Сөйлеу анамнезі




Презентация қосу
Логопедиялық
қорытынды
Магистрант: Ержанқызы Б.
Жетекші: П.ғ.к. Доцент
Шайжанова Қ.Ү.
Балаларда сөйлеу тілін терең
диагностикалау нәтижелері екі бөліктен
тұратын логопедтің қорытындысын
жасауға мүмкіндік береді:

1. Логопедтік қорытындының бірінші бөлімінде
сөйлеу бұзылысының құрылымын (тілдің
құрылымдық компоненттері бұзылуының
көлемі мен сипатын) айқындайтын
педагогикалық диагноз көрсетіледі.
2. Бұл тұжырымның екінші бөлімі сөйлеу
патологиясының клиникалық түрін (ауызша
және жазбаша сөйлеу бұзылыстары) және
оның ерекшеліктерін (түрі, ауырлығы, кезеңі
және т. б.) көрсетеді.
Диагностика:

Жалпы анамнез;
Ерте психомоторлы даму деңгейі;
Сөйлеу анамнезі;
Сөйлеу ортасы және әлеуметтік жағдайлары;
Моторлы сферасының жағдайы;
Артикуляция мүшелерінің анатомиялық
құрылымы;
Сөйлеу моторикасының ерекшеліктері;
Сөйлемейтін психикалық функцияларды
зерттеу,яғни, көру, есту арқылы қабылдау;
Сөйлеудің жалпы сипаттамасы;
Үйлесімді сөйлеу;
Фонемалық процестерді және тілдік талдау мен
синтезді зерттеу;
Сөйлеудің динамикалық жағының
ерекшеліктері;
Оқу процесін зерттеу;
Жазу процесін зерттеу;
Тұтықпа көрінісі.
Логопедтің қорытынды мысалдары
мыналар болуы мүмкін:

артикуляциялық-фонетикалық
мономорфты дислалияға байланысты
сөйлеудің фонетикалық дамымауы;
операциядан кейінгі ринолалияның ашық
формасына байланысты сөйлеудің
фонетикалық-фонемалық дамымауы;
дисграфияның артикуляциялық формасы;
айқын дәрежедегі псевдобульбарлы
дизартриямен шартталған III деңгейдегі
сөйлеудің жалпы дамымауы: оптикалық
үйлесімдегі артикуляциялық-
фонематикалық дисграфия;
жеңіл дәрежедегі псевдобульбарлы
дизартриямен асқынған алалияның
моторлы формасына байланысты III
деңгейдегі сөйлеудің жалпы дамымауы:
және т. б.
Интеллект сақталған ПДТ балалар Зияты зақымдалған
балалар балалар

Психолого- Клинико – Психолого- Клинико – Психолого- Клинико –
педагоикалық педагогика педагоикалы педагогикал педагоикалы педагогикал
классификаци лық класс. қ ық класс. қ ық класс.
я бойынша бойынша классификац бойынша классификац бойынша
ия бойынша ия бойынша

Сөйлеудің Дислалия, Тілдік Дислалия, Ақыл-ой Механикалы
фонетикалық дизартрия, құрылымның дизартрия, бұзылсы қ дислалия,
бұзылысы ринолалия, ринолалия, кезінде дизартрия,
Сөйлеудің дыбыс қалыптаспау дыбыс жеңіл / ринолалия,
фонетико- бұзылысы, ы. бұзылысы, орташа / мотор
фонематикалқ моторная Тіл моторная ауыр немесе
ы бұызылысы или құрылымы или дәрежедегі сенсорлық
(ФФН) сенсорная жеткіліксіз сенсорная сөйлеудің алалия,
Лексико- алалия, қалыптасуы. алалия, жүйелі афазия,
грамматикалы афазия, афазия, дамымауы. тұтықпа,
қ сөйлеу тілі тұтықпа, тұтықпа, тахилалия,
дамымуы тахилалия, тахилалия, брадилалия,
Жалпы сөйлеу брадилали брадилалия, полтерн
тілі дамымауы я, полтерн полтерн
(ЖСТД 1,2,3,4
деңгей)
Әдебиет:

Трубникова Н. М. Структура и содержание речевой
карты. Учебно-методическое пособие

Ұқсас жұмыстар
Анамнез жинау
ПАРОДОНТОЗ. Клиникасы. Диагностикасы
Эпидемиологиялық тексеру мен қадағалау
Жоғарғы жақ тістерінің төменгі жақ тістерін жабуы
Дәрігерге қаралу уақыты
Реактивті артриттің патогенезі
Перифериялық лимфа түйіндерінің туберкулезі
Денсаулық топтары
Тері іріңді аурулары мен терінің инфекциялық аурулары екшеу диагностикасы
Биохимиялық қан анализі
Пәндер