Оқыту процесінің Оқыту процесінің Оқушылардың Оқытудық түрлері мәні




Презентация қосу
Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы

Алматы 2022
Жоспар

01 02 03 04
Оқыту процесінің Оқыту процесінің Оқушылардың Оқытудық түрлері
мәні. қозғаушы күштері. білімді үғыну
сатылары.
Оқыту - мұғалім мен оқушылардың белгіленген мақсатқа жетуге
бағытталған, реттелген, бірлескен іс-әрекеті, оқушылардың
танымдық іс-әрекетін арнайы ұйымдастыру.

Оқыту процесі - мұғалім мен оқушының бірлескен іс-әрекеті.
Көбіне оқыту деп мұғалім мен оқушының бірлескен, мақсатқа
жетуге бағытталған іс-әрекетін айтады. Оның барысында жеке
тұлға дамып, білім алады, тәрбиеленеді. Дәстүр бойынша оқыту екі
бөліктен тұрады. Оқыту және білім алу.
Оқыту -оқыту мазмұнын алу процесі.

Дәстүрлі оқытуда білім алуға қарағанда оқыту басым болғандықтан
оқу материалын оқытуға баса назар аударылып, оқушылардың іс-
әрекетіне назар аударылмайды.

оқыту дегеніміз - оқушылардың ғылыми білім, іскерлік,
дағдыларды меңгеруі, шығармашылық қабілеттерін дамыту,
дүниетінымын, адамгершілік, эстетикалық көзқарастары мен
сенімдерін қалыптастыру үшін мұғалімнің белсенді оқу-
танымдық іс-әрекетті ұйымдастыруы және ынталандыру іс-
әрекеті.
Оқытудық маңызды міндеттері:

• Оқушылардың • Оқушылардың ғылыми • Ақыл-ойды,
танымдық белсенділігін білім, іскерлік, ұғымталдықты,
ынталандыру. дағдыларды меңгеруіне қабілетті,
керекті оқу-танымдық дарындылықты дамыту.
іс-әрекетті
ұйымдастыру.
Білім беру деп - табиғат Дидактика "Нені оқыту керек?", "Қалай
және қоғам жайында оқыту керек?" деген пкір үлкен сұраққа
ғылымда жинақталған жауап береді. Осы сұрақтардан басқа
білім жүйесін жеке сұрақтар дм туындайды: "Оқыту қалай
адамның меңгеруін және жүргізіледі, оның заңдылықтары
оны омірде тиімді етіп қандай?", "Кімдерді оқыту керек?", "Не
қолдана білуін айтады. үшін оқыту керек?" "Қайда оқыту
керек?".
Дидактиканың міндеті -
Осы сұрақтарға жауап беру үшін
білім мазмұнын, оқыту
дидактика үздік педагоги калық
әдістерін және оқытуды
тәжірибені зерттеп, қорытындылап,
ұйымдастыруды ғылыми
мектептің тәжірибесіне енгізумен
тұрғыдан негіздеу.
айналысады.
ең бірінші кезекте
Оқушылардың оқу
білімі - оқыту материалдарын
процесінің, меңгерудің
нәтижесі.

Сондықтан оқыту салыстырып
оқушылардың жобаларымен- анықтайды.
білімді меңгерген, бағдарлама,
меңгермегенін оқулықтарымен
қоғамдық-материалдық
байлықтың артуына, рухани
Білім - қандай да бір іс-
мәдениеттің дамуына өз үлесін
әрекетті жасау негізі. Іс-
қосады. Осылайша жеке тұлға
әрекет жеке тұлғаны
сапалы білім керектігін, оның
калыптастырады.
пайдасын көреді.

Білім - қоғамдық-өндірістік Білім жеке тұлғалық бөлікке
тәжірибеде қолданылады, енеді. Бұл жағдайда оқыту
меңгерілген білім көмегімен балаға тек білім беретін процесс
адам жаңа білімдер жасауға емес, ол баланын, жеке
қатысады, еңбекке тұлғалық бағыттарын, жақсы
дағдыланады, мен жаманға көзқарастарын
қалыптастырады.
Ақыл-ой сапаларын қалыптастыратын
белгілер:

толық берік

белсенділік ұғымталдық

жинақы пәрменді

өнімділік тұрақтылық

жүйелі сенімді

сыншылдық тереңдік
Оқыту процесінің қызметі

оқытудық дамыту
оқытудық білім беру

оқытудық тәрбиелік
Оқыту процесінің
өзіне тән кызметтері
бар. Олар :
Оқытудық білім беру Оқытудық тәрбиелік Оқытудық дамыту
қызметі қызметі қызметі

бұл адам баласының білім оқытудық тәрбилік Оқыту процесі, білімді
байлығымен ықпалы жайындағы идея меңгеру оқушыны
қаруландыру, оны өз Я.А.Коменскийдің, дамытады. Оқушының
бетімен білім алуға, И.Ф.Гербарттың, тілі, ақыл-ойы, сенсорлық
ілкерлік пен дағдыны Ф.А.Дистервектің, және қозғалыс аймағы,
игеруге даярлау. Н.И.Пироговтың және сезімі, ерік-жігері,
К.Д.Ушинскийдің қажеттіліктері, мотивтері
еңбектерінде дамиды. Оқыту - жеке
мазмұндалған. тұлғаны дамыту құралы.
И.Ф.Гербарт оқыту -
адамгершілік тәрбиесінсіз
мақсатсыз құрал деп
тұжырымдады.
Оқыту мазмұны - оқыту процесінде оқушы меңгеретін ғылыми білімдер, тәжірибелік іскерлік,
дағды, іс-әрекет және ойлау тәсілдері, оқыту мазмұны пән бойынша жасалған мемлекеттік оқу
жоспарында, мемлекеттік оқу бағдарламаларында, оқулықтарда жазылған.

Оқыту процесінің бастапқы кезеңінде мұғалім
оқушыларды оқу материалдарымен және оны қолдану
әдістерімен таныстырды.

Екінші кезенде оқу материалы қайталанады
Үшінші кезеиде мұғалім оқушылардың
және оқушылар маған білімдерін қолданады.
тәжірибелік жұмыстарын
Бұл кезеңнің негізгі мақсаты -алған білімді
ұйымдастырады, сол арқылы ұғымдарын
нақтылау, кеңейту, кең түрде жаңғырту,
жүйеге келтіреді.
тәжірибелік қолдану.
Назарларыңызға
рақмет!


Ұқсас жұмыстар
Оқытудың принциптері
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Интеграциялау принципі
Көрнекілік принципі
Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері
Оқыту заңдары, заңдылықтары
МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ
Оқыту процесінің қозғаушы күштері
Теория негізі
Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі
Пәндер