КӨЛІК КЕШЕНІ




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

Тақырыбы: Көлік және қойма кешендері және жіктелуін сипаттау және
талдау

Орындағандар:
Қожабергенов Қ.М.
Тексерген: Мұса Қ.А.

Алматы 2022
КӨЛІК КЕШЕНІ

Көлік кешені еліміздің экономикалық-әлеуметтік инфрақұрылымының
маңызды буыны болып табылады және халықтың тасымалдау мен
көрсетілетін қызметтерге қажеттілігін, экономиканың барлық салаларының
тыныс-тіршілігін және мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін уақтылы және сапалы
қамтамасыз етуге арналған.
Көлік кешені – экономиканың инфрақұрылымын қалыптастыратын салалардың бірі.
КӨЛІК КЕШЕНІ

Көлік кешені келесі көлік түрлерін біріктіреді: автомобиль, теміржол, су,
әуе, құбыр, қалалық көлік және метрополитен.
Республиканың жерүсті көлік
Қазақстан Республикасының кеме қатынасы
магистральдарының ұзындығы 107,4 мың км
ішкі су жолдары мемлекеттік меншікте
құрайды, оның ішінде 15,5 мың км –
болады.Өзен көлігімен тасымалдауды жалпы
магистральдық темір жолдар, 87 мың км –
ұзындығы 4040 км Ертіс, Орал-Каспий және
қатты жабыны бар жалпыға ортақ
Іле-Балқаш бассейндерінің кеме қатынасы
пайдаланылатын автомобиль
учаскелерінде 560 бірлік түрлі көлік флоты
магистральдары, 4,2 мың км – өзен
бар жеке кеме иелері жүзеге асырады.
жолдары.
КӨЛІК-ЛОГИСТИКАЛЫҚ КЕШЕННІҢ
ДАМУ ФАКТОРЛАРЫН ТАЛДАУ
КЛК дамуына ішкі және сыртқы факторлар әсер етеді. Талдау
көрсеткендей, бес ішкі факторды бөлуге болады:
- мемлекеттік басқару (нормативтік база, ұйымдық құрылым)
тарифтер, талаптар (экологиялық), тыйым салулар, шектеулер
(лицензиялау);
- жүк тасымалдауға ұлттық экономика салаларының сұранысы;
- халықтың жолаушыларды тасымалдау қызметіне сұранысы;
- факторлар мен ресурстар нарығының жағдайы: кадрлар, ғылым
және технологиялар; инвестициялар;
- саланың жағдайы: техникалық жағдайы (стандарттар және
техникалық регламенттер); көлік нарығындағы бәсекелестік.
Қазіргі уақытта елді мекендерді тұрақты автобус қатынасымен қамту 80% құрайды, яғни 100-ден
астам халқы бар 5 300 елді мекені. Жолаушыларды тасымалдауды 3041 тұрақты автобус
маршрутында 609 тасымалдаушы жүзеге асырады. Қазақстан Республикасында 34 автовокзал және
138 автостанция жұмыс істейді.
ҚОЙМА КЕШЕНІ

Қойма кешені - бұл кірме жолдарды,
тиеу-түсіру аймақтарын, қосалқы
құрылыстар мен қоршауларды қамтитын
тауарлар мен жүктерді сақтауға арналған
ғимараттар жүйесі. Белгілі бір бизнес
субъектісі үшін жеке жобаланған қойма
кешені қолда бар кеңістікті барынша
тиімді пайдалануға мүмкіндік береді,
еңбек процесін оңтайландырады,
өнімнің есебін қамтамасыз етеді, үнемді
қайта ұйымдастырылуы немесе
кеңейтілуі мүмкін.
Қойма кешендерінің класстары

Класс А+
Класс А
Жеңіл металл конструкцияларынан бірыңғай көлемдегі
Ол А+ класынан негізінен
бейінді бір қабатты жоғары санатты қойма кешендері.
төбелердің рұқсат етілген
Олар тікелей жетекші көлік магистральдарының жанында
биіктігінен (10 м-ге дейін),
орналасады.
сондай-ақ орналасуымен
Төбесі: кемінде 13 метр, яғни 6-7 деңгей
ерекшеленеді. Жалпы, бұл
Еден: 1,2 м көтерілген, шаңға қарсы жабыны бар бетон.
барлық бірдей мінсіз
Жүйелер: желдету, ауаны кондициялау, қауіпсіздік,
жабдықталған профильді
температуралық режимді реттеу, өрт сөндіру,
ғимараттар.
телекоммуникация, автономды жылыту, бақылау және
есепке алу және т. б.
ҚОЙМА КЕШЕНІ

Класс В+
Профильді немесе толығымен
түрлендірілген бір қабатты бөлме, ол А
класындағы қойма кешендерімен бірдей
сипаттамаларға ие, бірақ көрсеткіштері
төмендеген және сәйкесінше құрылыс құны
төмен.Төбесі: көп деңгейлі сақтау түріне
арналған (кемінде 8 метр)Еден: 1 м
көтерілген, шаңға қарсы бетонЖүйелер:
желдету, қауіпсіздік, өрт сөндіру,
телекоммуникация, автономды бақылау
және есеп және т. б.
КЛАСС В
КЛАСС В
ҚАЖЕТТІ ЖӘНЕ ЖЕТКІЛІКТІ Класс С
ҚАЖЕТТІЖҮЙЕЛЕРМЕН
ЖӘНЕ ЖЕТКІЛІКТІ
ЖҮЙЕЛЕРМЕНҚАЙТА
ЖАБДЫҚТАЛҒАН Тауарлар мен жүктерді сақтау үшін
ЖАБДЫҚТАЛҒАН
ЖАҢАРТЫЛҒАН ҚАЙТА
НЕМЕСЕ түрлендірілген оқшауланған ангарлар немесе
ЖАҢАРТЫЛҒАН
ЖАҢАДАН САЛЫНҒАН НЕМЕСЕКӨП бұрынғы өндірістік ғимараттар. Олар қойма
ЖАҢАДАН
ҚАБАТТЫСАЛЫНҒАН
ҒИМАРАТ,КӨП кешенінен гөрі қойма болып саналады. Бүгінгі
ҚАБАТТЫ ҒИМАРАТ,
ЖҮКТЕРДІҢ САҚТАЛУЫН таңда Қазақстанда ең көп таралған сақтау түрлері
ЖҮКТЕРДІҢ САҚТАЛУЫН
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН БАҒА жалдау мен қызмет көрсетудің төмен бағасымен
ҚАМТАМАСЫЗ
МЕН САПА ЕТЕТІН
БОЙЫНШАБАҒА
МЕН САПА БОЙЫНША сипатталады.Төбесі: әрқайсысы үшін кемінде 4
ТЕҢДЕСТІРІЛГЕН ШЕШІМ. қабат
ТЕҢДЕСТІРІЛГЕН
ТӨБЕСІ: ӘР ҚАБАТШЕШІМ.
4-ТЕН 8 М-
ТӨБЕСІ: ГЕ
ӘРДЕЙІН,
ҚАБАТ ЖҮК
4-ТЕН 8 М- Нөлдік деңгейдегі қақпаның болуы
ГЕ ДЕЙІН, ЖҮК
ЛИФТТЕРІМЕН ҚОСЫЛҒАН Кешен аумағындағы персоналға арналған
ЛИФТТЕРІМЕН ҚОСЫЛҒАН
ЕДЕН: 1 М КӨТЕРІЛГЕН, қосалқы үй-жайлар
ЕДЕН:
БЕТОН1НЕМЕСЕ
М КӨТЕРІЛГЕН,
АСФАЛЬТ,
БЕТОН НЕМЕСЕ АСФАЛЬТ,
ЖҮК КӨЛІГІНЕ АРНАЛҒАН
ЖҮК КӨЛІГІНЕ
ПАНДУС АРНАЛҒАН
БАР
ПАНДУС БАР
КӨЛІКТІК-ЛОГИСТИКАЛЫҚ КЕШЕННІҢ
ДАМУЫН СТАТИСТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
Қызмет көрсету саласы соңғы жылдары әлемдік экономиканың перспективалы
салаларының біріне айналды. Көптеген елдерде қызмет көрсетумен шұғылданады.
Дамыған және дамушы елдер де экономикалық өсуге ықпал ету үшін қызмет көрсету
саласын дамытуды жеделдетуге ұмтылады. Қызметтер бейімсіздік; көрінбеушілік;
өндіріс пен тұтынудың 23 үзілмегендігі; сапасының біркелкі емес және өзгергіштігі;
қызметтердің сақтауға қабілетсіздігі сияқты ерекшеліктерімен сипатталады. Талдау
көрсетіп отырғандай, әлемдік экономикада заңдылық түрінде тауарлар өндірісімен
салыстырғанда қызметтер көрсету саласының озыңқы өсуі байқалады. Оның басым
бөлігі көтерме және бөлшек саудаға (16,8%), Көлік және қоймалауға (8,2%),
жылжымайтын мүлікпен жасалатын операцияларға (7,8%) тиесілі. Қазақстан аумағы
арқылы және басқа мемлекеттердің аумағы арқылы тауарларды трансшекаралық
жеткізу кезінде тасымалдау жөніндегі делдалдық қызметтер мен қызметтер көрсету
валютамен жоғары табыс әкелуі мүмкін, бұл мемлекеттің қолдау қажеттілігін
болжайды. Ойыншылар елдің осы нарығында пайда болды, бірақ мемлекеттік қолдау іс
жүзінде жоқ. Біздің ойымызша, қызмет көрсету саласындағы статистикалық есеп
жүйесін реформалау және жаңарту қажет.
Көлік жұмысын сипаттайтын негізгі көрсеткіштерге жүк тасымалдау
көлемі, жолаушылар тасымалдау көлемі, жүк айналымы және
жолаушылар айналымы жатады (2-кесте. )
ҚОРЫТЫНДЫ
Көлік-қойма кешені (жүк ауданы)
Көлік-қойма кешенінде әртүрлі жүктерді қабылдауға, тиеуге,
қосалқы және қызметтік үй-жайлар түсіруге, беруге, сұрыптауға және
(кеңселер, тиеу-түсіру машиналарына уақытша сақтауға, сондай-ақ оларды
қызмет көрсету және жөндеу көліктің бір түрінен екіншісіне
пункттері, санитарлық-тұрмыстық тікелей беруге арналған құрылыстар
үй-жайлар және т.б.) мен құрылғылар кешені және жол
орналастырылады. дамуы орналасқан станциялық
аумақтың бір бөлігін білдіреді.

Көлік-қойма кешендері -жалпы
пайдалану орындарында
орындалатын жүк операцияларының
едәуір көлемі бар станцияларда
орналастырылады.
Пайдаланылған әдебиеттер:

⌬ 1.https://zdamsam.ru/a60643.html?ysclid=l9z6i8ovew55430877
⌬ 2.https://studfile.net/preview/7226040/page:13/
⌬ 3.https://bstudy.net/910564/tehnika/transportno_skladskie_kompleksy?
ysclid=l9z6irth7u808672000
⌬ 4.http://caredenis.ru/resources/techsr/html/les14.html
⌬ 5.https://cyberpedia.su/13x1172b.html?ysclid=l9z6jca9wy387391297
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Көлік және қойма кешендері және жіктелуін сипаттау және талдау
Құбыр жолы
Каспий бассейнінің порттары арасындағы контейнерлік тасымалдар көлемін арттыру және жүктердің жаңа түрлерін тарту
Басқару жүйесін жетілдіру және нарықтық экономика жағдайындағы көлік жүйесін мемлекеттік реттеу
Қазақстан экономикасы Көлік және байланыс кешені
Ірі химия өнеркәсіптері
Көлік техникасын жөндеу технологиясы бойынша негізгі терминдер мен анықтамалар
Жанболат Жақияұлы Сәрсенов
Қазақстанның инновациялық инфрақұрылымы
Credo бағдарламалық жүйелері, мүмкіншіліктері
Пәндер