өзекшесі

Статор өзекшесі бір-бірінен лакпен оқшауланған қалыңдығы 0, 35 - 0, 5 мм болатын электротехникалық болаттан жасалады. Бұлай жасалған конструкция вихр тогын азайтып магниителу шығынын төмендетеді. Өзекше ішіне орамаларды орнату мақсатында ойықтар жасалады. Ал өзекшені станинаға болтпен бекітеді. Станинаны фундаментке орнатады. .

Slide 6

*

Статор орамасы

Үш фазалы орама мыстан және алюминийдан жасалады. Фазалар бір-бірінен 120 электрлік градустық бұрышқа ығысқан. Ораманы «жұлдызша» не болмаса «үшбұрыш» сұлбалары бойынша жалғайды. Бұл қозғалтқышты торапқа әр-түрлі екі желілік кернеуге қосуға мүмкіндік береді 380\220. Жоғарғы кернеу үшін орама «үшбұрышша», ал жоғарғы кернеуге «жұлдызша»

Slide 7

*

Орамалар шыкпасын қорапқа еңгізіп және мына күйде орналастырады:

Slide 8

*

Ротор

Қысқа тұйықталған

фазалы

Орама түріне қарай

Ротор өзекшесі цилиндр тәрізді жасалған және

ораманы орналастыру үшін ішне ойық жасалған.

Қозғалтқыштың білігіне орналастырылған.

Ал білік болса подшипниктен құралған.

Подшипник болса- подшипник қалқанына

орналастырылған

КТР

ФЗР

Slide 9

*

Қысқа тұйықталған ротор

Орама КТР - мыс стержендерінен жасалған және өзекшенің ойықтарына орналастырылған не болмаса өзекше ойықтарына қысымның күшімен құйылған алюминийден жасалады. Ораманың шеткі жақтары қысқа тұйықталған сақиналармен тұйықталған. Мұндай ораманы «беличье колесо» деп атайды. Бұл ротордың кедергісін өзгертуге болмайды өйткені ол ертеректе солай жасалады.

өзекше

орама

Slide 10

*

Фазалы ротор

Сердечник Обмотка

Үш фазалы орама «жұлдызша» сұлбасымен жалғанған. Орама өзекше ойығына орналастырылады. Үш ұштары біліктің ішінен тысқары шығарылып машина білігіне қозғалыссыз бекітілген үш түйіспелі сақинаға жалғанған. Машинаның жұмыс жасау барысында сақинаның бетінен щеткалар сырғанайды. Оғаніске қосу тогын азайту үшін не болмаса ротордың айналу жылдамдығын реттеу үшін іске қосқыш не болмаса іске қосқыш- реттегіш реостат жалғанады.

Slide 11

*

Щёткалы аппарат

Slide 12

*

Асинхронды машинаның сұлбасы

Slide 13

*

Фазалы роторлы АҚ-ң құрылысы


Ұқсас жұмыстар
Асинхронды электр қозғалтқыштың жұмыс принципі мен құрылысы
Қозғалтқыштың салқындату жүйесі: түрлері, жұмыс істеу принципі және негізгі бөлшектері
Қозғалтқыштың салқындату жүйесі: құрылысы, негізгі бөлшектері және жұмыс істеу принциптері
Автомобиль генераторының құрылысы, негізгі бөлшектері және жұмыс принципі
Трансформатор: айнымалы токтың трансформациясы, құрылысы және жұмыс принципі
Rieter сақиналы иіру машиналарының құрылысы, жұмыс принципі және иірім өндіру процестері
Тұрақты ток қозғалтқыштарының құрылысы, жұмыс істеу принципі және қоздыру жүйелері
Тікелей әрекет ететін қысым реттегіштер (РДК, РДГК): құрылысы, жұмыс принципі мен қолданылуы
Стирлинг қозғалтқышының жұмыс принципі, артықшылықтары және кемшіліктері
Асинхронды электрқозғалтқышты қосқыш-розетка арқылы жұлдызша және үшбұрышпен қосудың өндірістік практикасы және техника қауіпсіздігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz