Тедди - бойлар




Презентация қосу
60-ы
жылдардағы
жастар
субмәдениеті
О Р Ы Н Д А Ғ А Н : А З АТ Қ Ы З Ы А Л Ь Ф И Я

КУ Р С / М А М А Н Д Ы Қ : 3 - КУ Р С , М Ә Д Е Н И Е Т ТА Н У

Қ А Б Ы Л Д А Ғ А Н : А Л И К БА Е ВА М . Б
1930 бен 60-ы
жылдардағы
субмәдениеттер:
• Свингюгендтер
• Байкерлер
• Тедди-бойлар
• Модалар
• Скинхедтер
• Стилягилар
Свингюгендтер
• 1939 жылы Германияда Свингюгендтер сияқты бейресми
қозғалыс пайда болды. Ең негізінен Гамбург, Франкфурт және
Берлинде дами бастады. "Свинг жастары" - бұл әдетте
буржуазиялық отбасылардың балалары-жоғары сынып
оқушылары, студенттер, жас музыканттар. Олар Американдық
джаз және свинг биімен айналысты. "Свингер жастардың
"келбеті" дұрыс неміс жас жігіттің ресми бейнесінің антиподы
болды. "Swing-Boys ""американдық" киінген. Олар ұзын екі
жағалық блейзер немесе үлкен иығы бар теннистік
жолақшаларды, кең шалбар, қалың табаны бар етікті киді.
Негізгі киімі мен галстуктар мен шарфтары "Джунгли
өрті"сияқты жарқын болуы керек еді. Жас сәнқойлар әскери
тапшылық жағдайында стильді болу үшін әстүрлі жолдар
іздеуге мәжбүр болды – пиджактарды әкелерінін киімдерінен
қайта тікті және ескі резеңке табандарді етікке
жабыстырды.Свинггендер әдейі бос жүріспен жүрді, аузының
бұрышынан міндетті түрде папироса салбырап тұрды. Олар
американдық және ағылшын музыкасына би кештерін өткізді.
Ақыр соңында билік свингтерге билеуге тыйым салды.
Вставка рисунка

