Сөйлеу анамнезі



Магистрант: Ержанқызы Б.
Жетекші: П. ғ. к. Доцент Шайжанова Қ. Ү.
Логопедиялық қорытынды

Балаларда сөйлеу тілін терең диагностикалау нәтижелері екі бөліктен тұратын логопедтің қорытындысын жасауға мүмкіндік береді:
Логопедтік қорытындының бірінші бөлімінде сөйлеу бұзылысының құрылымын (тілдің құрылымдық компоненттері бұзылуының көлемі мен сипатын) айқындайтын педагогикалық диагноз көрсетіледі.
Бұл тұжырымның екінші бөлімі сөйлеу патологиясының клиникалық түрін (ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстары) және оның ерекшеліктерін (түрі, ауырлығы, кезеңі және т. б. ) көрсетеді.

Диагностика:
Жалпы анамнез;
Ерте психомоторлы даму деңгейі;
Сөйлеу анамнезі;
Сөйлеу ортасы және әлеуметтік жағдайлары;
Моторлы сферасының жағдайы;
Артикуляция мүшелерінің анатомиялық құрылымы;
Сөйлеу моторикасының ерекшеліктері;
Сөйлемейтін психикалық функцияларды зерттеу, яғни, көру, есту арқылы қабылдау;
Сөйлеудің жалпы сипаттамасы;
Үйлесімді сөйлеу;
Фонемалық процестерді және тілдік талдау мен синтезді зерттеу;
Сөйлеудің динамикалық жағының ерекшеліктері;
Оқу процесін зерттеу;
Жазу процесін зерттеу;
Тұтықпа көрінісі.

Логопедтің қорытынды мысалдары мыналар болуы мүмкін:
артикуляциялық-фонетикалық мономорфты дислалияға байланысты сөйлеудің фонетикалық дамымауы;
операциядан кейінгі ринолалияның ашық формасына байланысты сөйлеудің фонетикалық-фонемалық дамымауы; дисграфияның артикуляциялық формасы;
айқын дәрежедегі псевдобульбарлы дизартриямен шартталған III деңгейдегі сөйлеудің жалпы дамымауы: оптикалық үйлесімдегі артикуляциялық-фонематикалық дисграфия;
жеңіл дәрежедегі псевдобульбарлы дизартриямен асқынған алалияның моторлы формасына байланысты III деңгейдегі сөйлеудің жалпы дамымауы: және т. б.

Интеллект сақталған балалар
ПДТ балалар
Зияты зақымдалған балалар
Психолого-педагоикалық классификация бойынша
Клинико - педагогикалық класс. бойынша
Психолого-педагоикалық классификация бойынша
Клинико - педагогикалық класс. бойынша
Психолого-педагоикалық классификация бойынша
Клинико - педагогикалық класс. бойынша
Сөйлеудің фонетикалық бұзылысы
Сөйлеудің фонетико-фонематикалқы бұызылысы (ФФН)
Лексико-грамматикалық сөйлеу тілі дамымуы
Жалпы сөйлеу тілі дамымауы (ЖСТД 1, 2, 3, 4 деңгей)
Дислалия, дизартрия, ринолалия, дыбыс бұзылысы, моторная или сенсорная алалия, афазия, тұтықпа, тахилалия, брадилалия, полтерн
Тілдік құрылымның қалыптаспауы.
Тіл құрылымы жеткіліксіз қалыптасуы.
Дислалия, дизартрия, ринолалия, дыбыс бұзылысы, моторная или сенсорная алалия, афазия, тұтықпа, тахилалия, брадилалия, полтерн
Ақыл-ой бұзылсы кезінде жеңіл / орташа / ауыр дәрежедегі сөйлеудің жүйелі дамымауы.
Механикалық дислалия, дизартрия, ринолалия, мотор немесе сенсорлық алалия, афазия, тұтықпа, тахилалия, брадилалия, полтерн

Әдебиет:
Трубникова Н. М. Структура и содержание речевой карты. Учебно-методическое пособие
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz