БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МИНИСТРЛІГІ ИНСТИТУТЫ




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫ МЕМЛЕКЕТТІК
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
МИНИСТРЛІГІ ИНСТИТУТЫ

Педагогика-гуманитарлық
факультеті

Педагогика Психология кафедрасының
5В-012300- Әлеуметтік педагогика және
өзін-өзі тану мамандығы

Шымкент - 2017
ЖАҢА ФОРМАЦИЯ МҰҒАЛІМІ - ЗАМАНАУИ
ҚАЖЕТТІЛІК.

Жаңа форматтағы мұғалім Жаңа форматтағы Жаңа форматтағы
қандай болуы керек? мұғалімдерге қойылатын мұғалімнің мақсат-
талаптар міндеттері
"Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер бүгінгі мектеп
оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе
Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға
жүктелер міндет ауыр"
Мұғалім-мектептің жүрегі,мұғалім-бала жанына білім
нәрін себуші,,мұғалім-мектеп мәртебесі,мұғалім-қоғам
болашағының іргетасын қалаушы.Сондықтан да сапалы
білім берудің нақты нәтижеге жетуде мұғалімнің орны
ерекше.
Қазіргі кезде барша ұстаз қауымы жаңа форматта болуы
міндетті. Себебі мына жылдам дамып келе жатқан заманда
білім алып жатқан ұрпаққа сапалы да саналы, жаңа форматта
білім беру үшін өзіміз де заман талабына сай барлық жаңа
технологиялармен қаруланған болуымыз керек.

Қазіргі таңдағы ұстазға деген талап жан-жақтылықты қажет
етеді. Ал осы талапқа сай болып, білімді де білікті, жаңа
форматтағы ұстаз атану үшін мұғалімдер дамылсыз білімін
шыңдап отыруы қажет деп білемін. Қазіргі кездегі дамыған
елдің қатарына қосылу үшін мұғалімдердің Кембридж тәсілі
бойынша деңгейлік курстан өтуі басты назарға алынып отыр.
Жаңа форматтағы біліктілікті арттыру курсында бағдарлама
бойынша жеті модуль ұсынылады. Қазіргі кезде өзекті
болып отырған алты модульдің әр қайсысы пәндік және
жасерекшеліктеріне байланыссыз, жалпы сипатта. Олар:

оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;

оқытуда ақпараттық- коммуникациялық технологиялар
дыпайдалану
оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу;оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Қазіргі кезеңде жаңа форматты ұстаздар дайындау
мұғалімдерді 3 деңгейлік курстардан өткізу арқылы жүзеге
асырылуда. 3 деңгейлік курстан өткен мұғалімнің сабақ беру
мазмұнында көптеген өзгерістер орын алады. Сабақтар
форматы, оларды өткізу әдістемесі өзгертіліп, тәжірибелік-
бағдарланған тәсілге баса назар аударылады. Дүние
жүзіндегі көптеген мұғалімдердің іс- тәжірибесінен тұрақты
орын алған бұл оқыту жұмысын ұйымдастыру мен
жоспарлаудың негізгі қағидаттарын қолдану орынды да
нәтижелі екендігін дәлелдейтін фактілер бүгінгі таңда
ғылыми- педагогикалық әдебиетте жеткілікті деңгейде
кездеседі. Оқытудың жаңа тәсілі бағдарламасынан күтілетін
нәтиже- оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның
нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел- уәждерін нанымды жеткізе
білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір- көзқарастары жүйелі
дамыған, тәуелсіз, сандық технологияларды қолдануда
құзырлылық танытатын оқушыны қалыптастыру.
Жаңа форматтағы
мұғалімдер оқушылардың бойына өз
бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу
дағдыларын қалыптастыруға, түрлі
адамдармен тиімді диалог жүргізе
алатын, қазіргі заманға табысты өмір
сүруге дайын, сандық технологияларда
құзырлылық танытатын белсенді азамат,
болашақ маман ретінде қалыптасуға
көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру
үшін қажетті біліммен және практикалық
дайындықпен қамтамасыз етуі қажет
Мұғалімнің кәсіби мамандығына қойылатын
негізгі талаптар:

қоғамның алдыңғы қатарлы идеяларын игеру;

• жан-жақты білімдарлық өмірдің әртүрлі саласынан
хабардар болуы;

педагогикалық байланысты пәндерден – психологияны, ЖПП
физиология, анатомия,

оқытатын пәнін, соған байланысты ғылымдарды, олардың
жетістіктерін, ағымын жақсы білуі керек;
жұмысына шығармашылық көзқарас;

• баланы жете білу, олардың жан дүниесін түсіну,
педагогикалық сенім,оптимизм;
• балаға деген сүйіспеншілік пен әділдік.

педагогтік техниканы меңгеру, қисынды,
мәнерлі сөйлей білу;

• педагогтік әдептілікті тактіні меңгеру;
Мұғалімнің негізгі мақсаты- сабақ үрдісін
ұйымдастыру жаңа технологияларды қолдану
керісінше ол оқушылардың шығармашылық
ойлау қабілетін дамыта отырып, өздік
танымдық біліктілігінің дамуын ұйымдастыру.
Міне осы мұғалімнің іс-әрекетінің негізгі
қағидасы болып табылады. Демек, қазіргі таңда
мұғалім менеджер ретінде болуға тиісті.
Жаңа форматты ұстаздың басты мақсаты –
оқыту жүйесіне замануи әдістемелерді енгізу.
Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары
деңгейде қол жеткізген оқыту әдістемелерінің
бірі – сындарлы оқыту теориясына негізделген
тәсілдерді қолдану.
Сай болуға Педагогикалық этика

білуге Мемлекеттік стандарт

меңгеруге Әдіст. сабақ талдау
Мұғалім
міндеті танысу Педаг.озық тәжірибе

қолдану Тиімді жолда ажырату

пед. ақпараттық
ақпараттан жаңалық
Педагогикалық міндеттерді жүзеге асыруда
кәсіптік, шығармашылық іскерлігі –
педагогикалық міндеттерді шешу
барысындашеберлік танытып, өн
бойындағы білім-білік дағдыларын
пайдалана отырып, оқушыларға қажетті
білім жүйесін меңгерту;
- өзіне қарама – қарсы
идеяларды жоққа
шығаруға емес,
түсінуге ұмтылу, одан
өзі үшін нәтиже
түйіндеу;

- өз тәжірибесін
пайдалана отырып - өз біліміндегі
жаңа білім арқылы олқылықтарын көре
дүниеге өзіндік түсінік білу және оны жоюдың
пен танымды жолдарын табу;
қалыптастыру;

Оқытудың
мынадай басты
ерекшеліктерін
дағдыға
айналдырудың
маңызы зор:
«Әлем өзгергендіктен сіз де өзгересіз және
қазіргі сәтте өзгеріссіз қалу өте қауіпті
екенін білесіз.Сіз өзгересіз,себебі сіз білім
алғанды,білім бергенді жақсы көресіз,тез
өзгеретін әлемде балаға бағыт беріп
отыратын,білім беретін сіз қажетсіз.
Сондықтан сізде,балада өзгеруі қажет »
С.Бич

Ұқсас жұмыстар
Тұлғаның өзін - өзі дамытуын педагогикалық қолдау пәнінен практикалық емтихан
Дыбыс пен фонема
Қазақ педагогикалық институты
Сапа анықтамалары
SAM мәні мен мақсаты
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Өсімдіктердің биологиясы және биотехнологиясы институты
Венера шыбынжегісі - бунақденеқоректі өсімдік
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ТАБЫС ТҰТЫНУ ЖӘНЕ БАҒА ТҰТЫНУ ҚИСЫҒЫ
Пәндер