Психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету



2-МОДУЛЬ. БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУ АХУАЛЫНДА ОҚЫТУ, ДАМЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ МАЗМҰНЫ МЕН ӘДІСТЕРІН ЖЕТІЛДІРУ
2. 11 ТАҚЫРЫБЫ: МЕКТЕПТЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ
«ЖАН БАСЫНА ҚАРЖЫЛАНДЫРУҒА ӨТУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ»

МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
МІНДЕТТЕРІ:
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және дамыту мәселелерінде басшылар мен педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға көмектесу.
Оқытуды ерекше түрде құру-арнайы міндеттерді, оқыту мазмұнының бөлімдерін, қол жеткізілетін білім беру міндеттерінің әдістері мен құралдарын бөлу арқылы қол жеткізу;
Білім мен оқу дағдыларын игеру процесін және әлеуметтік тәжірибені, өмірлік құзыреттерді дамыту процесін интеграциялау;
МАҚСАТЫ:
Семинар - 8 сағат
Мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру және әлеуметтік ортаға интеграциялау процесін психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету, бала мен оның отбасына көмектесу, мұғалімдерге, ммандарға қолдау жасау.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАР:
Инклюзивті білім беруді жүзеге асыруда және арнайы білім беру жағдайларын жасауда мүгедек балаларды білім беру және әлеуметтік ортаға интеграциялау процесінде психологиялық-педагогикалық қолдау маңызды рөл атқарады.
- Даму бұзылыстарының, әлеуметтік тәжірибенің, жеке және отбасылық ресурстардың ерекшелігі мен ауырлығын ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі балаға жеке педагогикалық көзқарасты қолдану;
- Инклюзивті білім берудің тәсілдері мен қағидаттарын, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру және әлеуметтік ортаға интеграциялау процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жұргізу.
ЖЕТЕКШІ ИДЕЯ:
Психологиялық-педагогикалық қолдау, педагогикалық қолдау, мектеп консилиумы, ерекше білім беру қажеттіліктері, инклюзивті орта

Қажетті ұғымдар
АНЫҚТАМАЛАР ЖӘНЕ ҚЫСҚАРТУЛАР
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар тұлғалар (балалар) (ЕБҚ) -
даму ерекшеліктеріне, мінез-құлық және эмоциялық
проблемаларына, орта факторларына (әлеуметтік, психологиялық, экономикалық, лингвистикалық, мәдени) байланысты тиісті деңгейде білім алуда тұрақты
немесе уақытша қиындықтары бар тұлғалар (балалар) ;

Қажетті ұғымдар
АНЫҚТАМАЛАР ЖӘНЕ ҚЫСҚАРТУЛАР
Ерекше білім беру қажеттілігі - оқу-дамыту барысындағы сапалы білім алуға тиісті көмекке және қызметке қажеттілік;
Психологиялық- педагогикалық қолдау - педагогтар мен мамандардың жүйелі ұйымдастырылған қызметі, оның барысында баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайлар жасалады;

Қажетті ұғымдар
АНЫҚТАМАЛАР ЖӘНЕ ҚЫСҚАРТУЛАР
Ерекше білім беру қажеттілігі - оқу-дамыту барысындағы сапалы білім алуға тиісті көмекке және қызметке қажеттілік;
Жеке оқу бағдарламасы - зияты зақымдалған оқушының жекелік мүмкіндіктері ескеріле отырып құрастырылған оқу бағдарламасы;

МАҢЫЗДЫ АҚПАРАТ
Бүгінгі сабақ кезеңдері:
Мектептегі инклюзивті білім беруге қатысты ұғымдарды анықтау;
Нормативтік құқықтық құжаттарды зерделеу;
Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету;
Инклюзивті орта құру.

МАТЕРИАЛДЫҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ:
Мүмкіндігі шектеулі бала дегеніміз денсаулығында кінәраты бар балалар
Психологиялық- педагогикалық қолдау - педагогтар мен мамандардың жүйелі ұйымдастырылған қызметі, оның барысында баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайлар жасалады;
Инклюзивті (inclusive-қосып оқыту, бірге, араластырып) білім, мектепке дейінгі және мектеп, жоғарғы оқу орны, мектеп, балабақшаның өміріне толық көлемде қатысуына мүмкіндік береді. Инклюзивті білім беру қорына ие бола алады, ұжымның барлық қызметіне қатысуға және барлық үйренушілермен бірге тең білім алуға құқылы. Инклюзивті білім беру қарым-қатынас үшін қажетті (таптырмайтын), барлық адамдардың қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Инклюзивті білім беру - мемлекеттің саясаты, баланың жеке қажеттіліктері үшін жалпы білім алуға барлық балаларды толық қосуға бағытталған, олардың әлеуметтік бейімделуі, олардың жасына қарамастан, гендерлік, ұлты, діні, отбасының белсенді қатысуы арқылы дамымауы, педагогикалық түзеу, білім беру және әлеуметтік қолдау.

Нормативті құқықтық негіз
Білім беру ұйымдaрының бaсшылaрынa инклюзивті білім беруді ұйымдaстыру үшін жaуaпкершілік жүктеледі:
- оқу-тәрбие үрдісін бaсқaру,
- білім бaғдaрлaмaлaрын оңтaйлaндыру,
- кедергілерді бaрыншa жою,
- мектеп пен қоғaмның өзaрa бaйлaнысын aрттыру,
- мектеп пен отбaсы бaйлaнысын қaмтaмaсыз ету.
Атa-aнaлaр бaлaлaрды әлеуметтендіру және бейімдеу үрдісінде мүдделі:
мектеппен бірлесіп әрекет етуге.

Нормативті құқықтық негіз
Мұғaлімдер ерекше бaлaны қaлыпты ортaғa қосу үрдісінің жеңіл өтіп, нәтижелі болуы үшін орындaуы тиіс:
- оқу құрaлдaрын түрлендіру,
- оқу мaтериaлдaрын
- оңтaйлaндыру,
- оқыту формaлaрын оңтaйлaндыру,
- білімді бaғaлaу әдістерін оңтaйлaндыру

ҚР «Білім туралы» Заңы 21-7) инклюзивті білім беру - ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс

Педагогтердің назарын Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрімен 2022 жылдың қаңтар айында бекітілген бұйрықтарына аударамыз:
«Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 4 бұйрығы.
«Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы.
МАТЕРИАЛДЫҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ:

«Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығында ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың келесі топтары анықталған:
мінез-құлық және эмоционалдық проблемалары, қолайсыз психологиялық факторлары (отбасындағы тәрбиенің бұзылуы, бала-ата-ана және отбасыішілік қарым-қатынастар) бар балалар;
әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, лингвистикалық мәдени сипаттағы кедергілері (әлеуметтік қауіпті отбасы балаларының педагогикалық немқұрайлылығы; жергілікті қоғамға бейімделуде қиындықтарға тап болған балалар (босқындар, мигранттар, кандастар және т. б. отбасылар) ;
даму мүмкіндіктері шектеулі (есту, көру, интеллект, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, психикалық дамуы тежелген және эмоционалдық-еріктік бұзылыстар) бар балалар.

МАТЕРИАЛДЫҢ ҚЫСҚАША МАЗМҰНЫ:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz