Жаңа форматтағы мұғалім: заманауи талаптар мен біліктілікті арттыру


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ

Педагогика-гуманитарлық факультеті

Педагогика Психология кафедрасының

Шымкент - 2017

5В-012300- Әлеуметтік педагогика және

өзін-өзі тану мамандығы

Slide 2

ЖАҢА ФОРМАЦИЯ МҰҒАЛІМІ - ЗАМАНАУИ ҚАЖЕТТІЛІК.

Slide 3

"Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелер міндет ауыр"

Slide 4

Мұғалім-мектептің жүрегі, мұғалім-бала жанына білім нәрін себуші,, мұғалім-мектеп мәртебесі, мұғалім-қоғам болашағының іргетасын қалаушы. Сондықтан да сапалы білім берудің нақты нәтижеге жетуде мұғалімнің орны ерекше.

Slide 5 Slide 6

оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;

оқытуда ақпараттық- коммуникациялық технологиялар дыпайдалану

оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу; оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Slide 7

Қазіргі кезеңде жаңа форматты ұстаздар дайындау мұғалімдерді 3 деңгейлік курстардан өткізу арқылы жүзеге асырылуда. 3 деңгейлік курстан өткен мұғалімнің сабақ беру мазмұнында көптеген өзгерістер орын алады. Сабақтар форматы, оларды өткізу әдістемесі өзгертіліп, тәжірибелік- бағдарланған тәсілге баса назар аударылады. Дүние жүзіндегі көптеген мұғалімдердің іс- тәжірибесінен тұрақты орын алған бұл оқыту жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттарын қолдану орынды да нәтижелі екендігін дәлелдейтін фактілер бүгінгі таңда ғылыми- педагогикалық әдебиетте жеткілікті деңгейде кездеседі. Оқытудың жаңа тәсілі бағдарламасынан күтілетін нәтиже- оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел- уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір- көзқарастары жүйелі дамыған, тәуелсіз, сандық технологияларды қолдануда құзырлылық танытатын оқушыны қалыптастыру.

Slide 8 Slide 9

Мұғалімнің кәсіби мамандығына қойылатын негізгі талаптар:

Slide 10 Slide 11

Мұғалімнің негізгі мақсаты- сабақ үрдісін ұйымдастыру жаңа технологияларды қолдану керісінше ол оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыта отырып, өздік танымдық біліктілігінің дамуын ұйымдастыру. Міне осы мұғалімнің іс-әрекетінің негізгі қағидасы болып табылады. Демек, қазіргі таңда мұғалім менеджер ретінде болуға тиісті.

Жаңа форматты ұстаздың басты мақсаты - оқыту жүйесіне замануи әдістемелерді енгізу. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейде қол жеткізген оқыту әдістемелерінің бірі - сындарлы оқыту теориясына негізделген тәсілдерді қолдану.

Slide 12

Мұғалім

міндеті

білуге

Сай болуға

меңгеруге

танысу

қолдану

ақпараттан

Педагогикалық этика

Мемлекеттік стандарт

Әдіст. сабақ талдау

Педаг. озық тәжірибе

Тиімді жолда ажырату

пед. ақпараттық жаңалық

Slide 13

Педагогикалық міндеттерді жүзеге асыруда кәсіптік, шығармашылық іскерлігі - педагогикалық міндеттерді шешу барысындашеберлік танытып, өн бойындағы білім-білік дағдыларын пайдалана отырып, оқушыларға қажетті білім жүйесін меңгерту;

Slide 14 Slide 15

«Әлем өзгергендіктен сіз де өзгересіз және қазіргі сәтте өзгеріссіз қалу өте қауіпті екенін білесіз. Сіз өзгересіз, себебі сіз білім алғанды, білім бергенді жақсы көресіз, тез өзгеретін әлемде балаға бағыт беріп

отыратын, білім беретін сіз қажетсіз.

Сондықтан сізде, балада өзгеруі қажет » С. Бич


Ұқсас жұмыстар
Жаңа форматтағы мұғалім моделі және жеті модульдік біліктілікті арттыру бағдарламасы
Жаңа формация мұғалімінің кәсіби маршруты және біліктілікті арттыру модульдері
Мұғалім тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі: заманауи талаптар мен қалыптастыру шарттары
Жаңа тұрпатты мұғалімнің құзырлы іс-әрекетін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары және біліктілікті арттыру модульдері
Болашақ педагог-психологтың жаңа форматтағы қарым-қатынас жүйесіндегі педагогикалық тәжірибедегі рөлі мен кәсіби даярлығы
Сабақтағы мұғалім-оқушы педагогикалық қарым-қатынасы, заманауи сабақ және стратегиялық жоспарлау
Заманауи білім берудің мәні мен оқыту үдерісіндегі жаңа педагогикалық технологиялар
Мұғалім тұлғасы мен кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуы: талаптар, критерийлер және даму жолдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру: өзін-өзі жетілдіру және кәсіби дамудың жаңа бағыттары
Жаңа формация мұғалімі: кәсіби құзырет, инновациялық оқыту және оқушы-мұғалім-ата-ана ынтымақтастығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz