Мəселелік оқытудың технологиясы




Презентация қосу
Мəселелік
оқытудың
технологиясы

Орырдаған: Найман Б.Д
Қазіргі заманғы өмір ғылыми-техникалық прогрестің
арқасында адамның алдына сан түрлі есептер қою
арқылы əр түрлі мəселелерді ұсынады. Қаншалықты адам
оны дұрыс шеше алуы болашақ ұрпаққа байланысты. Мəселелік
Тəжірибеде мұндай есептерді зейін арқылы
шығармашылық ойлай алатын адамдар шеше алатыны
көрінеді.
оқытудың
Мəселелік оқытудың технологиясы үйрену, танымдық
белсенділігінің көтермелеуінің тиімді тəсілі болып
технологиясы
табылады. Аталмыш технология шығармашылық
зейіндерді дамытып, дербес ойдың құрылымына əсер дегеніміз?
етіп, білімнің табысты игеруіне септігін тигіп, ықпал
жасайды.
Дербес ізденістің қызметі мен дайын білімдердің
қиылысуынан туындайды. Мəселелік оқытудың
маңыздылығы — педагогтың білім алушыға өзіндік
М.И.Махмутовтың танымдық білім алуын ұйымдастыру болып
пікірінше,
мəселелік оқыту табылатындығы. Білім алушының танымдық қызметі
дайын пəндік білімдермен ұштасуы тиіс [1].
Сабақты мəселелік оқытумен ұйымдастыру баланың
ойлау қабілетінің жəне педагогикалық құралдардың
заңдық білім негізінде құрылуы қажет.
Мəселелік оқытудың дəстүрлі оқытудан мақсаттың
қойылымының жəне білімнің меңгерушілік үдерісінің
ұйымдасуымен ерекшеленеді. Мəселелік оқытумен
ұйымдастырылған сабақ білім алушыға қойылған
мəселені шешудің мүмкіндіктерін іздестіруге
мүмкіндік береді
Дəстүрлі жəне мəселелік оқытудың салыстырмалы сипаттамасы
Алайда, берілген əдіс көп уақытты жұмсауға
талап етеді. Дифференциалды бағыт қажет.
Мəселелік оқытудың
Білім алушыны қарама-қайшы көзқарасқа əкелу
Танымдық қызмет мəселелік артықшылықтары ретінде
керек, ал білім алушы өзі мəселені шешудің
жағдайлар кезінде келесідей мыналарды атауға болады:
жолын іздестіруі қажет. Педагогтың мақсаты
тізбекті құрайды: мəселелік білім алушылардың тұлғалық
мəселелік жағдайды жасауының керектігі.
жағдай → мəселе → шешу мотивациясының қалыптасуы;
Мəселелік жағдайды ұйымдастыру мысалдары
жолдарын іздеу → мəселені ойлау қабілеттерінің,
ретінде атауға болады: білім алушыға
шешу. танымдылық белсенділігінің
салыстыру жүргізуге тапсырма беру, мəселелік
артуы; диалектикалық
жағдайдан кейін қорытынды жасау, сұрақтарды
ойлаудың қалыптасуы.
құрастыру, фактілерді талдау [2].
Мəселелік оқытудың мақсаттары:

ғылыми танымның нəтижелерін меңгерту, білім алушының зияткерлік, мотивациялық
сонымен қатар танымның əдістерін аймағын ұйымдастыру жəне дамыту;
зерттеу;

білім алушылардың тұлғалық
əрекеттерін дамыту.
Мəселелік оқытудың екі тобы бар: жалпы жəне арнайы.
Жалпы функцияларға келесілерді жатқызуға болады:

білімнің шығармашылық
Арнайы топқа:
тəжірибелік қызметтің жан-жақты
əдіс-айласының қолданысы дағдысының білімді меңгерудің
дамыған тұлғаны тəрбиесі (меңгерген білімді
жүйелерін білім шығармашылық
қалыптастыру. жаңа жағдайда қолдану); əрекеттерін
алушыларға меңгерту;
тəрбиелеу
(логикалық
жүйелерді
білім алушылардың
шығармашылық қызметтің оқытудың əлеуметтік,
тəжірибесін жинақтау жəне қолдану немесе
диалектикалық- құрастыру (ғылыми-зерттеу
танымдық жəне шығармашылық
материалистік ойлау əдістерін меңгеру, заманды адамгершілік əрекеттің жекелей
қабілеттерін
шынайы тəжірибелік мотивтерін əдістерін
мəселелермен жəне суреттеу
ұйымдастыру; бейнесінде сипаттау);
қалыптастыру [3]. қолдану);
Əдебиеттер тізімі
1.Лапина Е. Наука и жизнь. — 2015. — № 10. — С
2.Кудрявцев В.Т. Проблемное обучение: истоки,
сущность, перспективы. — М.: Знание, 1991. — 80
с.
3.Арапов К.А. Проблемное обучение как средство
развития интеллектуальной сферы школьников //
К.А.Арапов, Г.Г.Рахматуллина // Молодой ученый. —
2012. — № 8. — С. 290–294.

Ұқсас жұмыстар
8-семинарБілім беру мазмұнының компоненттері
Педагогикалық технология анықтамалары
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Инновациялық оқыту технологиялары
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар оқу пәні ретінде
Пәндер