Жоғары мектеп тарихы және жоғары мектептің қалыптасу мәселелері мен оны шешу жолдары



ҚР Ғылым және Білім Министрлігі Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
Мөж№1
Факультет:Биология және биотехнология
Кафедра:Биотехнология
Орындаған:Ержан Жанерке
Тексерген:Нургалиева. Д. А

Мақсаты
Қазақстандағы жоғары білім беру мәселесі. «Болон» декларациясы.
Жоғары мектеп тарихы және жоғары мектептің қалыптасу мәселелері мен оны шешу жолдары
Жоғары мектеп педагогикасының жетекші әдіснамалық тұғырларына сипаттама беру және кесте құру
ҚР жоғары білім беру мәселелері бойынша жазылған ғылыми басылымдарға таңдау бойынша ( оқулық, әдістемелік құрал, ғылыми мақала, зерттеу жобасы және т. б) ғылыми талдаудың өзектілігі мен практикалық маңызы арасындағы аспектілерді толық қамтып, сыни тұрғыда пікір жазу.

Жоғары білім -қоғамдық қажеттілікті қанағанаттандыру мақсатында қызмет көрсететін әлеуметтік институты болып табылады.
Болон үдерісі еуропа аймағындағы жоғары білім беруді және ғылыми зерттеулерді қорғау және жақсарту, ашықтық пен мобильділікті көтеру құралы болып табылады.
Балон үдерісінің идеяасы еуропалық университтер мен мемлекеттер араасында ондаған жылдар бойы келе жатыр.
1997 жылы «Еуропалық аймақтағы жоғары білімге білімге қатысты біліктілікті мойындау туралы» Лиссабон келісімі қабылданды. Лиссабон келісімінде ұсынылған жоғарғы оқу орнынан кейінгі білім берудің үш деңгейлі құрылым келтірілген.
1998 жылы Балон университетінің 900 жылығын тойлау кезінде университтердің Ұлы хартиясына қол хартияға XXI ғасырдың басында қол қойды.
Болон декларациясының мақсаты - жоғары кәсіби қызметкерлерге ортақ бірінғай европалық еңбек рыногы, европалық білімге еркін қол жетімділік, жоғары білім беру жүйесінің салыстырмалы сатыларын қалыптастыру Хартиянын принциптерін ірге тасынын ішінде, универститтердің саяси және экономикалық биліктен моралдық және интелектуальдық тәуелсіздігі; педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметтердің бөлінбес бірлігі, себебі білім беру қоғамдағы ғылыми, эволюциялық дамумен қатар жүріп отыруы қажет; әлемнің әр түрлі мемлекеттер универститтерінің қауымдастығы.

Болон процесінің міндетті талабы
-Академиялық кредиттер жүйесін енгізу;
- Кредитті оқыту технологиясын енгізу;
- Оқытушылар мен студенттердің академиялық ұтқұрлығын қамтамасыз ету;
- Дипломға біріңғай Еуропалық қосымша беру;
- Жоғары білім сапасына бақылау және т. б.

Жоғары мектеп - жалпы немесе арнаулы орта дәрежелі білім негізінде жоғары білімді мамандар даярлайтын оқу орындарының жалпы атауы.
Оларда әр түрлі өнеркәсіптер мен құрылыстар, жол қатынасы, байланыс бөлімдері, ауыл шаруашылығы, денсаулық сақтау, мәдениет, ғылым, т. б. салалардағы практикалық, педагогикалық немесе ғылыми қызметке мамандар даярланады.
Жоғары мектепке университеттер, политехникалық және салалық (инженерлік, ауыл шаруашылығы, экономикалық, медициналық, заң, педагогикалық, көркемөнер, т. б. ) институттар, академиялар, жоғарғы училищелер, т. б. жатады. ЮНЕСКО-ның анықтамасы бойынша, беретін білімнің көлеміне, даярланатын мамандардың біліктілік деңгейіне қарамай, толық орта білім негізінде мамандыққа даярлайтын кез келген оқу орны жоғары мектеп болып есептеледі. Сондықтан бірқатар елдерде жоғары мектеп қатарына тек жоғары оқу орындары ғана емес, сонымен бірге техникумдар мен арнаулы орта оқу орындары дәрежесінде кадрлар даярлайтын оқу орындары да жатады.

Жоғарғы мектептің қалыптасуындағы қазіргі заман маселелері

Әдіснімалық тұғырлар - дегеніміз-қайсыбір педагогикалық мәселені зерттеудегі қолданылатын ұстанымдар әдістер тәсілдер жиынтығы.
Әдіснамалық ұстанымдар - деп педагогикалық жүйлерді зерттей отырып, өзгергерткенде негізге алатын қағидалар.
Әдіснама дегеніміз - педагогикалық теорияның негіздері мен құрылымы, педагогикалық болмысты бейнелейтін білімдерді жасаудың ұстанымдары мен зерттеу жұмысының бағдарламасын, логикасын және әдістерін, сапасын бағалауды негіздеудге бағыттылған әрекеттің жүйесі.

Педагогикадағы әдіснамалық тұғырлар
Педагогикалық құбылыстарды зерттеудің әдіснімалық тұғырлар
Педагогикадағы жүйелік тұғыр
Парадигмалық және көп парадигмалық тұғырлар
Синергетикалық және инновациялық тұғыр
Құзыреттілік және квалиметриялық тұғырлары

Мега, макро микро
Сияқты сатылы Үлгісі арқылы ұсынылады. Мегаәдіснемалық тұғыр (жаратылыстанулық-ғылымилық және гуманитарлық) ; микроәдіснамалық(мәдени, синергетикалық, инновациялық, экологиялық), Микроәдіснамалық (тұлғалық, жүйелік, әрекеттік және т. б)
Әдіснамалық тұғырлар
Жүйе- өзара байланысты қарым - қатынаста болатын және белгілі бір түтастықты, бірлікті туғызатын элементтердің жиынтығы.
Педагогикалық жүйелік тұғыры
Парадигма-сол кезеңдегі ғылым дамуының ғылыми зерттеу нәтижелерін бағалау мен жүйелеудің моделі ретінде қабылданған теориялық және әдіснамалық ереже.
Парадигмалық және көп парадигиалық тұғырлар
Синергетизм тұжырымдамалық экологияда іргелі әрі жүйелі түрде жасалынады.
Синергетикалық және инновациялық тұғыр
Құзыреттілік- білім мен іскерліктерді іс-тәжиірбиесін меңгеру нәтижесінде белгілі бір іс әрекет түрін табысты жүзеге асыруға қабілеттілігін сипаттайтын тұлғаның кіріктірлген қасиеттері.
Құзыреттілік және квалиметриялық тұғырлары

Сын пікір
Бізде бүгін осы таңдап алынып отыран мақала биотехнология саласы туралы болмақ. Биотехнология-бұл биологияға негізделген технология, болып табылады. Әсіресе ауыл шаруашылығында, тамақ өнеркәсібінде және медицинада қолданылады. Биотехнологияның қазіргі кездегі ең практикалық қолданысы-адамдарға қолайлы тамақ өндіруге арналған өсімдіктерді өсіру. Осы биотехнологияны ауыл шаруашылығын пайдалану барысында фермерлер өз дақылдарының генетикасын өзгертіп, оларды жаңа жағдайларға енгізіп, дәнді-дақылдарды алған. Биотехнологияны ен алғаш болып зерттеп оларға эксперимент жасаған ғалым К. Эреке 1917ж ол алғаш рет шошкаларды қант қызылшасымен тамақтандырған кезде байқаған болатын. Биотехнология өзінің ішінде көптеген зерттеулерге және типтерге бөлінеді біз соның ішінде фармогенетика және фармацевтика саласын қарастыратын болсақ. Фармакогеномико бұл адамның генетикалық тұқым қуалаушылығы оның денесінің дәрі-дәрмектерге реакциясына қалай әсер ететінін зерттеу. Бұл "фармакология" және "геномика"сөздерінен құралған сөз. Демек, бұл фармацевтика мен генетика арасындағы байланыстарды зерттеу деп білеміз. Фармакогеномиканың көрінісі-әр адамның генетикалық құрамына бейімделген дәрі-дәрмектерді әзірлеу және шығару болып табылады. Фармакогеномика саласын біз оқып қарастырғанда бірнеше салалары болатын білдік :
1. Жеке тапсырыс бойынша жасалған дәрі-дәрмектерді әзірлеу. Фармакогеномиканы қолдана отырып, фармацевтикалық компаниялар белгілі бір гендер мен аурулармен байланысты ақуыздар, ферменттер және РНҚ молекулаларына негізделген дәрі-дәрмектер жасай алады. Бұл арнайы әзірленген препараттар терапевтік әсерді барынша арттыруға ғана емес, сонымен қатар жақын маңдағы сау жасушалардың зақымдануын азайтуға болады дегенді білдіреді .
2. Дәрілердің тиісті дозаларын анықтаудың дәлірек әдістері. Науқастың генетикасын білу дәрігерлерге оның ағзасы дәрі-дәрмекті қаншалықты жақсы өңдеп, сіңіре алатындығын анықтауға мүмкіндік береді. ғ

Фармацевтикалық препараттар
Дәстүрлі фармацевтика-бұл салыстырмалы түрде қарапайым молекулалар, олар негізінен аурудың белгілерін емдеу үшін сынақтар мен қателіктер арқылы табылған. Биофармацевтика-бұл ақуыздар деп аталатын үлкен биологиялық Молекулалар және олар аурудың негізгі механизмдері мен жолдарына бағытталған; бұл салыстырмалы түрде жас сала болып табылады Науқасқа әдетте таблетка арқылы кішкене молекула енгізіледі, ал үлкен молекула әдетте инъекция арқылы енгізіледі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz