МҰҒАЛІМ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ОБЬЕКТІСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС




Презентация қосу
МҰҒАЛІМ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ
ОБЬЕКТІСІ ЖӘНЕ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ПРОЦЕСС
ОРЫНДАҒАНДАР : ШАРДАРБЕК НҰРСӘУЛЕ,
РЕЙИМБАЕВА БАЛНУРА, ШАШЕНОВА ЭЛЬМИРА, МАМУТОВА ӘЛИЯ
ТОП : КЯ-22.5
ҚАБЫЛДАҒАН : УШАҚБАЕВА КАМШАТ
• ҚАНДАЙДА БОЛМАСЫН МАМАНДЫҚ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТ ОБЬЕКТІСІНІҢ
ЕРЕКШЕЛІГІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ, АДАМҒА БЕЛГІЛІ БІР ТАЛАПТАР ҚОЯДЫ.
МҰҒАЛІМ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ОБЬЕКТІСІ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
• ҚАЗІРГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТІҢ МӘНІ ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БІРДЕН
ҚАЛЫПТАСҚАН ЖОҚ, ОЛ БІРТІНДЕП, ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ БІРНЕШЕ
ҰРПАҚТАРЫНЫҢ КҮШ САЛУ НӘТЕЖИЕСІНДЕ БІРҚАТАР ЖИНАҚТАЛҒАН
МАТЕРИАЛДАР НЕГІЗІНДЕ ЖАСАЛДЫ. М.А. ДАНИЛОВ ӨЗІНІҢ
«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕОРИЯНЫҢ
ОБЬЕКТІСІ» -ДЕГЕН ЕҢБЕГІНДЕ: «ЕҢ БАСТЫСЫ ӘРТҮРЛІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУ НЕГІЗІНДЕ ПЕДАГОГИКА
• АДАМНЫҢ ҚАНДАЙ ДА БОЛМАСЫН ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ЗАТТЫҚ САЛАСЫ
ҚАЛАЙДА БІЛІМДЕР ЖҮЙЕСІНДЕ КӨРІНЕДІ. СОНДЫҚТАН СИНТЕТИКАЛЫҚ
СИПАТЫНЫҢ БІРТҰТАСТЫҚ ОБЪЕКТІЛЕРІ ЖАСАЛМАЙЫНША СУБЪЕКТІНІҢ
ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ СӘТТІ БОЛУЫ МҮМКІН ЕМЕС. САНАНЫҢ БІРТҰТАСТЫҢ
ОБЪЕКТІЛЕРІ БЕЛГІЛІ БІР ШЫНДЫҚ САЛАСЫНДАҒЫ БІЛІМДЕРДІ
МЕҢГЕРУДІҢ НӘТИЖЕСІНДЕ ПАЙДА БОЛҒАН ОБЪЕКТІЛЕРІ, СУБЪЕКТІНІҢ
ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ СЫРТҚЫ ТАЛАПТАРДЫ ОРЫНДАУ ТӘСІЛДЕРІ МЕН АДАМНЫҢ
СУБЪЕКТІ-ТҰЛҒАЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА БАҒЫТ ТАБУ БОЛЫП
ТАБЫЛАДЫ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕ ЕҢБЕК СУБЪЕКТІСІ МҰҒАЛІМ БОЛАДЫ.
МҰҒАЛІМНІҢ ЕҢБЕК ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӨЗІНДІК СИПАТТАРЫ-ОЛ ОНЫҢ
БІЛІМІ, БІЛІГІ, ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ. ОСЫҒАН БАЙЛАНЫСТЫ, БІЛІМ
«САНАНЫҢ БІРТҰТАСТЫҚ ОБЪЕКТІСІ» БОЛЫП ЕСЕПТЕЛУІ КЕРЕК,
МҰҒАЛІМНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ, ОНЫҢ БІЛІМІ ЖӘНЕ ТӘЖІРИБЕСІ КӘСІБИ
ШЕБЕРЛІКТІҢ ДЕҢГЕЙІНЕ ТІКЕЛЕЙ ҚАТЫСТЫ ЕКЕНДІГІ АНЫҚ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС ҚОҒАМ МЕН ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІНІҢ
ДАМУЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ҚАНАҒАТТАНДЫРУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНДЕТТЕРДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ӘРТҮРЛІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ
МАЗМҰНЫН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ АРНАЙЫ
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС РЕТІНДЕ БЕРІЛГЕН БЕС ЭЛЕМЕНТТІК ЖҮЙЕ: ОҚУ
МАҚСАТЫ (НЕ ҮШІН ОҚЫТУ КЕРЕК); ОҚУ АҚПАРАТЫНЫҢ МАЗМҰНЫ (НЕНІ ОҚЫТУ
КЕРЕК); ӘДІСТЕРІ, ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ, ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС
ҚҰРАЛДАРЫ (ҚАЛАЙ ОҚЫТУ КЕРЕК); МҰҒАЛІМ; СТУДЕНТ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТІ МҰҒАЛІМ ЖАСАЙДЫ. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
ҚАЙДА ЖҮРСЕ ДЕ, ОНЫ ҚАНДАЙ МҰҒАЛІМ ЖАСАСА ДА, ОНЫҢ МЫНАДАЙ
ҚҰРЫЛЫМЫ БОЛАДЫ:
МАҚСАТЫ - ҚАҒИДАЛАРЫ -
МАЗМҰНЫ - ӘДІСТЕРІ - ҚҰРАЛДАР -
ФОРМАЛАР.
• МАҚСАТ - МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫ ҰМТЫЛАТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІКТІҢ
СОҢҒЫ НӘТИЖЕСІН КӨРСЕТЕДІ.
• ПРИНЦИПТЕР - МАҚСАТҚА ЖЕТУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН.
• ӘДІСТЕРІ- БҰЛ МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ, ОЛАР АРҚЫЛЫ МАЗМҰНДЫ
ЖЕТКІЗУ ЖӘНЕ ҚАБЫЛДАУ.
• МАЗМҰНМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ МАТЕРИАЛДАНДЫРЫЛҒАН ПӘНІ РЕТІНДЕГІ ҚҰРАЛДАР
ӘДІСТЕРМЕН БІРЛІКТЕ ҚОЛДАНЫЛАДЫ.
• ПІШІНДЕР - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ОҒАН ЛОГИКАЛЫҚ ТОЛЫҚТЫҚ,
ТОЛЫҚТЫҚ БЕРЕДІ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТІҢ ДИНАМИЗМІ ОНЫҢ ҮШ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ
АРҚЫЛЫ ҚОЛ ЖЕТКІЗІЛЕДІ:
• - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
• - ӘДІСТЕМЕЛІК;
• - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС - БЕРІЛГЕН МАҚСАТҚА ЖЕТУГЕ
БАҒЫТТАЛҒАН ЖӘНЕ ЖАҒДАЙДЫҢ АЛДЫН АЛА ЖОСПАРЛАНҒАН
ӨЗГЕРУІНЕ, СУБЪЕКТІЛЕРДІҢ ҚАСИЕТТЕРІ МЕН САПАЛАРЫНЫҢ
ТҮРЛЕНУІНЕ ӘКЕЛЕТІН ТӘРБИЕШІЛЕР МЕН БІЛІМДІЛЕРДІҢ ДАМЫП КЕЛЕ
ЖАТҚАН ӨЗАРА ӘРЕКЕТІ ДЕП АТАЛАДЫ. БАСҚАША АЙТҚАНДА,
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС – БҰЛ ӘЛЕУМЕТТІК ТӘЖІРИБЕНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ
ҚАСИЕТТЕРГЕ БАЛҚЫТУ ПРОЦЕСІ.

Ұқсас жұмыстар
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері
Педагогикалық процестің жалпы заңдылықтары
Тәрбие принциптері
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Қарым қатынасты меңгеру
Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Педагогикалық қатынас ерекшелігі
Пәндер