Байкерлер
• Байкерлер мен байкерлердің субмәдениеті тағы басқалары
сияқты Америкадан шыққан. Бұл 1940-1950 жылдары
пайда болған ең көне субмәдениеттердің бірі. Байкерлердің
сыртқы түрі өте танымал: былғары, джинсы, металл
аксессуарлар. Музыкалық преференциялардың бірі - рок,
оның барлық көріністерінде, бірақ кейбіреулер поп-
музыканы да тыңдайды. Бұл күндері көптеген музыкалық
фестивальдар өтеді, онда көрермендер мен
тыңдаушылардың басым көпшілігі байкерлер. Мұндай
фестивальдар көңілді ойын-сауық, сыра мен рок-н-ролдың
көптігімен ерекшеленеді. Сондай-ақ, байкерледің
жиналғанды ұнататын әртүрлі рок-клубтары бар. Мұндай
клубтарды әрқашан кіре берісте тұрған мотоциклдер
арқылы анықтауға болады. Онда автотұрақта олар иесін
күтіп қана қоймай, айналасындағылардың назарын әсерлі
көрініспен тартады. Әрбір байкер өзінің болат
жылқысының техникалық жабдықталуына ғана емес, оның
сыртқы тартымдылығына да үлкен мән береді. Еркіндіктен
басқа, байкерлер өздерінің байкер бауырластығын
бағалайды және әрқашан бір-біріне көмектесуге дайын.
Тедди-
бойлар
• Тедди-бой субмәдениеті 1953 жылы Лондонда
басталып, бүкіл Ұлыбританияға тез таралды. Тедди-
бойлар тарылған шалбар немесе дудка шалбар, ұзын
жакеттер, қынама бел пальто, қос жағалы сюртуктар,
галстук-бантиктер киген. Осылайша олар Дэнди мен
"алтын жастарға« ұқсауға тырысты. Тедди негізінен
жұмысшы табынан шыққан. Тедди-бойлар Англиядағы
алғашқы жастар мәдениеті. Олар өзінің дресс-кодымен
және белгілі бір хоббиімен ерекшеленеді, нәтижесінде
нарықты өзіне бейімдейді. Теддидің пайда болуымен
алғашқы жастар киім дүкендері мен жастар
телешоулары пайда болады. Тедди-бойлар үшін сыртқы
түрі мен киімі ең маңызды болып табылды және бұл
оларды көпшіліктен ерекшелендіреді. Олар өте бұзақы
мінез-құлықпен ерекшеленді. Сонымен олар аға
консервативті ұрпақты таң қалдырды, ал газеттер
әдетте олардың айналасындағы хайпты одан әрі
өршітіп, асыра сілтеп, отқа май құйды.
Модалар
Мода-1950 жылдардың аяғында Лондонның ұсақ буржуазиялық
ортасында қалыптасқан және 1960 жылдардың ортасында
шыңына жеткен Британдық жастар субмәдениеті. Модалар
тедди-бойлардың орнына келіп, кейін осылардың ішінен
скинхедтер пайда болды. Көлік ретінде олар мотороллерлерді
таңдады. Модалар әдетте клубтарда және теңіз жағалауындағы
курорттарда кездесті. Модалар біртұтас болған жоқ, оларда
бауырластық пен бірлік идеялары насихатталмады. Олар тек
түнде жиналып, таңға дейін қыдыратын жастар болды.
Дегенмен, олар тарихта өздерінің жарқын келбеті мен
скутерлерін ерекше баптауымен із қалдырды. Бастапқыда
киімнен тапсырыс бойынша тігілген костюмдерге, кейінірек
итальяндық және британдық брендтердің костюмдерін ұнатты.
Тілдері өте шектеулі болды. Таблеткалы есірткіні және қара
сыраны көп қолданды. 60-жылдардың екінші жартысында. мода
қозғалысы төмендеді және содан бері тек анда-санда қайта
жанданды.
Скинхедте
р
• Баспасөзде және музыкада скинхедтер туралы алғашқы
пайда болу Англияда ХХ ғасырдың 60-шы жылдарының
соңында кездеседі. 60-шы жылдардағы скинхедтер
стильдің ерекшеліктері модалардың сәніне ұқсай
бастады. Бұл субмәдениет басынан бастап толығымен
саясаттан тыс болды. Олар жас буржуазиялық
майорларды да, босаңсыған хиппи нашақорларын да
бірдей жек көретін қатал жігіттер болды. “White Power"
идеологиясы пайда болды - ақ күш, ол тек Еуропада
ғана емес, бүкіл әлемде нәсілдік тепе-теңдікті сақтауы
керек. Нағыз скинхедтер басқа нәсілдерді жоюға
шақырмайды, олар әркімнің өз үйі, өз Отаны, ата-баба
жері бар дейді. Скинхедтер жағаларын кесіп, шалбарын
қысып, төсбелгілерін алып тастады, ал аяқтарына ауыр
құрылыс етіктерін киді. Осылайша скинхедтің киім
каноны құрылды. Бұл киімде бәрі қатаң функционалды,
көшедегі төбелеске бейімделген болды. Артық ештеңе
жоқ: көзілдіріктер, белгішелер, сөмкелер, погондар.
Қара баулардың орнына ақ нәсіл үшін күресетіндігінің
символы ретінде ақ түсті болды.
Стилягила
р
• Стиляги 1940 жылдардың аяғынан 1960 жылдардың басына дейін
кеңестік ірі қалаларда кеңінен таралған КСРО-дағы жастар
субмәдениетіне ие болды. Стилягилар әдейі саясатсыздықпен,
пайымдаулардағы белгілі бір цинизммен, кеңестік моральдың
кейбір нормаларына теріс көзқараспен ерекшеленді. Стиляги
субмәдениетінің даму процесінде Батыс киносы үлкен рөл атқарды.
Бұл құбылыстың алғашқы жылдарында стилягидің көрінісі
карикатурлы болды: кең жарқын шалбар, кең пиджак, кең жиекті
қалпақ, ашық түсті шұлықтар, әйгілі "Джунгли өрті« сияқты
галстук. Кейінірек кеңестік стилягилердің дрес-коды айтарлықтай
өзгеріске ұшырады: әйгілі дудка шалбар, басына «взбитый кок»,
кең иықтары бар талғампаз пиджак, "майшабақ, қолшатыр-таяқ" тар
галстук пайда болды. Кеңестік стилягилардың арасында аяқ киімнің
ішінен жоғары резеңке табаны бар өткір етік танымал болды. Өзін
"стиляги" мәдениеттің өкілі ретінде көрсеткен қыз үшін «венец
мира"шаш үлгісін ашық бояу және кию жеткілікті болды. Тар
юбкалар ерекше сәнді болып саналды, қыздың жамбастарын
тығызетіп көрсетт. Музыкалық талғамда стилягилер джаз бен рок-н-
роллға көбірек тындады. Сүйікті билер буги-вуги, рок-н-ролл,
кейінірек твист және шейк болды. Ерекше киім, музыка, би және
мінез-құлық стилі ғана емес, сонымен қатар ішінара джазмендерден
алынған белгілі бір жаргондармен де ерекшеленді.
• Өткен ғасырдың 30-60-шы жылдарында бұрын қарастырылған
субмәдениеттерден басқа, Эдельвейс қарақшылары, Рокабилли, Руд бой
және Хипстер сияқты мәдениеттер де пайда болды.
Назарыңызға рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Статистикалық мәліметтерді жинақтау,топтау және түрлері
Мотивация процесінің сызбасы
Жемқорлық құлықтарының психологиялық ерекшелігі
Балқаш.Іле.Қаратал
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту
Жемқорлық мінез - құлыққа ықпал ете алатын тұлғаның қоғамға жат көзқарастары бағыттары, қоғам қолдамайтын мұқтаждықтары мен мүдделерінің әлеуметтік түбі
БІР САУСАҚ БАЙЛАМЫ БЕС САУСАҚ БАЙЛАМЫ
Логикалық сұрақ
Төлеген Айбергенов өмірі мен шығармашылығы
Тектоникалық көлдер
Пәндер