Сөйлеу анамнезі


Slide 1

Магистрант: Ержанқызы Б.

Жетекші: П. ғ. к. Доцент Шайжанова Қ. Ү.

Логопедиялық қорытынды

Slide 2

Балаларда сөйлеу тілін терең диагностикалау нәтижелері екі бөліктен тұратын логопедтің қорытындысын жасауға мүмкіндік береді:

Логопедтік қорытындының бірінші бөлімінде сөйлеу бұзылысының құрылымын (тілдің құрылымдық компоненттері бұзылуының көлемі мен сипатын) айқындайтын педагогикалық диагноз көрсетіледі.

Бұл тұжырымның екінші бөлімі сөйлеу патологиясының клиникалық түрін (ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстары) және оның ерекшеліктерін (түрі, ауырлығы, кезеңі және т. б. ) көрсетеді.

Slide 3

Диагностика:

Жалпы анамнез;

Ерте психомоторлы даму деңгейі;

Сөйлеу анамнезі;

Сөйлеу ортасы және әлеуметтік жағдайлары;

Моторлы сферасының жағдайы;

Артикуляция мүшелерінің анатомиялық құрылымы;

Сөйлеу моторикасының ерекшеліктері;

Сөйлемейтін психикалық функцияларды зерттеу, яғни, көру, есту арқылы қабылдау;

Сөйлеудің жалпы сипаттамасы;

Үйлесімді сөйлеу;

Фонемалық процестерді және тілдік талдау мен синтезді зерттеу;

Сөйлеудің динамикалық жағының ерекшеліктері;

Оқу процесін зерттеу;

Жазу процесін зерттеу;

Тұтықпа көрінісі.

Slide 4

Логопедтің қорытынды мысалдары мыналар болуы мүмкін:

артикуляциялық-фонетикалық мономорфты дислалияға байланысты сөйлеудің фонетикалық дамымауы;

операциядан кейінгі ринолалияның ашық формасына байланысты сөйлеудің фонетикалық-фонемалық дамымауы; дисграфияның артикуляциялық формасы;

айқын дәрежедегі псевдобульбарлы дизартриямен шартталған III деңгейдегі сөйлеудің жалпы дамымауы: оптикалық үйлесімдегі артикуляциялық-фонематикалық дисграфия;

жеңіл дәрежедегі псевдобульбарлы дизартриямен асқынған алалияның моторлы формасына байланысты III деңгейдегі сөйлеудің жалпы дамымауы: және т. б.

Slide 5

Интеллект сақталған балалар

ПДТ балалар

Зияты зақымдалған балалар

Психолого-педагоикалық классификация бойынша

Клинико - педагогикалық класс. бойынша

Психолого-педагоикалық классификация бойынша

Клинико - педагогикалық класс. бойынша

Психолого-педагоикалық классификация бойынша

Клинико - педагогикалық класс. бойынша

Сөйлеудің фонетикалық бұзылысы

Сөйлеудің фонетико-фонематикалқы бұызылысы (ФФН)

Лексико-грамматикалық сөйлеу тілі дамымуы

Жалпы сөйлеу тілі дамымауы (ЖСТД 1, 2, 3, 4 деңгей)

Дислалия, дизартрия, ринолалия, дыбыс бұзылысы, моторная или сенсорная алалия, афазия, тұтықпа, тахилалия, брадилалия, полтерн

Тілдік құрылымның қалыптаспауы.

Тіл құрылымы жеткіліксіз қалыптасуы.

Дислалия, дизартрия, ринолалия, дыбыс бұзылысы, моторная или сенсорная алалия, афазия, тұтықпа, тахилалия, брадилалия, полтерн

Ақыл-ой бұзылсы кезінде жеңіл / орташа / ауыр дәрежедегі сөйлеудің жүйелі дамымауы.

Механикалық дислалия, дизартрия, ринолалия, мотор немесе сенсорлық алалия, афазия, тұтықпа, тахилалия, брадилалия, полтерн

Slide 6

Әдебиет:

Трубникова Н. М. Структура и содержание речевой карты. Учебно-методическое пособие


Ұқсас жұмыстар
Анамнез жинау
ПАРОДОНТОЗ. Клиникасы. Диагностикасы
Эпидемиологиялық тексеру мен қадағалау
Жоғарғы жақ тістерінің төменгі жақ тістерін жабуы
Дәрігерге қаралу уақыты
Реактивті артриттің патогенезі
Перифериялық лимфа түйіндерінің туберкулезі
Денсаулық топтары
Тері іріңді аурулары мен терінің инфекциялық аурулары екшеу диагностикасы
Биохимиялық қан анализі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz