ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ




Презентация қосу
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІП
ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚОҒАМДАҒЫ
РӨЛІ.
Жасаған:
Тексерген:
ЖОСПАР:
• 1.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІП МӘНІ.
• 2.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ НЕГІЗГІ ТҮРЛЕРІ.
• 3. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ.
• 4. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІНЕ СИПАТТАМА
• 5. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚОҒАМДАҒЫ ОРНЫ
1.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІП МӘНІ.

• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕ ТӘРБИЕЛЕНУШІ ТҰЛҒАСЫН
ТӘРБИЕЛЕУДІҢ, ДАМЫТУДЫҢ, ОНЫҢ ӨЗІНШЕ ДАМУЫНЫҢ ОҢТАЙЛЫ ЖАҒДАЙЛАРЫН
ТУДЫРУҒА ЖӘНЕ ӨЗІН ЕРКІН ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТА КӨРСЕТУДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН
ТАҢДАУҒА БАҒЫТТАЛҒАН КӘСІБИ ҚЫЗМЕТ.
• ПЕДАГОГИКА БҰЛ-АДАМЗАТ ҒЫЛЫМЫНЫҢ ЕҢ ЕЖЕЛГІ ЖӘНЕ ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ
АЖЫРАМАС САЛАСЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ПЕДАГОГИКА БАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР СИЯҚТЫ
ФИЛОСОФИЯ ҒЫЛЫМЫ АЯСЫНДА ҚАРАСТЫРЫЛДЫ.
• ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТЫҢ НЕГІЗГІ МАҚСАТЫ – ҚОҒАМДЫҚ МАҚСАТТАРДЫ
ТҮСІНУ ЖӘНЕ ӨЗ ТӘРБИЕЛЕНУШІЛЕРІН ОСЫ МАҚСАТТАРҒА ЖЕТУІНЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАП,
БАҒЫТТАУ.
• ПЕДАГОГ МАМАНДЫҒЫНЫҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТІ – ҚОҒАМДЫҚ МАҚСАТТЫ ТҮСІНІП, БАСҚА
АДАМДАРДЫҢ КҮШ-ЖІГЕРІН СОЛ МАҚСАТҚА ЖЕТУГЕ БАҒЫТТАУ.
ПЕДАГОГКА ҚОЙЫЛАТЫН
ТАЛАПТАР
ПӘНІ БОЙЫНША
АДАМГЕРШІ ӘДІСТЕМЕЛІК-
ТЕОРИЯЛЫҚ
ЛІК БІЛІМІНІҢ
ҚАСИЕТТЕР ЖЕТКІЛІКТІ
БОЛУЫ

ПСИХИКАЛЫҚ
АУЫТҚЫЛУШЫЛ КОММУНИКАТИВ
ЫҚТАРЫНЫҢ ТІК
БОЛМАУЫ
2.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ НЕГІЗГІ ТҮРЛЕРІ.
ТӘРБИЕ- БАЛАҒА
ҚОҒАМДЫҚ-
ТАРИХИ ТӘРБИЕ
ӨНЕГЕ БЕРУ БІЛІМ БЕРУ-
БАЛАҒА
ҒЫЛЫМИ
ТЕОРИЯЛЫҚ
МӘЛІМЕНТ БЕРУ
ОҚЫТУ-
БЕРУДІҢ
НЕГІЗГІ ЖОЛЫ
3. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ
ҚҰРЫЛЫМЫ.
ТӘРБИЕ МЕН ОҚУ ІСІНІҢ ДАМУЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ПЕДАГОГИКАДА ТҮРЛІ
САЛАЛАР ПАЙДА БОЛЫП ДАМИ БАСТАДЫ. ОЛАР: ЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
ПЕДАГОГИКА, МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ, ДЕФЕКТОЛОГИЯ ЖӘНЕ ПӘНДЕРДІ
ОҚЫТУ, ӘСКЕРИ ПЕЛАГОГИКАҒ КӘСІПТІК-ТЕХНИКАЛЫҚ ПЕДАГОГИКА,
ЖОҒАРЫ МЕНКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ, ЭТНОПЕДАГОГИКА,ЖАС ЕРЕКШЕЛІК
ПЕДАГОГИКАСЫ.
4. МҰҒАЛІМНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІС-
ӘРЕКЕТІНЕ СИПАТТАМА

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕ ЖАС ҰРПАҚТЫ
ОҚЫТЫП, ТӘРБИЕЛЕП, ДАМЫТУҒА, ӨЗДЕРІН ӨЗДЕРІ ІСКЕ АСЫРУҒА ЖӘНЕ ЕРКІН
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ӨЗДЕРІН ТАНЫТА АЛУЛАРЫНА ҚОЛАЙЛЫ ЖАҒДАЙ
ЖАСАУҒА БАҒЫТТАЛҒАН КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТ.
МҰҒАЛІМ МАМАНДЫҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ СИПАТҚА ИЕ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ БІРІ.
МҰҒАЛІМ ҮНЕМІ ІЗДЕНІС, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҮСТІНДЕ БОЛУЫ ТИІС.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ҰЙЫМДАСТЫРЛУЫ МЕН ОНЫҢ
МАЗМҰНЫН ТИІМДІ ҚҰРАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕДІ. МҰҒАЛІМ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНДЕТТЕРДІ ТИІМДІ ШЕШУІНЕ МҮМКІНДІК ЖАСАЙДЫ.
5. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ
ҚОҒАМДАҒЫ ОРЫНЫ
• МҰҒАЛІМ ТҰЛҒАСЫ ҮЛГІ, ӨНЕГЕЛІК СИПАТҚА ДА ИЕ. МҰҒАЛІМ ӨЗІНІҢ ТЕК
БЕРЕТІН БІЛІМІ МЕН ТӘЖІРИБЕСІ АРҚЫЛЫ ҒАНА ТҰЛҒА ҚАЛЫПТАСЫРУ
ПРОЦЕСІНЕ ӘСЕР ЕТПЕЙДІ, СОНЫМЕН БІРГЕ ОНЫҢ ЖЕКЕ БАСЫНЫҢ ӨЗІ
ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫНА ЫҚПАЛ ЖАСАЙДЫ. СОНДЫҚТАН МҰҒАЛІМ
ӘРҚАШАНДА БАЛА АЛДЫНДА АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ, ТӘРБИЕЛІ, АДАМ
ЖАНЫН ТҮСІНЕТІН, ТЕРЕҢ БІЛІМДІ ЕЛІКТЕУ ҮЛГІСІ БОЛУЫ КЕРЕК.
МҰҒАЛІМ МЕКТЕПТЕН ТЫС УАҚЫТТАРДА ӨЗІНІҢ СӨЗІ МЕН ІСІ БІР ЖЕРДЕН
ШЫҒЫП ЖАТУЫНА НАЗАР АУДАРУЫ КЕРЕК. СЕБЕБІ ПЕДАГОГ ҚОҒАМ ҮШІН
ӘРҚАШАН ҮЛГІЛІК БЕЛГІСІ.

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық-педагогикалық практикум пәніне кіріспе
Еңбек субъектісінің сипаттамалары
Қарым-қатынастың кәсіби мәдениеттілігі
Сыртқы субъективті кедергілер
Педагогикалық кәсіп және оның қазіргі қоғамдағы рөлі
Білім беру жүйелері және білім беру психологиясы
Әріптестермен қарым - қатынас жасауда педагогтер
Үйде білім алатын мүгедек балаларға тәрбие жұмысын жүргізудің спецификасы
Әртүрлі мамандықтағы дәрігердің профессиограммасы
Түйеқұстың жұмыртқалары
Пәндер