Балалар бақшасындағы табиғат бұрышы




Презентация қосу
Балалар бақшасындағы
табиғат бұрышы
Табиғат бұрышы
Балабақшаны әдемі етіп безендіру баланың дамуына оң әсерін
тигізеді. Балабақшаны безендіру қабылдау бөлмелерін, стендтерді
эстетикалық талапқа сай безендіру, тақырыптық бұрыштарды,
серуен учаскелерін, спорттық және әуен залдарын заманауи талапқа
сай безендіру. Оқыту үрдісінің нәтижесін көру үшін дамыту ортасын
лайықты жасақтау қажет. Баланың жан жақты дамуы үшін
оларға ең қажеттісі табиғат бұрышы болып табылады.
Табиғат бұрышы топ бөлмесінің ең ойынды және
оқытушы аймағы.

Топ бөлмесіне сәйкес безендірілген табиғат бұрышы әр
топтың нағыз әшекейі болып табылады. Ол жерде балалар
зерттеу жұмысын және бақылау жұмысын өткізе алады.
Сондай ақ, мектепке дейінгі балалардың жауапкершілік және
қамқорлық тәрізді сезімдері дамып, өсімдіктер мен
жануарларды күте білуге үйретіледі. Әрбір балабақшаның
тобында жеке табиғат бұрышы болу тиіс. Заттардың
таңдауы, орналасуы әр баланың жас ерекшелігіне қарай және
балабақшаның бағдарламасы мен Санитарлық ережеге сәйкес
жасақталуы тиіс. Табиғат бұрышында балаға қауіпсіз
өсімдіктер болу қажет. Табиғат бұрышында улы және
қауіпті өсімдіктер болмау қажет. Әрине, оларға күнделікті
күтім қажет. Әр гүлде атау жазылған жазу болу қажет.
Табиғат бұрышының мекендеушілерін әрдайым және
уақытша тұрғындар деп бөлуге болады.
Табиғат бұрышының әрдайымғы тұрғындары деп
бөлме өсімдіктерін атауға болады:
Кіші жастағы балалар
тобында 4-5
қарапайым бөлме
өсімдіктерінің түрі
болуы қажет. Бұл
өсімдіктер айқын
көрінетін
сабақтарымен,жапыр
ақтарымен және
гүлдерімен ұзақ және
әдемі гүлдейтін
өсімдіктер. Мысалы,
фикус, күлгін, герань.
Естиярлар
тобында, бөлме
өсімдіктерінің саны
5-6 дейін көбейеді.
Бұл өсімдіктер
әртүрлі пішіндегі
және көлемдегі
жапырақты болып
табылады. Мысалы,
аспарагус,
хлорофитум
Ересектер тобында,табиғат бұрышында
өсімдіктер саны 6-7 ден 2-3 данадан әртүрлі
сабақтарымен (бұйраланған, жайылған) тамыр
сабағымен және жуасымен болып келеді.
Мысалы, традесканция, бұйра, амариллис және
т.б.
Мектепалды даярлық тобында табиғат
бұрышында 6-7 түрлі өсімдіктер, олар әртүрлі
жолмен көбейеді; жуашықтарымен және
тірілей жарып шығу арқылы. Сонымен қатар,
әртүрлі жағдайда өсетін гүлдер. Мысалы,
бриофиллюм, тасжарғыш, циперус.
Табиғат бұрышындағы жануарлар
Табиғат бұрышында жануарларды бақылау –
балалардың қызығушылықтарын тудырады.
Табиғат бұрышының әрдайымғы мекендеушілері:
аувариум балықтары болып табылады. (карась,
гурами, т.б.)
Балықтарды бақылау әр-
түрлі болып келеді, ол
арқылы мектеп жасына
дейінгі балаларды еңбек
іс-әрекетіне баулуға
болады. Мысалы: оларды
тамақтандыру,
аквариумды тазалау,
жиірек суды ауыстыру
т.б.
Табиғат бұрышында құстар болғаны жақсы. Дұрыс
күтім жасаса, олар өздерін жақсы сезінеді, ән
айтады, тіпті көбейеді де. Құстарды күту –
балаларды қызықтырады, жануарларға деген жақсы,
қамқор қарым-қатынас тәрбиелейді. Табиғат
бұрышында, әдетте, үй құстарына айналып кеткен
шымшық пен тотықұс орналастырылады.
Табиғат бұрышына
жорғалаушылардан
тек қана
тасбақаларды
орналастыруға
болады (шалшықты
жердегі және шөл
даладағы).
Табиғат бұрышы тек қана бақылау үшін қажет
емес. Ол балаларды еңбекке баулытады. Ерте
жастан бастап балалар еңбектенуге тапсырмалар
ала бастайды. Ересектер тобынан бастап балалар
табиғат бұрышында кезекшілік міндетін атқара
бастайды.
Табиғат бұрышы балабақшаны безендіру үшін ғана
емес, мектепке дейінгі мекемеде педагогикалық
үрдістің негізгі бөлігі болып табылады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Педагогика пәні және ұғымы
Теория негізі
Дүниетану сабақтарының әдістемелік жиынтық
Балаларды табиғатпен таныстырудағы әдіс - тәсілдер
ТРИГОНОМЕТРИЯ БИОЛОГИЯДА
Бүкіләлемдік тартылыс заңы
Табиғаттағы маусымдық өзгерістер
Табиғи сан
Кеңістік пен форма тақырыптарын оқытып - үйрету процесінде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру технологиялары
Ашуды билеудің жолы
Пәндер