Теріс мүшелерінің саны


Slide 1

Арифметикалық прогрессияның

n-ші мүшесінің формуласы

9 сынып. Алгебра.

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Арифметикалық прогрессия анықтамасын, арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын, арифметикалық прогрессияның қасиетін есеп шығаруда қолдану дағдысын қалыптастыру.

Slide 3

Ағылшын философы Герберт Спенсер,

бір кезде айтқан екен:

"Мида май сияқты

жиналған білім қымбат емес,

бұлшық ет боп ақылға

айналған білім қымбат".

Slide 4

1. Арифметикалық прогрессияның анықтамасы 2. арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы 3. арифметикалық прогрессияның әрбір мүшесінің қасиеті 4. арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы

Сәйкестендіру:

Slide 5

Берілгені:

Т/к:

Берілгені:

Т/к:

-38, 5; -35, 8; . . .

арифметикалық

прогрессия-

сының

теріс мүшелерінің

санын

анықтаңыздар

Жұптық жұмыс

Slide 6 Slide 7 Slide 8

Тексеру

Шешуі:

Теріс мүшелерінің саны 15

Slide 9

Д. Пойаның айтуынша «Есеп шығара білу дегеніміз-өнер, суға түсу мен шаңғы тебу, немесе фортепиано ойнау өнері сияқты, есеп шығаруды үнемі үлгілерге қарап үйренуге және күнделікті дайындық барысында үйренуге болады ».

Slide 10

Тарихқа шолу

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялардың мысалдары египет папирустарындағы сияқты, б. д. 2 мың жыл бұрынғы Вавилондықтардың сына жазу тақталарында кездеседі.

Прогрессияға байланысты алғашқы теориялық мағлұматтар бізге Ежелгі Греция құжаттарымен жеткен.

Прогрессияға қатысты кейбір формулалар үнді ғалымдарына да белгілі болған.

Slide 11

Арифметикалық прогрессияның мүшелерінің қосындысын табу ережесі Леонардо Фибоначчидің «Книга абака» (1202ж. ) кітабында беріледі.

Кез келген шектеулі геометриялық прогрессия қосындысының жалпы ережесі Н. Шюкенің 1484 жылы жарық көрген «Сандар туралы ғылым» атты кітабында кездеседі.

Тарихқа шолу

Slide 12

Сиқырлы ағаш

(логикалық есеп)

Бастапқы биіктігі 1 м, сиқырлы ағаш өзінің биіктігін күн сайын 2 есе ұзартады. Сонымен қатар 36 күннен кейін ол Айға да «жетеді». Бастапқы биіктігі 8 м болғанда, ол қанша уақыттан кейін Айға жетер еді?

Slide 13

Рефлексия

Тест

1. Өз жұмысымның нәтижесі деп санаймын:

А. Теорияны меңгердім.

В. Есеп шығаруды үйрендім.

С. Өткен материалды қайталадым.

2. Есеп шығаруда Сізге сабақта не жетіспеді?

А. Білім. В. Уақыт.

С. Ықылас. D. Шығара алдым.

3. Сабақтағы қиындықтарды жеңуде кім көмек көрсетті?

А. Сыныптастар. B. Мұғалім.

С. Оқулық. D. Ешкім емес.

Slide 14

Үйге тапсырма:

№12(ә), №14(ә), №31-32.

Емтихан есептері жинағынан


Ұқсас жұмыстар
Тәрбиесі қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері
Паралингвистикалық тәсілдер
Тропизмдер - өркеннің, тамырдың немесе жапырақтың бір жағында жасушаның тез өсуі
Иіс және дәм сезу Мүшелері
Өсімдіктің өсімді мүшелері
Листериоз ауруы
Кәмелетке толмағандардың қылмыстылығы
Келтіру формуласы
Мықты отбасы - мықты мемлекет
Суицид
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz