Педагогика ғылымы
Презентация қосу
Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы
Алматы 2022
Жоспар
1. Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары.
2. Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен
байланысы.
3. Педагогиканың методологиялық негізі және ғылыми
педагогикалық зерттеу әдістері.
Педагогика-адамзат ғылымының ең ежелгі және қоғам дамуының
ажырамас саласы болып табылады. Себебі: педагогикалық білім ұғымы
ұрпақты білімге дайындау немесе тәрбиелеу мен байланысты адам
әрекетінің ерекше аймағына кіреді. Педагогика барлық ғылымдар сияқты
философия ғылымы аясында қарастырылды. Ежелгі грек философтарды
Гераклит, Демокрит,Фальс, Сократ, Аристотель, Платон, т.б.
ғылымдарының педагогикаға қосқан үлесі зор. «Педагогика» деген ұғым
көне грек елдерінде б.э.б. 2,5 жылда пайда болған дейді. Педагогика
деген сөз, яғни тәрмин, көне грек тілінен шыққан, ол балаларды ертіп
жүру, баланы жетектеп мектепке апаруы деген сөз. Анығырақ айтатын
болсақ, "Педагогика" термині гректің екі сөзінен: "пайс" - балалар және
"эгейн" - баланы басқару, тәрбиелеу, жетектеу, бағу ұғымдарынан
шыққан.
Педагогика - жалпы адам тәрбиесі жайындағы ғылым . Ал тәрбие -
жастарды әлеуметтік өмірге және еңбекке даярлап, оларға қоғамдық
тарихи тәжірибені үйрету процесі.
Тәрбие және білім беру
Тәрбие ұғымы кең мағынада
әлеуметтік қоғамдағы құбылыс Тәрбие -педагогикалық кең
ретінде барлық тәрбие салаларын, мағынада қоғамның арнайы
атап айтсақ: отбасы, мектепке бөлінген адамдары - мұғалім,
дегіінга мекеме, оқу тәрбие педагог, тәрбиешілердің
орындары, еңбек ұжымы, ақпарат басқаруымен жүргізілетін
құралдары, баспа орындарын мақсатты үрдіс.
қамтиды.
Білім беру - оқыту мен
тәрбие жұмысын
Тәрбие дегеніміз - адамдарды
біріктіретін және жеке
қоғамдық өмірге және өнімді
бастық дамуына ықпал
еңбекке дайындау мақсатын
жасайтын процесс.
көздеп, жаңа ұрпаққа қоғамдық-
тарихи тежірибені беру процесі.
Оқыту - білім берудің негізгі жолы. Оқыту екі жақты, бір текті процесс:
1. Оқытушы оқушыларға білім берін, іскерлік, дағдыға үйретеді.
2. Оқушы таным міндеттерін жете түсініп, жаңа білімді, іскерлікті, дағдыны
игереді және оларды өмірде колданады.
Ал адамның білім алуы тек оқыту процесінің нетижесі емес, оның; білім
алуына көпшілік ақпарат құралдары кино, радио, телехабар, т.б. ықпал
жасайды.
Мектеп педагогикасы мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудық
мақсаттары мен міндеттерін, әдістері мен принциптерін, формаларын,
мазмұнын және нетижесін айкындайды.
Мектеп педагогикасы төрт бөлімнен тұрады:
Адам өмір бойы тәрбиеленеді және қайта
тәрбиеленеді. Педагогика - бала жайындағы
ғылым, олай болса ол ұрпақ тәрбиесі жайындағы 1
ілім. Адам баласының ұрпағы үнемі жаңарып,
өзгеріп отырғандықтан, педагогика ілімі де үнемі Педагогиканың жалпы
өзгеріп отырады.
негіздері
"Тәрбие" ұғымы тар мағынада "Тәрбиеші
Тәрбие теориясы. 4 тәрбиелейді", кең мағынада "Өмір тәрбиелейді'
деп қолданудық тәрбие жайлы ұғымды
Дидактика - педагогиканың анықтауда зор мәні бар.
негізгі тарауларының бірі. Тәрбие - тар мағынада жеке тәрбиелік міндетті
Дидактика оқытудық шешуге, жеке адамның белгілі бір қасиетін
заңдылықтарын Дидактика. қалыптастыруға, меселен, эстетикалық талғамын
қарастырады. Сондықтан ол тәрбиелеуге бағытталған жұмыс.
"Нені оқыту керек?", "Қалай 2
оқыту керек?", "Не үшін Мектептану - мектеп ішінде басқарудың мазмұны
оқыту керек?" деген Мектептану (басқару мен әдістерін, мектеп басшыларының қызмет
сұрақтарға жауап береді. теориясы). 5 стилін, оқушылардың білім, дағды, икемділік,
іскерліктерінің сапасын анықтайтын жүйені.
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы
Философия - табиғат пен қоғам Педагогика
дамуының жалпы заңдарын, түбегейлі психологиямен тығыз
мәселелерін зерттейді, өмір шындығын байланысты. Педагогика
танып-білу жөніндегі көзқарастың 3 тәрбие мен дидактика
негізгі жүйесі болып табылады, адамды мәселелерін әр уақытта
күшті идеялық сенімге, айқын түсіне психологиялық ғылыми
білушілікке тәрбиелейді. мәліметтерге сүйене
отырып зерттейді.
Ғылыми философия тұрғысынан
қарағанда, мысалы, теріске
шығару зақының мәнін былайша
2 түсіндіруге болады: ескінің орнын
жаңа басады, дамудық бір кезеңі
екінші кезеңімен ауысады.
1 2 3
Педагогика тарихы – Дефектология - Логопедия- тілінің кемісі
педагогика ғылымының жеке бір педагогика бар балаларға білім беру
саласы. Педагогика тарихы ғылымынының арнаулы және тәрбиелеу мәселесін
тәрбиенің шығуы мен дамуының саласы. Дефектология зерттейтін педагогикасы.
тарихын, қалыптасуын көру, есту, сөйлеу
зерттейді. мүшелерінде және ақыл
ойында табиғи кемістігі
бар балаларды оқыту,
тәрбиелеу мәселерін
зәрттеп жетілдіреді.
Педагогика ғылымы тәрбиеге байланысты этнографиялық және археологиялық
деректерді пайдаланады.
Этнография ғылымы
Археология
Этнография ғылымы– белгілі бір халықтың экономикасын,
қоғамдық және рухани мәдениетін, тұрмысын зерттейді. Археология - өткен ғасырдағы
ескерткіштер арқылы халықтардың
әдет-ғүрпын, мәдениетін зерттейді.
Әлеуметтану(социология) - ғылымы мен
тығыз байланысыты. Педагогика ғылымы
Кибернетика - (грек сөзі) - басқару нақты мәселелерді зерттеп жинақтауға
өнері. Кибернетика – жас ғылым, ол әлуметтану ғылымы әлуметтік ортаның
XX ғасырдық 40-жылдарының адамға қатысын қарастырады.
аяғында қалыптаса бастады.
Кибернетика – күрделі
машиналардағы, тірі ағзадағы және
қоғамдағы процестердің жалпы
заңдылыңтарын зерттеп басқаратын,
олардағы ақпараттарды беретін
ғылым.
Жас ұрпақты тәрбиелеу мәселесін
қарастырғанда педагогика ғылымы
Психология- педагогика ғылымы психология әлуметтік ортамен тәрбие жайындағы
ғылымымен тығыз байланысты. Психология мәліметтерді әлеуметтану ғылымы
психикалық үрдісті, ал педагогика осы негізінде қарастырады.
мәселелерді қолданып, жеке тұлғаны тәрбиелеп
қалыптастыру үшін пайдаланады.
Педагогиканың методологиялық негізі және ғылыми педагогикалық зерттеу
әдістері:
Теориялық әдістер
эмпирикалық әдістер
ғылыми педагогикалық
әдебиеттерді талдау;
индукция; Теориялық әдістер:
дедукция;
жіктеу;
аналогия;
баға беру әдістері (өзін-өзі
бағалау, рейтингі,
педагогикалық консилиум);
Эмпирикалық әдістер:
мәліметтерді өңдеу; зерттеу нәтижелерін
4 тәжірибеге енгізу
(эксперимент).
мәліметтерді жинау (бақылау, математикалық, статистикалық,
әңгімелесу, сауалнама, тест); графикалық, кесте;
1 тексеру және өлшеу
(шкалалау);
Назарларыңызға
рақмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz