Жоғары білім парадигмасында педагогиканың негізгі ұғымдары, салалары және методологиялық негіздері


Slide 1

Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы

Алматы 2022

Slide 2

2

Жоспар

1. Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары. 2. Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы.

3. Педагогиканың методологиялық негізі және ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері.

Slide 3

3

Педагогика-адамзат ғылымының ең ежелгі және қоғам дамуының ажырамас саласы болып табылады. Себебі: педагогикалық білім ұғымы ұрпақты білімге дайындау немесе тәрбиелеу мен байланысты адам әрекетінің ерекше аймағына кіреді. Педагогика барлық ғылымдар сияқты философия ғылымы аясында қарастырылды. Ежелгі грек философтарды Гераклит, Демокрит, Фальс, Сократ, Аристотель, Платон, т. б. ғылымдарының педагогикаға қосқан үлесі зор. «Педагогика» деген ұғым көне грек елдерінде б. э. б. 2, 5 жылда пайда болған дейді. Педагогика деген сөз, яғни тәрмин, көне грек тілінен шыққан, ол балаларды ертіп жүру, баланы жетектеп мектепке апаруы деген сөз. Анығырақ айтатын болсақ, "Педагогика" термині гректің екі сөзінен: "пайс" - балалар және "эгейн" - баланы басқару, тәрбиелеу, жетектеу, бағу ұғымдарынан шыққан.

Педагогика - жалпы адам тәрбиесі жайындағы ғылым . Ал тәрбие - жастарды әлеуметтік өмірге және еңбекке даярлап, оларға қоғамдық тарихи тәжірибені үйрету процесі.

Slide 4

4

Білім беру - оқыту мен тәрбие жұмысын біріктіретін және жеке бастық дамуына ықпал жасайтын процесс.

Тәрбие және білім беру

Slide 5

5

Оқыту - білім берудің негізгі жолы. Оқыту екі жақты, бір текті процесс: 1. Оқытушы оқушыларға білім берін, іскерлік, дағдыға үйретеді. 2. Оқушы таным міндеттерін жете түсініп, жаңа білімді, іскерлікті, дағдыны игереді және оларды өмірде колданады.

Ал адамның білім алуы тек оқыту процесінің нетижесі емес, оның; білім алуына көпшілік ақпарат құралдары кино, радио, телехабар, т. б. ықпал жасайды.

Мектеп педагогикасы мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудық мақсаттары мен міндеттерін, әдістері мен принциптерін, формаларын, мазмұнын және нетижесін айкындайды.

Slide 6

6

Мектеп педагогикасы төрт бөлімнен тұрады:

Slide 7

7

1

Философия - табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдарын, түбегейлі мәселелерін зерттейді, өмір шындығын танып-білу жөніндегі көзқарастың негізгі жүйесі болып табылады, адамды күшті идеялық сенімге, айқын түсіне білушілікке тәрбиелейді.

2

3

Ғылыми философия тұрғысынан қарағанда, мысалы, теріске шығару зақының мәнін былайша түсіндіруге болады: ескінің орнын жаңа басады, дамудық бір кезеңі екінші кезеңімен ауысады.

Педагогика психологиямен тығыз байланысты. Педагогика тәрбие мен дидактика мәселелерін әр уақытта психологиялық ғылыми мәліметтерге сүйене отырып зерттейді.

Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы

Slide 8

8

1

3

2

Slide 9

9

Этнография ғылымы

Этнография ғылымы- белгілі бір халықтың экономикасын, қоғамдық және рухани мәдениетін, тұрмысын зерттейді.

Археология

Археология - өткен ғасырдағы ескерткіштер арқылы халықтардың әдет-ғүрпын, мәдениетін зерттейді.

Педагогика ғылымы тәрбиеге байланысты этнографиялық және археологиялық деректерді пайдаланады.

Slide 10

10

Әлеуметтану(социология) - ғылымы мен тығыз байланысыты. Педагогика ғылымы нақты мәселелерді зерттеп жинақтауға әлуметтану ғылымы әлуметтік ортаның адамға қатысын қарастырады.

Кибернетика - (грек сөзі) - басқару өнері. Кибернетика - жас ғылым, ол XX ғасырдық 40-жылдарының аяғында қалыптаса бастады. Кибернетика - күрделі машиналардағы, тірі ағзадағы және қоғамдағы процестердің жалпы заңдылыңтарын зерттеп басқаратын, олардағы ақпараттарды беретін ғылым.

Психология- педагогика ғылымы психология ғылымымен тығыз байланысты. Психология психикалық үрдісті, ал педагогика осы мәселелерді қолданып, жеке тұлғаны тәрбиелеп қалыптастыру үшін пайдаланады.

Жас ұрпақты тәрбиелеу мәселесін қарастырғанда педагогика ғылымы әлуметтік ортамен тәрбие жайындағы мәліметтерді әлеуметтану ғылымы негізінде қарастырады.

Slide 11

11

Педагогиканың методологиялық негізі және ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері:

Slide 12

12

Теориялық әдістер:

ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау;

индукция;

дедукция;

жіктеу;

аналогия;

Slide 13

13

зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізу (эксперимент) .

Slide 14

14


Ұқсас жұмыстар
Педагогиканың теориялық негіздері, салалары және қоғаммен байланысы
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Жоғары оқу орындарында интербелсенді әдістер: теориялық-методологиялық негіздері мен қолдану шарттары
Психология ғылымының тарихы, негізгі ұғымдары және қолданбалы салалары
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, дамуы, білім беру жүйесі және жас ерекшеліктері
Ғылыми танымның методологиялық негіздері
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, даму тарихы және Қазақстандағы білім жүйесі мен жас ерекшеліктері
Грамматиканың салалары және негізгі ұғымдары: грамматикалық мағынаның түрлері мен берілу тәсілдері
Жоғары мектеп педагогикасының пәні, негізгі категориялары және әдіснамалық негіздері
Педагогиканың өзектілігі, теориялық негіздері және қоғаммен және басқа ғылымдармен байланысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz